ایران فانوس: تروریسم کور علیه نظامیان را محکوم می کنیم

0
542

ما در ایران و طی پنج دهه قبل، جنبش تروریستی مجاهدین خلق را با همه راه های رفته و کوبیده تجربه کردیم که آنان از ابتدا مطلبات مردم را نمایندگی نمی کردند و هم اکنون به نقطه ای به نام عناد با مردم و دموکراسی، رسیده اند. یعنی حرکت تروریستی و خشونت طلبانه آنان چیزی به جز بستن جامعه و بستن راه های رفرم و صلح و ثبات، بیش نیست و چیزی جز نیات اربابان جنگ و زرادخانه ها، نیست. لذا کانون سیاسی/ فرهنگی ایران فانوس، با تجارب گرانی که از ماهیت تروریست های امروز و اهداف و نیات آن ها و اربابان شان در دست دارد، از هر حیث سیاسی و فرهنگی و تبلیغاتی در مقابل تروریسم ایستاده و معتقد است که تروریسم، جز ترمز در مقابل پیشرفت صلح و ثبات و مانعی در مقابل مطالبات به حق مردم، نیست و شعر و شعارهای عامیانه و مسخره تروریسم، کسی را نخواهد فریفت. با آرزی جهانی بدون جنگ و ترور.

تروریسم کور علیه نظامیان را محکوم می کنیم

ایران فانوس، بیست و دوم سپتامبر ۲۰۱۸:
لینک به منبع

Fanoos logo

امروز شنبه به تاریخ ۳۱ شهریورماه به دنبال رژه نظامیان ایران در اهواز، چهار تن تروریست مسلح ملبس به لباس نظامیان خود را به رژه آن ها رسانده و شروع به تیراندازی کور کردند که در نتیجه آن ۲۴ تن از نظامیان کشته و دهها تن زخمی شده اند.

در این رابطه، سخنگوی جنبش الاحواز یعقوب حر التسری، گفته است، ما به دلایلی قادر به اظهار نظر نیستیم اما عملیات مقاومت ملی اهواز، را عملی مشروع می دانیم.

تا این تاریخ و ساعاتی که از عملیات کور جنبش مقاومت ملی اهواز، سپری شد اظهار نظرات منفی و مثبت و تایید و تکذیب هایی در رسانه ها و دنیای مجازی اتفاق افتاد اما ما جنش صلح و ضد تروریسم ایران فانوس، با تجارب ده ها ساله از جنگ و ترور و خشونت، بدون هیچ اما و اگر و تامل و اغماضی، تروریسم و به ویژه تروریسم کور امروز را محکوم می کنیم.

واقعیت این است که کشور ایران طول سده ها بیش از دویست جنبش تروریستی را تجربه کرده که بسیاری از آن ها به نیابت از خواست ها و مطالبات به حق مردم و مستقل بوده اند و به مرور زمان و با پیشرفت دانش و فرهنگ و جامعه، طبیعتاً شکل و شمایل مبارزات مردمی نیز در مرور زمان تغییر کرده و هم اکنون تروریسم به چیزی به نام قلوس و علیه صلح و امنیت و رفرم و دموکراسی در جامعه ایران و جهان، بدل شده و کسی به آسانی قادر به انکار این امر نیست.

امروز، اکثر تروریست هایی که چند دهه قبل متاثر از فقر و فاقه مردم و متاثر از جهان دو قطبی و ایدئولوژی شرق بودند، به ناچار خود را به بلوک غرب قلاب کرده و از غرب و اقمار آن که بعضی از کشورهای عربی باشند، ارتزاق می کنند و تروریسم شان نه مقامت بلکه به خشونت کور و دکان دلار، بدل شده است و به هیچ وجه مطالبات مردم را نمایندگی نمی کنند.

ما در ایران و طی پنج دهه قبل، جنبش تروریستی مجاهدین خلق را با همه راه های رفته و کوبیده تجربه کردیم که آنان از ابتدا مطلبات مردم را نمایندگی نمی کردند و هم اکنون به نقطه ای به نام عناد با مردم و دموکراسی، رسیده اند. یعنی حرکت تروریستی و خشونت طلبانه آنان چیزی به جز بستن جامعه و بستن راه های رفرم و صلح و ثبات، بیش نیست و چیزی جز نیات اربابان جنگ و زرادخانه ها، نیست.

لذا کانون سیاسی/ فرهنگی ایران فانوس، با تجارب گرانی که از ماهیت تروریست های امروز و اهداف و نیات آن ها و اربابان شان در دست دارد، از هر حیث سیاسی و فرهنگی و تبلیغاتی در مقابل تروریسم ایستاده و معتقد است که تروریسم، جز ترمز در مقابل پیشرفت صلح و ثبات و مانعی در مقابل مطالبات به حق مردم، نیست و شعر و شعارهای عامیانه و مسخره تروریسم، کسی را نخواهد فریفت. با آرزی جهانی بدون جنگ و ترور.

کانون سیاسی/ فرهنگی ایران فانوس

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید