زهرا میرباقری:کارکرد آلیناسیون بر روی زنان، نقش سرکوب و خشونت علیه زنان …

0
1108

موضوع و تئوری به “هر قیمت” در ساختار و ایدئولوژی و استراتژی مریم چیست؟ چرا این فرقه از سیاست زمان خریدن و وعده پناهنده گی آسان و … برای تحمیق و فریب اعضاء خواهان جدایی از فرقه بویژه زنان استفاده کرده و همچنان ادامه می دهد؟ چرا و چگونه تاکنون این فرقهِ سرکوبگر و دیکتاتور نوین موفق به جلوگیری از فرار و جدایی و مانع ریزش هر چه بیشتر انسانها و بویژه زنان و کل ساختار خود شده است؟ نقش اینترنت و شبکه های مجازی (البته محلی و مداربسته و کنترل شده) برای ماندگاری اعضاء بویژه زنان چگونه و چیست است؟ چرا آمار فراریان و جدا شدگان زن از فرقه مجاهدین خلق کمتر از آمار مردانِ فراری و جدا شده از این سازمان است؟ آیا وضعیت و برخورد سخت و مشقت بار و بعضاً خشونت بار و ضد انسانی با مهاجران و پناهندگان در سراسر جهان به کمک این فرقه آمده است یا خیر؟ شاید پاسخ برخی سوالاتِ بالا در خودِ سوال نمایان باشد و در ظاهر برخی تکراری بنظر آید ولی نقش سوال در ذهن و فعالیت و طوفان ذهنی برای بدست آوردن پاسخ سوال، آنرا در ذهن ماندگار و اکتیو می نماید، تا انسان برای مبارزه، افشاء و برای برچیدن این فرقه و نجات و رهایی زنان و مردانِ آن، بدنبال راه حل و اقدام عملی بر آید و نیز هر جدا شده ای از این فرقه با شنیدن این سوالات کل پروسه عمرش در این فرقه و رمزِ دیر جداشدن و رهایی از غل و زنجیرهای سازمان مجاهدین خلق، برایش یاد آوری می شود.

کارکرد آلیناسیون بر روی زنان، نقش سرکوب و خشونت علیه زنان در بقای فرقه رجوی

من بعنوان یک زن که از سازمان مجاهدین خلق – رجوی، گریختم درباره کارکرد آلیناسیون در این فرقه و نقش سرکوب و خشونت علیه زنان در بقای ساختار رجوی چه می گویم :

  • تئوریِ زن ستیز رجوی – مسعود و مریم و اهداف آن چیست؟
  • درسازمان مجاهدین خلق و بطورخاص تئوریِ شخصِ مسعود و سوء استفاده از مذهب بویژه ابزار کردن تشیع سرخ علوی، اسلام محمدی، شعائر و برگزاری مناسبت های تاسوعا، عاشورا و شب های قدر و پاسداشت ایام محرم و از جمله نماز چیست؟
  • نقش و کارکرد قربانیان و زندانیان بعنوان خانواده اسراءِ فرقه، برای ماندن به هر قیمت در تشکیلات سازمان، چیست؟
  • تا کنون مریم و مسعود چه روشهای خشونت آمیز و وحشیانه ای علیه زنان در راستای امنیت و بقای خود انجام داده اند؟
  • چرا فرقه رجوی نیازمند به فروپاشی مقاومت و ایستادگی زنان در برابر فشارهای ذلت ‌بار خود می باشد؟
  • چرا مریم رجوی با لباسهای رنگی و شیک پوشی و خود آرایی مخصوصاً درصورت و موهای زنان مانند خودش در فرقه اش مبارزه می کند و چگونه با سوء استفاده از”فرم” و بحث متحد الشکل کردن زنان، با مینیمم خواسته ها و تمایلات و زیبایی ها و طبیعت زنان مبارزه کرده است و خواسته های آنها را در نطفه خفه نموده است؟
  • دستاویز و سلاح مریم برای اعمال خشونت بی رحمانه علیه زنان چیست؟
  • چرا و چگونه مریم رجوی با تئوری و دیکته مسعود با توجیه مبارزه “علیه جنسیت” با هویت و بود و نبود زنان مبارزه می کند؟
  • چرا مریم می گوید هیچ پدیده و موضوعی برای انسانهای در فرقه اش بویژه زنان شخصی و خصوصی به رسمیت شناخته نمی شود؟
  • چرا مریم رجوی خطاب به زنان می گوید: “شما متعلق به خود” نیستید ؟
  • آیا بالا رفتن سن، پیری و فرسودگی ، بیماری و از کار افتادگی موانع جدایی زنان از این فرقه محسوب می شود؟
  • آیا فرقه رجوی تنها فرقه ای است که برای رسیدن به اهداف و بقای خود از مِتُدِ “آلیناسیون و از خود بیگانگی” تئوری و ابزاری به ظاهر نرم بنام ایدئولوژی، و طرح اهداف و انگیزه های فعال اجتماعی بنام ِ برقراری دمکراسی، عدالت اجتماعی و برقراری آزادی های زنان از یک سو و از طرف دیگر با موج سواری بر اعتراضات و اعتصابات و تظاهرات مردم در داخل کشور و خواسته های برحق آنها مشغول نابود کردن هویت، هستی، بود، عمر و سلامتی جسمی انسانها و بویژه زنان تشکیلاتش می باشد؟
  • هدفِ رجوی ازعمل روی زنان ( شامل جراحی و خارج کردن رحم و تخمدانها) بصورت گسترده در سازمانش چیست؟
  • چگونه و چطور فرقه رجوی اقدام به عمل زنان و مقطوع النسل کردن بیش از 100 زن مجاهد خلق طی سالهای گذشته بویژه در حصار قرارگاه بسته اشرف در استان دیالی عراق و پایگاه های بغداد از پارسیان و بدیع زادگان و … را انجام داد؟ و چگونه موفق شد با تحمیق زنان اینکار ضد انسانی و خشونت عریان علیه زنان را در پوش مبارزه با سرطان و ترفند های دیگر و با آرمانی نشان دادن این عمل و با نام گذاری شخص مسعود بر این عمل، یعنی رفتن و رسیدن به “بالای قله” رهایی زنان و جدا شدن از ایدئولوژی جنسیت، توجیه کند و انجام دهد؟
  • موضوع و تئوری به “هر قیمت” در ساختار و ایدئولوژی و استراتژی مریم چیست؟
  • چرا این فرقه از سیاست زمان خریدن و وعده پناهنده گی آسان و … برای تحمیق و فریب اعضاء خواهان جدایی از فرقه بویژه زنان استفاده کرده و همچنان ادامه می دهد؟
  • چرا و چگونه تاکنون این فرقهِ سرکوبگر و دیکتاتور نوین موفق به جلوگیری از فرار و جدایی و مانع ریزش هر چه بیشتر انسانها و بویژه زنان و کل ساختار خود شده است؟
  • نقش اینترنت و شبکه های مجازی (البته محلی و مداربسته و کنترل شده) برای ماندگاری اعضاء بویژه زنان چگونه و چیست است؟
  • چرا آمار فراریان و جدا شدگان زن از فرقه مجاهدین خلق کمتر از آمار مردانِ فراری و جدا شده از این سازمان است؟
  • آیا وضعیت و برخورد سخت و مشقت بار و بعضاً خشونت بار و ضد انسانی با مهاجران و پناهندگان در سراسر جهان به کمک این فرقه آمده است یا خیر؟
  • شاید پاسخ برخی سوالاتِ بالا در خودِ سوال نمایان باشد و در ظاهر برخی تکراری بنظر آید ولی نقش سوال در ذهن و فعالیت و طوفان ذهنی برای بدست آوردن پاسخ سوال، آنرا در ذهن ماندگار و اکتیو می نماید، تا انسان برای مبارزه، افشاء و برای برچیدن این فرقه و نجات و رهایی زنان و مردانِ آن، بدنبال راه حل و اقدام عملی بر آید و نیز هر جدا شده ای از این فرقه با شنیدن این سوالات کل پروسه عمرش در این فرقه و رمزِ دیر جداشدن و رهایی از غل و زنجیرهای سازمان مجاهدین خلق، برایش یاد آوری می شود.
    ادامه دارد …
    زهرا میر باقری

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید