چند مطلب در نقد ” سفید سازی نقض حقوق بشر در مجاهدین “

0
1062

این خلاصه تاریخچه این سازمان تا سقوط صدام حسین است و از ان پس نیز زنجیره فشار بر قربانیان همیشه وجود داشته است تا اینکه امریکا با هدف شستشو وسفید کردن ؛انها را به کشور شما تحمیل کردند تا در کشور شما از تروریستهای بد تروریستهای خوب بسازند ؛ انچه گفته شد درد و رنجیست که ما جداشدگان از این فرقه با پوست و گوشت و استخوانمان انرا لمس کرده ایم بسیاری از ما جداشدگان هنوز اثار جرم این تروریستها بر بدنهایمان باقیست ؛ بسیاری بودند که در همان عراق دست به خودکشی زدند امار انها بسیار زیاد است ؛ انچه که بطور خلاصه گفته شد یک در هزار انچیزیست که واقع شده است. اما یک نکته به شما بعنوان کسانیکه ژورنالیست هستید براستی شما وقتی به قرارگاه مجاهدین رفتید از خود نپرسیدید که چرا مجاهدین از گذشته خود چیزی نمیگویند ؟ امیدوارم اینبار که برای تهیه گزارش رفتید از مجاهدین تاریخچه و گذشته شان را بپرسید  ؟ از انها بپرسید انقلاب ایدئولوژیک چیست ؟ بپرسید نشست های غسل و عملیات جاری چیست ؟ بپرسید چرا از صدام حسین پول میگرفتند و مابه ازای ان چه میکردند ؟ همچنین چرا هیچکدام از قربانیان این سازمان اجازه تماس با خانواده را ندارند چرا خانواده انها نمیتوانند فرزندانشان را ببینند ؟ مگر مجاهدین نمیخواهند خودشان را تبلیغ کنند چرا هیچ خبرنگار ایرانی اجازه دسترسی برای مصاحبه با اعضای سازمان مجاهدین را ندارند ؟

اعتراضات به سفید شویی نقض حقوق بشر در مجاهدین SOKOL BALLA Vision Plus TV

منابع مختلف ـ 02.12.2018

 فرقه رجوی درحال پاک کردن رد پاهای گذشته وسفیدسازی

(قابل توجه تلویزیون ویزیون پلوس البانی)

rajavi-saddam-hussain-porsesh-aval

منصور نظری

منصور نظری، ایران اینترلینک، دوم دسامبر ۲۰۱۸
http://iran-interlink.org

خانم ها و آقایان مدیرمسئول  تلویزیون ویزیون پلوس اخیر شما یک گزارش از قرارگاه باصطلاح اشرف سه تهیه کرده اید که بیشتر مصاحبه است با سران این دستگاه ؛ انچه در این گزارش امده بیشتر به شعبده بازی مجاهدین شبیه است تا واقعیت این سازمان اگر دقت کرده باشید میبینید که این سازمان هیچ چیزی از گذشته خود نمیگوید و انچه هم میگوید برای سفیدسازی گذشته خیانت بارش میباشد .

براستی ایا برای شما بعنوان یک ژورنالیست سوال پیش نیامد که رهبر این سازمان کجاست ؟ ایا از خود نمی پرسید که مگر میشود رهبر یک سازمانی برای پانزده سال مفقود باشد ؟ البته ما میدانیم او چرا مخفی شده است ؛ او مخفی شده که امروز به شما پاسخ ندهد در گذشته چه کرده است او مخفی شده تا مردم گذشته خیانت بار این سازمان را به فراموشی بسپارند .

گذشته این سازمان از زمان تاسیس  تا به امروز جزء مصیبت و خونریزی برای مردم ایران هیچ چیز دیگری نداشته است ؛ از همان زمان تاسیس چند نفر از اعضای این سازمان توسط اعضاء دیگر به قتل رسیدند و پس از ان قتل تعدادی از مستشاران امریکایی تا زمانی که انقلاب ایران به پیروزی رسید و پس از ان نیز جنگ و خونریزی که باعث کشته شدن دهها هزار نفر از هر طرف شده است همان زمان تعدادی از قربانیان نوجوان سازمان که مغزشویی شده بودند با انجام عملیات انتحاری به سبک تروریستهای امروزی سنگ بنای چنین اعمال شنیعی را بنیاد نهادند  ؛ این خلاصه بخش کوچکی از تاریخچه این سازمان تا پیوستن به صدام حسین است ؛ در شرایطی که کشور ایران در جنگ با کشور عراق بود سازمان مجاهدین به دشمن ایران یعنی صدام حسین پیوست و بعنوان سرباز پیاده صدام به کار گرفته شد ومابه ازای ان ۱۸ درصد از نفت عراق به اضافه مبالغ هنگفتی که بصورت نقد به انها داده میشد منبع عظیم مالی نظامی این سازمان بود ؛ در کنار ان قربانیانی که با رویای ازادی و عدالت برای کشورشان به سازمان مجاهدین ملحق شده بودند در قرارگاههای سازمان گرفتار شدند و بنا به گفته مسعود رجوی هر کسی که قصد خروج از سازمان را داشته باشد باید ۲ سال را در زندان اشرف و سپس ۸ سال زندان مخوف ابو غریب عراق و سپس توسط دولت صدام حسین به دولت ایران تحویل داده میشد ؛ علاوه بر همه اینها قربانیان در مناسبات این سازمان هیچگونه اجازه دسترسی به خانواده را نداشتند و هرگونه مخالفت و نارضایتی در سازمان مجاهدین برابر بود با شکنجه و بعضا در مواردی قتل ناراضیان .

این خلاصه تاریخچه این سازمان تا سقوط صدام حسین است و از ان پس نیز زنجیره فشار بر قربانیان همیشه وجود داشته است تا اینکه امریکا با هدف شستشو وسفید کردن ؛انها را به کشور شما تحمیل کردند تا در کشور شما از تروریستهای بد تروریستهای خوب بسازند ؛ انچه گفته شد درد و رنجیست که ما جداشدگان از این فرقه با پوست و گوشت و استخوانمان انرا لمس کرده ایم بسیاری از ما جداشدگان هنوز اثار جرم این تروریستها بر بدنهایمان باقیست ؛ بسیاری بودند که در همان عراق دست به خودکشی زدند امار انها بسیار زیاد است ؛ انچه که بطور خلاصه گفته شد یک در هزار انچیزیست که واقع شده است.

اما یک نکته به شما بعنوان کسانیکه ژورنالیست هستید براستی شما وقتی به قرارگاه مجاهدین رفتید از خود نپرسیدید که چرا مجاهدین از گذشته خود چیزی نمیگویند ؟ امیدوارم اینبار که برای تهیه گزارش رفتید از مجاهدین تاریخچه و گذشته شان را بپرسید  ؟ از انها بپرسید انقلاب ایدئولوژیک چیست ؟ بپرسید نشست های غسل و عملیات جاری چیست ؟ بپرسید چرا از صدام حسین پول میگرفتند و مابه ازای ان چه میکردند ؟ همچنین چرا هیچکدام از قربانیان این سازمان اجازه تماس با خانواده را ندارند چرا خانواده انها نمیتوانند فرزندانشان را ببینند ؟

مگر مجاهدین نمیخواهند خودشان را تبلیغ کنند چرا هیچ خبرنگار ایرانی اجازه دسترسی برای مصاحبه با اعضای سازمان مجاهدین را ندارند ؟

ژورنالیستها بهتر از هر کسی علامت تعجب ها وسوالات را پیدا میکنند امیدوارم که شما نیز انرا بیابید شرافت و اخلاق ژورنالیستی حکم میکند که شما نیز بدنبال حقیقت بدرون این سازمان بروید و از انها بپرسید چرا به کشورشان به مردمشان و به نیروهایشان خیانت کردند و در اخر نیز یاداوری میکنم حافظه تاریخی مردم ایران و جداشدگان از این فرقه هرگز پاک نخواهد گشت  .

متن انگلیسی نامه:

Mr SOKOL BALLA

President of Vision Plus TV in Albania

I am Nazari Mansour, a former member of the MEK organization who separated many years ago from the Mojahedin-e Khalq.

You recently provided a report on the Mojahedin camp in Albania, but this report is not real. Why?

The MEK are trying to whitewash their past. Surely they have not told you anything about their past. Why?

This organization has a black history and for this reason the MEK organization is trying to erase it. Why? Because they have a terrible past of violence and terrorism.

Its terrorist operations targeted American-owned businesses, and it killed six American citizens, in addition to its far more numerous Iranian victims.

After the victory of the Iranian revolution and the beginning of the war between Iran and Iraq the MEK joined Saddam Hussein in Iraq. The Iraqi dictator also gave the group weapons, cash, and a compound called Camp Ashraf in return for its continuing attacks inside Iran as well as helping Saddam suppress his own domestic opponents.

Within this organization are many things that you have not been told, for example: compulsory divorce, meetings to confess dreams in which everyone must describe their dreams, family contact is forbidden, having a phone was forbidden. If anyone wanted to leave the organization, they would have to spend two years imprisoned in Ashraf, then eight years in Abu Ghraib prison, then be handed over to the Iranian government. WHY? Just because they want to leave the MEK organization.

I suggest that the next time you want to report about the MEK, it would be better to ask them about their past, about forced divorces, working with Saddam Hussein, and imprisonment and torture inside Camp Ashraf. And in addition, invite investigative delegations to establish the truth.

Yours Sincerely
Mansour Nazari

۳- نامه سرگشاده به آقای مدرس سوکول بالا مجری برنامه

Real Story Vision Plus

انجمن وطنم دوم دسامبر ۲۰۱۸ سوئیس 
لینک به منبع

میر باقر صداقی

با سلام و احترام به آقای مدرس سوکول بالا مجری برنامه رئال استوری اخیرا در خبرها شنیدم شما با حضور در مقر فرقه رجوی در آلبانی با آقای حسن نایب آقا در فرقه رجوی مصاحبه ای داشتید متاسفانه من در مراجعه به متن مصاحبه متوجه شدم که آقای حسن نایب  آقا به شما گفته که رساناهای خارجی سعی در فریب جامعه دارند واین گروه یک گروه جنگ جو نیست و آنها روشنفکران جامعه خود هستند و تنها با روشنگری در مقابل رژیم مقاومت کرده اند اما من بعنوان یک عضو جدا شده از این گروه باید به شما بگویم که این گروه یک گروه تروریستی است آنموقع که من عضو این گروه بودم بارها این گروه مرا تشویق به خشونت و اعمال تروریستی کرده است حتی من شاهد اعزام تیمهای تروریستی از این گروه برای بمب گذاری و خمپاره باران شهرهای ایران بوده ام و حاضر هستم در هر دادگاهی بین المللی این را شهادت بدهم لطفا فریب این گروه تروریستی را نخورید این گروه بدلیل شکست استراتژی جنگ آزادیبخش و سقوط صدام حسین دیکتاتور سابق عراق در حال حاضر توان جنگ مسلحانه را ندارد اما پتانسیل عملیاتی شدن در هر زمان و هر لحظه را دارد.

با تشکر میر باقر صداقی سوئیس دوم دسامبر ۲۰۱۸ انجمن وطنم .

متن انگلیسی نامه

Dear Mr Sokol Balla, presenter of the Real Story in Vision Plus in Albania.

Your program was brought to my notice in which you visited the Mojahedin Khalq (MKO, MEK, NCRI, PMOI and many other pseudonyms) terrorist organisation and held an interview with Mr Hassan Naybagha.

I noted that Hassan Naybagha falsely claimed that all foreign media are now trying to mislead the international community and claimed not only that the group is not a military group but the group and its members in the camp are from among the intellectuals of Iranian society, who have only resisted the regime in Iran by intellectual means (not military).

As an ex-member of the Mojahedin Khalq Organisation (MEK, MKO, or more properly known as the Rajavi cult),I can testify to you that the MEK is nothing more or less than a terrorist group. When I was with the group, I was regularly encouraged to carry out violent acts of terrorism. I have also been witness to the despatch of MEK terror teams from Iraq to Iran to carry out bombing campaigns, using mortars to attack buildings in residential areas. I am available to testify in any court of justice should there be the opportunity.

Please don’t be fooled by the charm offensive of this terrorist cult. Due to the defeat of Saddam Hussein who was the benefactor and the main strategic ally of Mojahedin Khalq, the group is now incapable of taking up arms. But make no mistake, they still have the dangerous potential to start terrorist operations should the time and the place by favourable to them.

Mir Bagher Sedaghi

۴- نامه غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی به ویزون پلوس آلبانی

غفور فتاحیان، پیوند رهایی، دوم دسامبر ۲۰۱۸
لینک به سایت پیوند رهایی

غفور فتاحیان

با سلام و خسته نباشید برای تمامی دست اندرکاران و مسئولین تلویزیون ویزیون پلوس آلبانی؛

اینجانب غفور فتاحیان به مدت بیش از بیست سال در قرارگاههای سازمان مجاهدین در عراق و از نزدیک شاهد فرستادن تیم های تروریستی سازمان مجاهدین به داخل ایران برای کشتن شهروندان بی دفاع بودم.

این سازمان بسیاری از اعضای مخالف خود را در عراق سر به نیست و زندانی و شکنجه کرده بطوریکه خیلی از دوستان سابقمان که در عراق در داخل تشکیلات آن با هم بودیم توسط شکنجه گران این سازمان که هم اکنون در مقر این سازمان در آلبانی هستند کشته و سربه نیست شدند.

من همچینن شاهد تمام بی عدالتی ها و سرکوب و خفقان و اعمال  کنترل بر افراد و قطع رابطه با دنیای بیرون حتی با افراد خانواده اشان توسط این سازمان چه در رابظه با خودم و چه در رابط با دوستانم بودم.

مسئولین محترم شبکۀ تلویزیونی ویزیون پلاس؛

سازمان مجاهدین آن نیست که خانم مریم رجوی در اروپا آن را به نحوی که خودش می خواهد و مناسب دنیای متمدن امروزی باشد معرفی می کند و دم از دموکراسی و حقوق بشر می زند بلکه در واقع انچه هزاران بار خطرناک است در پشت این حرفها و شعارها ی او برای جلب حمایت قرار دارد و در واقع خانم مریم رجوی نهایت سوء استفاده را از جریانهای دموکراتیک  و فضای دموکراتیک در جهان غرب برای تامین اهدافش که در راس آن نگهداری اسرای این فرقه در آلبانی می باشد به عمل می آورد.

اینجانب به عنوان شخصی که به مدت بیش از بیست سال در داخل تشکیلات سازمان مجاهدین در عراق بوده و کار کرده است گواهی می دهم و به اطلاع شما و جامعۀ بین المللی می رسانم که این سازمان دیگر سالیان متمادی است که یک سازمان مبارز برای تحقق آزادی و دموکراسی در ایران نیست بلکه توسط رهبران آن و در رأس آنان مریم رجوی تبدیل به یک فرقه با اعتقادات و اجبارات و تابوهای فکری و ذهنی مغایر با اصول و عرفها و نُرمهای انسانی و جهانی شده است و به همین علت و به علل بسیاری دیگر بویژه همکاریها و اتحادش با رژیم صدام و ارتش او و وابستگی به او از لحاظ مالی و امکاناتی و سیاسی پایگاه مردمی خود را در میان ایرانیان داخل و خارج ایران تماما از دست داده است و مردم ایران حتی اپوزیسیون و مخالفان شدید و فعال رژیم حاکم بر ایران در داخل و خارج کشور از این سازمان متنفر هستند بطوریکه این فضای تنفر و بیزاری علاوه بر بیرون، در داخل خود این سازمان  نیز همیشه وجود داشته و در حال گسترش است بطوریکه بیش از دو هزار نفر از آن در طی سی سال گذشته بخصوص از زمانی که آنها را از عراق اخراج کردند و به آلبانی آمدند از آن جدا شده اند و اکنون نیز صدها نفر از جداشدگان از این سازمان در همان آلبانی زندگی می کنند و شما برای نشان دادن بی طرفی تان و اینکه می خواهید واقع بینانه در مورد این سازمان تحقیق کنید می توانید با آنها نیز که در تیرانا هستند مصاحبه کنید زیرا تمام آنها که به شما در داخل این تشکیلات نشان داده اند ساختگی و صحنه سازی بوده و صحبتهای آن افراد نیز تماما دیکته شده توسط سران این سازمان می باشد.

این فرقه هیچ گاه اندیشه و گرایش تروریستی و خشونت طلبی خود را کنار نگذاشته و نمی تواند بگذارد زیرا پایه و اساس آن با ترور و جنگ مسلحانه و خشونت بنا نهاده شد است.

غفور فتاحیان عضو سابق سازمان مجاهدین

پاریس – ۳۰ نوامبر ۲۰۱۸

متن انگلیسی نامه:

To officials of the Albanian Vizion Plus television network,

Respectful greetings,

I am Gafoor Fatahian, a former member of the Iranian People’s Mojahedin Khalq organization (MEK). I spent twenty years in the headquarters of this organization in Iraq and I am an eyewitness to this organization when they were sending terrorist teams into Iran to kill innocent civilians.

Moreover, MEK has eliminated many of its own members who opposed its leadership’s policies. They also imprisoned and tortured others. Many of my ex-comrades were killed inside the organization’s headquarters in Iraq by order of the leaders of the organization and by its executioners who are now in the headquarters of the organization in your country, Albania.

I am an eyewitness to the repressive practices against members within the organization. They isolated them from the outside world, especially from their families in Iran and other countries.

In fact, the real MEK is not the one spoken of by Maryam Rajavi in Europe in the present, using the buzzwords of the free world to say her organization is committed to democracy, freedom and human rights in an attempt to win support from America and European countries.

What is going on behind the scenes and behind the barbed wire surrounding the headquarters of this organization is very serious and terrible and is intended to keep the members of the organization as prisoners held inside its headquarters in Albania.

This organization is no longer a political organization fighting for the establishment of democracy and freedom in Iran, but it has been transformed into a special community by its leaders, headed by Maryam Rajavi with beliefs, ideas and duties contrary to the principles and norms of humanity and universality in the present age. For this reason and for many other reasons, including the cooperation of the organization and its alliance with the regime of Saddam Hussein and its army and its financial, military and political dependence on foreigners, the MEK has lost its popular base among Iranians inside and outside Iran, even active opponents against the regime in Iran.

Hatred toward this organization and the atmosphere of alienation and opposition prevailing within the ranks of the organization among its members, has also led to the separation of more than two thousand members of the Organization over the past thirty years. In particular after the expulsion of the organization from Iraq and transfer to Albania whereby hundreds of members have now separated from the organization and are living in the Albanian capital, Tirana. And, if you want to prove your journalistic neutrality, you can interview these members who are separated from the organization in your country. They can tell you many facts about this organization so that you will discover that everything in your report about the organization’s headquarters in Albania is nothing but fabricated lies, artificial acts and false statements uttered by the leaders of the organization who wanted to display a fiction in front of your cameras.

This dangerous terrorist community has never renounced its violent ideas and terrorist tendencies because its ideas were built on the basis of terrorism, armed struggle and violence, not freedom and democracy, which it praises in its hollow slogans.

Gafoor Fatahian is a former member of the People’s Mojahedin Organization of Iran.

Paris – 30 November 2018

۵- نامه عیسی آزاده به مدیر تلویزیون ویزیون پلاس و مجری برنامه «رئال  استوری» 

یاران ایران، دوم دسامبر ۲۰۱۸
لینک به منبع

عیسی آزاده پارلمان اروپا

آقای سکول بالا مدیر محترم تلویزیون ویزیون پلاس و مجری برنامه «رئال استوری» در آلبانی

ضمن تقدیم سلام

اینجانب عیسی آزاده از مسئولین و فرماندهان سابق سازمان مجاهدین خلق هستم که بیش از سی سال در بخش های مختلف آن  فعالیت داشته واز کمپ لیبرتی در عراق با کمک کمیساریای عالی پناهندگان و هم چنین دفتر ویژه سازمان ملل از این فرقه جدا شده ام و هم اکنون در کشور فرانسه زندگی می کنم .

سازمان مجاهدین با یک سابقه تروریستی بسیار خطرناک در نزد مردم ایران بشدت منفور است. از طرف دیگر این سازمان با تبدیل شدن به یک فرقه فناتیک اعضای خودش را مورد خشن ترین آزار ها قرار می دهد بنحوی که اعضایش را از جهان آزاد  قطع کرده  و حداقل حقوق اعضا را نادیده گرفته و به رسمیت نمی شناسد. حتی اجازه ملاقات خانواده ها با عزیزانشان را به بهانه های واهی ممنوع کرده است.

این فرقه با کنترل ذهن مستمر اعضا انها را برده فکری خودش کرده واعضا را مجبور ساخته که رهبری این فرقه را جای خدا قرار داده و او را بپرستند.

این فرقه پایه گذار عملیات انتحاری در منطقه است واز ۳۸ سال قبل مبادرت به عملیات انتحاری در داخل ایران و اروپا کرده است.

این فرقه در جوامع ایرانیان در داخل کشور و خارج از کشور هیچ جایگاهی ندارد و از منظر مردم ایران این فرقه بشدت منفور و خیانتکار محسوب می شود. . مسئولین سازمان مجاهدین با صرف هزینه های هنگفت و از طریق رسانه ها سعی در تطهیر و سفید سازی گذشته مملو از کشتار خونین خود هستند. پرونده  سیاهی که به هیچ وجه با آب صد دریا هم پاک نخواهد شد.این فرقه فاقد حداقل پرنسیبهای سیاسی است و مطلقا هیچ صداقتی در آن وجود ندارد و مستمر با شانتاژ و جوسازی و دروغ سعی دارد که صورتش را با سیلی سرخ نگهدارد. و سیاه را سفید جلوه دهد.و با آوردن تعدادی سخنران اجاره ای و جمع آوری صدها پناهنده آواره با پول سعی در نشان دادن پایگاه اجتماعی خود کرده و می کند. کل سرمایه انسانی این فرقه  در حدود دوهزار اعضای نگونبختی است که با متوسط سنی ۵۵ و با کلسیونی از بیماریها در پادگانی موسوم به اشرف سه در حومه تیرانا بسر می برند.

اخیرا تلویزیون تحت مدیرت جنابعالی و دربرنامه ای به نام ریال استوری که خودتان مجری آن هستید؛ برنامه ای عاری از واقعیت از این فرقه پخش کرده اید که برای کسانیکه ماهیت این فرقه را می دانند و مطلع هستند بیشتر به یک جوک شبیه است.این برنامه نقص بزرگی از لحاظ اصول مطبوعاتی و خبرنگاری واقع بینانه و بیطرفانه دارد و آن این است که بایستی شما مصاحبه با تعدادی از کارشناسان مسلط به شناخت این فرقه و نیز هزاران اعضای جداشده از آن که سالها و برخی هم دهها سال در این فرقه از اعضا و مسئولین و فرماندهان آن بوده اند انجام داده و پخش می کردی و این وظیفه رسانه ای شما به عنوان یک ژورنالیست حرفه ای وتحصیل کرده و بی طرف می باشد. در کشور خودتان  بیش از صدنفر از این فرقه جدا شده و زندگی می کنند و چند صد نفر هم طی دوسال اخیر که از این فرقه جدا شده اند از البانی خارج شده ودر کشورهای اروپایی و امریکا بسر می برند.

من بعنوان یکی از فرماندهان و مسئولین سابق این فرقه به شما هشدار می دهم که فریب  این فرقه را نخورید زیرا این فرقه در کشور عراق هم با صرف هزینه های هنگفت و دادن رشوه های کلان از رسانه شروع کرد و سپس با پشتیبانی مالی ازگروههای تروریستی مانند القاعده و داعش  به نا امنی های کشور عراق دامن زد و مخل امنیت عراقیان و کشتار مردم بی گناه آن کشور شد.

  این فرقه در هنگام انفجار برج های دوقلو در امریکا توسط القاعده در پایگاهایش در عراق جشن و پایکوبی برقرار کرد و از آن عملیات تروریستی حمایت کرد و در زمان اشغال بخش عمده ای از خاک عراق توسط داعش مجددا جشن گرفت و تا جایی که در توان داشت داعش را در عراق مورد انواع پشتیبانی های مستقیم و غیر مستقیم قرار داد.

این فرقه در آلبانی هم دسیسه های شیطانی اش را شروع کرده ولابد شما بعنوان یک ژورنالیست آلبانیایی بهتر از ما می دانید که این فرقه چگونه در امور سیاسی کشور شما  دخالت می کند.

این فرقه قبل از هر اقدامی باید وضعیت رهبرش مسعود رجوی را تعیین تکلیف کند که مرده یا زنده است؟!. آنقدر به لحاظ سیاسی این فرقه دستش خالی است که مرگ رهبراش را ترکی الفیصل رئیس سابق اطلاعات سعودی اعلام کرده است واین فرقه با جنجال و هیاهو رهبر مرده اش را زنده جلوه داده وتا کنون یازده پیام منسوب به وی منتشر کرده است.آیا این عین عوام فریبی و شالارتانیسم سیاسی نیست؟

من از شما درخواست می کنم که طبق اصل بی طرفی رسانه ای اجازه دهید که اینجانب به همراه چند نفر از دوستانم هم حقایق مربوط به این فرقه رابه اطلاع مردم آلبانی برسانیم. رپرتاژی که با مسئولیت شما پخش شده است یک طرفه است و اساسا ساخته و پرداختۀ دستگاه عوام فریب این فرقه با صحنه سازیهای مضحک و صحبتهای ساختگی و دیکته شده از قبل توسط سران آن است.

لطفا حداقل برای اطلاع خودتان یا تعدادی از افراد جامعه جدا شده گان هم مصاحبه انجام دهید. بدون شک یک ژورنالیست حرفه ای از همه زوایا حقایق را بررسی ومورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.

لازم می دانم به اطلاع برسانم که این فرقه بدترین خفقان و دیکتاتوری را نسبت به اعضای خودش اعمال می کند و هم اکنون هم درآلبانی با ایزوله کردن آنها در یک کمپ زمینۀ سر به نیست کردن اعضای ناراضی را فراهم کرده است .

این فرقه تروریستی و فناتیک به دلیل عدم رعایت حداقل حقوق انسانی و استفاده ابزاری ازا اعضا و هم چنین طلاق های اجباری و در تجرد نگهداشتن زنان و مردان ناقض حقوق بشر بوده و باید جنایات آن افشا و تحت پیگرد قضایی قرار گیرد.

آقای  سکول عزیز؛

یک سازمان سکتاریسیت و مزدور بیگانه هیچ وقت نمی تواند خودش را بعنوان اپوزیسیون قالب کند . شما به عنوان یک رسانه می توانید از جوامع ایرانیان در خارج از طریق فیس بوک در مورد این فرقه نظر سنجی کنید زیرا در این صورت یقینا بیشتر با واقعیتهای این فرقه موسوم به سازمان مجاهدین آشنا شده و به میزان منفور بودن آن نزد ایرانیان پی خواهید برد.

با احترام عیسی آزاده

پاریس ۳۰ نوامبر ۲۰۱۸

Mr. SOKOL BALLA

President and director   vision Plus TV and host of the real story in Albania

(Automatic google translation)

I, Easa Azadeh – from officials and former commander of the MEK I’m more than thirty years in different parts of it have activity and Camp Liberty in Iraq, with the help of a UNHCR higher refugees, and the Office of the UN special of the cult, isolated and now in French I live in.french.

MEK with a history of terrorist is very dangerous, in the sight of the people of Iran, sorely hated. From the other side of the MEK by becoming a cult fanatics member himself about the most violent vexation, Singapore, gives, implying that members of the Liberator, had cut the minimum rights of members to ignore and not recognize. Even allowed to meet with the families and their loved ones to make excuses, wishful thinking has forbidden.

This cult saccate, mind control, continuous members, them, thought herself has Tank would have made that the leadership of this cult to put in place of God, and the aura of worship.

This cult basic transition operation a tehari in the world has gotten 38 years before the venture into operation a tehari in Iran and Europe.

The cult communities of the Iranians inside the country and out of country no place, and from the perspective of the people of Iran, this cult acutely unpopular and treacherous can be considered. Officials of the MKO with the costs of operation and through the media tried to downplay and white storage past full of killing and bloody. The case touts that in any way with the water hundred the sea of time, the White will not. This cult lacks the minimum principles of political is absolutely no Honesty in it, there is no continuous Heart and shanties and lie is trying to show with your silly Red Keep. And black white effects. And by bringing a number of Speaker rental and collecting the hundreds of refugees displaced with the money try to show the social base. The total human capital of this sect of about two thousand members Grime that with an average age of 55 and with cohesion of disease in the garrison the so-called Ashraf3, in the outskirts of Tirana, institutions of society.

I, as one of the commanders and authorities of the denomination to alert you to the tenth, that the lure of these cults do not eat, because these sects in Iraq together with the costs of operation and giving bribes, huge, from, media, started, and then, with the financial support into a terrorist like Al-Qaeda and ISIS to insecurity, the country of Iraq, security Iraq and killing innocent people.

This cult when the explosion of the Twin Towers in America by al-Qaeda in camps in Iraq celebrated introduced, and IT operations support for the terrorists will in time occupy a major part of the territory of Iraq by ISIS, again celebrated, and where can be found the ISIS in Iraq, about the types of support, direct and indirect.

This cult in Albany, too, the machinations of the evil his has to start ولابد you as a journalist Albanian better than we know that this cult how in the political affairs of the country, you can interfere.

This cult before any action should the situation ladder will determine the assignment that Dead or Alive. So politically, the cult of the hand her empty that death ladders the Turkish Al-Faisal, the former chairman of the information Arabia, has announced. Vine cult with tumult, the leader of his dead again, alive and has so far eleven messages appointed to he has published. Is this the same demagoguery and Heart not political?

I ask of you to think that, according to the principle of neutrality of the media, let the servant to accompany a few of my friends also facts related to this cult laid to inform people of Albania note reporters that your responsibility is one-sided and is basically a figment of the device demagogic this cult.

Please and please at least inform yourself, or a number isolated from the community representatives also interview to do. Without a doubt, a journalist, a professional from all angles to check the facts case analysis.

It is necessary to know to inform them that this sect the worst of the stifling and dictatorial toward members herself applies and now also in Albania with isolate out them in a camp context, breakeven is not out of the members unhappy.

The cult due to non-compliance with minimum human rights and transformed the MEK to a cult of terror and fanatic and use the tool parents of members, and such a divorce is mandatory and in celibacy going to be used, women and men, flawed, human rights, and have the crimes of the Ann disclosure, and under the jurisdiction used. Mr. sokol dear an organization sect and mercenary alien no time and can be seen as the opposition to mold. You, as a media can from the communities of Iranians outside through a Facebook survey. Surely more with the facts, and hated being MEK will wake.

With respect, easa azadeh

Paris, November 30, 2018

۶- آقاى سگول بالا مدیر شبکه تلویزیونى ویژن پلاس و مجرى برنامه رئال استوری البانى

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، ۳۰٫۱۱٫۲۰۱۸
لینک به منبع

عبدالکریم ابراهیمی

اخیراً  از این شبکه با مدیریت جنابعالى برنامه هایى پخش شده که چهره تروریسم مجاهدین خلق و شخص مسعود و مریم رجوى و دیگر سران جنایتکار آن ها را از گذشته ننگین شان در تروریسم و کشتار و حتى شکنجه در مورد افراد تشکیلات شان، پاک و تطهیر نشان داده میشود.

بدینوسیله  اینجانب عبدالکریم ابراهیمى، بعنوان عضو قدیمى و با سابقه اى بیش از یک ربع قرن که تحت تشکیلات و اسیر در دستان بخون نشسته رهبرى و سران آن قرار داشتم، مراتب تأسف شدید و اعتراض خود را بعنوان انسانى آسیب دیده از اعمال تروریستى و فرقه اى این سازمان که رهبرى آنرا مسعود و مریم رجوى، بر عهده دارند،  تَوجه شما و دست اندرکاران این شبکه را به نکات زیر جلب مینمایم تا شاید وجدان آگاهتان،  بجوش آمده و  اگر آگاهانه یا ناآگاهانه یا بخاطر دریافت پول  چنین عملى صورت گرفته است در کارتان تجدید نظر کرده و چهره کریه تروریسم، آن طور که هست براى مستمعین و ببیندگان خود گزارش کنید و مطمئن هستم که وجدانتان از جنایات تروریستى و ظلم رهبرى و سران این سازمان در صورت آگاهى شما از واقعیات آن بدرد خواهد آمد.

سازمان مجاهدین بعد از تأسیس و سازمان دادن به خود و تشکیل هسته هاى مخفى با شعار ضد شاه و ضد آمپریالیسم به میدان آمد اما مشى آن مسلحانه بود که تا قبل از سرنگونى حکومت شاهنشاهى در ایران به ترور مستشاران آمریکایى دست زد و حتى بعد از ضربه شاه به این تشکیلات و دستگیرى بیشتر آن ها باز شیوه ترور خود را رها نکرده و اینبار ترورهاى درون تشکیلاتى  را شروع کردند و کسانى که حدس زده می شد پاسیو شده یا خط سازمان را اشتباه می دانستند، ترور فیزیکى می شدند. بعد از سرنگونى شاه و روى کار آمدن آقاى خمینى چون مجاهدین تمامیت خواه بودند اما جایگاهى ضعیف در برابر آقاى خمینى در بین مردم داشتند، وقتى نتوانستند آرزوى خود را به کرسى بنشانند و حکومت را در دست گیرند، مجدداً مشى مسلحانه را در پیش گرفتند و طرفداران آقاى خمینى در هر رده و سطحى به شیوه هاى وحشیانه و غیر انسانى مثله و اجسادشان را قطعه قطه کرده یا می سوزاندند و یا زنده زنده پوست از تن نفر می کندند( نفراتى که مجرى اینگونه کارها بوده اند و جنایات این چنینى مستقیما بدست آنان یا زیر نظر آن ها صورت میگرفته اکنون در کشور شما با اسم مستعار در پادگان مجاهدین حضور دارند)، این جنایت شامل حال کسبه کوچه و بازار هم میشد که الان بسیارى از خانواده هاى ایرانى داغدیده ترورهاى آن زمان سازمان مجاهدین هستند. همچنین عملیات تروریستى انتحارى و به خاک و خون کشیدن مردم و بمب گذاری ها در ایران در ابتداى انقلاب توسط این سازمان طراحى و به اجرا در میامد.

سازمان مجاهدین هم چنین  بعد از استقرار در عراق  وحشیانه ماشین ترور و کشتار خود را پیش میبرد و در شهرهاى ایران مردم عادى را با بمب گذارى و در  مرزهاى غربى ایران سربازان ایرانى که گناهى جز حفظ مرز کشور خود نداشتند قتل عام می کرد.

مسعود و مریم رجوى  و دیگر سرانش  در همکارى با دیکتاتور عراق و اداره امنیت آن در دستگیرى و شکنجه و به قتل رساندن بی شمار مخالفان دیکتاتور عراق نقش کلیدى داشتند و به همین دلیل اعتماد صدام حسین را متوجه خود کرده بودند.

در شورش شیعیان و کردهاى عراق بر علیه ظلم و ستم  دیکتاتور آن  و حزب بعث آن پیش قراول کشتار و قتل عام شیعیان در جنوب عراق و أکراد در شمال آن کشور که میخواستند به سمت بغداد پیش روى داشته باشند و دیکتاتور را ساقط کنند، اما همین  ارتش رجوى به دستور مستقیم او دست به  جنایات و کشتار زد و خودم شاهد کشتار أکراد در شهر خانقین و طوز خورماتو  عراق بودم و دیدم که چگونه اتوبوس حامل خانواده أکراد توسط مجاهدین با موشک انداز آرپیچى هفت، هدف گرفته شد و تمام سرنشینان آن در آتش سوختند و یا اینکه با چشم خود مشاهده کردم که چه جور مجاهدین با نفربر  بى ام بى وان، أکراد را زیر زنجیر می انداختند و از روى آن ها رد میشدند.

در جریان بعد از سرنگونى صدام، مجاهدین هم مأمن و طراح کشتار و قتل عام مردم بیگناه عراق توسط بقایاى بعث بودند و  قتل عام و کشتار داعش در عراق و سوریه را مى ستودند و با پول و امکانات به پشتیبانى از آن ها اقدام می کردند اما اکنون در کشور شما مظلوم نمایى کرده و با درست کردن  برنامه هاى غیر واقعى، می خواهند چهره  گذشته تروریستى و جنایات بی شمار خود را  پاک نمایند اما هم  قابل توجه شما باشد که  سران تروریست این سازمان دست شان تا مفرق در خون مردم خاورمیانه بخصوص مردم  ایران و عراق، آغشته است و با هیچ چیزى شسته نخواهد شد تا زمانى که بدست عدالت سپرده شده و عادلانه محاکمه شوند و تاوان جنایات خود را پس دهند.

با احترام مجدد

عبدالکریم ابراهیمى

۷- نامه سرگشاده کریم غلامی به شبکه تلویزیونی رئال استوری آلبانی

کریم غلامی، ایران فانوس، دوم دسامبر ۲۰۱۸
لینک به منبع

کریم غلامی

خانم ها و آقایان

هیئت مدیره محترم ویژیون پولس

مطلع شدم در برنامه ای تحت عنوان رئال استوری به وضعیت مجاهدین خواهید پرداخت

من یکی از اعضای جدا شده از سازمان مجاهدین با سابقه ۲۵ سال عضویت در سازمان مجاهدین هستم که اکنون در کنار سایر جداشدگان از سازمان مجاهدین در انجمن های حقوق بشری فعالیت می کنم. فعالیت ما شامل افشاگری ها علیه جنایات سازمان مجاهدین است که طی سالیان تلاش کرده روی آن سرپوش بگذارد. من از سن ۱۶ سالگی در کنار مجاهدین با ملاهای ایران جنگیدم و تمام بهترین سال های عمرم را صرف مبارزه با رژیم حاکم بر ایران کردم و در این راه مجروح شدم و سالیان است که روی صندلی چرخدار زندگی می کنم. در سال ۲۰۰۹ به دلیل درد شدید پایم که در سال ۲۰۰۵ شکسته بود و متاسفانه به درستی درمان نشد و به شدت عفونت کرده بود، می خواستم به خارج از عراق بروم تا آن را درمان کنم ولی مسئولین مجاهدین نه تنها در این رابطه مرا یاری نکردند بلکه به مدت دو هفته مرا بعضا ۲۴ ساعت بازجویی کردند و حتی در حالی که روی صندلی چرخدار بودم و از شدت درد پایم توان نشستن نداشتم توسط مسئولین مجاهدین مورد ضرب و شتم قرار گرفتم. مگر خواسته من چه بود؟ من می خواستم درمان بشوم و به دردهایم پایان بدهم ولی در عوض مجاهدین مرا شکنجه می دادند و دردی به دردهایم اضافه می کردند.

رهبران سازمان مجاهدین سالیان تلاش کرده اند که گذشته پر از جنایت خود را سفید سازی بکنند. هشدار می دهم و یادآور می شوم که فریب دروغ های رهبران مجاهدین را نخورید و اجازه ندهید که با این نمایش ها بر روی جنایت های خود سرپوش بگذارند. اگر می خواهید رئال استوری داشته باشید، باید همه جانبه به آن نگاه کنید، شما باید به اعضای منتقد و جدا شده از مجاهدین گوش فرا دهید تا بشنوید آنچه که سالیان بر آنها گذشته است. شما باید به مردم ایران که قربانیان ترورهای کور مجاهدین بودند نیز گوش فرا دهید.

سازمان مجاهدین، یک تشکیلات فرقه ای و تروریستی است که اعضای آن هیچ اختیاری برای تصمیم گیری ندارند. رهبران این فرقه، با اختناق و سرکوب شدید از درون و شانتاژ علیه تمامی اعضای جدا شده از این فرقه، ترس شدیدی در درون تشکیلات ایجاد کرده اند که اعضای این فرقه از ترس مجازات جدا شدن، این فرقه را ترک نمی کنند. اعضایی که میخواهند جدا بشوند، با مجازات های شدیدی روبرو میشوند، مانند برگزاری نشست های مغزشویی و ضرب و شتم افراد در این نشست ها و در ادامه زندان و شکنجه و حتی مواردی بوده که این افراد سربه نیست و اعدام شده اند.

رفتار مجاهدین با زنان در تشکیلات مجاهدین بسیار بی رحمانه و ظالمانه بوده. شما باید به زنانی که در این سازمان آسیب دیده اند گوش فرا دهید. به چند مورد از جنایاتی که سازمان با زنان در درون تشکیلات انجام داده جلب می کنم.

جدا کردن کودکان از مادرانشان

طلاق های اجباری

حجاب اجباری

خارج کردن رحم زنان

تجاوز به زنان توسط مسعود رجوی تحت نام محرمیت زنان

تحقیر زنان که آنان ضعیفه هایی هستند که اگر دست رهبر عقیدتی بالای سر آنها نبود آن ها „فاحشه“ هایی بیشتر نبودند.(این موضوع بارها و بارها توسط مریم رجوی در درون تشکیلات مجاهدین به زنان عضو مجاهدین گفته می شد.)

با امید این که یک برنامه بی طرف و همه جانبه ارائه دهید.

با احترام

کریم غلامی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید