ابراهیم خدابنده:مرگ های مشکوک در انتظار اعضای فرقه رجوی در آلبانی

0
558

خبرهای رسیده از جانب دوستان جداشده در آلبانی که با متوفی رابطه نزدیک در درون تشکیلات داشتند حاکی است که وی در سال ۱۳۶۰ در ترکیب تیم های عملیاتی در داخل کشور سازماندهی شد و پس از انتقال به عراق به لحاظ ساختار تشکیلاتی با سازمان مشکل داشت.  او همچنین در قرارگاه اشرف قبل از تهاجم آمریکا مدتی توسط شخص مسعود رجوی به دلیل تمرد از دستورات و عدم شرکت در نشست ها بایکوت و منزوی گردید. او بارها به خاطر مسئله دار بودن تحت فشارهای فیزیکی و روانی قرار گرفت.  بسیاری در جریان هستند که وی در آلبانی مسئله دار و به همین دلیل بر اساس یک ترفند قدیمی تشکیلاتی متهم به ارتباط با جمهوری اسلامی بود و هرگز اجازه خروج از مقرهای مجاهدین خلق به وی تحت هیچ شرایطی داده نمی شد. 

مرگ های مشکوک در انتظار اعضای فرقه رجوی در آلبانی 

ابراهیم خدابنده، انجمن نجات ـ 18.01.2018

مرگ مشکوک بهزاد مسعودی از مخالفین داخلی مجاهدین خلق فرقه رجوی در آلبانیمرگ مشکوک یکی دیگر از ناراضیان تشکیلاتی در فرقه تروریستی رجوی

مسعود رجوی تقی شهراممجاهدین خلق – از تقی شهرام تا مسعود رجوی

لینک به منبع

مرگ های مشکوک در انتظار اعضای فرقه رجوی

درگذشت بهزاد مسعودی در آلبانی 

توسط انجمن نجات مرکز تهران آخرین بروزرسانی ۲۶ دی ۱۳۹۷

ابراهیم خدابنده مدیر عامل انجمن نجات

مطلع شدم که بهزاد مسعودی فرزند عبدالحسین متولد تهران از اعضای سازمان مجاهدین خلق مستقر در آلبانی دار فانی را وداع گفت. بنا بر اطلاعیه سازمان او گرفتار بیماری بوده و در بیمارستانی در تیرانا فوت نموده است. مجاهدین خلق در خصوص او گفته اند که وی به مدت ۴۴ سال در قبل و بعد از انقلاب اسلامی عضو این سازمان بوده است.
خبرهای رسیده از جانب دوستان جداشده در آلبانی که با متوفی رابطه نزدیک در درون تشکیلات داشتند حاکی است که وی در سال ۱۳۶۰ در ترکیب تیم های عملیاتی در داخل کشور سازماندهی شد و پس از انتقال به عراق به لحاظ ساختار تشکیلاتی با سازمان مشکل داشت.

او همچنین در قرارگاه اشرف قبل از تهاجم آمریکا مدتی توسط شخص مسعود رجوی به دلیل تمرد از دستورات و عدم شرکت در نشست ها بایکوت و منزوی گردید. او بارها به خاطر مسئله دار بودن تحت فشارهای فیزیکی و روانی قرار گرفت.

بسیاری در جریان هستند که وی در آلبانی مسئله دار و به همین دلیل بر اساس یک ترفند قدیمی تشکیلاتی متهم به ارتباط با جمهوری اسلامی بود و هرگز اجازه خروج از مقرهای مجاهدین خلق به وی تحت هیچ شرایطی داده نمی شد.

برخی اطلاع دارند که حتی مسئولین می گفتند که اگر او پایش به بیرون از مقر برسد حتما فورا سر از سفارت ایران در می آورد و علیه سازمان موضعگیری می کند.
همچنین گفته می شود که اگر چه او درگیر بیماری بود ولی علت مرگ مسمومیت گزارش شده است و چه بسا از آنجا که مجبور بودند او را برای معالجه به خارج از مقر بفرستند او را مسموم کرده باشند که دیگر امکان افشاگری نداشته باشد.

لازم به ذکر است که مرگ های مشکوک، که آشکارترین آنها غرق شدن مالک شراعی قهرمان شنا و غریق نجات در یک مخزن آب reservoir کم عمق و کوچک مصنوعی بود، این مدت در آلبانی زیاد اتفاق افتاده است. تا امروز هم مقامات آلبانی برای سرپوش گذاشتن بر روی چنین قتل هایی همکاری نشان داده اند.

متأسفانه چنین سرنوشتی می تواند در انتظار بسیاری دیگر هم باشد. سازمان مجاهدین خلق به رهبری مسعود و مریم رجوی، مانند خلف خود تقی شهرام، از ارتکاب به هیچ جنایت و خیانتی با توجیه مصالح سازمانی رویگردان نیستند. از نظر آنان کشتن یک عضو اگر به نفع تشکیلات ارزیابی شود واجب بوده و جای درنگ ندارد.

ابراهیم خدابنده

*** 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید