علی جهانی: نگاهی به اراجیف تکراری بهزاد نظیری تحت عنوان کال کنفرانس

0
1025

نگاهی به اراجیف تکراری بهزاد نظیری تحت عنوان کال کنفرانس

علی جهانی، وبلاگ آیینه، بیست و نهم ژانویه ۲۰۱۹:… این شکنجه گر رجوی در پایان  ملتمسانه خواستار این شده که هوا داران سازمان در این تظاهرات شرکت کنند و بدین وسیله میخ آلترناتیو را بکوبند. البته باز باید گفت که این غلام حلقه بگوش مریم عضدانلو فراموش کرده است که از سال شصت رهبری مفقودالاثر سازمان در حال کوبیدن میخ آلترناتیو آنهم تنها آلترناتیو بوده و هست و باز اگر این نوچه کم حافظه … 

لینک به منبع

ali-jahani1.png

نگاهی به اراجیف تکراری بهزاد نظیری تحت عنوان کال کنفرانس

اخیرا بهزاد نظیری غلام حلقه بگوش فرقه رجوی و از شکنجه گران در تشکیلات رجوی تحت عنوان کال کنفرانس ا راجیف تکراری را بیان کرده است که نگاهی گذرا به بدان می اندازیم.

ایشان سال جدید را سال آماده باش نامیده است البته سال نود و هفت قرار بود بقول خودشان سال سرنگونی باشد و تا بیست و دوم بهمن ۹۷خورشیدی حکومت ایران توسط کانون های دروغین شورشی سرنگون شود ولی حالا تازه ایشان گفتند سال قبل سال قیام بوده و قرار هست سال جدید سال آماده باش باشد . در  این رابطه من یاد رجوی مفقودالاثر افتادم که از  سال شصت مستمرا سال سرنگونی اعلام کرده‌است و هیچگاه پاسخگو نبوده‌اند که پس وعده سرنگونی چی شد؟ در این رابطه من یادم هست که رجوی در سال ۷۷ طی نشست عمومی در عراق و در قلعه اشرف اعلام کرد که امسال سال آماده باش هست و آن سال را ” آ  ۷۷” نامیدند و کلی ما نیرو ها را سر کار گذاشته و مجبور کرد که آموزش های نظامی را مجددا مرور کنیم و بعدش هم ” سین آ ” یعنی آماده باش برای سرنگونی اعلام کرد. حال بعد از گذشت بیست سال آ قای بهزاد نظیری بدون  اینکه پاسخ دهد که آن آماده باش سرنگونی سال ۷۷ چی شد ؛  اعلام آماده باش می کند واقعا خنده دار و مضحک می باشد البته این آماده  باش کذایی در سال جدید تنها فرقش با آماده باش بیست سال پیش اینست که آن یکی به دستور صدام حسین اعلام شده بود ولی این یکی به دستور آقای ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام می‌شود چونکه این شکنجه گر رجوی در صحبت های خود دلیل اصلی اعلام این آماده باش را با استناد به حرف های مقامات دولت آمریکا بویژه وزیر خارجه آمریکا می داند . و فرق دیگرش هم اینست که آن موقع سازمان توسط حمایت همه جانبه از طرف صدام  بقول خودشان در جوار خاک مهین در اوج قدرت بود  رجوی خودش چنین آماده باش را شخصا اعلام کرد . ولی الان خودشان مفقودالاثر شده اند و دیگر بخاطر خلع سلاح و خلع لباس فرم و از دست دادن قلعه استراژیکی اشرف و خروج خفت بار از کشور عراق و منتقل شدن به کشور آلبانی در آستانه فروپاشی کامل قرار دارد. لذا این نوچه رجوی چنین آماده باشی را اعلام می کند.

آقای بهزاد نظیری اعلام کرده است که میخواهند در هشت فوریه یک تظاهرات در پاریس برگزار کنند و دلایلی را برای اینکار بر شمرده که گفت  دلیل اصلی را تقویت کنفرانس ضد ایرانی دولت آمریکا در کشور لهستان می دانند. خوب این نشان می دهد که این تظاهرات هم به دستور آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل قرار هست برگزار شود البته با سس حمایت از جنبش مردم ایران قرار هست چنین خیمه شب بازی تحت عنوان تظاهرات حمایت از مردم ایران برگزار شود حال این دروغگو این تناقض بزرگ یعنی از یک طرف حمایت از مردم ایران و از طرف دیگر تقویت کنفرانس ضد ایرانی دولت آمریکا در کشور لهستان دلیل اصلی این به اصطلاح تظاهرات اعلام می‌شود را پاسخ نمی دهد. البته همه و  ایشان و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی    بخوبی می دانند که  نه تنها در بین مردم ایران هیچ جایگاهی ندارند بلکه بخاطر جنایات و خیانت های بیشمار رجوی به ملت ایران به شدت از این سازمان فرقه گرا و تروریستی متنفرند و در رابطه در حرکات اعتراضی مردم ایران نسبت به معیشت و مسائل اقتصادی و صنفی در سال گذشته نه تنها یک شعار بنفع این سازمان فرقه گرا و تروریستی ندادند بلکه گفتند رجوی خفه شو یعنی تو سازمان فرقه گرا و تروریستی هیچ جایگاه و پایگاه اجتماعی نداری و باز در این  رابطه ما حتی شعارهایی به نفع رضا شاه که مرده است شنیدیم ولی دریغ از یک شعار بنفع این سازمان فرقه گرا و تروریستی یعنی پیامش اینست که این فرقه تروریستی اندازه یک مرده بنام رضا شاه هم در نزد مردم ایران ارزش ندارد حال با این اوصاف آیا خنده دار و مضحک نیست که این شکنجه گر رجوی حرکات اعتراضی   مردم ایران را  قیام نامیده و آنرا به خود شان نسبت می دهند و مدعی هستند که سازمان توسط کانون های دروغین شورشی این قیام را پیش برده است؟

این شکنجه گر رجوی در پایان  ملتمسانه خواستار این شده که هوا داران سازمان در این تظاهرات شرکت کنند و بدین وسیله میخ آلترناتیو را بکوبند. البته باز باید گفت که این غلام حلقه بگوش مریم عضدانلو فراموش کرده است که از سال شصت رهبری مفقودالاثر سازمان در حال کوبیدن میخ آلترناتیو آنهم تنها آلترناتیو بوده و هست و باز اگر این نوچه کم حافظه  رجوی یادش باشد رئیس جمهور مادام العمر اش بعد از سقوط صدام حسین میخواستند میخ ماندن در اشرف این آلترناتیو  را بکوبند ولی نه تنها چنین نشد بلکه میخ تابوت اشرف کوبیده شد و مفتضحانه از کشور عراق اخراج و  به کشور آلبانی منتقل شد . حالا شما تازه بعد از سی هفت سال تازه میخواهید با این خیمه شب بازی تحت عنوان تظاهرات حمایت از مردم ایران که به دستور آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل قرار هست برگزار شود میخ آلترناتیو را بکوبید البته احتمالا اینبار میخ تابوت تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده تان که در آستانه فروپاشی کامل قرار دارد را خواهید کوبید و این گونه خیمه شب بازی ها از ریزش روز افزون نیرویی نه تنها جلوگیری نخواهد کرد بلکه  آنرا افزایش پیدا می دهد  و کاملا تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده تان فرو می باشد .

/////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید