عیسی آزاده: مرگ مشکوک یک مخالف دیگر درون تشکیلاتی رجوی در آلبانی

0
813

مرگ مشکوک یک مخالف دیگر درون تشکیلاتی رجوی در آلبانی

عیسی آزاده، وبلاگ بیان حقایق، نهم ژانویه ۲۰۱۹:… بهزاد با سابقه ۴۴ سال در ردیف مسئولین بالای فرقه بود. صدور شتابان چنین اطلاعیه ای بی محتوا برای ما روشن می کند که بهزاد نه بیماری طولانی داشته و نه بخاطر بیماری فوت کرده است بلکه زیر فشار وحشتناک تشکیلات فرقه دق مرگ شده و یا خودش را خلاص کرده  و یا به طریقی سر به نیست شده است. کسانیکه عمرشان را در فرقه سپری کرده … 

Albania-salmandan-albani-260-410-410x260

چند نکته از ما، قضاوت از شما

لینک به منبع

مرگ مشکوک یک مخالف دیگر درون تشکیلاتی رجوی در آلبانی

مرگ مشکوک بهزاد مسعودی از مخالفین داخلی مجاهدین خلق فرقه رجوی در آلبانی

من که رابطۀ خیلی نزدیکی با بهزاد داشتم هیچ بیماری در وی ندیدم چون غیر ممکن بود افراد کنار دستمان که شبانه روز با هم بودیم بیماری داشته باشند و ما مطلع نشویم. اینکه یک دفعه اعلام میشود وی به دلیل یک بیماری طولانی در بیمارستانی در آلبانی فوت کرده است کاملا ساختگی و دروغ است. در سال ۱۳۷۴ به او مارک بریده می زدند و مشخصا زنی بنام آذر (محبوبه جمشیدی) به وی می گفت این آرزو را باید به گور ببری که بروی بیرون بر علیه سازمان و رهبری مقاله بنویسی. بهزاد مشخصا از بیست و پنج سال قبل از افراد ناراضی بود و همه ما انتظار داشتیم که او زودتر از ما فرقه را ترک کند اما به دلیل حضورش در بخش حساس روابط و اطلاعات همواره برای او “بپا” گذاشته بودند و مرتب تحت نظر بود که یک موقع فرار نکند.

یکی از دوستان که به تازگی از فرقه رجوی جدا شده است تعریف می کرد که بهزاد بشدت تحت فشار است و به مرحله روانی رسیده و در هیچ جلسه و نشستی شرکت نمی کند.

با توجه به دست بازی که فرقه در آلبانی اخیرا به مدد سازمان سیا پیدا کرده است او و سایر ناراضیان قدیمی را تحت شدیدترین فشار های روحی و جسمی قرار داده اند تا اینکه به احتمال زیاد وی دست به خودکشی زده است.

کسانیکه عمرشان را در فرقه سپری کرده و با ترفند های این فرقه آشنا هستند بخوبی واقفند که اینگونه اطلاعیه های کوتاه و بی سر و ته برای کسانی تنظیم می شود که یا خودکشی کرده اند و یا توسط سران فرقه سر به نیست شده اند.

بهزاد با سابقه ۴۴ سال در ردیف مسئولین بالای فرقه بود. صدور شتابان چنین اطلاعیه ای بی محتوا برای ما روشن می کند که بهزاد نه بیماری طولانی داشته و نه بخاطر بیماری فوت کرده است بلکه زیر فشار وحشتناک تشکیلات فرقه دق مرگ شده و یا خودش را خلاص کرده  و یا به طریقی سر به نیست شده است.

عیسی آزاده – فرانسه

۸ ژانویه ۲۰۱۹

——————————

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید