وحشت رجوی از رضا پهلوی !! بنازم به این تحلیل های رجوی نشان!

0
1595

عنوان نوشته ی مفصل وخسته کننده ی او- که خودش هم این موضوع را فهمیده وتذکر داده که دراین صورت نخوانید- ” آیا رضا پهلوی آخرین برگ آخوندها برای بقاء رژیم می باشد “؟ نام دارد ودرجایی آورده است : ” آخوندهای حاکم بر ایران و در رآس آنها خامنه ای و دستگاه اطلاعاتی اش نیز به خوبی می دانند که وقتی لحظۀ مرگ ایدلوژیک شان فرا برسد ، بهتراست به جای چسبیدن به حکومت و دیدن نابودی خود به دست مردم و فرزندان آزادیخواه شان که هیچ سر سازگاری و سازش با آنها ندارند ، آوردن فردی فاقد شعور سیاسی و فهم انقلابی و آزادیخواهی و بدون هیچ گونه قدرت سازماندهی و تشکیلاتی ، آن هم با نام بی محتوای پادشاه نمادین ، نه تنها ضرری برای حاکمیتشان ندارد ، بلکه ممکن است که باعث پیداش فرجی برای چند صباحی بیشتر در بقائشان نیز باشد “.

عجب نظر مشعشعی! یعنی حکومت ایران حاضر شده که رضا پهلوی را بدون اینکه شعور سیاسی و … داشته باشد ، به ایران بیآورد تا او با نماد پادشاهی؟؟!! ، طول عمر رژیم را بیشتر کند؟! یعنی مردم بخاطر احترامی که به نماد شاهنشاهی دارند؟! ، مطالباتی ازجمهوری اسلامی نداشته وآمریکا هم سرلطف بیآید وتحریم ها را بردارد؟! تحریم هایی که برعلیه صدام شد وحالا بعد از 15سال بازهم برنداشته شده است؟!! پس مردمی که درسال 1357- در زمانی که بارها عقب مانده تر ازحالا بودند – به چه دلیل باخواسته های خود برعلیه ” نماد پادشاهی ” وآنهم با آنهمه جاه وجبروت بمیدان آمدند! کی میخواهید این مزخرف گویی را کنار بگذارید پسر؟! شما که بیشتر ازمن ازخاصه خرجی عربستان دراین مورد اطلاع دارید چرا میخواهید با دروغگویی، این ارباب خود را اززیر نظر تیزبین مردم خارج سازید؟! راستی ، جرات اعتراض به عربستان را که هوویی برای شما درست کرده ، دارید؟!

بنازم به  این تحلیل های رجوی نشان!

حمید تبریزی ـ 19.11.2018

امیر کارگرنامی که فکر میکنم بلا هم نوشته هایی ازاورا در رسانه های رجوی دیده ام ، این بار دست به تحلیل عجیبی زده ودر15صفحه تاریخ ایران وجهان را ازنقطه نظر پیوند روحانیون با قدرت ها شرح داده وازمسائلی که تغییر ماهیت داده و دیگر نمیتوان به امروز ربطش داد ، نتیجه ی دلخواه وبغایت نادرست  خود را  بهمراه دلهره اش ازرجزخوانی های اخیر رضا پهلوی بنمایش گذاشته است.

عنوان نوشته ی مفصل وخسته کننده ی او- که خودش هم این موضوع را فهمیده وتذکر داده که دراین صورت نخوانید- ” آیا رضا پهلوی آخرین برگ آخوندها برای بقاء رژیم می باشد “؟ نام دارد ودرجایی آورده است :

” آخوندهای حاکم بر ایران و در رآس آنها خامنه ای و دستگاه اطلاعاتی اش نیز به خوبی می دانند که وقتی لحظۀ مرگ ایدلوژیک شان فرا برسد ، بهتراست به جای چسبیدن به حکومت و دیدن نابودی خود به دست مردم و فرزندان آزادیخواه شان که هیچ سر سازگاری و سازش با آنها ندارند ، آوردن فردی فاقد شعور سیاسی و فهم انقلابی و آزادیخواهی و بدون هیچ گونه قدرت سازماندهی و تشکیلاتی ، آن هم با نام بی محتوای پادشاه نمادین ، نه تنها ضرری برای حاکمیتشان ندارد ، بلکه ممکن است که باعث پیداش فرجی برای چند صباحی بیشتر در بقائشان نیز باشد “.

عجب نظر مشعشعی!

یعنی حکومت ایران حاضر شده که رضا پهلوی را بدون اینکه شعور سیاسی و … داشته باشد ، به ایران بیآورد تا او با نماد پادشاهی؟؟!! ، طول عمر رژیم را بیشتر کند؟!

یعنی مردم بخاطر احترامی که به نماد شاهنشاهی دارند؟! ، مطالباتی ازجمهوری اسلامی نداشته وآمریکا هم سرلطف بیآید وتحریم ها را بردارد؟! تحریم هایی که برعلیه صدام شد وحالا بعد از 15سال بازهم برنداشته شده است؟!!

پس مردمی که درسال 1357- در زمانی که بارها عقب مانده تر ازحالا بودند – به چه دلیل باخواسته های خود برعلیه ” نماد پادشاهی ” وآنهم با آنهمه جاه وجبروت بمیدان آمدند!

گی میخواهید این مزخرف گویی را کنار بگذارید پسر؟!

شما که بیشتر ازمن ازخاصه خرجی عربستان دراین مورد اطلاع دارید چرا میخواهید با دروغگویی، این ارباب خود را اززیر نظر تیزبین مردم خارج سازید؟!

راستی ، جرات اعتراض به عربستان را که هوویی برای شما درست کرده ، دارید؟!

درادامه :

” اکنون به وضوح می توان از تناقض گوئیهای رضا پهلوی و باند پیرامونش فهمید که داستان چیزی جز طرح رژیم برای آلترناتیو سازی بی خطر ، در مقابل طغیان خشم انقلابی و بر حق مردم ایران و مبارزۀ قهرآمیز آنان برای نابودی تاریخی دیکتاتوری و برقراری حاکمیت مردم سالاری در پناه جدایی دین از دولت در ایران نمی باشد “.

بازهم عجب!

آیا بهتر نیست از ارباب بپرسید که باوجود شما، چرا 300 میلیون دلار هم به دیگری میدهد تا ایران را بشکلی درآورند که آمریکا و دنبالچه هایش ( اسرائیل وعربستان ) میخواهند؟!

حتما بپرسید!

مسلما جواب خواهید شنید که قدرت شما را کافی نمیدانند و آلترناتیوهای دیگری را هم میخواهند علاوه کنند!

آنگاه است که  ترس تان کمی فرو میریزد والبته احساس خشم ناشی ازانحصار طلبی تان دق مرگتان میکند وظاهرا این معامله ی خوبی نیست؟!

بارک اله به این عفو عمومی :

” خانواده پهلوی نیز می توانند ، در صورتی که به خاطرهمکاری با جنایت کاران و یا دزدی یا جاسوسی و یا لابی گری برای دو نظام دیکتاتوری ، به تشخیص قانون و دستگاههای ذیصلاح قضایی پروندۀ پاکی داشته باشند ، از زندگی کردن در میان مردم آزاد ایران بهرمند شوند  “.

پس خانواده ی پهلوی مورد عفو قرار گرفته اند وشما با این حرف به آنها میفهمانید که مواظب برخوردتان با جمهوری اسلامی شده واز مزایای این عفو، بهره مند شوید!

براستی ، این 300هزار میلیون دلار عربستان ومصاحبه ی شاهزاده، بد جوری ترسانیدتان!

البته حق هم دارید که بترسید!

جریانی که تغییر را حق مردم ندانسته ومنتظر معجزات دخالت های خارجی است، باید هم اینگونه باشد!

_________________

Mostafa Rajavi

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید