علی جهانی:خوش رقصی فرقه تروریستی رجوی برای آمریکا و متحدانش در خاورمیانه

0
1130

خوش رقصی فرقه تروریستی رجوی برای آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه

علی جهانی، وبلاگ آیینه، هجدهم نوامبر ۲۰۱۸:… همانطور که همه شما در جریان هستید سیاست های جنگ طلبانه تحریم‌های اقتصادی  دولت ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه مردم ایران شکست خورده است و راه بجایی نبرده است . ولی مضحک تر از این خوش رقصی سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی است که چنان در این رابطه عنان از کف داده … 

ali-jahani1.png

خوش رقصی فرقه تروریستی رجوی برای آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه

لینک به منبع

همانطور که همه شما در جریان هستید سیاست های جنگ طلبانه تحریم‌های اقتصادی  دولت ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه مردم ایران شکست خورده است و راه بجایی نبرده است . ولی مضحک تر از این خوش رقصی سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی است که چنان در این رابطه عنان از کف داده اند و چنان مواضع ضد ایرانی آمریکایی های جنگ طلب نظیر جان بولتن را با آب و تاب انعکاس می دهند که انگار جان بولتون رهبری این سازمان هست. و فرقه تروریستی ضد ایرانی فراموش کرده است که روزی شعارهای دروغین ضد امپریالیستی می داد و می گفت امپریالیست جهانی به سرکردگی آمریکا ببر کاغذی هست و شعار آمریکایی بیرون رو خونت روی زمینه را سر می داد ولی الآن خودش به چنان وضعیت اسف باری مواجه شده است که بقای تشکیلات رو به زوالش را آویزان شدن و خوش رقصی برای دولت ترامپ رئیس جمهور آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل می داند و ابلهانه فکر می کنند که با اینگونه خوش رقصی ها میتوانند جلوی ریزش نیرویی و فروپاشی کامل تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده شان را بگیرند‌ و به عمر ننگین تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده شان را چند صباحی بیفزایند.

دور جدید تحریم‌های آمریکا و ابراز خوشحالی فرقه رجوی

لینک به منبع

چهاردهم آبان دور جدیدی از تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران توسط ترامپ رئیس جمهور آمریکا آغاز شد هرچند جنبه روانی این تحریم نفتی ایران بیشتر است و بیشتر به یک جنگ روانی علیه مردم شبیه هست ولی با این روی زندگی اقشار مختلف   مردم ایران تاثیرات منفی دارد و هیچ سیاست مداری در دنیا از آن استقبال نمی کند و حتی کشور های اروپایی هم با آغاز تحریم‌های یک جانبه و خصمانه آمریکا موافق نبستند و سیاست های خود خواهانه و خود سرانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا را محکوم می کنند و همه ارگان های حقوق بشری و سازمان های بین الملی این عمل ضد انسانی آمریکا را محکوم می کنند. ولی این وسط تنها فرقه تروریستی رجوی همسو با آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه‌ای اش نظیر عربستان سعودی و اسرائیل از این عمل ضد انسانی ترامپ استقبال کرده اند.

بله دوستان فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی که خود را فدائی خلق قهرمان ایران می  دانند و سنگ می زنند به جشن و پایکوبی پرداخته اند و طی یک پیام منتصب به رجوی مفقودالاثر آماده باش سرنگونی داده اند و ابلهانه فکر می کنند با آغاز تحریم‌های جدید آمریکا رژیم ایران سرنگون می شود و ارتش به اصطلاح آزادی بخشش که بیشتر به شیر بی یال و دم و اشکم شبیه هست وارد ابران شده و توسط کانون های دروغین شورشی به حکومت می کنم رسند .

واقعا وقاحت سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی حد و مرز ندارد و هر از گاهی برای ادامه گرفتار نگه داشتن نیروهای سازمان چنین مواضع ضد انسانی را اتخاذ می کنند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید