حسن حیرانی: موشی که ترامپ واسه مریم خانم زایید، به مناسبت موضعگیری …

0
1155

حدودا یک دهه پیش هم دقیقا در یک چنین حالتی که لات بازیهای بوش بالا گرفته بود و در تضاد منافع با ایران در عراق خیلی نظرهای مختلفی داده میشد همان موقع یک نشستی با مدیریت خواهر مژگان پارسایی برگزار شد همان خواهر مژگانی که ما شعار میدادیم ارتش مریم با مژگان شعله سرکش تا تهران که البته شعله اش مدتی است که به خاموشی گراییده و در جنگ و دعوای درونی سازمان پر افتخار به کناری رانده شده. به هر حال در آن نشست هم سردار مژگان ضمن برشمردن اینکه موضوع اصلا به ما وخواست ما ربطی نداره خارج از ماست و …. و این حرف آمریکاست و سیاستی است که با آمدنش به منطقه باعث روشن شدن موتور ژئوپلتیک منطقه شده و …. و النهایه یک زمانبندی دوساله دادند که تا دوسال دیگه ما به آمریکاییها گفته ایم یا ما در ایرانیم یا در اینجا شماهم بخواهید نمیمانیم. به هرحال به پایان دوسال آنموقع هم که نزدیک شدیم جامعه اطلاعاتی آمریکا گزارشی داد که ایران تا قبل ازسال 2003 آزمایشات تحقیقاتی هسته ای داشته ولی همان موقع این پرژه تعطیل شده و آن موقع هم تحلیلهایی در اثبات این بود که چون از دوهزار سه با سرنگونی عراق ایران به قدرت بدون رقیب منطقه تبدیل شده خب دیگه منطقا نیازی هم نداشته و… و اما سخن آخربا شما برده داران و صاحبان قلعه حیوانات یک دهه پیش بعد از گزارش ارگانهای اطلاعاتی آمریکا و دود شدن زمانبندی دوساله …

زمانبندیهای سازمان پرافتخار؟!؟! و موشی که ترامپ واسه مریم خانم زایید
به مناسبت موضعگیری مدیران اطلاعاتی آمریکا درباره ایران

حسن حیرانی، تیرانا ، سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ، ایران ـ آزادی ـ 05.02.2019

لینک به منبع

Albania-Hassan heyrani-5-260-410
با سلام دوستان
حتما از اخبار جامعه اطلاعاتی آمریکا مطلع هستید که البته ترامپ را هم اسبانی کرده. لطفا به این چند جمله از یورو نیوزتوجه کنید :
مدیران اطلاعاتی آمریکا تاکید کردند که ایران تاکنون در چارچوب توافق هستهای عمل کرده و گامی در جهت ساخت بمب هستهای برنداشته است.
دونالد ترامپ روز چهارشنبه خود درباره موضعگیری مدیران اطلاعاتی آمریکا درباره ایران در توئیتی نوشت: به نظر میآید که افراد اطلاعاتی در برابر خطرهای ایران بسیار منفعل و ساده اندیش هستند. آنها اشتباه میکنند.
گزارش نهادهای اطلاعاتی آمریکا در مورد فعالیتهای هسته ای ایران و پایبندی این کشور به برجام روز سهشنبه به اطلاع سناتورهای ایالات متحده رسید. بر اساس این گزارش مسوولان اطلاعاتی آمریکا تصریح کردهاند که ایران تا کنون از برجام عدول نکردهاست اما اگر تهران به منافع تجاری مورد نظر خود نرسد احتمالا از برجام خارج خواهد شد. این گزارش مفصل توسط جینا هسپل، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و دن کوتز، رئیسکل تشکیلات اطلاعاتی این کشور به سناتورهای کنگره ارایه شد. در این گزارش همچنین تاکید شده که به دنبال خروج دونالد ترامپ، رییسجمهوری آمریکا از معاهده هستهای، ایران تا کنون از شروط برجام عدول نکرده اما اگر ایران به منافع تجاری و سرمایه گذاری مورد نظر از محل ارتباط با اروپا دست نیابد آن موقع شرایط خروج و عقبنشینی از برجام را بررسی خواهد کرد.
البته لینکهای مربوطه هم جهت مطالعه بیشترضمیه است:
https://fa.euronews.com/2019/01/30/trump-dismisses-us-intelligence-chiefs-as-naive-and-passive-on-iran
https://fa.euronews.com/2019/01/29/cia-report-to-senators-iran-did-not-violate-nuclear-deal
و اما از آنجا که چنین حماسه جانسوز و جانگذازی نیز یکبار دیگر در سازمان پر افتخار قبلا تکرار شده که لازم به یادآوری خاطراتی شد و البته که قضاوت باشما. دوسال پیش که بصورت خیلی غیر منتظره ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا رسید مسئولین مربوطه در سازما پر افتخار انجمنها بپا داشتن که چنین شد و چنان شد و یک سری از مسئولین هم که کارشان بخیه زدن و چسباندن همه چیز به یکدیگر آنهم در جهت اثبات رهبری یگانه و پاکباز بود مدام تکرار میکردن که دیدید که برادر گفتند اگر اشرف بایستد جهانی خواهد ایستاد و در لیبرتی گفتند پلی به تهران و بعدش هم هجرت بزرگ چه طور همه چی درست بود والان فصل درو رسیده و همه چی داره تموم میشه وبعد از چند موضع گیری ترامپ و آوردن جولیانی به ویلپن که این نظام چهل سالگی خودش رو نخواهد دید رهبری پاکبازدست پاچه تر از همیشه با دادن پیامی مبنی بر اینکه آماده باش آماده باش این دیگه حرف ما نیست وسیاست آمریکا چرخیده و عوض شده و چنین وچنان و خلاصه یک زمانبندی دوساله ایشون تعیین فرمودند و طبق معمول هم امت همیشه در صحنه ریختن وسط و هیهات کنان وسینه زنان درمدح این پیام تاریخی نغمه ها سردادند. و به دنبال این بود که از شهر تیرانا همه را به مزرعه حیواناتی که خودشان در نزدیکی روستای مانز در 20 کیلومتری تیرانا کوچ دادند و گفتن با توجه به زمانبندی اعلامی از طرف رهبری واینکه همه چی درحال تعیین تکلیفه و ما باید به صورت یک آلترناتیو خودمان را به دنیا نشان دهیم نیاز به یک پایگاه مستقل داریم والا که ضرورتی نداشت(این حرفها را سکوئیلر مزرعه حیوانات یا همان مهدی ابریشمچی میگفت). افراد هم برخی که جز طبقه گوسفندان بودند خب درجا تکرار میکردند و حتی از تصمیم سازمان پرافتخار هم تشکر میکردند که چنین تلاشی برای تمرکز ما واسه اینکه بهتر وبیشتر بجنگیم کرده باکسرها هم تقریبا همینطور البته کمی با اما واگر ولی بنجامین ها که دست همه برایشان رو بود و همان موقع هم شواهد زیادی بود که این اخباری که توسط سازمان پر افتخار در بریفهای سیاسی به صورت دست چین کنار هم گذاشته میشه صرفا نظرات یک طیف ازجناح تند رو آمریکاست و نه سیاست یک پارچه کشورآمریکا و این دود و دم ترامپ تنها واسه دوشیدن کشورهای عرب منطقه است ونه بیشترو مسئولین محترم هم از فرصت استفاده خودشان را دارند میکنند و با شمامورتی بازی آغلی به اسم اشرف سه دارند درست میکنند.
حدودا یک دهه پیش هم دقیقا در یک چنین حالتی که لات بازیهای بوش بالا گرفته بود و در تضاد منافع با ایران در عراق خیلی نظرهای مختلفی داده میشد همان موقع یک نشستی با مدیریت خواهر مژگان پارسایی برگزار شد همان خواهر مژگانی که ما شعار میدادیم ارتش مریم با مژگان شعله سرکش تا تهران که البته شعله اش مدتی است که به خاموشی گراییده و در جنگ و دعوای درونی سازمان پر افتخار به کناری رانده شده.
به هر حال در آن نشست هم سردار مژگان ضمن برشمردن اینکه موضوع اصلا به ما وخواست ما ربطی نداره خارج از ماست و …. و این حرف آمریکاست و سیاستی است که با آمدنش به منطقه باعث روشن شدن موتور ژئوپلتیک منطقه شده و …. و النهایه یک زمانبندی دوساله دادند که تا دوسال دیگه ما به آمریکاییها گفته ایم یا ما در ایرانیم یا در اینجا شماهم بخواهید نمیمانیم. به هرحال به پایان دوسال آنموقع هم که نزدیک شدیم جامعه اطلاعاتی آمریکا گزارشی داد که ایران تا قبل ازسال 2003 آزمایشات تحقیقاتی هسته ای داشته ولی همان موقع این پرژه تعطیل شده و آن موقع هم تحلیلهایی در اثبات این بود که چون از دوهزار سه با سرنگونی عراق ایران به قدرت بدون رقیب منطقه تبدیل شده خب دیگه منطقا نیازی هم نداشته و…..
و اما سخن آخربا شما برده داران و صاحبان قلعه حیوانات یک دهه پیش بعد از گزارش ارگانهای اطلاعاتی آمریکا و دود شدن زمانبندی دوساله توانستید با مسخره بازی و تحریک کردن دولت عراق و به کشتن دادن نفرات و شلوغ بازی و شامورتی بازی نفرات را احساساتی کنید و یا بفریبید ویا در لیبرتی به نوعی دیگر و …. و بازی را تا به اینجا بکشانید اما حالا چه میکنید جواب این دروغهای پی درپی چه میشه بگذریم که چشم و گوش نفرات هم خیلی بیشتر نسبت به عراق و آن ایزوله کده ای به نام اشرف ولیبرتی باز شده و دروغهای شما کسی رانمیفریبد.
پایان
با تشکرحسن حیرانی

__________________________

Albania-Hadi Zani khani -Mojahedin 260-410

اعلام جدایی رسمی آقای هادی ثانی خانی از فرقه مجاهدین در آلبانی

فهیمه اروانی خندید و گفت ما همچین چیزی نداریم مگر ما سرپل رفتن نفرات از ایران به اروپا هستیم . گفتم درهر صورت من میخواهم بروم ازفضای اینجا و توپ وتانک وحشت […]

Albania-Ali Hajari-Mojahedin - 260-410

نامه خانم سکینه عوض زاده، مادر آقای علی هاجری خطاب به مریم قجر و سازمان مجاهدین

برو شرم کن عفریته علی من ۲۸سال از بهترین روزهای عمرش را فدای تو و سازمان و ایدیولوژی کثیفت کرد، نه تنها پسر من بلکه همه اسیران بخاطر بیگاری ها […]

Rajavi- Nejatyaftegan dar Albani 260-410

عبدالرحمان محمدیان: داستان انتر و لوطی در فرقه مجاهدین ـ کدام بام ، کدام جهان؟

تناقض سر تا پای دستگاه را فرا گرفته است و کوس رسواییشان از بام به زیر افتاده و طنین رسوایی آنان به گوش جهانیان می رسد و تعفن عملکردشان هر […]

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید