راز این دلارهای کثیف

0
1289

البته باید یادآوری نمود که دی ماه ۱۳۶۴، زمانی است که مسعود رجوی در فرانسه حضور داشته و تحت عنوان انقلاب ایدئولوژیک با مریم عضدانلو که همسر مهدی ابریشمچی بوده ازدواج نموده است. حزب دموکرات کردستان از مجاهدین جداشده و یک سال قبل از آن نیز دکتر ابوالحسن بنی صدر به دلیل مخالفت با گرویدن رجوی به صدام حسین از او جداشده است. یک سال پس از این واقعه نیز دولت فرانسه حکم به اخراج رجوی داده و او پایگاه فرماندهی سازمان مجاهدین و شورا را به قلب عراق و زیر سایه صدام حسین منتقل می‌نماید. در آستانه پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق که از سال ۱۳۵۸ تحت قیمومیت مسعود رجوی قرار گرفته، صدام حسین سقوط نموده، قرارگاه اشرف تخلیه شده، فرهاد الفت در کمپ لیبرتی و مسعود رجوی ۱۱ سال است که از انظار عمومی فراری و در غیبت به سر می‌برد. مریم رجوی در همین مدت به فرانسه باز گشته و می‌تینگ‌های فراوانی با «امپریالیست»‌های مد نظر مسعود رجوی برگزار می‌نماید. قضاوت تاریخی در این مورد با مردم ایران!

راز این دلارهای کثیف

فرید ـ 07.12.2018

ستون بی نویسنده و مجهول الاسم ” سخن روز ” در یکی از سایت های سازمان ، آنقدر اخبار جعلی و دروغ های شاخدار می نویسد ، که حتی ، کسی حاضر نیست ، امضای خود را پای نوشته های آن بزند .
این مزدبگیران چشم و گوش بسته ستون ” سخن روز ” ، روز 11 آذر جاری ، در مطلبی مجعول با عنوان ” راز این نثار بی دریغ ” ! شروع به تطهیر و خاک پاشی نجاست مالی مجاهدین کرده است .
این مزدور رجوی ، نوشته :
” مجاهدین مستقلند، جز خلق خود وامدار هیچ قدرتی نیستند و هیچ‌گونه وابستگی به هیچ دولتی ندارند و به‌قول معروف از هفت دولت آزادند و در نتیجه با منافع هیچ طرفی، جز منافع ملت و میهنشان ایران تنظیم نمی‌کنند؛ روشن است که این استقلال مطلق سیاسی ریشه در استقلال مطلق مالی آنها دارد.” !
هر چقدر می خواهم با دید مثبت به این قضیه مالی مجاهدین ، نگاه کنم ، نمی توانم فیلم مستند گرفتن دلار و دینار از صدام حسین را هضم کنم. آن پولهای هنگفت در فیلم ، واقعی بود یا فتوشاپ شده بود ؟
فرض کنیم ، همه معاندان و دشمنان شما ، به سازمان انگ می زنند که آلت دست است. وابسته به صدام حسین بودند ! از شوروی وام چند میلیون دلاری درخواست کرده بودند. وابسته به آمریکا هستند. وابسته به اسرائیل هستند. مزدور عربستان هستند و …
ما که خودمان از نزدیک در عراق و اشرف ، شاهد و ناظر روابط بین سازمان و نیروهای آمریکائی بودیم ، طبق گفته سازمان ما می بایستی به موازات خط و خطوط آمریکائی ها ، حرکت می کردیم ! همه می دانیم که حرکت موازی اسم شیک و رفو شده مزدوری بود .
مسعود رجوی ، در پیامش دامن پوشیدن را مثال زده بود.
شما که مدعی هستید مجاهدین از هفت دولت آزادند ! آیا می شود دولتی رانام ببرید که پاچه خواریش را نکرده باشید ؟ مسعود شما بارها گفته که :
همیشه هدف وسیله را توجیه می کند . یعنی آزاد آزاد هستید .
در زیر درخواست وام رجوی از شوروی نیز جزو اسناد موجود است.
نامه مسعود رجوی به گورباچف و درخواست وام سیصد میلیون دلاری از او، یکی از رویدادهای شگفت انگیز سازمانی است که از زمان بنیانگذاری در سال ۱۳۴۴ مدعی میهن پرستی، استقلال و نبرد علیه استعمار غرب و شرق بود. این نامه در تاریخ پنجشنبه پنجم دی ماه ۱۳۶۴ برابر با بیست و ششم دسامبر ۱۹۸۵ نگاشته شد و توسط رابطین خاص مجاهدین به دست گورباچف رسید. اما اتحاد جماهیر شوروی به رهبری گورباچف که در مسیر فروپاشی قرار داشت، نه تنها به نامه مسعود رجوی پاسخی نداد، بلکه آن را به آرشیو حزب کمونیست شوروی سپرد و این نامه سال‌ها بعد از فروپاشی شوروی و جزء مجموعه اسنادی است که از طریق اسناد حزب کمونیست شوروی علنی شده است و متن نامه در آرشیو دانشگاه استنفورد موجود است.
در اسناد دانشگاه استنفورد سه نامه علنی شده از روابط مسعود رجوی و رهبران مجاهدین با اتحاد جماهیر شوروی وجود دارد.

نامه دوم ، از طرف دفتر سیاسی سازمان مجاهدین با امضای فرهاد الفت و به عنوان نماینده مجاهدین است و تقاضای وام می‌کند.
نامه سوم، نامه‌ای است که از طرف رجوی به گورباچف نوشته شده و مؤید تقاضای وام سیصد میلیون دلاری است که می‌گوید ما برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران به این کمک احتیاج داریم و شما به ما قرض دهید و در اولین فرصت پول را به شما پس خواهیم داد. حتی وعده می‌دهند شاید بتوانند بخشی از پول را قبل از موفقیت انقلاب پس دهند.
البته باید یادآوری نمود که دی ماه ۱۳۶۴، زمانی است که مسعود رجوی در فرانسه حضور داشته و تحت عنوان انقلاب ایدئولوژیک با مریم عضدانلو که همسر مهدی ابریشمچی بوده ازدواج نموده است. حزب دموکرات کردستان از مجاهدین جداشده و یک سال قبل از آن نیز دکتر ابوالحسن بنی صدر به دلیل مخالفت با گرویدن رجوی به صدام حسین از او جداشده است. یک سال پس از این واقعه نیز دولت فرانسه حکم به اخراج رجوی داده و او پایگاه فرماندهی سازمان مجاهدین و شورا را به قلب عراق و زیر سایه صدام حسین منتقل می‌نماید.
نامه مسعود رجوی به گورباچف و درخواست وام سیصد میلیون دلاری از او، یکی از رویدادهای شگفت انگیز سازمانی است که از زمان بنیانگذاری در سال ۱۳۴۴ مدعی میهن پرستی، استقلال و نبرد علیه استعمار غرب و شرق بود. این نامه در تاریخ پنجشنبه پنجم دی ماه ۱۳۶۴ برابر با بیست و ششم دسامبر ۱۹۸۵ نگاشته شد و توسط رابطین خاص مجاهدین به دست گورباچف رسید. اتحاد جماهیر شوروی به رهبری گورباچف آن را به آرشیو حزب کمونیست شوروی سپرد و این نامه سال‌ها بعد از فروپاشی شوروی و جزء مجموعه اسنادی است که از طریق اسناد حزب کمونیست شوروی علنی شده است و متن نامه در آرشیو دانشگاه استنفورد موجود است.
در اسناد دانشگاه استنفورد سه نامه علنی شده از روابط مسعود رجوی و رهبران مجاهدین با اتحاد جماهیر شوروی وجود دارد.
بقیه اسناد وابستگی سازمان به دیگر دول را ، باید منتظر باشیم تا تاریخ افشاء کند. در انتهاء باز جمله این مزدور رجوی را مجددا می آورم ، خود خوانندگان باید قضاوت کنند :
” مجاهدین مستقلند ، جز خلق خود وامدار هیچ قدرتی نیستند ” !
ما که باور کردیم ، نمی دانم خودتان هم به نوشته هایتان ، باور دارید . . .

البته باید یادآوری نمود که دی ماه ۱۳۶۴، زمانی است که مسعود رجوی در فرانسه حضور داشته و تحت عنوان انقلاب ایدئولوژیک با مریم عضدانلو که همسر مهدی ابریشمچی بوده ازدواج نموده است. حزب دموکرات کردستان از مجاهدین جداشده و یک سال قبل از آن نیز دکتر ابوالحسن بنی صدر به دلیل مخالفت با گرویدن رجوی به صدام حسین از او جداشده است. یک سال پس از این واقعه نیز دولت فرانسه حکم به اخراج رجوی داده و او پایگاه فرماندهی سازمان مجاهدین و شورا را به قلب عراق و زیر سایه صدام حسین منتقل می‌نماید.
در آستانه پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق که از سال ۱۳۵۸ تحت قیمومیت مسعود رجوی قرار گرفته، صدام حسین سقوط نموده، قرارگاه اشرف تخلیه شده، فرهاد الفت در کمپ لیبرتی و مسعود رجوی ۱۱ سال است که از انظار عمومی فراری و در غیبت به سر می‌برد. مریم رجوی در همین مدت به فرانسه باز گشته و می‌تینگ‌های فراوانی با «امپریالیست»‌های مد نظر مسعود رجوی برگزار می‌نماید. قضاوت تاریخی در این مورد با مردم ایران!

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید