علیرضا نصراللهی:مزدوران و اطلاعات فروشان ایران و جنگ سازمان مجاهدین است…

0
534

مزدوران و اطلاعات فروشان ایران و جنگ سازمان مجاهدین  است نه کس دیگر

علیرضا نصراللهی، یاران ایران، پاریس، دوم ژانویه ۲۰۱۹:… سازمان مجاهدین برای همکاری با رژیم صدام و خیانت به کشور خودش در هیچ زمانی کوتاهی نکرده،و همواره این مدال پر افتخار خیانت به ایران بر گردنش آویزان می باشد و در حال حاضر هم از طرف عربستان و اسراییل و آمریکا مدالهای طلاهای دیگر هم دریافت کرده است! ایران نه هر کشور دیگری هم جای ایران بود با وجود این همه … 

Albani-Abdolrahman-Mohammadian-Nejatyaftegan dar Albani 260-410

لینک به منبع

مزدوران و اطلاعات فروشان ایران و جنگ سازمان مجاهدین است نه کس دیگر

نوشته علیرضا نصرالهّی از اعضای جداشده از فرقه رجوی

علیرضا نصراللهی

علیرضا نصراللهی

بعد از مصاحبه محسن رضایی به عنوان فرمانده مستقیم کربلای ۴ و به ‍گفته خودش:در عملیات کربلای چهار به دشمن وانمود کردیم که عملیات سالانه ما تنها همین بوده است. ده روز بعد در همان نقطه و در زمانی که نیروهای ارتش بعثی به مرخصی رفته بودند، عملیات کربلای پنج را انجام دادیم. عملیات کربلای چهار برای فریب دشمن انجام شد.

حالا این فرمانده جنگ در آن دوران چه درست و چه غلط در رابطه با این حمله تصمیم گرفته است برمی گردد به ۳۲ سال قبل،در آن دوران همه مردم ایران چه مرد و چه زن همه دست در دست هم تلاش می کردند که هر آن چه در آستین دارند را در طبق اخلاص بگذارند،تا اینکه خاک و ناموس شان در امنیت کامل باشد.

در آن دوران یادم هست که مردم با جان دل فداری می کردند هر کسی به اندازه آنچه از دستش برمی آمد به جبهه و جنگ کمک می کرد،جوانان دسته گل  ما در میادین خط مقدم یکی پس از دیگری پَرپَر می شدند و هیچ کس هم گلایه ای از کسی نداشت،در یک کلام ملّت ایران جانشان را برای هم میدادند،ولی در مقابل دشمن همچون شیری خروشان ایستادگی میکردنند.

حالا بعد از ۳۲ سال رسیدیم به کربلای ۴ و بقیه ماجرا،واقعآ چرا باید الان این مسله عنوان شود؟
و اگر هم این خاطرات باید زنده نگه داشته شود،چرا هیزم در آتش دشمنان ایران و ایرانی میریزیم؟
آیا تا به حال کسی رفته تحقیق کند تا متوجه شود که چرا ایران در آن سالها در بعضی از عملیات ها شکست میخورد؟
آیا تا به حال برای پیدا کردن خیانتکاران به ایران وقت گذاشته اید؟
آیا هیچ از خودتان پرسیده اید که در طول ۸ سال جنگ تحملی ایران با چند کشور حامی صدام می جنگید؟
آیا واقعآ ایران اگر فقط در مقابل کشور عراق و بی هیچ حمایتی بود جنگ این همه سال طول می کشید؟
چرا این حامیان صدام حسین در طول سال های جنگ ،بعدها شدن دشمنان صدام حسین و نابودش کردنند؟
چرا صدام از ورد ایرانی های خیانتکار(سازمان مجاهدین ) به کشورش استقبال کرد و چرا ؟
و خیلی از سوال های دیگر که در شکل گرفتن این موضوعات ما بی تفسیر نبوده ایم!شاید محسن رضایی و رفسنجانی در آن دوران با گفتن رمز عملیات باعث کشته شدن هزاران هزار از بهترین فرزندان این مرز و بوم شدند!ولی آیا واقعآ آنها از روی عمد اینکار رو کرده اند؟
آیا واقعآ محسن رضایی و هاشمی میخواستند با اینکار باعث کشته شدن نیروهای خودشان شوند؟
آیا به نظر شما دستهای پشت پرده و خیانت یک عده باعث این فاجعه نشده است؟
عملیات کربلای ۴ در دی ماه ۱۳۶۵ یعنی یازده ماه پس از عملیات والفجر ۸ آغاز و دو روز به طول انجامید که بر اساس استناد و روایت فرماندهین تعداد شهدای این عملیات بالغ بر هفت هزار و ۶۵۱ رزمنده ایرانی بوده، همچنین تعداد سه هزار و ۵۲۲ نفر نیز مفقودالاثر و عده زیادی مجروح به جا گذاشت و پیکر مطهر این شهدا در مناطق عملیاتی فاو، ابوفلوس، شلمچه ، مجنون، شرق دجله ، جاده خندق و زبیدات کشف شده و زمانی که پیکرهای ۲۷۰ شهید، سال گذشته تفحص گردید، پیکر ۱۷۵ شهید هیچ جراحتی نداشتند و با دستان بسته به شهادت رسیده و زنده به گور شده بودند که مشخص گردید این پیکرها متعلق به غواصان خط شکن عملیات کربلای ۴ بوده که چند روز قبل ازعملیات، تحرکات آنها لو رفته بود ، ماجرای لو رفتن این عملیات و یادآوری عملیات والفجر ۸ ، سندی دیگری از نقش رجوی در جاسوسی و ارتباط با سرویس های جاسوسی بیگانه است که پس از سالها برملا گردید ، شنود بیسیم های فرماندهان عملیات والفجر ۸ توسط مزدوران رجوی و خبرچینی به مقامات نظامی و امنیتی رژیم بعثی سابق عراق گواهی براین سند است و نشانگر ردپای قدم نحس رجوی درعملیات کربلای ۴ بوده و هنوز اشخاص و مزدورانی که بدستور رجوی دراین خیانت ذینفع بودند در پناهندگی و مقرهای رجوی حضور دارند . سال گذشته با ورود پیکر شهدای تازه تفحص شده به کشور بود که بمب خبری بزرگی از چگونگی ماجرای لو رفتن عملیات غواصان ایجاد کرد و منشاء یک تحول و آگاهی عظیم در میان مردم شد و ناگفته هایی روایت شد .ماجرای لو رفتن عملیات غواصان خط شکن که در اوایل دی ماه رخ داد، با نقش مریدان رجوی در جمع آوری اطلاعات مربوط به عملیات کربلای ۴ و انتقال این اطلاعات به سرویس های جاسوسی غرب و در نهایت دستگاه امنیتی عراق بار دیگر در اقدامات جاسوسی آنها در جنگ تحمیلی به ثبت رسید و از آنجاییکه این عملیات بسیار حساس بود رجوی همچون گذشته برای خودشیرینی ابتدا گزارش این عملیات را به آمریکا اطلاع داده وسپس در سلسله مراتب امنیتی عربستان و عراق نیز مطلع شدند که پس از سالها از سپری شدن این عملیات، یکی از افسران عالی رتبۀ نظامی امنیتی عراق پرده از این ماجرا برداشت و از اطلاع رسانی های سرویس جاسوسی آمریکا و آواکس سخن گفت .از مظلومیت غواصان و بازگشت پیکرهای آنان پس از سی سال آنهم با دستانی بسته ، مردم ایران را متاثر نمود.من نمیخواهم از یک عده طرفداری کنم و از یک عده انتقاد،ولی دوستان باور کنید در بوق و کرنا کردن مطلب توسط  رسانه ها که میخواهند تیتراژ و صفحه های رسانه های خودشان و مخاطبین خودشان را بالا ببرند و بی آنکه اطلاعات درستی و درک درستی از مطلب درج شده داشته باشند و برایشان اوّل پخش کردن یک مطلب مهم هست و یک طرفه همه را محکوم می کردنند،از رسانه های داخلی گرفته تا این رسانه های وابسته به سرویس های جاسوسی و گروه های فرصت طلب و خیانتکار همانند همین سازمان مجاهدین

فرقه رجوی ( سازمان مجاهدین ) هر موضوعی که باعث رسوایی و مشکل برای دولت جمهوری اسلامی شود را در تمامی رسانه های خودش و وبلاگ های سوری و هوادارنش به طوری که دلش میخواهد ویرایش کرده و آنرا تحویل مخاطبین از خودش بی خبرتر می دهد ولی شما بیایید و یک نگاه به این رسانه های این جلادان تاریخ این ایران بکنید یک کلام در مورد حرفهای محسن رضایی در مورد کربلای ۴ و ۵ حرف نزدنند.

به نظر شما چرا سازمان مجاهدین از این فاکت به این بزرگی چشم پوشی کرده است؟
آیا به نظر شما این پرونده مشکوک نمی باشد که سازمان حتی نمی خواسته این موضوع رسانه ای شود؟
آیا فکر نمی کنید که سازمان از چنین موضوعاتی استقبال نمی کنند؟
چون به خوبی می داند با بالا گرفتن چنین اخبارهایی فلش به سمت خودش خواهد چرخید و برای همین سعی می کنند با موضوعات دیگر این نوع اخبارها را بی اهمیت جلوه دهند،به نظر من محسن رضایی باید بیاید و با مدارک و شواهد موجود از خیانتکاران آنزمان که در همه ی اداره های دولتی و ارتشی و حتی در جبهه های جنگ حضور فعال داشتند افشاگری کند که چگونه با آبروی یک ملّت و با جون هزاران هزار جوانان این مرز و بوم بازی کردنند؟
چه کسی باید پاسخ این سوالات مردم را بدهد،خوب اگر این کسانی هم که در آن زمان در جبهه های جنگ بودند،از ببین بروند دگر همه چیز در تاریکی فرو خواهد رفت؟
آیا خبر دارید که بزرگترین شاخه نظامی صدام در طول ۸ سال جنگ و بعد از آن جنگ کویت و بعد از آن سرکوب کردهای عراق و سازمان مجاهدین بوده است؟
آیا می دانستید که صدام برای استخدام ارتش خصوصی مسعود رجوی ماهانه حق و حقوق مردم عراق را در گلوی این گروه تروریستی فرو می کرده است؟
آیا می دانستید که سازمان مجاهدین از اینکه نتوانسته بود به قدرت برسد  تصمیم گرفته بود به هر قیمت،حتی نابود کردن نیروهای خودش به حاکمیت برسد؟
سازمان مجاهدین برای همکاری با رژیم صدام و خیانت به کشور خودش در هیچ زمانی کوتاهی نکرده،و همواره این مدال پر افتخار خیانت به ایران بر گردنش آویزان می باشد و در حال حاضر هم از طرف عربستان و اسراییل و آمریکا مدالهای طلاهای دیگر هم دریافت کرده است!
ایران نه هر کشور دیگری هم جای ایران بود با وجود این همه خیانتکار،باید در تمامی مراحل سخت و طاقت فرسا با مشکل و لو رفتن اطلاعات رو به رو شود،راستش مشکل اینجاست که این پول لعنتی باعث شده که خیلی از این مزدوران در دستگاه های دولتی رخه کنند و واقعآ به چه کسی میتوان اعتماد کرد؟

در زمان جنگ این مزدوران صدام آنقدر پست و کثافت بودنند که به هموطن های خودشان هم رحم نمی کردنند و اصلا برایشان مهم نبود که این همه جوان با انگیزه که پا در میادین جبهه گذاشته اند و برای دفاع از خاک وناموسشان جان بر کف گرفته و راهی خط مقدم جنگ که جز گلوله و خمپاره و موشک چیزی در انتظارشان نبوده شدند به کام حیله های آنها شوند!

بله دوستان اگر خطا کاری هم هست تمام نشانه ها باید به سمت این فرقه آدمکش و بی وجدان نشانه رود،نه اینکه جای متهم و قتل را عوض کنیم،درست است که فرماندهای دوران جنگ در مواردی اشتباه کردنند ولی من حاضرم قسم بخورم هیچگاه حاضر نبودنند که با دست خودشان باعث کشته شدن هم قطاران خودشان باشند.

این خصلت و ،ویژگی فقط برای سازمان مجاهدین است که از نیروهای خودش هم به عنوان طمعه استفاده می کنند.

شما این گفته آقای حسام‌الدین آشنا که گفتند:و هم در رشته توییتی محسن رضایی را این چنین خطاب قرار داده است که « بین عملیات فریب و عملیات لو رفته تفاوت از زمین تا آسمان است. تحلیلهای پسینی مشکلی را حل نمی‌کند. ما شایدخطاکاران را ببخشیم اما خودشیفتگان را هرگز»

آیا واقعآ چنین است که شما خطاکاران را می ببخشید شما از جانب کی صحبت می کنید از جانب خودتان که اصلا مهم نیست چون درک درستی از مسله خیانت ندارید،ولی اگه از جانب مردم صحبت می کنید باید بگم شما در جایگاهی نیستید که بخواهید در رابطه با نظرات مردم نظر دهید،ولی باید بدانید که این حرفهای شما هیزم ریختن در آتش سازمان مجاهدین است و جز اینکه دست باز به این سازمان فوق تروریسم بدهید چیز دیگری مثل تحریم ها نسیب مردم شریف ایران نخواهد شد.

من و دگر اعضای جدا شده از این سازمان مردم فریب به خوبی می دانیم که در طول این ۴۰ سال یعنی از شکل گیری جمهوری اسلامی و قبل از آن از سال ۵۰ بعد از اعدام اعضای کادر رهبری سازمان مجاهدین توسط مسعود رجوی تا به الان تنها کسانی که در طول تاریخ ایران به کشور خودشان خیانت کرده اند کسانی نبوده و نخواهند بود جز سازمان پر افتخار خیانتکار و جنایتکار مجاهدین

من مختصری هم به جنگ کویتاشاره کنم و بعد از آن این مقاله را به اتمام برسانم،صدام بعد از اینکه آمریکا به کمک کویت آمد و نیروهای عراقی را به عقب راند،دچار یک بهم ریختگی نظامی شد چنان که نیروهای صدام دگر سر درگم شده بودند و توان قبلی خودشان را از دست داده بودند و همین باعث شد که مردم عراق بخصوص نیروهای کرد کردستان عراق به این نتیجه رسیدن که الان وقت آن رسیده که بتواند به این دیکتاتوری صدام خط پایان دهند،ولی این بنده های خدا غافل از اینکه صدام یک ارتش خصوصی (سازمان مجاهدین )تاسیس کرده است و بابت این ارتش هزینه های گزافی هم ماهانه پرداخت کرده و می کند وقتی نیروهای کُرد عراق وارد کارزار شدند دیدند به غیره از اینکه نیروهای صدام که آنها از ارایش آنها آگاهی داشتند عده دیگری هم در این مناطق حضور دارند ولی فکر نمی کردنند که آنها با تمام قوا در برابرشان ایستادگی کنند و اصلا انتظار چنین کاری را هم از سازمان مجاهدین نداشتند ولی متاسفانه دیدید که با فرمان صدام فرقه رجوی شروع به درگیری با آنها کرد و باعث این شدند مسیر و خط مشق آنها (نیروهای کُرد عراق )به گِل نشیند.

این سازمان نه تنها به ایران،بلکه در کار کشورهای دیگر هم دخالت می کرد چون نیرویی که با پول کار کند باید در برابر همه به جز ارباب خودش آماده تهاجم باشد.

البته باید عرض کنم آنزمان نیروهای سازمان همه جوانان بودنند و از قدرت بدنی کافی برخودار بودنند ولی الان به قول دوستان خانه سالمندان دگر نه توان دارد و نه جان و همانطور که شاهد هستید یکی پس از دیگری دارفانی را وداع گفته و به دیار باقی می شتافند.

در آخر اگر واقعآ به دنبال کسانی می گردید که باعث همه بدبختیهای ایران شدند دست و نشانه شما نباید اشتباه کند چون چه از قبل انقلاب و چه بعد از انقلاب این سازمان مجاهدین هست که باعث این مشکلات شده است،و حاضرم قسم بخورم که اگه روزی روزگاری بر اثر ابر و باد و مه و خورشید اینها (سازمان مجاهدین )به قدرت برسند باید فاتحه ایران و ایرانی را برای همیشه بخوانیم.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید