عیسی آزاده: شو جدید مریم رجوی عاری از هر گونه محتوا

0
901

فرقه هیچ وقت جرات نکرده پیرامون این فیلم ها اظهار نظر کند و البته چیزی هم ندارد مطرح کند. ایا جعلی هستند و ساختگی یا سند رسوایی انهاست. حالا این خانم پر مدعا که مدعی رئیس جمهور ی مادالعمر ایران هم هست مطرح می کند که هزینه های ما را مردم ایران می دهند. از قدیم گفته اند دروغگو کم حافظه است  اگر ملت ایران گدایی می کنند و کلیه فروشی .چطوری هزینه های میلیون یورویی شما را تامین می کنند. ؟!!! شما که برای سخنرانی یک بازنشسته امریکایی در هر دقیقه ده هزار دلار پرداخت می کنید.آیا این از پول قلک هاست یا همان حساب های پس انداز میلیاردی است که از قبل صدام حسین بدست اوردید و یا با راه اندازی صدها شرکت پوششی پول های کثیف را روانه بازار کردید.

شو جدید مریم رجوی عاری از هر گونه محتوا

عیسی آزاده، وبلاگ شخصی (آزاده) ـ 18.12.2018

همیاری سیمای مقاومت پولشویی مزدوری مجاهدین خلق مریم رجویTraitors to the homeland (Mojahedin Khalq, MEK, MKO, NCRI, Rajavi cult ….)

لینک به منبع

شو جدید مریم رجوی عاری از هر گونه محتوا

سرمایه های شناخته شده این فرقه مانند اماکنی که خریداری ودر اختیار دارد. خوردوها و هزینه ها صنفی اعضا   سر به صدها میلیون دلار می کشد اینها از کجا تامین شده است ؟

اینها با پول اهدایی برنامه همیاری است. ؟!!! واقعا خنده دار است .

دوستان حتما داد و ستد پول توسط اداره اطلاعات صدام حسین را در یوتیوب دیده اند .در لینک های زیر شکستن قلک ها را خواهید دید.!!!

چانه زنی های رجوی با حبوش رئیس سازمان اطلاعات صدام حسین.

پول هایی که مریم قجر مدعی است از همیاری است.

فروش اطلاعات توسط عباس داوری به اطلاعات عراق

عیسی آزاده باشگاه خبرنگاران 2018

سهمیه نفت مجاهدین علاوه بر ۵۰ میلیون دلار دریافتی در هر سال و میلیونها دینار اعطایی صدام حسین به این سازمان هم بوده است.در اخرین سال حکومت صدام حسین.سهمیه فرقه در ماه ۲٫۵ میلیون بشکه نفت بوده است. طبق قرار باید این کوپن ها توسط دلال های فرقه به پول تبدیل میشد و یک بخشی هم به وزارت نفت عراق برگردانده میشد.که فرقه همه را بالا کشید.بالاترین در آمد فرقه در سال ۲۰۰۲ بوده است.که بابت فروش کوپن های نفتی نزدیک به دو ونیم میلیادر دلار سرمایه به هم زد.

هیچ کس فکر نمی کرد که روزی فیلم های جاسوسی و خوش رقصی های مسعود رجوی و سایر سران این فرقه بر ملا و دراینترنت منتشر شود. فرقه غافل از این بود که تمام بده و بستان هایش  و جلسات توسط اداره مخابرات یا همان سازمان امنیت و اطلاعات صدام حسین ضبط می شود.

بدون شک روزی فیلم های جلسات با سران سعودی و دریافت پول از انها هم در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

فرقه هیچ وقت جرات نکرده پیرامون این فیلم ها اظهار نظر کند و البته چیزی هم ندارد مطرح کند. ایا جعلی هستند و ساختگی یا سند رسوایی انهاست.

حالا این خانم پر مدعا که مدعی رئیس جمهور ی مادالعمر ایران هم هست مطرح می کند که هزینه های ما را مردم ایران می دهند. از قدیم گفته اند دروغگو کم حافظه است  اگر ملت ایران گدایی می کنند و کلیه فروشی .چطوری هزینه های میلیون یورویی شما را تامین می کنند. ؟!!!

شما که برای سخنرانی یک بازنشسته امریکایی در هر دقیقه ده هزار دلار پرداخت می کنید.آیا این از پول قلک هاست یا همان حساب های پس انداز میلیاردی است که از قبل صدام حسین بدست اوردید و یا با راه اندازی صدها شرکت پوششی پول های کثیف را روانه بازار کردید.

یکی از دوستانم که از بردن اسمش معذروم مطرح می کرد که یک شرکت تقلبی فرش درست کرده بودیم به اسم صادرات و واردات فرش که ان زمان حجم مبادلات اش چندین میلیون دلار در ماه بوده است.بعد هم پول ها را بالا کشیدیم و و همه رد ها را پاک کردیم.

بهر حال یک ماه دیگر تاریخ سررسید اخرین وعده سرنگونی هم به اتمام می رسد .و باید شاهد یک فیل هوا کردن دیگر از طرف فرقه بود.

فرقه بر اساس گزارشات دریافتی در حال هر چه بسته تر کردن تشکیلات نموده و تلاش می کند به سیاق قبل  با همان ترفند های سابق افراد را سرگرم جلسات مغز شویی کند و فضا رعب و حشت را افزایش دهد. اما غافل از این است که علیرغم هر تلاشی آلبانی عراق نیست و اضمهلال و فروپاشی اش در تقدیر فرقه است.

این شو ها و بند بازی های سیاسی هم دردی از درد های بی درمان فرقه درمان نخواهد کرد.

عیسی آزاده.پاریس ۱۶ دسامبر ۲۰۱۸

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید