محمد کرمی: شیوه پولشوئی فرقه رجوی تحت پوش همیاری سیمای حقارت

0
508

از سوی دیگر افرادی که چه از داخل ایران و چه از اروپا یا امریکا به عنوان تماس گیرنده روی خط می اوردند . تماما بافرهنگ خاص فرقه دارند صحبت می کنند ! نکته سوم اینکه تمامی شرکت کنندگان از زن  مرد که روی خط اوردند همه مسئولینی که به عنوان مهمان شرکت کرده بودند را با اسم مستعار می شناختند و با اسم مستعار مجری برنامه و مسئول را خطاب قرار می دادند ! و نکته جالب تر این بود که از اکثر شهرهامثلا داشتند نفر روی خط می اوردند اما هیچ کدام اصلا لهجه نداشتند که این هم ازع جایب این تماس گیرندگان بود ! این جای سوال دارد که این افراد شرکت کنند در داخل ایران چطور مسئولین را با اسم مستعار می شناسند و چطور این قدر صدا صاف و خوب است؟ نکته مهم دیگر این است تمامی این افرادی که به نام هموطن روی خط اوردند تماما با فرهنگ خاص فرقه رجوی دارند صحبت می کنند ؟ چطور کسی که ۳۷ سال با این فرقه در تماس نیست با یک تا دو تماس با فرهنگ  فرقه  و اسم مستعار مجریان برنامه  دیالوک میکند ؟ جواب این سوال به این شکل است .در سال های ۲۰۰۳ که تازه این برنامه همیاری راه اندازی شده بود ان زمان ستاد تبلیغات که  برنامه تلویزیون تولید می کرد در اشرف سابق بود ، که در ستاد مرکزی مستقر بودند  . در زمان های که برنامه همیاری تولید می کردند، نفرات را به اتاق بغل دست در همان ستاد میرند و نفرات به عنوان هموطن و هوادار شروع می کردند نقش اجرا کردن ، دقیقا همان کاری که الان هم انجام می دهند .

شیوه پولشوئی فرقه رجوی تحت پوش همیاری سیمای حقارت

محمد کرمی، وبلاگ عیاران ـ 10.12.2018

لینک به منبع

شیوه پولشوئی فرقه رجوی تحت پوش همیاری سیمای حقارت

موضوعی که هر ساله ، دو بار جماعت فرقه رجوی تحت عنوان همیاری با سیمای حقارت و بندگی ( سیمای مقاومت ملی ) راه اندازی میکند . با این بهانه شروع می کنند که هموطنان ! به این فرقه کمک مالی می کنند .و به ظاهر تماس های هم تحت این عنوان به نام  بعضی از شهرها با اسم یک فرد فرضی پخش می کنند . از انجائی که الان در قرن بیست یکم هستیم و اکثر هموطنان یعنی تقریبا تمامی کسانی که در خارجه هستند با اقوام  دوستان خود در داخل وطن تماس تلفنی برقرار میکنند . تجربه های فراوانی دارند از  بدی صدا و پارازیت صدای تماس ها را دارند ، اگر به تماس های که تلویزیون سیمای حقارت پخش می کند توجه میکنید ، متوجه می شوید که چقدر صدا صاف است .در بعضی موارد در پس زمینه صدای تماس یک پارازیتی می اندازند که عادی جلوه کند ! از سوی دیگر افرادی که چه از داخل ایران و چه از اروپا یا امریکا به عنوان تماس گیرنده روی خط می اوردند . تماما بافرهنگ خاص فرقه دارند صحبت می کنند ! نکته سوم اینکه تمامی شرکت کنندگان از زن  مرد که روی خط اوردند همه مسئولینی که به عنوان مهمان شرکت کرده بودند را با اسم مستعار می شناختند و با اسم مستعار مجری برنامه و مسئول را خطاب قرار می دادند ! و نکته جالب تر این بود که از اکثر شهرهامثلا داشتند نفر روی خط می اوردند اما هیچ کدام اصلا لهجه نداشتند که این هم ازع جایب این تماس گیرندگان بود ! این جای سوال دارد که این افراد شرکت کنند در داخل ایران چطور مسئولین را با اسم مستعار می شناسند و چطور این قدر صدا صاف و خوب است؟ نکته مهم دیگر این است تمامی این افرادی که به نام هموطن روی خط اوردند تماما با فرهنگ خاص فرقه رجوی دارند صحبت می کنند ؟ چطور کسی که ۳۷ سال با این فرقه در تماس نیست با یک تا دو تماس با فرهنگ  فرقه  و اسم مستعار مجریان برنامه  دیالوک میکند ؟ جواب این سوال به این شکل است .در سال های ۲۰۰۳ که تازه این برنامه همیاری راه اندازی شده بود ان زمان ستاد تبلیغات که  برنامه تلویزیون تولید می کرد در اشرف سابق بود ، که در ستاد مرکزی مستقر بودند  . در زمان های که برنامه همیاری تولید می کردند، نفرات را به اتاق بغل دست در همان ستاد میرند و نفرات به عنوان هموطن و هوادار شروع می کردند نقش اجرا کردن ، دقیقا همان کاری که الان هم انجام می دهند .

هزینه های جمع اوری شده ؟

موضوع بعدی جمع اوری هزینه های مطرح شده است که نفرات مختلف می اورند و هر فرد عددی را تکرار می کند . بر فرض اینکه این اعداد مختلفی که این افراد مطرح کردند  که کمک مالی دادند . در این سه روز چه مبلغی جمع اوری شد ؟ خیلی بالا دست بگیریم ماکزیمم هر چه بشود زیر ده میلیون یورو است . که این هم زیر علامت سوال است . بفرض درست باشد . این ده میلیون یورو هزینه چند روز برنامه ماهواره ای سیمای حقارت است ؟ چرا در طی این سالیان که این فرقه همیاری جمع اوری کمک مالی راه می اندازد یک بار نیامده است بیلان خرج سالانه خود را بدهد ؟ مگر نمی گویند مردم هزینه این رسانه را می پردازند ! خوب بیایند گزارشی از مخارج سالانه فقط  ماهواره را بدهند که ماهی چند کرایه می پردازند؟ خرج های دیگر این ستاد تبلیغاتی تماما پیش کش این فرقه . در حالی خرج های جانبی از اب  ، برق ، تلفن ، اینترنت و کاغذ و کامیپوتر ….. که چند برابر هزینه ماهواره است پیش کش . فقط یک قلم هزینه کرایه ماهواره که بیست چهار ساعته است چه مقدار است ؟ این هم از ان دروغ ها و کلاش بازیهای است که مرحوم معدوم مسعود رجوی پایه گذاری کرد . و کماکان ادامه دارد .

موضوعی که خیلی مهم است هیچ وقت تا اکنون اتفاق نیفتاده این است که بعد از این به اصطلاح همیاری فرقه رجوی نیامده اعلام کند و امار بدهند که در این همیاری ها چه مقداری پول جمع کرده اند و همیشه مخفی کرده اند. مگر به قول سران فرقه همین مردم کمک نکرده اند چرا در پایان کار نمی ایند مانند همه احزاب که کمک مالی جمع میکنند اعلام کنند چه مقدار جمع اروی شده است !!

 انتقال پول انهم در اروپا و امریکا ؟!

در برنامه گلریزان یا همان همیاری  بعضی از افراد را اورده بودند طرف قمپز در می کرد که من مبلع یک میلیون دلار از کانادا به سیمای حقارت کمک می کنم ( بهزاد متین ) یا فرد دیگری  اعلام  می کرد که   ۵۰۵٫۵۰۰ دلار از کانادا کمک می کنم  ( وحیده خرمی ) . یکی دیگر از امریکا اعلام میکرد که ۴۰۰٫۰۰۰ دلار کمک می کنم ( سعید ) . اگر سران فرقه رجوی سرشان را مانند کبک توی برف فرو برده اند . اما دیگران در دنیای واقعی زندگی می کنند در این برهه از زمان جابجائی پول های کلان ان هم بخصوص از امریکا و کانادا و انهم افرادی که ایرانی باشند سریع پلیس می رود سراغ انها که سین جین میکنند که داستان این پولها چی بوده از کجا اورده بودند وبه کجا رفته است و هزاران سوال دیگر . به همین راحتی که نفرات در روی خط سیمای حقارت بیان می کنند نیست .

موضوع اصلی اجرا  این همیاری ها چیست ؟!

واقعیت امر این است که از زمانی که انجمن ایران اید که در انگلستان لو رفت و مبلغ ۱/۲ میلیارد دلار پول های که فرقه رجوی تحت پوشش کمک به خانواده اعدام شدگان وکودکان بی سرپرست که  مدعی بود جمع کرده .در حالی که واقعیت چیز دیگری بود پول های که از دولت های خارجی گرفته بودند و پول سیاه بود میخواستند تخت این عنوان سفید کنند که نتوانستند به دادگاه ثابت کنند . پول ها توسط دولت انگلیس مصادره شد. از ان بعد تجربه شده است .  در سال دو بار تحت همیاری با دادن اعداد و ارقام بالا و همانطور که زمینه سازی کرده اند تا مدتی بعد از ان به این ارقام اضافه می کنند و در نظر دولت فرانسه یا کشوری که ماهواره را کرایه کرده اند اعلام می کنند که این مبلغ کمک مالی نیمه اول یا نیمه دوم سال است که توسط ایرانیان وهواداران شده است . با این شیوه پول های سیاه که وارد شده است را سفید می کنند .بخصوص اینکه تا به حال هیچ موقع امار نداده اند که در این همیاری ها چه مقدار کمک مالی جمع شده است . در این صورت دست باز است با درست کردن سند های دروغین امار های میلیاردی در  این رابطه می دهند . این است شیوه پولشوئی ها این فرقه جنایت کار که دست انها دیگر رو شده است دیر نیست که یک بار دیگر پلیس همه اینها را بخاطر پولشوئی دستگیر کند .

محمد کرمی   ۲۰۱۸/ ۱۲ / ۱۰

////////////////////////

Albania-Damroodi_Moosa 260-410

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید