محکومیت حمله تروریستی اهواز توسط چند فعال و انجمن حقوق بشر در آلمان و فرانسه

0
442

محکومیت تروریسم، تقبیح نحوه خبررسانی شبکه های فارسی زبان وابسته، تقاضای محاکمه تروریستهای سعودی مریم رجوی و حر التسطری

سید امیر موثقی، ادوارد ترمادو ـ یاران ایران، کلن آلمان و پاریس، بیست و سوم سپتامبر ۲۰۱۸:…  ما در ایران و طی پنج دهه قبل، جنبش تروریستی مجاهدین خلق را با همه راه های رفته و کوبیده تجربه کردیم که آنان از ابتدا مطلبات مردم را نمایندگی نمی کردند و هم اکنون به نقطه ای به نام عناد با مردم و دموکراسی، رسیده اند. یعنی حرکت تروریستی و خشونت … 

حمله وهجوم نا جوانمردانه تروریستی به رژه نظامیان در اهواز محکوم است

وبلاگ امیرموثقی – 23 سپتامبر 2018 

حمله و هجوم ناجوانمردانه به نیروهای ارتش در شهراهواز محکوم است واین عمل تروریستی توسط امریکا و اسرائیل و نوکر جیره خوارشان فرقه رجوی طراحی شده است

Movaseghi_Amir_400

ضمن عرض تسلیت و اعلام همدردی با خانوادهای شهدای روزگذشته و مجروحین عملیات تروریستی روز گذشته در شهر اهواز این عمل تروریستی را محکوم میکنم و به ترو ریستهای اعزامی به خاک ایران این قول را میدهم که جواب کارتان را به زودی از ملت ایران دریافت خواهید کرد و ملت ایران هر گز نخواهند گذاشت خون کودک چهار ساله تا تک تک سربازانی که به خاک و خون کشیده شده اند بی حساب و کتاب باقی بماند

همانطوریکه همگان از طریق رسانه های ملی در جریان حمله و هجوم نا جوانمردانه به ارتشیان در حال رژه در روز آرتش در شهر اهواز قرارگرفته اید تعدادی ازارتشیان و حضار در صحنه و خانواده هایی که برای بازدید از این رژه امده بودند در اثر شلیک های کور و بی هدف کشته و مجروح شدند. در بین کشته شدگان هم کودک چهار ساله ای به چشم میخورد که در اثر شلیک نا جوانمردانه تروریستها جان به جان آفرین تسلیم کرد براستی کدام وجدانی حاضر هست دست به یک چنین جنایتی در حق ملت ومردم بی دفاع از خود بزند جز فرقه ترو ریستی رجوی

من به عنوان  یک جداشده از این فرقه تروریستی اعلام میکنم که بدون سرسوزنی شک فقط و فقط خود فروختگانی همچون فرقه رجوی هستند که دست به یک چنین عمل تروریستی در برابر ملت ایران زده و میزنند بله رجوی با دریافت فرمان و دریافت دلار از امریکا و اسرائیل و با پرداخت دلار به خود فروخته گانی به نام الاهواز این عملیات تروریستی را طراحی کرده اند تا بتوانند برای خود چند صباحی ررزق و روزی تهیه و تدارک ببیند

باید به فرقه تروریستی رجوی گفت واقعا کارتان به کجا رسیده است که این چنین خودتان را به تاراج گذاشته اید برای رسیدن به قدرت ایا با ریختن خون کودک چهار ساله بی گناه میخواهید به قدرت برسید و دلسوز ملت و مردمی بشوید که در فقر و تحریم و بی عدالتی سپری میکنند به نظر من که شمایان هرگز جای گاهی در میان این ملت نداشته و نخواهید داشت ملت ایران بارها و بارها اعلام کرده و میکنند که شما تروریستهای امریکایی و اسرائیلی برایشان هیچ نقش و جایگاهی نداشته و ندارید و اینرا هم بدانید که این عمل ننگین شما  جیره خواران و مزدوران امریکا و اسرائیل و عربستان بی جواب نخواهد ماند

امروز بار دگرهمانند گذشته بر همگان اثبات شده که فرقه تروریستی رجوی چرا و به چه دلیل به دنبال به قدرت رسیدن هست ولی باید این آرزو را با خود به گور ببرد چراکه هرگز ملت ایران اجازه نخواهند داد تروریستها و مزدوران امریکا و اسرائیل و عربستان به ارزوهای واهی خود برسند  در خاک ایران و جواب تک به تک خیانتها و جنایتهایشان را خواهید دید .

///////////////////

مجاهدین این عملیات ننگین را که تعدادی غیر نظامی و حتی کودک چهار ساله هم خونشان به زمین ریخته محکوم نکردند، و تنها به درج خبر که از رسانه های داخلی اعلام شده بسنده نمودند. چرا؟ زیرا این گروه از اینگونه عملیات کثیف و مزورانه نه تنها ناراحت نمی شوند که بسیار هم استقبال می کنند چون خودشان و ماهیتشان هم همین است، گروه مزدور وطن فروش الاحواز هم مانند خود فرقه مجاهدین از بیرون کشور حمایت و هدایت می شود، درست مثل زمانی که صدام جنایتکار علنآ از همین فرقه و عملیات ضد ایرانی فرقه حمایت مالی و تسلیحاتی و لجستگی می نمود و مجاهدین هم بدون ذره ای خجالت با همان حمایت های صدام در درون کشور آدمکشی می کردند و عمل کتیف خود را مبارزه با رژیم اعلام می کردند و در مقابل برای حکومت صدام جاسوسی کرده تا از شرمندگی صدام درآیند، البته امروز بر کسی پوشیده نیست که همین فرقه از سعودی تغذیه می کند……

———————————————————————————

وزن مجاهدین در عملیات تروریستی اخیر در اهواز سنجیده شد

وبلاگ ادوارد، 23/09/2018

Edwardوزن مجاهدین در عملیات تروریستی اخیر در اهواز سنجیده شد

عملیات مزدورانه تروریستی گروهی وطن فروش دراهوازمورد استقبال فرقه تروریستی رجوی قرار گرفته و سایت سرسپرده همبستگی فرقه رجوی خبر را با تآخیر اعلام نمود، آنهم با سرهم کردن اخبار رسانه ها و اضافه کردن مشتی ارجیف سازمان خودش.
مجاهدین این عملیات ننگین را که تعدادی غیر نظامی و حتی کودک چهار ساله هم خونشان به زمین ریخته محکوم نکردند، و تنها به درج خبر که از رسانه های داخلی اعلام شده بسنده نمودند. چرا؟ زیرا این گروه از اینگونه عملیات کثیف و مزورانه نه تنها ناراحت نمی شوند که بسیار هم استقبال می کنند چون خودشان و ماهیتشان هم همین است، گروه مزدور وطن فروش الاحواز هم مانند خود فرقه مجاهدین از بیرون کشور حمایت و هدایت می شود، درست مثل زمانی که صدام جنایتکار علنآ از همین فرقه و عملیات ضد ایرانی فرقه حمایت مالی و تسلیحاتی و لجستگی می نمود و مجاهدین هم بدون ذره ای خجالت با همان حمایت های صدام در درون کشور آدمکشی می کردند و عمل کتیف خود را مبارزه با رژیم اعلام می کردند و در مقابل برای حکومت صدام جاسوسی کرده تا از شرمندگی صدام درآیند، البته امروز بر کسی پوشیده نیست که همین فرقه از سعودی تغذیه می کند و اگر چنین عملیات ضد ایرانی و ضد انسانی را محکوم نمی کنند به این دلیل است که هر دو گروه مزدور یک کشور ضد ایرانی در منطقه هستندو در این هم شکی نیست.
برای سازمانی که ادعای آلترناتیو حکومت را در بوغ و کرنا کرده و گوش جهانیان را کر کرده شرم آور و خجالت آور است که در برابر تروریست هائی که قصد تجزیه ایران را در سر دارند چنین منفعل باشد و حتی از عمل شنیع این بی وطنان استقبال کند، در حالیکه وزارت خارجه امریکا که امروز با همین جمهوری اسلامی در منطقه چنگ در چنگ است به سرعت این حرکت شنیع را محکوم می کند اگر چه ظاهری اما این نشانگر شعور وزارتخانه را به نمایش می گذارد، از طرف دیگر آپوزاسیون دیگر در خارج از کشور همان سپاه را که بیشترین تلفات را در روز شنبه متحمل شده سربازان کشور می نامد و تفاوتی بین نظامی و غیر نظامی قائل نمی شود و این حرکت کثیف را محکوم می کند، همین برخورد مجاهدین برای سنجش وزن سازمان مزدور در درون ایران کافی است تا رفیع زاده ها ببینند و در رسانه های بین المللی واقعیت ها را بیان کنند نه اینکه با دریافت پول های کلان واقعیت ها را کتمان کنند، مجاهدین همین هستند که امروز می بینیم و نیازی به نظرسنجی در درون ایران هم نیست، خودشان ماهیت خودشان را بخوبی نشان می دهند.

محکومیت تروریسم، تقبیح نحوه خبررسانی شبکه های فارسی زبان وابسته، تقاضای محاکمه تروریستهای سعودی مریم رجوی و حر التسطری

۱- حمله تروریستی اهواز با حداقل ۲۵ کشته و ۷۰ مجروح

آریا ایران، بیست و دوم سپتامبر ۲۰۱۸
لینک به منبع

هشدار: این گزارش حاوی تصاویر دلخراش است +۱۸

رهبران گروه های تروریستی «مقاومت ملی الاحواز» و «مجاهدین خلق» باید در یک دادگاه بین المللی محاکمه شوند!

آریا ایران ضمن تسلیت به مردم دلیر اهواز، این عملیات تروریستی را محکوم نموده و خواستار محاکمه رهبران گروه های تروریستی «مقاومت ملی الاحواز» و «مجاهدین خلق» در یک دادگاه بین المللی می باشد!

روز شنبه ۳۱ شهریور برابر با ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۸ مراسم رژه نیروهای نظامی در شهر اهواز با رگبار گلوله های جمعی از تروریست ها به خاک و خون کشیده شد.

بنابه گزارش منابع خبری از اهواز، این حمله تروریستی توسط تیم های تروریستی اعزامی از خارج ایران صورت گرفته است.

آنچه تا کنون گزارش شده نشان می دهد که آمار کشته‌شدگان این حادثه تروریستی رو به افزایش بوده و تا کنون به ۲۵ نفر رسیده است. در جریان این حمله تروریستی تعدادی از شهروندان عادی، یک خبرنگار و تعدادی نظامی در لیست کشته شدگان هستند.

کشته شدن یک کودک چهار ساله

کی از شهروندان اهوازی در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری رسمی ایران، کشته شدن فرزندش در حمله به رژه اهواز را تایید کرده است.

سعدالله اقدامی شاهد و مجروح حادثه که در بیمارستان بستری بود امروز شنبه گفت: پسر و همسرم که نظاره گر رژه بودند در این حادثه تیر خوردند؛ پسرم را جلوی چشمم کشتند و همسرم اکنون در اتاق عمل است.

در همین رابطه ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفتگو با خبرنگار مهر تعداد مجروحان حادثه را ۶۰ نفر اعلام کرده است. مطابق اعلام مقامات ایران حال شماری از مجروحان وخیم گزارش می‌شود و احتمال می‌رود شمار کشته‌شدگان افزایش یابد.

بنابر اخبار منتشره، سی دقیقه پس از شروع مراسم رژه در صبح شنبه صدای تیراندازی به گوش رسیده است و برای چندین دقیقه ادامه داشته است. در فیلم‌های منتشره در خبرگزاری‌های داخلی ایران صدای ممتد تیراندازی شنیده می‌شود و حاضران در مراسم دیده‌ در حال درازکش روی زمین دیده می‌شوند. خبرنگار ایسنا حاضر در محل گفته است که مهاجمان لباس نظامی بر تن داشته‌اند.

گزارش شده است که مهاجمان از «ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه» به سمت جایگاه محل سخنرانی و یگان‌های رژه رونده شلیک کرده‌اند.

ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه عوامل حادثه تروریستی در اهواز با کلاشینکف مردم را به رگبار بستند، گفت: “سلاح ها در نزدیکی محل رژه از قبل مخفی شده بود.”

به گزارش مهر، آقای شکارچی افزود: ۴ نفر تروریست از چند روز قبل از رژه نیروهای مسلح، سلاح هایی را در نزدیکی محل رژه مخفی و در پوشش مردمی خود را به مراسم نزدیک کردند و در پارک پشت جایگاه نیروهای مسلح مستقر شدند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران همچنین درباره کشته شدگان این حمله گفت که یک دختر بچه در میان جان باختگان است.

تا کنون «مقاومت ملی الاحواز» در گفتگو با بی بی سی و شبکه ایران اینترنشنال، مسئولیت حمله به رژه در اهواز را بر عهده گرفته است، اما گفته می شود که تیم های تروریستی سازمان مجاهدین خلق نیز که «کانون های شورشی» نامیده می شوند، در این حمله تروریستی شرکت داشته اند.

گروه تروریستی مقاومت ملی الاحواز درجلسات لندن

گروه تروریستی الحوازیه یا «مقاومت ملی الاحواز» یا «جنبش ملی الاحواز» کیست؟

ریشه های این گروه به دوران قبل از انقلاب و دست اندازی های صدام حسین به ایران در حکومت شاهنشاهی بر می گردد که از جانب عراق حمایت می شد.

این گروه تجزیه طلب از سالهای ابتدایی بعد از انقلاب و بطور خاص در دوران جنگ صدام با ایران پیرو مشی مبارزه مسلحانه بوده و با عنوان «جمعیت خلق عرب» توسط سازمان اطلاعات و امنیت صدام حسین و عربستان سعودی حمایت می گردید. رهبری این گروه را در آن دوره، فردی به نام شیخ شبیر خاقانی عهده دار بود.

در ادامه اما اختلافاتی میان اعضای این گروه پدید آمد، و جریانی تحت عنوان «سازمان اسلامی سنی» اعلام موجودیت می‌کند. که در سال ۲۰۱۵ این جریان که اعضای آن سنی مذهب بودند، نام خود را به جنبش الحوازیه تغییر دادند.

رهبران جدید گروه تروریستی الحوازیه یا «مقاومت ملی الاحواز» یا «جنبش ملی الاحواز» از سال ۲۰۰۵ به کشورهای اروپایی از جمله هلند و انگلستان نقل مکان می کنند و از سال ۲۰۰۷ فعالیت های مسلحانه خود در استان خوزستان را تشدید می نمایند.

این گروه از چند سال پیش همراه با گروه هایی از تروریست های سوریه که توسط عربستان سعودی پشتیبانی می گردد، در نشست ها و جلسات بزرگ سازمان مجاهدین و مریم رجوی حضور داشته و حتی ملاقات هایی نیز با فرماندهان مجاهدین داشته اند.

مریم رجوی، سازمان مجاهدین خلق، گروه تروریستی جنبش ملی الاحواز و گروه های تروریست سوریه ای، روابط عمیقی با هم دارند که نقاط مشترک آنان حضور در جلساتی است که مریم رجوی بنام آزادی سوریه و عراق برگزار می کند.

در این رابطه بطور مشخص می توان به جورج صبرا و تغرید الحجلی اشاره کرد که هم در جلسات مریم رجوی حضور دارند و هم در جلسات گروه تروریستی جنبش ملی الاحواز.

جرج صبرا در جلسه مریم رجوی:

جرج صبرا در جلسه گروه تروریستی جنبش ملی الاحواز:

تغرید الحجلی در جلسه مریم رجوی:

تغرید الحجلی در جلسه گروه تروریستی جنبش ملی الاحواز:

هدف این گروه جداسازی خوزستان، هرمزگان، بوشهر و حتی جزایر ایرانی خلیج فارس از حکومت مرکزی می باشد.

این گروه پایگاه هایی در شهرهای جنوبی و جنوب شرقی عراق داشت که هم مرز با استان خوزستان ایران بوده و از آنجا عملیات های تروریستی خود را سازماندهی می نمود.

در طی حضور سازمان مجاهدین در عراق، این گروه رابطه خوبی با آنها داشته و بسیاری از قاچاقچیانی که برای مجاهدین کار می کردند و واحد های تروریستی مجاهدین را به داخل ایران نفوذ می دادند، توسط این گروه انجام می گردید. آنها همچنین اطلاعات مورد نیاز مجاهدین را از استان خوزستان و استان های جنوبی تامین کرده و به مجاهدین می فروختند.

این گروه پس از سرنگونی صدام حسین نیز در استان های هم جوار خوزستان فعال بوده و توسط عربستان سعودی تامین می شد.

گروه الحوازیه در سالهای گذشته به عملیات تروریستی زیادی در اهواز دست زده است. ماجرای بمبگذاری سال ۱۳۸۴ در فرمانداری اهواز که به جان باختن ۱۱ نفر و زخمی شدن بیش از ۸۵ نفر انجامید، کار این گروه بود.

هدف نهایی این گروه تجزیه استان خوزستان و استان های جنوبی ایران و متصل کردن به کشورهای عربی مجاور ایران می باشد.

از رهبران این گروه می‌توان به احمد مولانا ابوناهض معروف به احمد نیسی اشاره کرد. او که خود را یک فعال سیاسی مخالف جمهوری اسلامی معرفی می‌کرد به عنوان رهبر گروه الحوازیه شناخته می‌شد. نیسی که در هلند زندگی می‌کرد در ۱۷ آبان ۱۳۹۶ به ضرب گلوله افراد ناشناس در مقابل منزلش کشته شد. احمد نیسی در سال ۲۰۰۵ ایران را ترک کرده بود و در لاهه هلند زندگی می‌کرد.

این گروه همچنین در فروردین و اردیبهشت ماه امسال هم در حملاتی به پاسگاه‌های پلیس در شهرهای اطراف اهواز حمله مسلحانه کرده و چندین سرباز وظیفه را کشته بودند.
این گروه یکی از زیر مجموعه های «گروه ایران آزاد» می باشد که توسط سازمان مجاهدین خلق هدایت می گردد.

بنابه گزارش خبرگزاری ها، گروه تروریستی داعش نیز پس از گروه تروریستی «مقاومت ملی الاحواز» مدعی این حمله می باشد.

خبرگزاری ها بنابه ادعای «اعماق» نوشته اند که گروه تروریستی داعش نیز مسئولیت حمله تروریستی امروز به رژه نظامی در ایران را به عهده گرفته است.

فردی بنام یعقوب حر التسطری، سخنگوی جنبش عربی آزادی بخش الحواز (گروهی که خود را مدافع حقوق اعراب ساکن خوزستان توصیف می‌کند) در پی حمله امروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز، به بخش بی بی سی فارسی گفته است: «مقاومت ملی الاحواز»، که نهاد عام تر و شامل چند گروه است مسئولیت این حمله تروریستی را قبول می‌کند. این سخنگوی تروریست در ادامه گفته است این عملیات جزیی از مقاومت مشروع ما است و هیچ شهروند عادی هدف قرار نگرفته است. اما گزارشات خبرگزاری ها حاکی از آن است که شهروندان عادی، یک کودک و یک خبرنگار در میان کشته شدگان هستند.

گفتگوی یعقوب حر التسطری، سخنگوی گروه تروریستی «مقاومت ملی الاحواز» با شبکه ایران اینترنشنال، تلویزیون همکار سعودی-رجوی:

۲- تروریسم کور علیه نظامیان را محکوم می کنیم

ایران فانوس، بیست و دوم سپتامبر ۲۰۱۸:
لینک به منبع

امروز شنبه به تاریخ ۳۱ شهریورماه به دنبال رژه نظامیان ایران در اهواز، چهار تن تروریست مسلح ملبس به لباس نظامیان خود را به رژه آن ها رسانده و شروع به تیراندازی کور کردند که در نتیجه آن ۲۴ تن از نظامیان کشته و دهها تن زخمی شده اند.

در این رابطه، سخنگوی جنبش الاحواز یعقوب حر التسری، گفته است، ما به دلایلی قادر به اظهار نظر نیستیم اما عملیات مقاومت ملی اهواز، را عملی مشروع می دانیم.

تا این تاریخ و ساعاتی که از عملیات کور جنبش مقاومت ملی اهواز، سپری شد اظهار نظرات منفی و مثبت و تایید و تکذیب هایی در رسانه ها و دنیای مجازی اتفاق افتاد اما ما جنش صلح و ضد تروریسم ایران فانوس، با تجارب ده ها ساله از جنگ و ترور و خشونت، بدون هیچ اما و اگر و تامل و اغماضی، تروریسم و به ویژه تروریسم کور امروز را محکوم می کنیم.

واقعیت این است که کشور ایران طول سده ها بیش از دویست جنبش تروریستی را تجربه کرده که بسیاری از آن ها به نیابت از خواست ها و مطالبات به حق مردم و مستقل بوده اند و به مرور زمان و با پیشرفت دانش و فرهنگ و جامعه، طبیعتاً شکل و شمایل مبارزات مردمی نیز در مرور زمان تغییر کرده و هم اکنون تروریسم به چیزی به نام قلوس و علیه صلح و امنیت و رفرم و دموکراسی در جامعه ایران و جهان، بدل شده و کسی به آسانی قادر به انکار این امر نیست.

امروز، اکثر تروریست هایی که چند دهه قبل متاثر از فقر و فاقه مردم و متاثر از جهان دو قطبی و ایدئولوژی شرق بودند، به ناچار خود را به بلوک غرب قلاب کرده و از غرب و اقمار آن که بعضی از کشورهای عربی باشند، ارتزاق می کنند و تروریسم شان نه مقامت بلکه به خشونت کور و دکان دلار، بدل شده است و به هیچ وجه مطالبات مردم را نمایندگی نمی کنند.

ما در ایران و طی پنج دهه قبل، جنبش تروریستی مجاهدین خلق را با همه راه های رفته و کوبیده تجربه کردیم که آنان از ابتدا مطلبات مردم را نمایندگی نمی کردند و هم اکنون به نقطه ای به نام عناد با مردم و دموکراسی، رسیده اند. یعنی حرکت تروریستی و خشونت طلبانه آنان چیزی به جز بستن جامعه و بستن راه های رفرم و صلح و ثبات، بیش نیست و چیزی جز نیات اربابان جنگ و زرادخانه ها، نیست.

لذا کانون سیاسی/ فرهنگی ایران فانوس، با تجارب گرانی که از ماهیت تروریست های امروز و اهداف و نیات آن ها و اربابان شان در دست دارد، از هر حیث سیاسی و فرهنگی و تبلیغاتی در مقابل تروریسم ایستاده و معتقد است که تروریسم، جز ترمز در مقابل پیشرفت صلح و ثبات و مانعی در مقابل مطالبات به حق مردم، نیست و شعر و شعارهای عامیانه و مسخره تروریسم، کسی را نخواهد فریفت. با آرزی جهانی بدون جنگ و ترور.

کانون سیاسی/ فرهنگی ایران فانوس

۳- انجمن یاران ایران؛حمله تروریستی به اهواز را شدیدا محکوم می نماید

یاران ایران، بیست و دوم سپتامبر ۲۰۱۸
لینک به منبع

یکی از خون‌بار‌ترین درگیر‌ی‌ها در تاریخ خوزستان مربوط به حمله تعدادی از اعضای «جنبش عربی آزادی‌بخش الاحواز» به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز است که دست‌کم ۲۵ کشته و ۶۰ زخمی برجا گذاشت.
امروز شنبه ۳۱ شهریور مراسم رژه نیروهای نظامی در شهر اهواز با رگبار گلوله های تعدادی از تروریست ها،مردم عزیزمان رابه خاک و خون کشیدند.

جنوب کشور ایران به مدت یک ده بیشتر هست که با درگیریهای پراکنده دست و پنجه نرم می کند،و بیشتر تلفات را مردم عادی و زن و بچه ها پرداخت کرده اند،این تروریستها که فکر می کنند با این نوع مبارزه به جایی خواهند رسید کور خوانده اند.

در همین نمونه امروز شاهد بودید که مردم همگام با مسولین دست در دست هم همدیگر را یاری می کردنند،و زودتر از همه زن و بچه ها رو از مرکز درگیری درور کردنند،و برای نجات جان همدیگر خودشان را فدا میکردند.

این است غیرت مردان ایران زمین در برابر هر کسی که بخواهد به خاک و ناموس ایران چپ نگاه کند،دست مریزاد بر شما کوه مردان و شیر زنان ایران زمین،من در کنار شما نیستم ولی از همین جا خودم را در کنار شما احساس می کنم و دوست داشتم دوش به دوش ،سینه به سینه در کنار شما بودم و می توانستم برای جسم خسته شما مرحمی باشم.

هموطنان عزیزم می دانم که در این چندین سال گذشته شما همواره در معرض تجاوز نیروهای ترویستی مختلف بوده اید.و با پرداخت خون کشورمان را از نجاست این گروه های از خدا بی خبر پاک نگهداشته اید،دیر نخواهد بود که شما مردم شریف جنوب ایران پاداش خود را از خدای مهربان خواهید گرفت.

دوستان و همشهریان،بر حذر باشید که عده ای از خدا بی خبر شبانه روز در تلاش هستند که با به وجود آوردن این نوع آدمها به کشور بلکه بتواند در آینده حکومت بر ایران را بدست آورند،اینها هیچ کس و هیچ چیز برایشان مهم نیست.

مهم نیست که بچه های ما در خون غلطیده شوند،مهم نیست که مردم ایران در زیر شدیدترین تحریمها کمر خم کنند،مهم نیست که بدبختی از در و دیوار شهر بالا رود،به خدای احُد و واحد برایشان هیچ چیز مهمتر از این نیست که به قدرت برسند،و همه شاهد بودند که در طول این چهل سال برای رسیدن به قدرت( حاکمیت بر ایران )از هیچ جنایت و خیانتی کوتاهی نکرده اند.

ما انجمن یاران ایران شدیدا این حمله شنیع تروریستی را محکوم می کنیم. خواستار رحمت خدا برای کسانی هستیم که جانشان را از دست دادند و برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع داریم. ما تسلیت خود را به مردم ایران ابراز می داریم.

لطفأ خودتان به این مصاحبه نگاه کنید و خودتان در مورد آن قضاوت کنید که چگونه می شود گروهی به ایران؛کشور همین رسانه ها حمله کنند و باعث کشته و مجروح شدن آنها شوند،بعد بلافاصه یک تیم با اعضای این گروه مصاحبه کنند و در مورد این عمل تروریستی از آنها توضیح بخواهند،آیا این با عقل جور در میاد.

آقای مدیر رسانه اینترنشنال آدم برای هر خبری خودشو خراب نمی کند،خوشا به حال آنها که رفتند و این روزا را ندیدند

گفتگوی یعقوب حر التسطری، سخنگوی گروه تروریستی «مقاومت ملی الاحواز» با شبکه ایران اینترنشنال،

Terrorist_Attack_in_Iran_Sepember2018_al_Ahwaz Arab_Peoples_Democratic Front_MEK_Albania_Rajavi_Cultیعقوب حر التسطری، سخنگوی گروه تروریستی مقاومت ملی الاحواز

Terrorist_Attack_in_Iran_Sepember2018_al_Ahwaz Arab_Peoples_Democratic Front_MEK_Albania_Rajavi_Cultگروه تروریستی مقاومت ملی الاحواز

Terrorist_Attack_in_Iran_Sepember2018_al_Ahwaz Arab_Peoples_Democratic Front_MEK_Albania_Rajavi_Cultگروه تروریستی مقاومت ملی الاحواز درجلسات لندن

Terrorist_Attack_in_Iran_Sepember2018_al_Ahwaz Arab_Peoples_Democratic Front_MEK_Albania_Rajavi_Cultگروه تروریستی مقاومت ملی الاحواز

تصاویری از حین عملیات تروریستی:

Terrorist_Attack_in_Iran_Sepember2018_al_Ahwaz Arab_Peoples_Democratic Front_MEK_Albania_Rajavi_Cult

Terrorist_Attack_in_Iran_Sepember2018_al_Ahwaz Arab_Peoples_Democratic Front_MEK_Albania_Rajavi_Cult

Terrorist_Attack_in_Iran_Sepember2018_al_Ahwaz Arab_Peoples_Democratic Front_MEK_Albania_Rajavi_Cult

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید