احسان بیدی: ترک برداشتن زندان اشرف 3 با روشنگری رسانه های بین المللی

0
1114

اولین اتفاق آمدن پدر و مادر سمیه محمدی به آلبانی بود که بخوبی اگاه هستید که فرقه رجوی با تلاش مذبوحانه، شانتاژ و گسیل دسته چماقدار تروریست خود تلاش کردند خانواده محمدی را مورد ضرب و پتم و قرار دهند و آنها را از مسیر آمده بازگرداند. اما شجاعت این خانواده و روشنگری های رسانه های این نقشه فرقه رجوی را برملا کرد و مجبور شد بهای سنگینی برای ادامه اسارت سمیه محمدی در زندان اشرف 3 در آلبانی بپردازد. آنچه که در این ماجرا جالب توجه بود ، وارد شدن رسانه های غربی و بین المللی مانند تلویزیون تاپ چنل ، شبکه 4 تلویزیون انگلستان و شبکه الجزیره و انعکاس اسارت سمیه محمدی  در زندان اشرف 3 واقع در آلبانی بود، چرا که فرقه مجاهدین خلق اجازه نداد که حتی سمیه محمدی برای چند دقیقه پدر و مادر خود را از نزدیک ببینند. اما رویداد دوم چه بود؟ از سوی دیگر مریم رجوی با تطمیع و تهدید اعضای سابق این سازمان در آلبانی و با  پشت پازدن به تمامی معیارهای اخلاقی و حقوقی …

 ترک برداشتن زندان اشرف 3 ( زندان مجاهدین خلق در آلبانی ) با روشنگری های رسانه های بین المللی

 مریم رجوی دست نشانده مثلت  آمریکا، اسرائیل و عربستان در کشور آلبانی

احسان بیدی ـ تیرانا ، سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ـ ایران آزادی ـ 25.09.2018

Zendan Ashraf 3-260-410

شکاف و ترک برداشتن زندان اشرف 3 ( زندان مجاهدین خلق در آلبانی ) با روشنگری های رسانه های بین المللی

 مریم رجوی دست نشانده مثلت  آمریکا، اسرائیل و عربستان در کشور آلبانی

حتما مطلع هستید که در طی چند ماه اخیر حضور رسانه های معتبر بین المللی در آلبانی و  تهیه گزارش های مختلف و روشنگری در مورد ماهیت مجاهدین خلق افزایش یافته است.Hasan Heyrani-Hassan shahbaz 260-410

تاریخ و گذشته  فرقه تروریستی رجوی نشان می دهد که دستش به خون مردم بیگناه ایران و همچنین عراق آغشته است. فرقه مجاهدین خلق که مورد حمایت اربابان و قدرت های بین المللی خودش هست، هیچ وقت فکر  نمیکرد  به خاطر روشنگری رسانه های محلی و بین المللی  در  یک باتلاق عمیق گرفتار شود.

مریم رجوی دست نشانده مثلت  آمریکا، اسرائیل و عربستان  همیشه در تصوراین بود که می تواند با دادن رشوه و قدرتی که اربابانش دارند، بتواند  مهرخاموشی برلب و دهان منقیدن و مخالفین بکوید و قلم هایی که  ازخیانت های فرقه مجاهدین خلق پرده بر می دارند، بشکند. 

اما با تلاش اعضای جداشده از مجاهدین خلق در آلبانی که ناشی از زخم و دردی است که بر بدن دارند، صورت مسئله را برای مریم رجوی برعکس آن چیزی که می پنداشت، کردند.
در یک ماه اخیر دو اتفاق مهم افتاد که توجه رسانه های غربی و داخل آلبانی  را به خودش جلب کرد.
اولین رویداد آمدن مصطفی محمدی و محبوبه حمزه ، پدر و مادر سمیه محمدی ، از کشور کانادا به آلبانی  برای دیدن فرزندشان در سازمان مجاهدین بود.Albania-Mohammadi-MKO-260-410

در همین ارتباط  بخوبی اگاه هستید که فرقه رجوی با تلاش مذبوحانه، شانتاژ و گسیل دسته چماقدار تروریست خود تلاش کردند خانواده محمدی را مورد ضرب و پتم و قرار دهند و آنها را از مسیر آمده بازگرداند. اما شجاعت این خانواده و روشنگری های رسانه های این نقشه فرقه رجوی را برملا کرد و مجبور شد بهای سنگینی برای ادامه اسارت سمیه محمدی در زندان اشرف 3 در آلبانی بپردازد.

 آنچه که در این ماجرا جالب توجه بود ، وارد شدن رسانه های غربی و بین المللی مانند تلویزیون تاپ چنل ، شبکه 4  تلویزیون  انگلستان و شبکه الجزیره و انعکاس اسارت سمیه محمدی  در زندان اشرف 3 واقع در آلبانی بود، چرا که فرقه مجاهدین خلق اجازه نداد که حتی سمیه محمدی برای چند دقیقه پدر و مادر خود را از نزدیک ببینند.
اما رویداد دوم چه بود؟ 

مریم رجوی با تطمیع و تهدید اعضای سابق این سازمان در آلبانی و با  پشت پا زدن به تمامی معیارهای اخلاقی و حقوقی در تلاش بود که زندگی را برجداشدگان از فرقه رجوی  در Shekanjehgaran MKO dar Albani 260-410کشور آلبانی تنگ کند. از یک سو بر کمیساریا عالی پناهندگان در آلبانی فشار می آورد که مسئولیت پرداخت کمک هزینه پناهندگی را از این نهاد بین المللی سلب و خود امور را به دست گیرد تا اعضای جداشده را در تنگنای مالی قرار دهد.

از سوی دیگر با اعزام آدمکش های قدیمی و شکنجه گر خود  بنام حسن عزتی  با نام مستعار نریمان ، بهرام جنت صادقی با نام مستعار  که تحت فرماندهی سرزندانبان های فرقه مجاهدین یعنی محمد سادات در بندی با نام نستعار عادل و  حسن محصل کار می کنند، اعضای جداشده را تهدید و در نهایت به سکوت وادار کنند که این ترفند فرقه مجاهدین نیز با هوشیاری اعضای جداشده و همچنینروشنگری های  رسانه های داخلی کشور آلبانی  نیز شکست خورد و باید گفت  جزیره امن فرقه مجاهدین در حصار زندان اشرف 3 آرام نخواهد ماند.

//////////////////////////////

Albania-TV 4 England-Hassan Heyrani 260-410 (2)

Manouchehr Abdi-2- 260-410

Hassan-shahbaz - Nejatyaftegan az MKO-dar Albani-260-410

 

malek beyt mashal-nejatyaftegan dar albani 260-410

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید