علیرضا نصراللهی:فشن تی وی مریم رجوی تحت پوشش گردهمایی‌ جوامع ایرانی

0
476

فشن تی وی مریم رجوی تحت پوشش گردهمایی‌ جوامع ایرانی

علیرضا نصراللهی، یاران ایران، پاریس، هجدهم دسامبر ۲۰۱۸:… اخیرأ فرقه رجوی و بخصوص شخص تاپ مدل اوّل آنها مریم رجوی باز شروع به توهم زدایی کرده،و تحت پوشش گردهمایی جوامع ایرانی،نطقی ایراد کردنند.در این کنفرانس ویدئویی،طبق اخبار دروغ همیشگی،که کارکرد درونی دارد عنوان کرده اند که ۴۲ شهر اروپا و آمریکا و استرالیا همزمان این کنفرانس را به طور زنده دنبال می کردند؟ 

Albania-MKE-Artesh warshekaste va bazneshaste

فشن تی وی مریم رجوی رقاصه سابق صدام امروز شیخ سعودیMeet Mojahedin Khalq (MEK, Rajavi cult): the Terrorist Cult Supported by Trump Administration

لینک به منبع

فشن تی وی مریم رجوی تحت پوشش گردهمایی‌ جوامع ایرانی

انجمن یاران ایران هفدهم دسامبر ۲۰۱۸
(علیرضا نصرالهی یکی از اعضای جداشده از سازمان مجاهدین)

علیرضا نصراللهی

علیرضا نصراللهی

 اخیرأ فرقه رجوی و بخصوص شخص تاپ مدل اوّل آنها مریم رجوی باز شروع به توهم زدایی کرده،و تحت پوشش گردهمایی جوامع ایرانی،نطقی ایراد کردنند.در این کنفرانس ویدئویی،طبق اخبار دروغ همیشگی،که کارکرد درونی دارد عنوان کرده اند که ۴۲ شهر اروپا و آمریکا و استرالیا همزمان این کنفرانس را به طور زنده دنبال می کردنند؟ مالیات که ندارد بگویید ۱۰۰۰ شهر!

اصلا طبق گفته خودتان ۴۲ شهر بعلاوه شخصیتهای دعوت شده از کشورهای مختلف و ایاب و ذهاب آنها در آلبانی و سایر نقاط،مخارج آن سر به فلک می زند،سوال من به عنوان یک شهروند ایرانی که شما میخواهید یکی از کاندای ریاست جمهوری آن باشید این است که پول این مراسم را چه کسی و چه کشورهایی پرداخت کرده اند؟

آیا پول این کنفرانس ویدئویی گردهمایی‌ جوامع ایرانی،را خوتان پراخت کرده اید؟

آیا این مخارج را توسط گلریزان هفته های گذشته تامین کرده اید؟

در هر صورت شما از نظر من و خیلی های دگر در مورد مالی ؛تاکید می کنم فقط در مورد بخش مالی،به عنوان ریس جمهور  تایید صلاحیت نمی شوید.چون در این چند سال گذشته اگر بخواهیم جمع کل مخارج شخصی خوتان را عنوان کنید سر به فلک می کشد،و این برای مردم ایران قابل قبول نیست!

حالا سوال اصلی من از شما این است که خاندان رجوی که سنگ حقوق بشر و کتیبه آن را به سینه میزنید،بگوید ببینم؟

چرا در مورد جلیقه زردها و برخورد پلیس با مردم و پلیس ضد شورش فرانسه،موضع گیری نکردید و چرا ساکت نشستید و فقط تماشا کردید؟

هر آدم عاقلی میتونه حدس بزنه که چرا (Bouche fermée)دهنتان را بسته نگه داشتید،ولی ما از تاریخ یاد گرفته بودیم که انقلابیون در هر شرایطی انقلابی هستند،نه باد و نه طوفان و نه هیچ چیز دیگری مانع از هدف آنها نمی شود.!

البته عرض کردم انقلابیون ،این به شما هیچ ربطی نداره،فقط خواستم اطلاعاتان بیشتر شود همین و بس.

خانم رجوی نمیدونم چرا من امروز سوال زیاد دارم،میخواستم بپرسم شما از این همه دروغ خسته نشدید؟

آخه قدیمیا میگن اگه دروغ زیاد بگی خودت هم باورت می شه که دروغت راست است خواستم ببینم شما هم اینجوری شده اید؟

چون اگه شما به این حد رسیده باشی که مسلما رسیده اید اون بدبختهایی که در آلبانی گیر کرده اند چه گناهی دارند که باید با آدمی توهم زای درگیر باشند؟

این همه سخنران جمع کردی برای ۳۰۰۰ هزار نفر آدمه  اسیر در دستت خودت؟

که تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ در کنارت بمانند و اگه رژیم سرنگون نشد هر کس میتواند هر کجا خواست برود!؟

سر تا سر همه حرفهایت تکراری و بی محتوا،بود با یک مشت کلمات اسیر در دستت بازی می کنی تا روزگارت بگذرد،هر آدمه بالغ و عاقل که ذره ای اطلاعات سیاسی داشته باشد متوجه خواهد شد که دولت حاکم بر ایران تا ۲۲ بهمن هیچ اتفاقی برایش نخواهد افتاد،حالا شما چرا هر سال با تحلیل های آبکی خودتان دوست دارید که رژیم ایران را سرنگون کنید الله اعلم.

ولی من اگه جای شما بودم به فکر بعد از ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ بودم که کاسه چکنم در دست نگیرم البته شماها آنقدر بی چشمو رو هستید که برایتان مهم نیست این ۲۲ بهمن نه صد تا بعدیش،نه؟

فقط میخواهیم به عنوان یک فرد ایرانی بهتان بگم همه کسانی که بوی کباب را حس کرده اند اشتباه نکنند “از هول حلیم افتاد توی دیگ”

چون انگار همه در فکر چپاول ایران هستند،از همپاله رضا پهلوی گرفته تا دگر اپوزیسونهای پفکی،همه از مصادره اموال رژیم صحبت می کنند،همتون سر تا پا یه کرواسید،همه به دنبال قدرت و چپاول ثروت ایران هستید هیچکدام از شماها ذره ای،دلش به حال این مردم نسوخته که اگه سوخته بود! برای بیچاره کردن مردم ایران،به دنبال بیانیه و رایزنی با این سناتور و آن کنگره،نمی گشتید و برای هرچه بیشتر کردن تحریم ها به مردم ایران این همه پول خرج نمیکردید،و اگه ذره ای شرافت داشتید تازه تلاش میکردید تا مردم تان در بهترین جایگاه چه به لحاظ سیاسی و چه به لحاظ اجتماعی قرار بگیرند،نه اینکه با دشمنی با دولت ایران آوار را بر سر مردم آن خراب کنید.

این است حقوق بشری که شما خارج نشینان از آن صحبت می کنید.رژیم ایران چه خوب و چه بد،نباید دودش از بابت وطن فروشی شماها در چشم مردم فرو رود،آخه بابا کجاست انسانیت شماها؟

حاضرید به خاطر قدرت همه مردم را یکجا فنا کنید ولی خودتان به خواسته هوس بازی خودتان برسید،یعنی این حاکمیت آنقدر شماها را در خودش غرق کرده که چشمانتان را روی همه چیز بسته اید؟

البته در مورد سازمان مجاهدین و شخص اوّل ناپدید آن،یعنی مسعود رجوی حجت بر مردم ایران تمام است،چون آنها از چهار دهه قبل آب پاکی را بر دست همه ریختند،و نشان دادند که در هر شرایطی که به نفع آنها نباشد دست به هر کاری خواهند زد.

از جمله وطنفروشی،آدم فروشی،جاسوسی،مزدوری،خیانت،جنایت،اطلاعات فروشی،از همه مهمتر فروختن اعضای خودشان را هم باید به همه ی مدالهای بی شرافتمندانه خودشان اضافه کنند.

درضمن یادتان باشد وقتی از گذشته صحبت می کنید اصالت سازمان خودتان هم یادتان باشد نه اینکه مرگ برای همسایه،لطفأ به این چند جمله این مریم رجوی گوش کنید:

«آنها ضمن اعلام آمادگی برای حمایت همه‌جانبه از مجاهدین و کانونهای شورشی در فاز پایانی رژیم آخوندی، گفتند: مقاومت ایران به‌ رهبری آقای مسعود رجوی با پایگاه گسترده اجتماعی، سازمان یافتگی و طرحها و مصوبات پیشرفته و دموکراتیک آن برای آینده ایران، هم قادر به تغییر رژیم آخوندی است و هم توان و امکان انتقال قدرت به مردم را دارد و از ظرفیتهای بی‌نظیری برای بازسازی ایران آینده، تأمین عدالت اجتماعی و بازگرداندن امید و اعتماد به مردم برخوردار است، مردمی که در یکصد سال گذشته تحت دیکتاتوریهای شاه و شیخ مورد بیشترین خیانت و سرکوب و تبعیض و فشار قرار گرفته‌اند.»

این خانم یادش رفته که بنیانگذاران این سازمان طبق کدام ضوابت این سازمان را پایه گذاری کردنند،لازم به گفتن نیست ولی امپریالیسم هنوز هست ولی با این تفاوت،که قبل از انقلاب دشمن خونخوار بوده ولی الان دوست غمخوار هست، نه!؟

البته باید بهت صد آفرین داد که بین برنامه ۱۰ ماده ایت،بعد از سخنرانی رضا پهلوی در بین حرفهایت به این شاهزاده گوشزد کردی که نه شاه و نه شیخ،ولی از نظر من و خیلی های دگر سگ دم در خونه رضا پهلوی شرف دارد به همه سازمان مسعود رجوی،حداقل خیلی از حرمتهای این مرز و بوم را نگه داشته،نه مثل شما به خاطر یک مشت دلار،تن به هر کاری دادید و می دهید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید