علی جهانی:مریم عضدانلو سلطان فراخوان

0
663

مریم عضدانلو سلطان فراخوان

علی جهانی، وبلاگ آیینه، سوم فوریه ۲۰۱۹:…  در اینجا روی سخنم با مریم عضدانلو سلطان فراخوان هست آیا چهل سال جلوی انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران ایستادن و مرتکب شدن جنایات و خیانت های بیشمار علیه مردم ایران بس نیست ؟ و در این مدت چهل سال که خلاف جهت مردم ایران حرکت کرده اید چه دستاوردی داشته اید؟  البته جواب این سوال … 

Albania-Hadi Zani khani -Ferghe Mojahedin khalgh 260-410

لینک به منبع

مریم عضدانلو سلطان فراخوان 

علی جهانی

همانطور که همه شما در جریان هستید سران  سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی همواره در طول حیات خوار و خفیف شان به هر مناسبتی یا غیر مناسبت فراخوان های تکراری صادر کرده اند و بعدش هم دستگاه پیروزی شمار شان اعلام پیروزی کرده است و بخاطر همین هم مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی معروف شده است به سلطان فراخوان. حالا می پردازیم به جدید ترین فراخوان این سازمان فرقه گرا و تروریستی برای هشت فوریه جهت تظاهرات در پاریس علیه منافع ملی مردم ایران و به گفته خودشان تقویت کنفرانس ضد ایرانی دولت آمریکا در کشور لهستان . البته مریم عضدانلو از زبان بهزاد نظیری اعلام دلایلی را برای این تظاهرات اعلام کرده است که اصلی ترین آن تقویت کنفرانس ضد ایرانی دولت آمریکا در کشور لهستان هست ولی ظاهرا در خبر ها آمده بود که آمریکا عقب نشینی کرده و موضوع ایران بخاطر اعتراض دولت ایران از دستور کار کنفرانس ورشو خارج شده است و بنابراین از قبل برگزاری چنین خیمه شب بازی توسط مریم عضدانلو در پاریس شکست خورده و کیسه گشادی را که سران فرقه تروریستی رجوی برای این کنفرانس دوخته بودند خالی مانده و سرشان بی کلاه ماند. البته این گونه فراخوان های تکراری و خیمه شب بازی ها و جست و خیز های مسخره توسط مریم عضدانلو در اینجا و آنجا فقط مصرف داخلی و فریب و سرکار گذاشتن نیروهای نگونبخت سازمان در کشور آلبانی دارد و بس و بخاطر همین حتما بعد از اجرای این شوی مسخره اعلام می کنند که پیروزی بزرگ بدست آورده اند تا  به خیال خام خود بتوانند جلوی سونامی ریزش نیرویی شان را در کشور آلبانی بگیرند .

در اینجا روی سخنم با مریم عضدانلو سلطان فراخوان هست آیا چهل سال جلوی انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران ایستادن و مرتکب شدن جنایات و خیانت های بیشمار علیه مردم ایران بس نیست ؟ و در این مدت چهل سال که خلاف جهت مردم ایران حرکت کرده اید چه دستاوردی داشته اید؟

البته جواب این سوال بسیار واضح و روشن است که نه تنها هیچ پیشرفتی نداشته اید بلکه الآن سازمان شما رهبری اش مفقودالاثر می باشد و ارتش به اصطلاح آزادی بخش هم بی سلاح و از کار افتاده شده است و خاک عراق  بقول خودتان جوار خاک مهین و قرار گاه استراتژیکی اشرف را هم از دست داده اید و حالا هم با مشکل بزرگ جریان مسئله داری و ریزش روز افزون نیرویی مواجه هستید حال فکر می کنید میتوانید با این گونه فراخوان های تکراری جلوی سونامی ریزش نیرویی را سد کنید . ولی متاسفانه باید خدمتتان عرض کنم که اینگونه رویکرد و بطور خاص این فراخوان و برگزاری چنین خیمه شب بازی هایی با خرجهای کلان که به دستور آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل راه اندازی می کنید نه تنها هیچ کمکی به شما در راستای بقای تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده تان و جلوگیری از ریزش روز افزون نیرویی نمی کند بلکه بیانگر اوج وخامت اوضاع تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده تان می باشد .

————————————–

Albania-Hadi Zani khani -Mojahedin 260-410

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید