محمد رزاقی: رجوی داعشی قصد سر به گونی کردن – اعضاء نگون بخت دارند؛ نه سرنگونی رژیم

0
1123

درپیام شماره ۱۱ منتسب به رجوی چند موضوع اساسی هست که به صورت مختصر به هر کدام اشاره می کنم :  یکم : بحث زمان می باشد در این پیام مشخصآ به اعضاء اسیر گفته می شود که قول سرنگونی تا ۲۲ بهمن ۹۷ را داده بودم طبق معمول کشک از اب در امده و ۲۲ بهمن از سرنگونی خبری نیست ! در این پیام به زبان فرقه به اعضاء نگون بخت و اسیر گفته می شود :  هرچند طول بکشد وهر چند نشیب و فراز داشته باشد ؛ سرنگونی دشمن ضد بشری محتوم است . سران فرقه به عمد در پیام منتسب به رجوی اماده باش دوران سرنگونی را اورده اند چون می خواهند برای سالهای اینده هم از قبل سندی داشته باشند که اگر یک روزی اعضاء نوگون بخت و یا هر کسی پرسید که بحث سرنگونی چه شد  با استناد به پیام منتسب به رجوی بگویند برادر ( رجوی ) گفته بود که اماده باش دوران سرنگونی این دوران می تواند یک ماه ؛ یک سال ؛ یک دهه و حتا یک قرن هم طول بکشد و یا مثل گذر از دوران غار نشینی و پارینه سنگی به دوران برده داری یک دوران طول بکشد . شاید برای کسانی که از شیوه و رفتار شیادانه سران فرقه خبر نداشت هباشند ولی ما اعضاء جدا شده ازحقه بازیها و شیوه های فریبکارانه  سران این فرقه بخوبی اشنا هستیم .Mmohammad-Razaghi-2013

دوم : در قسمت دیگری از پیام منتسب به رجوی امده است : ارتش ازادی قبل از هر چیز عزم جزم کند و برای اماده سازی خود در دریای شورش و انقلاب شیرجه بزند . شمشیرها را باید جلا و سیقل داد …  این هم ترفند شناخته شده سران فرقه می باشد . قبلآ هم رجوی داعشی در سال ۷۴ برای گرفتن تعهد و نگه داشتن اعضاء در بغداد نشستهای موسوم به حوض راه انداخت و از اعضاء می خواست که با بیان نتاقضات وانچه در ذهنشان می گذرد و برای پاک شدن از تناقضات به اصطلاح از هم شبقت بگیرند و شیرجه بزنند !

مریم قجر داعشی و سران فرقه رجوی قصد سر به گونی کردن – اعضاء نگون بخت دارند  ؛ نه سرنگونی رژیم  .

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی ـ 11.11.2018

لینک به منبع

مریم قجر داعشی و سران فرقه رجوی قصد سر به گونی کردن

اعضاء نگون بخت دارند  ؛ نه سرنگونی رژیم  .

چند روز پیش سایت فرقه رجوی داعشی بار دیگر پیام منتسب به رجوی روح پلید منتشر کرده و گویا رجوی داعشی مفقودالاثر و مفقود القبر به اعضاء نگون بخت اسیر در اردوگاه شماره ۳ آلبانی پیام داده و دوران اماده باش سرنگونی را برای ارتش ازادیبخش صادر کرده است !

برای کسانی که در سالهای گذشته اخبارمربوط به فرقه رجوی را دنبال می کنند حتما بیاد دارند که رجوی روح پلید خرداد سال ۶۰ بعد از اعلان جنگ مسلحانه خود از ایران فرار کرد و یک عده را با شعارهای دهان پرکن به کشتن داد و وقتی در پاریس مستقر شد ادعا کرد با اب شدن اولین برف زمستانی رژیم ایران سرنگون و به یرا نبر خواهد گشت ! البته برفهای  که هیچ یخ های الاسکا  هم آب شدند اما از برگشت رجوی روح پلید خبری نشد .

زمانیکه رجوی در خدمت صدام ملعون بود و به جاسوسی ؛ وطن فروشی ؛ ترور ؛ کشتار مشغول بود در زمانهای مختلف با عناوین مختلف وعده سرنگونی می داد و با اسامی مختلف سرنگونی را اعلام می کرد از جمله :

مرحله سرنگونی ، سین سرنگونی ، استارت سرنگونی ، مرحله آ برای سرنگونی ،  دیده شدن دکل سرنگونی ؛ شروع سرنگونی ؛ آغاز سرنگونی و ….

اما واقعیت اینکه تمامی شامورته بازی و کلاشی شخص رجوی روج پلیید و مریم قجر و دیگر سران فرقه یک هدف بیشتر نداشت و آن نگه داشتن اعضاء در اسارت ذهنی و جسمی و لا غیر .

در یکماه گذشته به صحنه اوردن سران فرقه و حلوا ؛ حلوا کردن کانونهای شورشی و پیام شماره ۱۱ منتسب به رجوی داعشی تمامی اینها سناریو از پیش تعیین شده  تسوط مریم قجر داعی و شوهر سابقش مهدی ابریشمچی معروقف به مهدی قواد ( زن فروش ) برای گرفتن تعهد ونگه داشتن اعضاء در اسارتگاه اشرف ۳ در البانی می باشد .

مریم قجر با خرج ملیونها دلار از دلارهای اهدائی صدام و عربستان برای بولتون ؛ جولیانی ومک کین سقط شده و یک مشت جنگ طلب و ضد ایران ؛ ایرانی و بر اساس وعده بولتون به مریم قجر که  وعده داده بود رژیم ایران جشن ۴۰ سالگرد انقلاب ضد سلطنتی را نخواهد دید تا  ودر ۲۲ بهمن ۹۷ رژیم ایرا ن سرنگون خواهد شد و مریم قجربه همراه جولیانی و بولتون در میدان ازادی جشن پیروزی خواهند گرفت مثل وعده های گذشته رجوی و مریم قجر داعشی وعده سر خرمن  و تو خالی از اب در امد شخص مریم قجر به همراه شوهر سابقش و یک دسته از سران فرقه شتابان به البانی رفته تا قبل از بهمن ماه سناریو خود را عملی کنند .

در پیام شماره ۱۱ منتسب به رجوی روح پلید شیادی ؛ کلاشی ؛ شامورته بازی و یک مشت جفنگیات موج می زند و نیات پلید سران فرقه رجوی داعشی کاملا مشخص واضح است  .

در پیام شماره ۱۱ رجوی روح پلید طبق معمول نه صدائی از خودش هست نه تصویری که نشان بدهد پیام واقعا از طرف ان روح پلید مفقود الاثر و مفقود القبر می باشد .

سرا ن فرقه برای اینکه به خیال احمقانه شان چیزی را لو ندهند در زمانهائی که می خواهند به اسم رجوی پیام صادر کنند سعی می کنند ازروی پیامها و صحبتهای سابق رجوی کپی برداری کنند تا وانمود کنند که پیام از طرف شخص رجوی صادر شده است !

در صورتیکه همه اعضاء و کسانی که شخصیت رجوی می شناسند بخوبی می دانند رجوی فردی نبوده که برای یک موضوع با نوشتن و یا دادن پیام نیم صحفه ای و یا ماگزیمم یک صحفه ای بحثی را به پایان برساند .

رجوی برای کوچکترین موضوع ساعتها و روزها حرف می زد ؛ تابلو نویسی می کرد کلی یاوه گوئی می کرد و تازه می گفت به خاطر نبودن وقت بحث خلاصه می کند وسران فرقه دستور می داد که ادامه بحثها را  دیگر سران فرقه در قرارگاههای خود ادامه بدهند ! حال چه شده که رجوی در چند سطر فرمان و بحث سرنگونی را صادر می کند ؟!

اما اصل موضوع و بحث یک چیزی بیشتر نیست انهم نگه داشتن اعضاء بع ترفند و حقه بازی بنام ماده باش دوران سرنگونی .

درپیام شماره ۱۱ منتسب به رجوی چند موضوع اساسی هست که به صورت مختصر به هر کدام اشاره می کنم :

 یکم : بحث زمان می باشد در این پیام مشخصآ به اعضاء اسیر گفته می شود که قول سرنگونی تا ۲۲ بهمن ۹۷ را داده بودم طبق معمول کشک از اب در امده و ۲۲ بهمن از سرنگونی خبری نیست !

در این پیام به زبان فرقه به اعضاء نگون بخت و اسیر گفته می شود :  هرچند طول بکشد وهر چند نشیب و فراز داشته باشد ؛ سرنگونی دشمن ضد بشری محتوم است .

سران فرقه به عمد در پیام منتسب به رجوی اماده باش دوران سرنگونی را اورده اند چون می خواهند برای سالهای اینده هم از قبل سندی داشته باشند که اگر یک روزی اعضاء نوگون بخت و یا هر کسی پرسید که بحث سرنگونی چه شد  با استناد به پیام منتسب به رجوی بگویند برادر ( رجوی ) گفته بود که اماده باش دوران سرنگونی این دوران می تواند یک ماه ؛ یک سال ؛ یک دهه و حتا یک قرن هم طول بکشد و یا مثل گذر از دوران غار نشینی و پارینه سنگی به دوران برده داری یک دوران طول بکشد .

شاید برای کسانی که از شیوه و رفتار شیادانه سران فرقه خبر نداشت هباشند ولی ما اعضاء جدا شده ازحقه بازیها و شیوه های فریبکارانه  سران این فرقه بخوبی اشنا هستیم .

دوم : در قسمت دیگری از پیام منتسب به رجوی امده است :

 ارتش ازادی قبل از هر چیز عزم جزم کند و برای اماده سازی خود در دریای شورش و انقلاب شیرجه بزند . شمشیرها را باید جلا و سیقل داد …

 این هم ترفند شناخته شده سران فرقه می باشد . قبلآ هم رجوی داعشی در سال ۷۴ برای گرفتن تعهد و نگه داشتن اعضاء در بغداد نشستهای موسوم به حوض راه انداخت و از اعضاء می خواست که با بیان نتاقضات وانچه در ذهنشان می گذرد و برای پاک شدن از تناقضات به اصطلاح از هم شبقت بگیرند و شیرجه بزنند !

 این یک شیوه  ناخته شده  درون مناسبات  و تشکیلات فرقه گرایانه  رجوی داعشی هست که سران فرقه از این طریق می خواهند به ذهن و فکر اعضاء اشراف داشته باشند و بر اساس ان تصمیم می گیرند که با عضوء نگون بخت چه برخوردی بکنند .

همچنین با گرفتن دست خط  تحت عنوان  بیان تناقضات و نوشتن گزارش ازاعضاء نگون بخت بعنوان سند در اینده اگر کسی از فرقه جدا شد و زبان با سخن گفت و افشاگری کرد از ان دستخطها بعنوان سند بر علیه فرد استفاده کنند .

در حقیقت اعتراف گرفتن از اعضاء به جرمی که مرتکب نشده اند .

 منظور از جلا ؛ صیقل دادن شمشیرها هم به جان هم انداختن اعضاء نگون بخت در نشستها ی درونی فرقه هست که سرا نفرقه با برگزاری نشستهای موسوم به دیگ و عملیات جاری ؛ نشست غسل ( بیان مسائل جنسی که به ذهن فرد زده و یا در باره ان فکر کرده و یا شب در خواب دیده ) که باز اینهم یکی از شیوه های شناخته شده برای در هم کوبیدن شخصیت انسانی اعضاء نگون بخت در اردوگاههای رجوی داعشی اعمال می شد و همچنان تا به امروز ادامه دارد .

اما خنده دارترین نکته ای که در پیام منتسب به رجوی عنوان شده بحث شیرین ارتش ازادیبخش ملی هست !

رجوی داعشی زمان صدام با دریافت چند قرارگاه  وسلاح ؛ توپ و تانک با صادر کردن فرمان اماده باش برای سرنگونی اعضاء نگون بخت مجبور می کرد از بوق سحر تا شب در روز بیش از ۱۴ ساعت به سمبه زدن ؛ سمباده کشی ؛ تعویض شنی تانک و نفر بر ؛ تعویض چرخ  کامیون و کمر شکن و … بپردازند و در حقیقت از اعضاء نگون بخت مثل برده کار بکشد .

رجوی داعشی با از دست دادن ارباب سابقش قرارگاهها و سلاحها ؛ توپ و تانکها را هم از دست داد و بعد ان برای بدست اوردن دل ارباب جدید ش در اردوگاه بد نام اشرف در عراق با چوب و چماق و دسته تی به اسم رژه انواع و اقسام ادا اطوارها را در اورد ولی در نهایت همان بلوز شلوار خاکی و سبز رنگ هم از پای ارتش دست ساز رجوی در اوردند و با پست گردنی ازعراق بیرون انداختند در اردوگاه اشرف ۳ در اطراف آلبانی پیرمردها و پیر زنانی که هر کدام به چندین مریضی دچارهستند که همین الان یک تیم پزشکی بین اللملی و یا هر تیم پزشکی که با سران فرقه ارتباط پولی نداشته باشند اعضاء نگون بخت معاینه بکنند خواهند دید هر کدام از اعضاء نگون بخت به چند عمل جراحی نیاز دارند که در اسارتگاه فرقه رجوی داعشی دوران طاقت فرسا را سپری می کنند و خیلی ها هم منتظرند تا مرگشان فرا برسد . اما در پیام منتسب به رجوی از ان نگون بختها بعنوان ارتش ازادیبخش نام می برند تا بدین شیوه اعضاء نگویند که دراردوگاهی که دربهایش به رویمان بسته هست و هزاران کیلومتر با مرزهای ایران فاصله داریم چه می کنیم ؟ !

در قسمت دیگری از پیام منتسب به رجوی امده است :

کانونهای شورشی به عنوان جرقه و آتشزنه قیامها وارد کار می شوند ! این نوک هرم قیامها و معین عمل و سمت دهنده و راهنماست .

گویا سران فرقه فراموش کرده اند که چند سال پیش رجوی داعشی مدعی شده بود در داخل ایران یکانهای ارتش ازادیبخش برای سرنگونی تشکیل داده .

و گویا باز مریم قجر و شوهر سابقش فراموش کرده اند که یکی از میرزا بنویسهای مقیم اردوگاه اور سوراواز در تاریخ ۱۱٫ ۷٫ ۹۷ مدعی شده بود که :

 در بستر همین بحران اجتماعی است که کانونهایشورشی، به آرامی در حال خارج کردن مهار اوضاع از دست رژیم و به‌دست‌گرفتن کنترل وقایع است .

به مریم قجر و شوهر سابقش پیشنهاد می کنم  به موقع قرصهای این میرزا بنویس بدهند و یا اینکه این میرزا بنویس زیر ابی می رود یک چیزی میزند بعد میاد در مورد موضوع مقاله ای که برای نوشتن به وی سپرده اید بر اثراستعمال مواد به تخیل و خیالات موهوم می پردازد که نتیجه اش می شود اینکه ادعا کند کانونهای شورشی کنترل اوضاع از دست رژیم گرفتته اند !

آخه مخ پوسیده های اسکول مورچه چی که کله پاچه اش چی باشد ؟

 شما که با پرداخت پول به چند نفرخود فروش ؛ اینکه بروند در باغچه خانه شان عکس بگیرند  و شما ان را در سیمای اسارت و یا سایتهای فرقه رجوی داعشی حلوا حلوا بکنید اینهم شد کانون شورشی؟

چند بندی هم که در پیام منتسب به رجوی در مورد وضعیت ؛ اینده و … رژیم ادعا شده همان چیزهای ثابت و به قول معروف کپی برابر اصل می باشد که سالیان سال  از شخص رجوی روح پلید تا مریم قجرداعشی  و سران فرقه در هر مجلس و شوء ؛مصاحبه و … طوطی وار تکرار می کنند اینکه : رژیم در بحران هست ؛ در بن بست هست ؛ راه برون رفت ندارد ؛ راه عقب گرد ندارد ؛ و…

اما اصل موضوع یک چیز بیشتر نیست انهم مریم قجر و شوهر سابقش به همراه سران فرقه نشسته اند طرح ریخته اند که اینبار به چه شیوه و حقه بازی ؛ کلاشی سر اعضاء نگون بخت گونی بکشند تا بتوانند اعضاء نگون بخت در اسارت ذهنی و جسمی نگه دارند  .

مریم قجر داعشی و سران فرقه رجوی قصد سر به گونی کردن اعضاء نگون بخت دارند  ؛ نه سرنگونی رژیم  .

ــ پاریس :  محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید