بوقچی های سازمان بنیاد گرای مجاهدین خلق

0
1226

جولیانی تنها یکی از چندین مقامات سابق آمریکا و افسران بازنشسته است که با حمایت از مجاهدین، خود را شرمگین و بی اعتبار می کنند، اما او یکی از مشهورترین آنها است. به عنوان وکیل رئیس جمهور، او به دونالد ترامپ دسترسی دارد و ممکن است درباره ایجاد مشکل برای ایران نفوذ داشته باشد. او با جان بولتون که تقویت کننده ستیزه جویان مجاهدین خلق می باشد، همکاری می کند. بدون آنکه با آن مشکلی داشته باشد. این یک اندازه گیری است که چگونه از ایرانیانی که دارای ایدئولوژی فناتیک و متعصب می باشند، حمایت نموده و با  چنین فرقه ای که سازماندهی وحشتناک دارد ارتباط برقرار کرده اند. مهم نیست که چه کسی فکر می کند سیاست ایران باید با ما همراه گردد، مهم این است که مجاهدین خلق اعتباری برای جایگزینی با دولت فعلی ایران ندارند. احمقانه است اگر در چنین شرایطی با مجاهدین به دنبال تغییر رژیم باشیم، چرا که ارتقا دادن یک فرقه مبهم به عنوان پاسخ به مشکلات ایران، در عین سادگی دیوانگی است.

بوقچی های سازمان بنیاد گرای مجاهدین خلق

AriaIran

31.10.2018 ـ آریا ایران

لینک به منبع

بازارگرمی مجدد رودی جولیانی از مجاهدین خلق:

«ما با تمام توان از بزرگترین و سازمان یافته ترین مخالفان ایران حمایت می کنیم که به نام مجاهدین خلق شناخته می شوند.»

کسی در داخل ایران از سازمان مجاهدین خلق حمایت نمی کند. آنها در میان ایرانیان در تبعید نیز پشتیبانی چندانی ندارند. آنها نمیتوانند “بزرگترین” گروه مخالف باشند. در حالی که آنها عملا هیچ حامی دیگری در خارج از صفوف فرقه توتالیتر خود ندارند و این به معنای چیزی نیست که بگوییم این یک فرقه سازماندهی شده است.

استدلال رودی جولیانی که مجاهدین خلق یک سازمان قدرتمند و تاثیرگذار می باشند، به این دلیل است که حکومت ایران از آنان متنفر می باشد، و این تستی است که برانگیزاننده خنده است. چرا که دولت ایران به دلایل آشکار، مجاهدین خلق را دشمن خود می داند، اما این به این معنی نیست که ایرانی ها می خواهند با آنها ارتباط برقرار کنند.

مخالفان قانونی حکومت ایران، این گروه و طرفداران غربی آنها را تحقیر می کنند. چرا که اکثر ایرانیان از تغییر رژیم که غربی ها دنبال آنند و می خواهند مجاهدین را روی کار بیاورند خسته هستند.

جولیانی تنها یکی از چندین مقامات سابق آمریکا و افسران بازنشسته است که با حمایت از مجاهدین، خود را شرمگین و بی اعتبار می کنند، اما او یکی از مشهورترین آنها است.

به عنوان وکیل رئیس جمهور، او به دونالد ترامپ دسترسی دارد و ممکن است درباره ایجاد مشکل برای ایران نفوذ داشته باشد. او با جان بولتون که تقویت کننده ستیزه جویان مجاهدین خلق می باشد، همکاری می کند. بدون آنکه با آن مشکلی داشته باشد.

این یک اندازه گیری است که چگونه از ایرانیانی که دارای ایدئولوژی فناتیک و متعصب می باشند، حمایت نموده و با  چنین فرقه ای که سازماندهی وحشتناک دارد ارتباط برقرار کرده اند.

مهم نیست که چه کسی فکر می کند سیاست ایران باید با ما همراه گردد، مهم این است که مجاهدین خلق اعتباری برای جایگزینی با دولت فعلی ایران ندارند.

احمقانه است اگر در چنین شرایطی با مجاهدین به دنبال تغییر رژیم باشیم، چرا که ارتقا دادن یک فرقه مبهم به عنوان پاسخ به مشکلات ایران، در عین سادگی دیوانگی است.

این گروه علاوه بر به همراه داشتن باورهای یک فرقه خشن و کثیف، مسئول کشتار آمریکایی ها در دهه ۱۹۷۰ می باشد و در جنگ ایران و عراق با صدام حسین همکاری و هماهنگی کامل داشته است.

ایرانی ها به وضوح آنها را خائن می دانند. در این میان هر کسی که بعنوان بوقچی برای سازمان مجاهدین تبلیغ کند، جهل و نادانی خود را نسبت به ایران و خصومتش با مردم ایران را تبلیغ می کند.

دانیل لاریسون -۷ آبان ۱۳۹۷ – ۲۹ اکتبر ۲۰۱۸

DANIEL LARISON • October 29, 2018 – Theamericanconservative.com

The Fanaticism of the MEK’s Cheerleaders

Rudy Giuliani shills for the Mujahideen-e Khalq (MEK) again:
We strongly support the largest and most organized Iranian opposition, known as the Mujahedin e-Khalq (MEK).

The MEK has no support inside Iran, and it has scant support among Iranians in the diaspora. They cannot be the “largest” opposition group when they have virtually no supporters outside the ranks of their own totalitarian cult, and it doesn’t mean anything to say that a cult is organized.

Giuliani’s lame argument that the MEK must be powerful and influential because the Iranian government hates them doesn’t pass the laugh test. The Iranian government perceives the MEK as their enemy for obvious reasons, but it doesn’t follow that Iranians want to have anything to do with them.

Legitimate opponents of the Iranian government hold this group and its Western fans in contempt, and most Iranians don’t desire the regime change that Western Iran hawks and the MEK seek.

Giuliani is just one of many former American officials and retired officers to embarrass and discredit themselves by advocating for the MEK, but he is also one of the most vocal.

As the president’s lawyer, he has access to Trump and may be able to influence him on matters relating to Iran, and his fellow MEK booster John Bolton would have no problem with that.

It is a measure of how ideological and fanatical many Iran hawks are that they have cultivated a relationship with such an appalling organization.

No matter what one thinks our Iran policy should be, the MEK is not a credible alternative to the current government.

Seeking regime change in Iran is folly, but to promote an obnoxious cult as the answer to Iran’s problems is simply insanity.

In addition to being a nasty cult, the group is responsible for killing Americans in the 1970s and aligned itself with Saddam Hussein in the Iran-Iraq war.

Iranians understandably view them as traitors. Anyone who is cheerleading for the MEK is advertising both his ignorance of Iran and his hostility to the Iranian people.

Theamericanconservative.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید