عیسی آزاده: فروپاشی در تقدیر فرقه رجوی

0
424

جالب است بعد از سرشماری آمریکایی در سال 2003 و اعلام عمومی و رسانه ای تعداد  نیرو های مجاهدین در پادگان اشرف عراق که اعلام کرد مجاهدین 3670 نفر هستند.رهبری سازمان خیلی سوخت و انتظار اعلام عمومی آمار را نداشت چون همواره به دستورجوی آمار هزاران و دهها هزار برای نیروها اعلام می شد.در آلبانی هم همین روال ادامه دارد .اما دیگر کفگیر به ته دیگ خورده است دیگر نه با پرچم نه با سه برابر کردن فواصل صندلی ها و نه با فتوشاپ و حقه های فیلم برداری نمی شود قابلمه ته سوخته رجوی را قابلمه پر از آبگوشت نشان داد. در حال حاضر کمتر از دوهزار نفر در البانی حضور دارند که هشتاد و پنج درصد انها بالای 55 سال سن دارند و عملا فاقد توانایی یک نیروی کارآمد هستند. 15 درصد دیگر هم که متوسط سنی شان 38 سال است در صدد راهی و فرصتی برای خروج از فرقه هستند. با توجه به آمار خروجی فرقه در سال 2018 حتی بدون یک نفر ورودی؛ پیش بینی می شود که در سال 2019 بیش از بیست درصد نیروها از فرقه جدا شوند . النهایه رجوی می ماند و 1500 پیر و فرتوتکه با کلکسیونی از بیماری نیاز به مددکار و پرستار دارند.

عیسی آزاده: فروپاشی در تقدیر فرقه رجوی

16.12.2018 ـ وبلاگ بیان حقایق

لینک به منبع

به قلم عیسی آزاده از مسئولین و فرماندهان سابق سازمان مجاهدین

فرقه رجوی هیچ وقت امار و ارقام نیروهایش را اعلام نمی کند .و توجیه اش هم این بود که آمار و آرقام برای هر سازمان سیاسی جز اسرار اطلاعاتی است و  بعد از اطلاعات مربوط به رهبری فرقه جز طبقه بندی بکلی سری محسوب میشد.

جالب است بعد از سرشماری آمریکایی در سال 2003 و اعلام عمومی و رسانه ای تعداد  نیرو های مجاهدین در پادگان اشرف عراق که اعلام کرد مجاهدین 3670 نفر هستند.رهبری سازمان خیلی سوخت و انتظار اعلام عمومی آمار را نداشت چون همواره به دستورجوی آمار هزاران و دهها هزار برای نیروها اعلام می شد.در آلبانی هم همین روال ادامه دارد .اما دیگر کفگیر به ته دیگ خورده است دیگر نه با پرچم نه با سه برابر کردن فواصل صندلی ها و نه با فتوشاپ و حقه های فیلم برداری نمی شود قابلمه ته سوخته رجوی را قابلمه پر از آبگوشت نشان داد. در حال حاضر کمتر از دوهزار نفر در البانی حضور دارند که هشتاد و پنج درصد انها بالای 55 سال سن دارند و عملا فاقد توانایی یک نیروی کارآمد هستند.

15 درصد دیگر هم که متوسط سنی شان 38 سال است در صدد راهی و فرصتی برای خروج از فرقه هستند. با توجه به آمار خروجی فرقه در سال 2018 حتی بدون یک نفر ورودی؛ پیش بینی می شود که در سال 2019 بیش از بیست درصد نیروها از فرقه جدا شوند . النهایه رجوی می ماند و 1500 پیر و فرتوتکه با کلکسیونی از بیماری نیاز به مددکار و پرستار دارند.

عیسی آزاده پاریس 13 دسامبر 2018

//////////////////

Albania-Hassan-heyrani 260-410

Albania-Damroodi_Moosa 260-410

Albania-ali-hajari -Zendan 260-410

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید