جوان های ما را در فرقه رجوی ، پیر کردند

0
478

آگاهی و رشادت آقای دامرودی شایسته بالاترین تقدیر هاست ، ایشان 29 سال از عمرش را فدای مطامع قدرت طلبانه رجوی ها کرد. اگر آقای مسعود رجوی ، رهبری شایسته بود ، می بایستی از این پتانسیل های بسیار قوی – که کمتر جائی در جهان سراغ داریم که اینچنین نیروهائی از همه چیز خود گذشته باشند – بخوبی استفاده کرده و به مقصد می رساند . اما مسعود رجوی و اینک مریم عضدانلو ، دردشان درد مردم نیست . اینان در سودای قدرت ، حرث و نسل این جوانان را بر باد دادند . شاید برای خوانندگان گرامی ، این حکایات ، گذرا و کوتاه بنمایاند. اما برای ما که در درون این حکایت ها ، سال ها زندگی کردیم و عمرمان رفته است ، معنائی دیگر دارد . امروز ما نسلی از جوانان این مرزوبوم هستیم که عمرمان این بزرگترین سرمایه هر انسان را در فرقه رجوی بر باد دادیم ، نه به اختیار که به اجبار . نبودند کسانی که این چراغ تجربه را در ورودی این بیراهه ، روشن نگه دارند ، تا ما فریب ظاهر شیک و آراسته این نامردان را نخوریم. اما امروز ما ، خود را چونان شمعی ، در سردر این تاریکخانه ، روشن و سوزان نگه داشتیم ، تا مبادا کسی یا کسانی به سرنوشت تلخ و سیاه ما ، مبتلا شوند.

جوان های ما را در فرقه رجوی ، پیر کردند

Albania-Damroodi_Moosa 260-410

در تصاویر بالا ، عکس های آقای موسی دامرودی ، یکی سال 1368 و دیگری سال 1397 را می بینید.
29 سال عمر یک جوان در فرقه رجوی ، صرف چه چیزی شده است ؟
آقای مسعود رجوی ! اوکه در دستگاه فریب و نیرنگ شما وارد شده بود ، با او چه کردید ؟
بارها گفتیم و نوشتیم که تابلوی صداقت و فدایی که مدعی نصب آن در سر درب ورودی اشرف بودید ! تابلوی دوگانگی ها و نیرنگ ها ست. هرگز در سازمان مجاهدین ، قطره ای صداقت ندیدیم. ذره ای انسانیت ندیدیم .
همه کسانی که روزی در دام فرقه گرفتار شدند، اگر دو عکس ورود و خروج خود را کنار هم بگذارند ، به عمق خیانت رجوی به جوانان این مرز و بوم پی خواهند برد .
رجوی عمر و جوانی همه ما را در چاه ویل نادانی و جهالت خود بر باد داد. یک عمر زحمت کشیدیم ، بیگاری کردیم. در گرمای بالای 50 درجه تابستان طولانی عراق ، جان کندیم. آنقدر کیسه کشی تانک های کهنه عراقی را زیر گرمای طاقت فرسا انجام دادیم ، غافل از اینکه ما عمر و جوانی خود را می سابیدیم.
تصویر دست نوشته آقای موسی دامرودی در ابتدای پیوستن به فرقه استبدادی رجوی چنین است :

در آن سالها ، حدود 1500 اسیر به سازمان پیوستند ، بعد ها حدود 1400 نفر یعنی 95درصد آنان رفتند و بقیه هم که به راحتی نتوانستند ” نه ” ، بگویند ، مسئله دار ماندند.
اما ، آقای دامرودی ، بعد از 29 سال زجر و شکنجه روحی و جسمی در سازمان ، سطور زیر را در سال 1397 نوشته است :
«من موسی دامرودی سرباز وظیفه درتاریخ ۷ آبان ۱۳۶۴ در عملیاتی در جنگ ایران و عراق مجروح شدم … در همین راستا اعلام می کنم که برای نجات سایر قربانیان باقی مانده در زندان اشرف ۳ در آلبانی و همچنین روشنگری برای نسل جوان کشورم و شناخت هرچه بیشتر ماهیت فرقه مجاهدین تلاش خواهم کرد و در آینده از انتشار تجربیات تلخ خودم در تشکیلات مجاهدین خلق برای عبرت دیگران فروگذار نخواهم کرد».
هر خواننده عاقل و منطقی ، با کنار هم قرار دادن دو تصویر آقای دامرودی عزیز ، و دو دست نوشته ایشان ، این ابهام و سئوال پیش می آید که او که از همه چیز خود گذشته بود ، تمام و کمال خود را در اختیار رهبران نادان فرقه رجوی گذاشته بود ، چرا در خاتمه ، تصمیم به افشای جنایات رجوی می زند؟
آگاهی و رشادت آقای دامرودی شایسته بالاترین تقدیر هاست ، ایشان 29 سال از عمرش را فدای مطامع قدرت طلبانه رجوی ها کرد. اگر آقای مسعود رجوی ، رهبری شایسته بود ، می بایستی از این پتانسیل های بسیار قوی – که کمتر جائی در جهان سراغ داریم که اینچنین نیروهائی از همه چیز خود گذشته باشند – بخوبی استفاده کرده و به مقصد می رساند .
اما مسعود رجوی و اینک مریم عضدانلو ، دردشان درد مردم نیست . اینان در سودای قدرت ، حرث و نسل این جوانان را بر باد دادند .
شاید برای خوانندگان گرامی ، این حکایات ، گذرا و کوتاه بنمایاند. اما برای ما که در درون این حکایت ها ، سال ها زندگی کردیم و عمرمان رفته است ، معنائی دیگر دارد .
امروز ما نسلی از جوانان این مرزوبوم هستیم که عمرمان این بزرگترین سرمایه هر انسان را در فرقه رجوی بر باد دادیم ، نه به اختیار که به اجبار .
نبودند کسانی که این چراغ تجربه را در ورودی این بیراهه ، روشن نگه دارند ، تا ما فریب ظاهر شیک و آراسته این نامردان را نخوریم.
اما امروز ما ، خود را چونان شمعی ، در سردر این تاریکخانه ، روشن و سوزان نگه داشتیم ، تا مبادا کسی یا کسانی به سرنوشت تلخ و سیاه ما ، مبتلا شوند.
برای یک انسان سخت است که راه سالها پیموده اش را نکوهش کرده و غلط بنامد. اما رجوی ها ما را سالها در زندان های خود پوساندند، نابود کردند، سعی کردند هویت ما را بگیرند، تلاش کردند اختیار و آگاهی را از ما سلب کنند، رجوی با فلسفه ” چاله بکن و پر کن ” ، سالها فرصت اندیشیدن را از ما گرفت .
اما می بینید که ، هر روز که می گذرد ، یک قربانی دیگر ، از این فرقه جهنمی فرار می کند و به سوی آزادی پرواز می کند.
هر یک نفر که از سازمان جدا می شود ، یک مهر باطل شد بر پیشانی سازمان می زند و سران سازمان هم از این می ترسند .
طبق معمول بعد از جدائی افتخار آمیز آقای موسی دامرودی موضع سازمان این است :
” موسی دامرودی که مجاهدین شرف مبارزه با رژیم آخوندی را به او بخشیده بودند به‌دنبال ارتباطات مخفیانه با سفارت آخوندها در آلبانی به ورطه خیانت غلتیده و درارتباط نزدیک با مزدوران قرارگرفت. او که ذلیلانه به‌دنبال خزیدن به زیرعبای آخوندها بود، ناگزیر به پیش‌پرداخت‌های سفارت رٰژیم که شرط پذیرش آن برای هر خیانت‌کاری است تن داد. ”
ما در توهین و تمسخر ، حریف خوبی برای مجاهدین نیستیم.
حرف ما این است ، اینطوری ما را نکوبید ، بهتر و درست تر بکوبید ، آخر جداشده ها اگر به دامن اطلاعات هم رفته باشند ، دلشان نمی خواهد اینگونه ناجوانمردانه کوبیده شوند ! به خدای سابق خودمان و پروردگار کنونی مان سوگند ، این نوع کوبیدن ذره ای موجب عصبانیت ما نمی شود وبلکه عزم مار را برای افشای ریا، دروغ وخیانت ، صد چندان میکند.
تهمت زدن و در ظاهر لجنم ال کردن هر منتقد و مخالفی با وجدان آسوده ، هنری است که فقط رجوی ها دارند و بس . . .
فرید

 


Albania-Maryam rajavi-Musa Damroudi 260-410

موسی دامرودی: سوز و گداز مریم رجوی در سایت های زنجیره ای فرقه مجاهدین از ریزش نیرو

شما، مسعود رجوی و مریم رجوی ،  که دم از شرف میزنید ، از کدام شرف سخن می گویید؟  شرف مبارزه با خانواده؟  ننگ برشما و شرفتان . شما ای […]

Albania-gholamali Mirzayi-Azim Mishmast 260-410

افشای رذالت و ماهیت فرقه رجوی در آلبانی توسط محمدعظیم میش مست و غلامعلی میرزایی

حالا حکایت فرقه دم بریده رجوی همین شده است، این فرقه که بعد از رو شدن دستش و بر باد رفتن رویاهای کودکانه اش که مریم قجر به اعضاء می […]

Hassan-shahbaz - Nejatyaftegan az MKO-dar Albani-260-410

از پیوستگی تا جدایی حسن شهباز از مجاهدین خلق: قسمت سوم ـ پینگ پنگ بازی خواهران مجاهد با برادران آمریکایی

در زمانیکه آمریکایی ها به مقرات سر کشى میکردند بر روىِ درب ورودى پذیرش نوشته شده بود که: مقدم مهمانان وهواداران و خانواده هاى محترم گرامى باد ، گفته بودند […]

Mostafa Rajavi-260-410

غلامعلی میرزایی: پرده ای از جامعه بی طبقه توحیدی رجوی

فرزند من که بعد از سی وهفت سال برای دیدن من بیاید مزدور است اما فرزند رجوی واحمد واقف ودیگران بایستی با اسامی مستعار که توسط این فرقه برای آنها […]

Albania-malek beyt mashal-nejatyaftegan dar albani- 3- 260-410

خاطرات مالک بیت مشعل : واقعا ” مغز شویی ” در سازمان مجاهدین خلق چیست؟ قسمت سوم

واقیعت این است که من وقتی در داخل سازمان می شنیدم که می گویند در سازمان مجاهدین افراد ” مغزشویی ” می شوند ، خنده ام می گرفت و از خودم می […]

Albania-gholamali Mirzayi-Khaterat -1-260-410

خاطرات غلامعلی میرزایی: برای آنانی که هنوز سازمان مجاهدین خلق را نمی شناسند ـ قسمت اول

در یک مرخصی چند ساعته برای آماده کردن الزامات مانور به شهر آمدیم وهر کس رفت شهر خودش .من بعد از 23 روز برگشتم . رکن دو ارتش در واقع […]

Albania-Hassan Heyrani3-shakhsiyate Rajavi 260-410

حسن حیرانی: هیچ آرایشی شخصیت زشت رجوی را نمی پوشاند

آیا به کشتن دادن افراد دراشرف که خود ما زمانی آلت دست شما بودیم وبه دستور تشکیلاتی عراقی ها را تحریک می‌کردیم که شلیک کنند و بالطبع نفرات کشته شوند […]

Albania-khaterat Azim-mishmast-gheamat aval-260-410

محمد عظیم میش مست: ” خاطرات من ” قسمت اول ـ مهرماه 1359 بعد از تجاوز ارتش صدام حسین به خاک ایران اسیر شدم

همانطور که در اعلام جدایی خودم گفتم با توجه به آنچه که در این سالیان سیاه برمن و امثال من گذشت بر آن شدم که صدای خفته و خسته قربانیان […]

Albania- Ferghe mojahedin-Gholamali mirzayi- Azim mishmast

غلامعلی میرزایی خطاب به مریم رجوی: جرم ما این است که بعد از شنیدن سی سال دروغ دیگر سکوت نکردیم

چرا اطلاع ندادید که خانواده های ما برای دیدن ما به پشت دیوار اشرف آمده بودند؟  خانواده هایی که با درد و رنج  و  هزینه شخصی خود  آمده بودند، چرا از جانب […]

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید