میرباقر صداقی:استراتژی وطن فروشی هم کار رجوی و مجاهدین خلق را چاره نمی کند

0
980

بهتر بود آنزمان به جای اینکه باور میکردم استراتژی فرقه رجوی جنگ آزادیبخش نوین است باور میکردم استراتژی فرقه رجوی چون لیاقت سرنگون کردن را نداشت و ندارد,وطن فروشی هست بوده و خواهد بود تا اینکه با سرنگونی صدام علنا در مناسبات مسئولین سیاست موازی با خط آمریکا در عراق و منطقه را تبلیغ و جا میانداختند ,من حداقل در محور خودمان اولین نفری بودم که به این موضوع اعتراض کردم وگفتم سلاحی که آمریکا به ما بدهد دیگر سلاح شرف نیست سلاح بی ناموسی است .

Mir-Bagher-Sedaghi

تنها جواب فرقه رجوی در مقابل اعتراض و سئوال من سکوت بود من هر چه میگفتم خط خطوط شما را قبول ندارم آنها با پیش کشیدن بحث های انقلاب ایدئولوژیک میگفتند من از راه و اتوبان انقلاب ایدئولوژیک خارج شده ام و باید به اتوبان برگردم , چرندیاتی که هیچوقت تمامی نداشت تا اینکه من از این فرقه رسما و با درخواست خودم خارج شدم و به زندان تیف که با تبانی آمریکائیها و فرقه رجوی برای جدا شده ها درست شده بود رفتم و نزدیک به ۵ سال در زندان تیف بودم تا زمان آزادی فرا رسید سالها گذشت و با روی کار آمدن ترامپ ماسکها کنار رفت وفرقه رجوی گستاخانه تر از همیشه دست به دامان آمریکا پرده وقاحت را بیشتر از بیش درید و وطن فروشی را رسما تائید و ترغیب نمود تا جائیکه رودی جولیانی ؛ شهردار سابق نیورک و مشاور غیر رسمی دونالد ترامپدر نشست سازمان مجاهدین خلق در پاریس  گفت روی کار آمدن آقای ترامپ در آمریکا به ” خلاص کردن ” مردم ایران از سرکوب کمک میکند .

استراتژی وطن فروشی هم کار رجوی و مجاهدین خلق را چاره نمی کند

میر باقر صداقی، سایت وطنم ـ 24.12.2018

لینک به منبع

کفگیر فرقه رجوی به ته دیگ وطن فروشی خورد دیگر وطن فروشی چاره ساز فرقه رجوی نیست

انجمن وطنم ۲۳ دسامبر دوهزارو ۱۸ سوئیس

سال ۶۸ وقتی عازم عراق بودم در تبلیغات   ,  فرقه رجوی استراژی خود را  جنگ آزادیبخش نوین میخواند  در استدلال  رجوی  میگفت چون امکان آزادسازی خاک وجود ندارد پس استراتژی آزاد سازی خاک  جواب ندارد , تنها راه موجود برای جنگ مسلحانه حضور در خاک عراق است   . البته ما نیروهای پائین که تنها گوشت دم توپ بودیم نمیدانستیم آن بالا در راس مسعود رجوی باندی مافیایی تشکیل داده و تنها با چند نفر محرم جرم و جنایت , پولهای ۳۰ تا ۴۰ میلیون دلاری ماهانه  از صدام میگرد  و بخاطر اینکه در آمدهای نجومیش از وطن فروشی را متوجه نشویم در جنگ مروارید به ما  خرمای کرم زده و پنیرک ( علف بیابان ) میخوراند و به دروغ میگفت نیروهای ما در اروپا با کار نیروئی و با گدائی هزینه های ما را جمع آوری میکنند . تا اینکه ۱۱ سال پیش خودم به اروپا آمدم و دیدم تمامی این حرفهای که فرقه رجوی در رابطه با جمع آوری پول در خیابانهای اروپائی با گدائی میگفت  تماما دروغ است و نفرات فرقه رجوی از اول صبح تا دم غروب در ایستگاه قطار شهر برن و بیل سوئیس حتی ۵۰ فرانک هم نمیتوانند جمع کنند تا چه برسد به هزینهای میلیونی که مریم رجوی در پاریس در میهمانیهای که راه می اندازد . بعدا فرقه رجوی برای پول شوئی و لاپوشی پولهای دریافتی از عربستان و غیره برنامه همیاری را در سیمای به اصطلاح همیاری را راه انداخت  .من کم کم  در سوئیس و در یو تیوب فیلم های پولهای ۳۰ تا ۴۰ میلیون دلاری اهدائی صدام حسین دیکتاتور سابق عراق را به نفرات مثل عباس داوری را دیدم .

بهتر بود آنزمان به جای اینکه باور میکردم استراتژی فرقه رجوی جنگ آزادیبخش نوین است باور میکردم استراتژی فرقه رجوی چون لیاقت سرنگون کردن را نداشت و ندارد,وطن فروشی هست بوده و خواهد بود تا اینکه با سرنگونی صدام علنا در مناسبات مسئولین سیاست موازی با خط آمریکا در عراق و منطقه را تبلیغ و جا میانداختند ,من حداقل در محور خودمان اولین نفری بودم که به این موضوع اعتراض کردم وگفتم سلاحی که آمریکا به ما بدهد دیگر سلاح شرف نیست سلاح بی ناموسی است . تنها جواب فرقه رجوی در مقابل اعتراض و سئوال من سکوت بود من هر چه میگفتم خط خطوط شما را قبول ندارم آنها با پیش کشیدن بحث های انقلاب ایدئولوژیک میگفتند من از راه و اتوبان انقلاب ایدئولوژیک خارج شده ام و باید به اتوبان برگردم , چرندیاتی که هیچوقت تمامی نداشت تا اینکه من از این فرقه رسما و با درخواست خودم خارج شدم و به زندان تیف که با تبانی آمریکائیها و فرقه رجوی برای جدا شده ها درست شده بود رفتم و نزدیک به ۵ سال در زندان تیف بودم تا زمان آزادی فرا رسید .

سالها گذشت و با روی کار آمدن ترامپ ماسکها کنار رفت وفرقه رجوی گستاخانه تر از همیشه دست به دامان آمریکا پرده وقاحت را بیشتر از بیش درید و وطن فروشی را رسما تائید و ترغیب نمود تا جائیکه رودی جولیانی ؛ شهردار سابق نیورک و مشاور غیر رسمی دونالد ترامپدر نشست سازمان مجاهدین خلق در پاریس  گفت روی کار آمدن آقای ترامپ در آمریکا به ” خلاص کردن ” مردم ایران از سرکوب کمک میکند .

آقای جولیانی در سخنرانی در نشست سازمان مجاهدین خلق در پاریس و در میان تشویق حاضران افزود که با قدرت گرفتن دونالد ترامپ سیاست آمریکا تغییر کرده و نگاه متفاوتی به مسایل جهان در واشنگتن حاکم است.

او تاکید کرد: “تحت رهبری رئیس جمهور ترامپ، بر این باورم که او کمکمان خواهد کرد مردم ایران را از سرکوبی که مدت‌ها است به آنها تحمیل شده، خلاص کنیم.”

مقام‌های دولت دونالد ترامپ موضع سختگیرانه‌ای نسبت به حکومت ایران دارند.

تا جائیکه فرقه رجوی از روی کار آمدن نفرات همچون جیمز ماتیس و جان بولتون حال میکردند وسرخوش از پیروزی که دیگر دوران مماشات گذشت  در صدر سرتیتر خبرها سایتهای وابسته به این فرقه این  خبرها بود ” دونالد ترامپ ” رئیس جمهور منتخب آمریکا ژنرال جیمز ماتیس فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در افغانستان معروف به سگ هار را به عنوان گزینه نهایی وزارت دفاع معرفی کرده است .

جان بولتون به جای هربرت مک‌مستر رئیس شورای امنیت ملی آمریکا می‌شود , جان بولتون که حامی اقدام نظامی علیه ایران و کره شمالی است، در راس شورای امنیت ملی آمریکا قرار می‌گیرد.

او بارها خواستار جنگ با ایران یا تغییر حکومت ایران شده و به مواضع تندش علیه جمهوری اسلامی معروف است. با چنین اوصاف مسعود رجوی با لب لوچه آویزان بخاطر ریزش شدید نیرو در مناسبات  یک دفعه از قبر خود سرک کشید و با پیام آماده باش مدعی شد سرنگونی رژیم به یمن کانونهای شورشی تا بهمن ما محقق خواهد شد .و  حال چیز زیادی به بهمن ماه نمانده ما شاهد بحران دیگری برای فرقه رجوی هستیم اینبار آمریکا برخلاف خواسته اپوزسیون خائن و وطن فروش که مشتاق جنگ , تحریم و شکنجه جسمی و روحی کودکان و زنان و مردم ایران بودند با فرمان ترامپ نیروهایش را از سوریه و افغانستان بیرون میکشد .

* دفاع پرزیدنت ترامپ از تصمیم خروج نیروهایی نظامی؛ قرار بود سه ماه در سوریه باشیم

*واکنش پرزیدنت ترامپ به کناره‌گیری نماینده ویژه در مبارزه با داعش؛ قرار بود او فوریه کنار برود

* تعطیلی بخشی از دولت آمریکا دست‌کم تا پنجشنبه ادامه می‌یابد

* بیل روگیو تحلیلگر ارشد بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها در گفتگو با صدای آمریکا به تحلیل تصمیم پرزیدنت ترامپ برای کاهش تعداد پرسنل نظامی آمریکا در افغانستان و تاثیر آن بر موقعیت  ایران تحلیلگر ارشد امور ایران در بنیاد دموکراسی: خروج آمریکا از سوریه به نفع جمهوری اسلامی می‌شود

* بیل روگیو تحلیلگر ارشد بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها در گفتگو با صدای آمریکا می‌گوید که تصمیم پرزیدنت ترامپ برای خارج کردن نیرو های آمریکا از سوریه، ممکن است بر مقابله با نفوذ ایران موثر باشد.و نقش ایران، پاکستان و طالبان پرداخت.

این خبرها کپی شده از و آ صدای آمریکا  است  و نشان از ضعف جدی آمریکا برای اداره جهان . برخلاف تصورات فرقه رجوی برای چیدن تمام تخم مرغهایش در سبد آمریکا روز به روزآمریکا در جهان منزوی تر میشود و توان نظامیش را برای رهبری جنگهای را از دست میدهد و اینبار نیز کفگیر فرقه رجوی به ته دیگ وطن فروشی خورد دیگر وطن فروشی چاره ساز فرقه رجوی نیست .

/////////////////////////////////

Albania-gholamali Mirzayi-Khaterat -1-260-410

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید