غفور فتاحیان: وعدۀ سرنگونی و آماده باش به اسرای مجاهدین خلق از رجوی تا بهزاد نظیری

0
1075

بنابراین سازمان نیاز دارد که حتی به دروغ برای نگه داشتن نفرات اسیر در آلبانی و هوداران اندکش چنین وعده هایی دروغین بدهند تا در مرحلۀ اول طلبکار فرقه نشوند و دوم اینکه به بیرون هم بگویند که ما هنوز هستیم تا شاید  سرویس های اطلاعاتی کشورهای عرب منطقه و شخص ترامپ تکه استخوانی جلوی مریم بیاندازند و بگویند این هم مزد شما. و همین دوستم می گفت که این جانور تربیت شده توسط مریم قجر از همه کسانی که در این کال کنفرانس شرکت داشتند می خواست که در هشتم فوریه در تظاهراتی که در پاریس برگزار می شود شرکت کنند تا کنفرانس لهستان تقویت شود. آیا اینها نمی دانند که آمریکا و جناح جنگ طلب وضد ایرانی آمریکا پشت این داستان کنفرانس لهستان است؟ اوج مزدوری و کثیفی فرقۀ رجوی تا کجا است که کشورهای عرب ضد ایرانی منطقه که به خون ایران و ایرانی تشنه هستند سیاست جنگ طلبانه خود را توسط این فرقه پیش می برند. آمریکا و کشورهای منطقه به دنبال منافع خود هستند ولی اینها همه می گذرد و رو سیاهی و مزدوری و وطن فروشی برای این بی وطنان وطن فروش و خائن می ماند

وعدۀ سرنگونی و آماده باش به اسرای مجاهدین خلق از رجوی تا بهزاد نظیری

غفور فتاحیان، پیوند رهایی ـ 25.01.2019

لینک به منبع

وعدۀ سرنگونی و آماده باش به اسرای مجاهدین خلق از رجوی تا بهزاد نظیری

نوشتۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی)

غفور فتاحیان

فرستادن بهزاد نظیری در چنین میدانی و اعلام آماده باش از سوی شخص دست چندم دربار رجوی دور از انتظار نبود زیرا رجوی سالیان سال خودش از تقریبا از سی سال پیش به این سو هر سال را سال سرنگونی و آماده باش و سال س و سال آ و آیک و آ دو و آ سه و سال ل و سال م وو… تمام حروف الفبا را برای این سرنگونی رژیم بکار برده ولی دریغا از یک تحلیل درست ولی همین شعارها هم همگی در سرفصلهای مختلف  دروغ از آب در می آمد.

پس از آن رجوی که دیگر آبرویی برایش نمانده بود و کسی هم دیگر گوشش بدهکار حرفهای او نبود مهدی ابریشمچی را به میدان می فرستاد و بعد هم گاه گاهی بهنام یعنی سید المحدثین به میدان می آمد. ولی حالا دیگر به دنبال سوختن و کنار رفتن آن

دو، فرقه رجوی نوچه دست چندمش را برای اعلام آماده باش انتخاب کرده گرچه از اولش معلوم است که همۀ آن کشک است و تحلیل آبکی همان سالیان پیش رجوی است که نوشته شده و به روز کردن آن را به دست بهزاد داده اند که آن را از رو بخواند همان طور که گفتم حرف رجوی را دیگر نه کسی گوش می دهد و نه قبول می کند چه برسد به بهزاد نظیری.

چند شب پیش  با یکی از بچه های هم دورۀ قدیمم صحبت می کردم. او با خنده و تمسخر گفت: راستی خبر داری که بهزاد نظیری آماده باش داده و نشست سراسری بوده توی سالن ولوله بوده؟ به همدیگر می گفتیم اگر این آماده باش واقعی است پس چرا خود مریم این را اعلام نمی کند؟ یا چرا مسئول بالای سازمان این خبر را نمیدهد؟ و بیشتر بچه ها متناقض شده بودند و به همدیگر می گفتند برای اینکه رجوی و دیگر مسئولین آنقدر وعده های دروغین و تحلیل های آبکی داده اند که دیگر رویشان نمی شود از این دست تحلیل ها بکنند در نتیجه این بدبخت بیچاره را جلو انداخته اند که برای روحیه دادن هم شده یک چیزی بیان کرده باشد بعدا اگر هم خبری نشد خوب هیچ مشکلی پیش نمی آید و اصلا کسی بهزاد نظیری را به حساب نمی آورند که بخواهند تحلیل او را که البته توسط سران بالای فرقه به او دیکته شده بعدا مورد حسابرسی قرار بدهند چون  بهزاد نظیری معرف حضور همۀ کسانی است که در اولین نشست غسل رجوی در قرارگاه پارسیان در سال ۸۰ بودند و آنها با بهزاد نظیری آشنایی کامل دارند آنجا که در نشست مذکور گفته بود: وقتی عکس زنی را دیدم که داشتند اعدامش می کردند با خودم گفتم کاش من به جای آن مأموران اعدام بودم و قبل از اعدام به آن زن تجاوز می کردم.

اما این موضوع جدا از مسألۀ بهزاد نظیری که عنصر دست چندم همین فرقه است می تواند بیانگر رشد نارضایتی در میان مسئولین بالای این فرقه باشد که دیگر هیچ امیدی به دستگاه مریم و ته ماندۀ رجوی وطن فروش ندارند به دلیل اینکه همین فرقه پول کلان به جان بولتون برای اعلام اینکه رژیم در بهمن نود و هفت سرنگون می شود داده بود و همچینن سران فرقه در سالیان گذشته وعده های سرنگونی و اعلام آماد باشهای فراوان و انواع و اقسام وعده های سرنگونی داده بودند که رجوی به طرق مختلف از آنها به جای نبرد استفاده کرد. نه تنها این بلکه تمام خط مشی سیاسی و نظامی و استراتژی این فرقه از اول به خطا و غلط بود ولی رجوی زیر بار این همه اشتباهات خود نرفت در نتیجه سازمان را تبدیل به یک فرقۀ خطرناک کرد.

اینها را تمام مسئولین سازمان می دانند ولی به ناچار در خانۀ سالمندان آلبانی ایستاده اند و در همین زمان که فرقه رجوی نیاز مبرم به یک موضع گیری و یا یک پیام بیرونی دارد مسئولین بالای آن به دلیل بی محتوا بودن فرقه حاضر به اعلام آن نیستند زیرا به خوبی می دانند شرایطی که فرقۀ رجوی اعلام می کند سالهای نوری با دنیای واقعیت فاصله دارد و این نیاز مبرم فرقه رجوی به خیال پردازی در مورد سرنگونی جمهوری اسلامی را نشان می دهد.

زیرا همانطور که اشاره کردم مقطع بیست دو بهمن روزی است که پارسال فرقه رجوی با هزینه میلیونی و تبلیغات گسترده انجام داده که تا آن روز جمهوری اسلامی به چهل سالگی نمی رسد ولی همگان دیدند که این هم دروغی بیش نیست و هیچ اتفاقی هم نیافتاده. بنابراین سازمان نیاز دارد که حتی به دروغ برای نگه داشتن نفرات اسیر در آلبانی و هوداران اندکش چنین وعده هایی دروغین بدهند تا در مرحلۀ اول طلبکار فرقه نشوند و دوم اینکه به بیرون هم بگویند که ما هنوز هستیم تا شاید  سرویس های اطلاعاتی کشورهای عرب منطقه و شخص ترامپ تکه استخوانی جلوی مریم بیاندازند و بگویند این هم مزد شما.

و همین دوستم می گفت که این جانور تربیت شده توسط مریم قجر از همه کسانی که در این کال کنفرانس شرکت داشتند می خواست که در هشتم فوریه در تظاهراتی که در پاریس برگزار می شود شرکت کنند تا کنفرانس لهستان تقویت شود.

آیا اینها نمی دانند که آمریکا و جناح جنگ طلب وضد ایرانی آمریکا پشت این داستان کنفرانس لهستان است؟ اوج مزدوری و کثیفی فرقۀ رجوی تا کجا است که کشورهای عرب ضد ایرانی منطقه که به خون ایران و ایرانی تشنه هستند سیاست جنگ طلبانه خود را توسط این فرقه پیش می برند.

آمریکا و کشورهای منطقه به دنبال منافع خود هستند ولی اینها همه می گذرد و رو سیاهی و مزدوری و وطن فروشی برای این بی وطنان وطن فروش و خائن می ماند

غفور فتاحیان – پاریس

۲۴ ژانویه ۲۰۱۹

۴ بهمن ۱۳۹۷

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید