علی جهانی: نامه ای دوستانه به ساکنان کمپ تیرانا

0
907

دوستان عزیز همه شما و ما جدا شدگان روزی بخاطر شعارهای ضد امپریالیستی و اسلام انقلابی جذب سازمان شدیم ولی الآن نه تنها دیگر هیچ خبری از آن شعارهای دروغین نیست بلکه رهبری سازمان طی یک چرخش صد و هشتاد درجه ای آویزان امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا شده است و لیست شهدای تان را به جان مکین افراطی ترین و جنگ طلب ترین سناتور آمریکا که ضد ایران و ایرانی می باشد در کمپ تیرانا تقدیمش کرد. و این سازمان چه در عراق بخاطر شرکت در جنگ ایران و عراق و سرباز کشی و چه اکنون هم سعی می کنم با آویزان شدن به آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل علیه منافع ملی مردم ایران همسویی کامل داشته باشد .  بنابرین ملاحظه می کنید که این فرقه تروریستی رجوی نه استقلال سیاسی و مشروعیت دارد و شعار های  تکراری سرنگونی و مقاومت  هم دروغی بیش نیست وازطرف دیگر در آستانه  فروپاشی کامل قرار دارد و  آینده روشنی ندارد و به نظرم ماندن شما در سازمان  تلف کردن عمر باقیمانده تان می باشد و شما میتوانید بیرون از این سازمان فرقه گرا و تروریستی زندگی و مبارزه را خودتان انتخاب کنید و برای آینده تان تصمیم گیری کنید. 

نامه ای دوستانه به ساکنان کمپ تیرانا

Ali Jahaniعلی جهانی، وبلاگ آیینه ـ 02.11.2018

ali-hajari-nejatyaftegan dar albani- 260-410

لینک به منبع

نامه ای دوستانه به ساکنان کمپ تیرانا

با سلام به همه شما دوستان قدیمی که همچنان در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده رجوی در کشور آلبانی گرفتار هستید. اینجانب علی جهانی که مدت زیادی همانند شما دربند تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده رجوی گرفتار بودم؛ ضمن آرزوی موفقیت برای تک تک شما دوستان قدیمی می خواستم نکاتی را جهت یادآوری و کمک به شما جهت رهایی از جهنم تشکیلات رجوی بعرض تان برسانم .

اولا : بنده تا کنون نامه های زیادی برای شما چه در کمپ اشرف و لیبرتی در عراق بودید و چه اکنون که در کشور آلبانی هستید نوشته ام و قصدم تصمیم گیری برای سرنوشت شما نبوده و نیست و نخواهد بود و تنها قصد روشنگری و افشای جنایت ها و خیانت های بیشمار رجوی به ملت ایران و شما نیروهای سازمان بوده و هست و همچنین هدف من از نگارش این نامه ها برای شما عزیزان گرفتار انتقال تجربیات خود از این فرقه تروریستی رجوی می باشد چونکه من اکنون بیرون از این سازمان فرقه گرا و تروریستی هستم و بهتر از شما که همچنان در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده رجوی گرفتار هستید مسائل را می توانم ببینم و مورد بررسی قرار دهم .

ثانیا: همانطور که همه شما در جریان هستید این روزها موج  ریزش روز افزون نیرویی رو به افزایش هست و هر روز شاهد خبر هایی از رهایی یکسری از دوستانی که تا دیروز پیش شما بودند هستیم ضمن تبریک به همه دوستان جدا شده برای همه شما که بفکر جداشدن هستید آرزوی موفقیت میکنم.

ثالثا: سران فرقه و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی بجای پاسخگویی به سوالات واقعی و اساسی شما مانند وضعیت نامعلوم رجوی و ارتش به اصطلاح آزادی بخش و سرنگونی بدنبال این هستند که شما را همچنان در در تشکیلات نگه دارند ولی طی یک پروسه مرگ تدریجی بقیه عمرتان را تلف کنند و از فروپاشی کامل تشکیلاتش جلوگیری کنند. و در این رابطه از هیچ ترفندی برای رسیدن به اهداف شوم خود دریغ نکرده اند ولی خوشبختانه تا کنون موفق نشده اند و دلیل عدم موفقیت شان هم موج روز افزون ریزش نیرویی است سازمان با آن مواجه می باشد.

رابعا : همانطور که همه شما در جریان هستید سازمان بدلیل آویزان شدن به دشمنان قسم خورده همین خلق قهرمان ایران مانند آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل علیه منافع ملی مردم ایران همسویی کامل دارد و  به همین خاطر هم نه تنها  از هیچ  مشروعیتی بر خوردار نیست بلکه  شدت مورد تنفر آحاد جامعه قرار دارد و در این رابطه شما در اعتراضات معیشتی مردم در دی ماه سال گذشته علی رغم اینکه سازمان مدعی است که کانون های شورشی اش این تظاهرات در ایران را راه اندازی کرده اند  ؛  حتی یک شعار بنفع این سازمان فرقه گرا و تروریستی شنیده نشد و این نکته گواه این مدعاست که این سازمان از هیچگونه پایگاه اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم ایران برخوردار نیست .

خامسا: دوستان عزیز همه شما که مسئله دار هستید ملاحظه می کنید که همه وعده های  دروغین سرنگونی شش ماهه و شعار های دروغین و تکراری سرنگونی و مقاومت و جامعه بی طبقه توحیدی و رهایی زنان و حقوق بشر و عدالت اجتماعی و آزادی و خلق قهرمان ایران  و مجاهد خلق قهرمان ایران و هزاران شعارهایی از این قبیل تو خالی و پوچ از آب درآمد و همه تحلیل های رجوی که اکنون مفقودالاثر می باشد غیر واقعی و آبکی بودند.

سادسا: دوستان عزیز همه شما و ما جدا شدگان روزی بخاطر شعارهای ضد امپریالیستی و اسلام انقلابی جذب سازمان شدیم ولی الآن نه تنها دیگر هیچ خبری از آن شعارهای دروغین نیست بلکه رهبری سازمان طی یک چرخش صد و هشتاد درجه ای آویزان امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا شده است و لیست شهدای تان را به جان مکین افراطی ترین و جنگ طلب ترین سناتور آمریکا که ضد ایران و ایرانی می باشد در کمپ تیرانا تقدیمش کرد. و این سازمان چه در عراق بخاطر شرکت در جنگ ایران و عراق و سرباز کشی و چه اکنون هم سعی می کنم با آویزان شدن به آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل علیه منافع ملی مردم ایران همسویی کامل داشته باشد .

دوستان عزیز

بنابرین ملاحظه می کنید که این فرقه تروریستی رجوی نه استقلال سیاسی و مشروعیت دارد و شعار های  تکراری سرنگونی و مقاومت  هم دروغی بیش نیست وازطرف دیگر در آستانه  فروپاشی کامل قرار دارد و  آینده روشنی ندارد و به نظرم ماندن شما در سازمان  تلف کردن عمر باقیمانده تان می باشد و شما میتوانید بیرون از این سازمان فرقه گرا و تروریستی زندگی و مبارزه را خودتان انتخاب کنید و برای آینده تان تصمیم گیری کنید.

با آرزوی بهترینها برای آینده شما

دوست قدیمی تان از آلمان علی جهانی

//////////////////

albania- souz va godaz ferghe mojahedin 2

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید