چنین کارگرانی را باید درکرات دیگر جستجو کرد!

0
779

لابد از همین روست که سران سازمان مجاهدین خلق با آگاهی از مضرات آزادی بیان ، جلوی انتشار هرگونه نظر تنقیدی را در رسانه های خود میگیرند وبا یکبار گفتن ” دموکراسی موقوف ” ، دست مخالفان را برای انتقاد ازآنها، میبندند و مشکل سخت پاسخگویی را باین سادگی برطرف میکنند! در نوشته ی مورد نقد من که عمدتا با سوء استفاده ازاین وضع واین موضعگیری های کمتر سنجیده شده ، کوشیده است که باند رجوی را منزه نشان دهد ، آمده است : ” کارگران که اساساً به‌دنبال احیا و بازسازی کارخانه‌هایشان و دریافت دستمزد کار انجام‌ شده خودشان هستند، با آخرین رمق مادی خویش به حمایت از سیمای آزادی(تلویزیون ملی ایران) برخاسته‌اند، امری متناقض اما تکان‌دهنده و انگیزاننده “. با اطمینان کافی میگویم که چنین کارگری درایران وجود ندارد و برای پیدا کردن نمونه های آن، لابد باید به کرات دیگر مراجعه کرد که امری غیر ممکن است برای امثال من درجواب این دروغگویی وقیحانه ی باند رجوی باید گفت که اتفاقا شعارهای مدنی وغیر هنجار شکن کارگران مورد بحث نشان داد که از سطح آگاهی خوبی برخوردارند وچشم امیدی به این یا آن گروه ندارند!

چنین کارگرانی را باید درکرات دیگر جستجو کرد!

حمید تبریزی ـ 05.12.2018

قبلا لازم است بعرض برسد که متاسفم ازاینکه عده ای از نشریات وشخصیت های کمتر آگاه به پیچیدگی زمان، مطالبی مینویسند ویا بیان میکنند که بجای راه حل برای جبران کاستی های بزرگ کشور، سوژه های تبلیغاتی خوبی برای باند رجوی تولید میکنند تا این گروه دنی، با سوء استفاده ازاین ساده پنداری های امور، ادعاهای گنده تری را مطرح نموده وخود را بعنوان پدیده ای معتبر ، قالب میکنند!

مشکل کار زمانی است که وقتی به دست اندرکاری توصیه میشود که بنحوی جلوی این حرف های بی محل زدن ها را بگیرند، جواب میدهند که بخاطر رعایت آزادی بیان قادر به حذف سخنان مورد انتقاد ما- سخنانی که تنوررجوی را گرم نگه میدارد-  نیستند!

لابد از همین روست که سران سازمان مجاهدین خلق با آگاهی از مضرات آزادی بیان ، جلوی انتشار هرگونه نظر تنقیدی را در رسانه های خود میگیرند وبا یکبار گفتن ” دموکراسی موقوف ” ، دست مخالفان را برای انتقاد ازآنها، میبندند و مشکل سخت پاسخگویی را  باین سادگی برطرف میکنند!

در نوشته ی مورد نقد من که عمدتا با سوء استفاده ازاین وضع واین موضعگیری های کمتر سنجیده شده ، کوشیده است که باند رجوی را منزه نشان دهد ، آمده است :

” کارگران که اساساً به‌دنبال احیا و بازسازی کارخانه‌هایشان و دریافت دستمزد کار انجام‌ شده خودشان هستند، با آخرین رمق مادی خویش به حمایت از سیمای آزادی(تلویزیون ملی ایران) برخاسته‌اند، امری متناقض اما تکان‌دهنده و انگیزاننده “.

با اطمینان کافی میگویم که چنین کارگری درایران وجود ندارد و برای پیدا کردن نمونه های آن، لابد باید به کرات دیگر مراجعه کرد که امری غیر ممکن است برای امثال من!

درجواب این دروغگویی وقیحانه ی باند رجوی باید گفت که اتفاقا شعارهای مدنی وغیر هنجار شکن کارگران مورد بحث نشان داد که از سطح آگاهی خوبی برخوردارند وچشم امیدی به این یا آن گروه ندارند!

بازهم :

” … مردمی که در بدترین روزهای زندگی خود و در محاصره توفان سهمگین گرانی، به‌دنبال کمک به رسانه‌ای هستند که از آن خود می‌دانند و برایش از جان خویش مایه می‌گذارند…بیماری سرطانی که هزینه شیمی‌درمانی‌اش را برای تضمین استمرار برنامه‌های سیمای آزادی می‌فرستد تا دیگری که خانه‌اش را به گرو می‌گذارد … “.

در بهترین شکل ، این مردم فقط در خیال رجوی ها وجود دارند وحالت بدتر این است که دراوهام نیز وجود نداشته وفرقه ی رجوی با صراحت قابل ستایش؟؟!! دروغ میگوید!

کارگر آگاهی که خواستار مشارکت دراداره ی کارخانه است ، هرگز بخود اجازه نمیدهد که آرزو کند تا باند رجوی نیروهای نظامی بیگانگان را درکارخانه ی محل کار او مستقر کند!

نیت پلیدی که فرقه ی متکی به بیگانه رجوی تنها وتنها روی این گزینه سرمایه گذاری کرده است!

با این وصف، اگر واقع بینی وذره ای صداقت درباند رجوی وجود داشت ، بیش ازهمه باید با این کارگران دشمنی میکرد که انصافا با منتسب کردن تحرکات آنان بخود وبدنام کردنشان ، عملا چنین میکند!!

دوباره :

” دستمزد کارگران و کارمندان دولت ماه‌به‌ماه پرداخت نمی‌شود در حالی‌که هیچ وقفه‌ای در پرداخت حقوق نجومی وزرا و نمایندگان و مدیران حکومتی حتی برای یک بار در تمامی تاریخ این حکومت دیده نشده است … “!

نا آنجا که من سراغ دارم، دستمزد کارگران وکارمندان که مستقیما به دولت وصل اند ، بطور مرتب پرداخت میشود و وقفه های طولانی یا بلند مدت درمورد این پرداخت ها ، ازطرف پیمانکارانی است که انجام قسمتی ازکارهای دولت را بعهده گرفته اند وارباب شما با توصیه ی مداوم به کشورهای جهان ، ازآنها میخواهد که با تن دادن باین پیمانکاری ها، اقتدار دولت های خود را کمتر وکمتر کنند!!

سپس :

” اکنون آخوندها به‌روشنی می‌بینند و می‌دانند که مجاهدین با یک راه‌برد روشن و اعلام شده، گام‌به‌گام با سازماندهی کانونهای شورشی و شوراهای مقاومت، در حال آماده‌سازی سرنگونی تام و تمام فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران هستند “.

نباید چنین باشد عزیز!

راهبرد مجاهدین نمیتواند با راهبرد اربابش متفاوت باشد!

شما میدانید که قسمت مهم اعتراض کارگران ، دراعتراض دربکار بستن این راهبردهائی است که وضع را خرابتر کرده وبنابراین دردمشترکی با آنها نداشته و مسلما بدانید که آنهابا این تظاهرات ، دشمنی شان با شما را هم نشان میدهند!

هیچکس این ا دعا را  که حرکت کارگران که شعارها و سخنانشان دربرابر چشم است ، در راستای سرنگونی نمیبیند وشما بیخود این قول ها را به معده ی شریف !! خود ندهید!

—————————–

Mostafa Rajavi

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید