ابراهیم خدابنده: اوضاع و احوال اخیر حامیان فرقه رجوی

0
468

حامیان فرقه رجوی باید که از جنس خود مسعود رجوی باشند و البته باید همیشه بازنده و رسوا گردند. از سرنوشت شوم صدام حسین تنها حامی دولتی رجوی گرفته تا حذف پائولو کازاکا نماینده پارلمان اروپا که در قرارگاه اشرف رقصید و بسیاری دیگر همچون آنان که هیچ طرفی از حمایت از رجوی و دشمنی با ایران و ایرانی نبستند و همچون خود مسعود رجوی به شکل خفت باری از صحنه حذف شدند. باشد که مایه عبرت دیگران گردد.

اوضاع و احوال اخیر حامیان فرقه رجوی

ابراهیم خدابنده ـ 16.11.2018

اوضاع و احوال اخیر حامیان فرقه رجویThe Fanaticism of the MEK’s Cheerleaders (Mojahedin Khalq, MKO, NCRI, Rajavi cult …)

لینک به منبع

اوضاع و احوال اخیر حامیان فرقه رجوی

توسط انجمن نجات مرکز تهران آخرین بروزرسانی ۲۳ آبان ۱۳۹۷

روهراباکر از لابی های معروف فرقه رجوی در آمریکا، کسی که از جنایت اخیر انجام شده در اهواز و آتش گشودن بر روی مردم بی گناه استقبال نمود، در انتخابات اخیر آمریکا به صورت غیرمنتظره ای شکست خورد و از کنگره کنار رفت.

پایگاه خبری پولیتیکو Politico به تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۱۸ اعلام کرد که نماینده حزب دموکرات هارلی رودا Harley Rouda روز یک شنبه در مقابله با دانا روهراباکرDana Rohrabacher  نماینده حزب جمهوری خواه در انتخابات کنگره آمریکا به پیروزی رسید. پیروزی او که به هیچ عنوان انتظار آن نمی رفت جان تازه ای به دموکرات ها در کنگره بخشید.

این رسانه می افزاید که حوزه انتخاباتی روهراباکر، یعنی اورنج کانتی در جنوب کالیفرنیا، به صورت تاریخی همیشه در دست جمهوری خواهان بود که به این صورت به دست دموکرات ها افتاد و روهراباکر حذف شد.

https://www.politico.com/story/2018/11/10/rouda-defeats-rohrabacher-in-southern-california-race-982946?cid=apn

Rouda defeats Rohrabacher in southern California

The Democrat declared the race finished on Twitter early Saturday

اوضاع و احوال اخیر حامیان فرقه رجوی

همچنین به گزارش بنگاه خبرپراکنی بی بی سی BBC به تاریخ  ۱۲ نوامبر ۲۰۱۸، مجلس لردها در انگلستان اعلام نمود که سمت نمایندگی لرد لستر، از لابی های به نام فرقه رجوی در انگلستان از حزب لیبرال و وکیل گرانقیمت این فرقه در جریان دادرسی POAC و مقابله با قرار داشتن نام مجاهدین خلق در لیست ترویستی این کشور، به خاطر تجاوز و برخی موارد اخلاقی دیگر به حالت تعلیق در آمده است.

بی بی سی گزارش نمود که مجلس لردها، لرد لستر ۸۲ ساله را بر اساس مدارک انکار ناپذیر به سوء استفاده از قدرتش در مجلس عوام و فریب دادن یک زن و به فساد کشاندن وی متهم کرد و نمایندگی او را معلق نمود.

https://www.bbc.com/news/uk-politics-46178207

Lord Lester faces suspension over sexual harassment claims

The peer is accused of sexually harassing a complainant and offering her “corrupt inducements to sleep with him”.

و البته، رودی جولیانی  Rudy Giulianiهم به خاطر تخلفاتش در بحث طلاق زن سومش، مورد شکایت قرار گرفته است.

پایگاه خبری ناشنال پست به تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۱۸ نوشت که وکیل همسر سوم رودی جولیانی در جریان دادگاه طلاقش مدارکی را ارائه نمود که نشان می دهد جولیانی ۲۸۶۵۳۲ دلار برای معشوقه اش در حالی که دارای همسر بوده هزینه کرده است.

این منبع خبری افزود که جولیانی، مشاور حقوقی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در حالی که در دادگاه مدعی فقر مالی بود چنین هزینه هایی برای معشوقه خود کرده است.

https://nationalpost.com/news/world/rudy-giulianis-third-divorce-is-getting-ugly-wifes-lawyer-claims-he-spent-286532-on-his-alleged-mistress

Rudy Giuliani’s third divorce is getting ugly: Wife’s lawyer claims he spent $286,532 on his alleged mistress

An attorney for Judith Giuliani reportedly told a New York court on Wednesday the onetime mayor, now attorney to President Donald Trump, is claiming poverty while spending lavishly

حامیان فرقه رجوی باید که از جنس خود مسعود رجوی باشند و البته باید همیشه بازنده و رسوا گردند. از سرنوشت شوم صدام حسین تنها حامی دولتی رجوی گرفته تا حذف پائولو کازاکا نماینده پارلمان اروپا که در قرارگاه اشرف رقصید و بسیاری دیگر همچون آنان که هیچ طرفی از حمایت از رجوی و دشمنی با ایران و ایرانی نبستند و همچون خود مسعود رجوی به شکل خفت باری از صحنه حذف شدند.

باشد که مایه عبرت دیگران گردد.

ابراهیم خدابنده

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید