علی جهانی :از شوی مسخره مریم رجوی تا تذکری به لابی های مجاهدین در آلبانی

0
844

از “شوی مسخره مریم رجوی” تا تذکری به “لابی های مجاهدین خلق” در آلبانی

علی جهانی، وبلاگ آیینه، هجدهم دسامبر ۲۰۱۸:… مریم رجوی از آنجایی که وقاحت  و پرویی بی حد و مرز را از شوهر مفقودالاثر خودش مسعود رجوی به ارث برده است با کمال پر رویی و اوج وقاحت اسمش را می گذارد ویدئو کنفرانس بین‌المللی که این به اصطلاح مقاومت برگزار کرده است و بعدش هم اندر فواید نداشته چنین شویی مسخره‌ای تنها رسانه به شدت سانسور شده شان مدتی برای خودش … 

۱- برگزاری شو های مسخره توسط مریم عضدانلو

علی جهانی وبلاگ آیینه
لینک به منبع

مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی این روزها از سر بیکاری و سرکار گذاشتن نیروهای نگونبخت سازمان در کشور آلبانی و جلوگیری از ریزش روز افزون نیرویی تحت عنوان مقاومت و فعالیت های مقاومت در راستای به اصطلاح خودشان سرنگونی متوسل به برگزاری شو های مسخره و مضحک شده است . در این رابطه رسانه سانسور شده فرقه رجوی یک روز اعلام می کند که مریم رجوی با نمایندگان مجلس آلبانی دیدار کرده  است و یک روز اعلام می کند که مریم رجوی یک ویدئو کنفرانس گذاشته و همزمان بطور مستقیم  در تمام شهرهای مهم دنیا پخش شده است و به دروغ مدعی می‌شود که دراین شوی مسخره فعالان سیاسی ایرانی شرکت داشته اند.

البته تا آنجا که من یادم هست هرساله ایشان چنین ویدئو کنفرانس برای معدود هواداران سازمان بر گزار می کرد و در بعضی موارد شاید در یک شهر فقط یک هوادار در آن شرکت می کرد . ولی از آنجایی که ایشان وقاحت  و پرویی بی حد و مرز را از شوهر مفقودالاثر خودش به ارث برده است با کمال پر رویی و اوج وقاحت اسمش را می گذارد ویدئو کنفرانس بین‌المللی که این به اصطلاح مقاومت برگزار کرده است و بعدش هم اندر فواید نداشته چنین شویی مسخره‌ای تنها رسانه به شدت سانسور شده شان مدتی برای خودش خوراک تبلیغاتی درست کرده و آنرا به خورد نیروهای نگونبخت سازمان در کشور آلبانی می دهد . اما واقعیت این است که همان گونه که تلاش های مذبوحانه ایشان برای مهار و حفظ تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش در گذشته در کشور آلبانی مفید هیچ فایده ای نبوده است اینگونه جست و خیز های مسخره و اجرای شو های مسخره توسط مریم عضدانلو در این مقطع نه تنها هیچ فایده ای ندارد بلکه اولا اوج سردرگمی ایشان را به نمایش می گذارد و ثانیا بیانگر اوج وخامت اوضاع تشکیلات رجوی می باشد که دیگر توان مهار تشکیلات و جلوگیری از ریزش روز افزون نیرویی را ندارد و این طوری به پرت  و پلا گویی و اجرای شو های مسخره روی آورده است.

۲- نامه ای سرگشاده به پارلمانتار های مجلس آلبانی

علی جهانی، وبلاگ آیینه
لینک به منبع

با سلام اینجانب علی جهانی که مدت زیادی از بهترین دوران عمرم یعنی دوران جوانی ام را در مناسبات استالینی رجوی تلف کرده است به شما توصیه می کنم که فریب تبلیغات دروغین و مدره نمایی  سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی را نخورید .

چند روز پیش فرقه رجوی خبری مبنی براینکه تعدادی از نمایندگان مجلس آلبانی با مریم عضدانلو دیدار کرده اند منتشر کرد در این خبر  از قول نمایندگان مجلس آلبانی  آمده بود  که سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی آزادی خواه هست و مقاومت مردم ایران را نمایندگی می کند . البته برای همگان بسیار واضح و روشن است که اولا این دیدار فقط یک دعوت چند تن از نمایندگان مجلس آلبانی برای سورچرانی بوده و  ثانیا گفته های منتسب به آنها هم حرف های دیکته شده سازمان بوده که توسط این به اصطلاح نمایندگان بلغور شده است.  اینکار و تاکتیک لو رفته سران فرقه و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی می باشد که هر از گاهی برای روحیه دادن به نیروهای روحیه باخته و وارفته و زوار در رفته و جلوگیری از ریزش روز افزون نیرویی  با پول های هدیه شده از طرف شیوخ مرتجع عربستان سعودی و اسرائیل یک سور چرانی مفصل راه اندازی کرده و به دروغ مدعی می‌شود که دیدار بوده و حمایت کسب کرده است .بنابراین وضعیت فرقه رجوی و دروغپردازی هایش برای همه واضح و آشکار هست.

اما در در اینجا روی سخنم با نمایندگان مجلس آلبانی و دیگر مقامات کشور آلبانی هست که فریب تبلیغات دروغین سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی را نخورید.

نمایندگان محترم

این فرقه تروریستی علی رغم ادعای پوشالی آلترناتیو نه تنها هیچ پایگاه مردمی ندارد و از هیچ جایگاهی در بین اپوزیسیون خارج و داخل کشور برخوردار نیست بلکه به خاطر جنایات و خیانت های بیشمار رجوی به ملت ایران به شدت مورد تنفر آحاد جامعه قرار دارد .

نمایندگان محترم

سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی علی رغم ادعای آزادیخواهی و دفاع از حقوق بشر و عدالت اجتماعی و از این قبیل شعارهای دروغین نه تنها هیچ بویی از اسلام و آزادی و حقوق بشر نبرده اند بلکه نقض فاحش حقوق بشر و سانسور و خفقان شدید در مناسبات وجود دارد و اینرا دیدبان حقوق و دیگر ارگانهای حقوق بشری تایید کرده اند و ما جدا شدگان از این سازمان فرقه گرا و تروریستی حاضر هستیم که در یک دیدار با شما با سند و مدرک همه موارد نقض حقوق بشر و آزادی توسط این سازمان فرقه گرا و تروریستی را در اختیار شما قرار دهیم .

نمایندگان محترم

شما بجای شرکت در سور چرانی های سازمان و تکرار حرف های دیکته شده سازمان سعی کنید تسهیلاتی فراهم نمایید تا نیروهای گرفتار در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده رجوی بتوانند با خانواده هایشان ملاقات نمایند .

نمایندگان محترم مجلس آلبانی فرقه تروریستی رجوی می خواهد در کشور شما همانند کشور عراق جولانگاهی برای تاخت و تاز های خودش تبدیل کند . لذا به شما توصیه می کنم که فریب تبلیغات دروغین سازمان را نخورید و از وضعیت فرقه رجوی در کشور که تجربه بدی برای فرقه بود پند گرفته و با دوری جستن از این سازمان فرقه گرا و تروریستی دوستی خود را به مردم ایران که به شدت از این سازمان متنفرند ثابت کنید و اینجانب به عنوان یک قربانی این سازمان فرقه گرا از شما خواهشمندم با نپذیرفتن دعوت به سورچرانی فرقه رجوی دوستی تان را به‌  ملت ایران ثابت کنید . چون که مردم ایران همه کسانی را که با سازمان ضد ایرانی همراهی و همکاری کنند همانند صدام حسین دیکتاتور سابق عراق دشمن می دانند  اینجانب ضمن تشکر از زحمات شما بخاطر پذیرش نیروهای سازمان از کشور عراق و پناه دادن به آنها ؛ پیشاپیش از زحمات شما بخاطر ایجاد تسهیلاتی برای انجام دیدار خانواده ها با عزیزان گرفتار شان در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده رجوی و عدم همکاری تان با سران این سازمان فرقه گرا تشکر می کنم و برای شما و ملت شریف آلبانی بهترینها را آرزو می کنم

با احترامات فراوان

علی جهانی از آلمان

////////////////////////

Albania-Hassan-heyrani 260-410

Albani-Mohammad Azim Mishmast 260-410

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید