علی جهانی: نقش مخرب فرقه رجوی در سالی که گذشت

0
383

نقش مخرب فرقه رجوی (مجاهدین خلق) در سالی که گذشت

علی جهانی، وبلاگ آیینه، دوم ژانویه ۲۰۱۹:…  فرقه تروریستی مجاهدین خلق (رجوی) در حالی که در مقابل قتل فجیح خاشفچی منتقد عربستان در سفارت عربستان در ترکیه توسط شیوخ مرتجع عربستان سعودی سکوت کرده؛ تمامی فعالیت های ضد ایرانی عربستان سعودی و اسرائیل علیه منافع ملی مردم ایران را پوشش داده و با این سیاست های ضد ایرانی همسویی کامل داشته است … 

لینک به منبع

نقش مخرب فرقه رجوی (مجاهدین خلق) در سالی که گذشت

علی جهانی

سال ۲۰۱۸ میلادی به پایان رسید و وارد سال ۲۰۱۹ میلادی شدیم ضمن تبریک به همه به همه می خواستم مروری داشته باشیم به نقش مخرب فرقه تروریستی رجوی اتفاقات سالی که گذشت.

یکی از اتفاقات سالی که گذشت خروج خود خود سرانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا از برجام و تحریم‌های همه جانبه و ظالمانه علیه مردم ایران بود که فرقه تروریستی رجوی همانند اسرائیل و عربستان سعودی از آن استقبال کرده و محور اصلی تبلیغات خودش را حول همین تنظیم کرده و فعالیت های اصلی این به اصطلاح مقاومت حمایت از سیاست های غلط ترامپ و کوبیدن بر طبل جنگ و خونریزی و ویرانی علیه مردم ایران بوده است .

این فرقه تروریستی در حالی که در مقابل قتل فجیح خاشفچی منتقد عربستان در سفارت عربستان در ترکیه توسط شیوخ مرتجع عربستان سعودی سکوت کرده؛ تمامی فعالیت های ضد ایرانی عربستان سعودی و اسرائیل علیه منافع ملی مردم ایران را پوشش داده و با این سیاست های ضد ایرانی همسویی کامل داشته است .

همچنین در سالی که گذشت فرقه تروریستی رجوی همانند سالهای گذشته در اتفاقات سوریه نقش اپوزیسیون را بازی کرده و با آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل علیه منافع ملی مردم سوریه حرکت کرده است و با گروه های تروریستی سوریه همسویی کرده و عملیات تروریستی آنها را پوشش خبری کامل داده است.

همچنین در سالی که گذشت سران فرقه و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی سعی کردند که با متوسل شدن به انواع و اقسام تلاش های مذبوحانه جلوی ریزش نیرویی و فروپاشی کامل تشکیلات قرون وسطایی سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی را بگیرند‌ ولی خوشبختانه تیرشان به سنگ خورد و ما در سالی که گذشت شاهد ریزش بی سابقه نیرویی و جداشدن کادر های برجسته سازمان بودیم و حتی تعدادی از زنان شورای رهبری هم جدا شده اند و از نو خبرهای خوشحالی خانواده ها زیاد داشتیم خبرهایی مثل جدا شدن زینب حسین نژاد دختر دوست عزیز مان جناب آقای حسین نژاد و  دیدار دو خواهر بعد از سال‌ها که خیلی خوشحال کننده بود.

همچنین  در سالی که گذشت سران فرقه تروریستی رجوی همانند سالهای گذشته فشار و محدودیت های بیشمار برای نیروهای سازمان را اعمال کردند و همچنان فشار بر خانواده ها و ممنوعیت ملاقات خانواده ها با عزیزان گرفتار شان در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده را تشدید کرده و فشار بر جدا شدگان در کشور آلبانی را را افزایش داده است و در این رابطه ما با مرگ مشکوک یکی از جدا شدگان در کشور آلبانی مواجه بودیم. که خبر ناراحت کننده بود و احتمال زیاد آدمکشان مریم عضدانلو در قتل ایشان نقش داشته اند.

ولی با همه نقش مخرب بازی کردن های فرقه رجوی نه تنها راه به جائی نبرد بلکه این خود تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش هست که در حال فروپاشی کامل می باشد.

////////////////////////

Albani-Abdolrahman-Mohammadian-Nejatyaftegan dar Albani 260-410

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید