عیسی آزاده: رفع و رجوع شکست استراتژی با شیادی و خیمه شب بازی

0
746

افرادو جریانهایی که از این فرقه مطلع دارند و در جریان دگر دیسی آن هستند باطل شدن استراتژی شکست خورده فرقه رجوی را بوضوح می بینند .این فرقه در هیچ دوره ای در طی این چهار دهه نسبت به مردم ایران و حتی اعضا خودش صادق نبوده نسبت به خودی و داخلی نامحرم و نسبت به ارباب خارجی محرم بوده است. در دوران عراق این فرقه یک سرباز صفر امریکایی را از بک کادر قدیمی خودش محرم تر می دانست . در طی چهل سال این فرقه حتی به ارزو حتی بک بار در پیشگاه مردم ایران یک انتقاد از عملکردش نکرده و مدعی است که فاقد اشتباه است و هرکس هم یقه این فرقه را بگیرد واورا به سئوال بکشد مزدور می شود. در صورتیکه مزدور بودن این فرقه دیگر شهره افاق شده است و دیگر همانند عراق نمی تواند با سیلی صورتش را سرخ نگهدارد. با یقین و اطمینان باید گفت که رهبر این فرقه مطلقا و در هیچ مقطعی به شکست ها و اشتباهات فاحشش معترف نخواهد شد .زیرا این اعتراف همانند دامینوی است که توخال بدون یک رهبری شیاد و مزدور را بر ملا می سازد. این فرقه اگر یک انتقاد هم از عملکردش بکند  باید نیرنگ ها و دروغهای چهل ساله را بالا بیاورد. لذا این فرقه با اصرار بر همان خط و مشی شکست خورده  جنگ مسلحانه و استراتژی خشونت و نخ نما شده بازهم دنبال شکاف است که چند صباحی در آن بیتوته کند . اینبار در شکاف ترامپ تا مشخص شود بعدا در کدامین شکاف خواهد زیست.

رفع و رجوع شکست استراتژی با شیادی و خیمه شب بازی

عیسی آزاده، وبلاگ بیان حقیقت ـ 05.02.2019

Sobhani-Seyyedi Kashani-Rajavi

محمد سیدی کاشانی و مسعودرجوی

لینک به منبع

رفع و رجوع شکست استراتژی با شیادی و خیمه شب بازی

البته با تمام فشار ها در آلبانی که روی افراد هست یک راه تنفسی وجود دارد و و جسته و گریخته ادمها اخباری را می شنوند و جرات بیان تناقضات شان را به شکل اعتراض آمیر دارند .

افراد با نا امیدی از این شیاد راه جدایی را پیش میگیرند و همه خطرات و مصیبت ها را بجان می خرند و خود را ازچنگ اختاپوس رها می سازند.و خبر جدایی ها هم که هر روز شنیده می شود.و بر تعداد افزوده می شود.

اما واقعیت جریان چیست ؟ با اعلام یک کنفرانس از سوی ترامپ در کشور لهستان باز هم فرقه بوی کباب شنید ودچار این توهم شد ​تنور حسابی داغ است و باید نان را چسباند ! اساس و محتوای متن مهندسی شده هم که بچه مرشد خواند دال بر همین موضوع بود و به وضوح اعلام شد که وقت خودنمایی است و باید کف خیابان باشیم.

برای این خیمه شب بازی هم قرار در پاریس گذاشته شد چون مریم قجر احساس می کند که آب به لانه اش رسیده و طولی نخواهد کشید که وی را به همان کشور البانی بسته بندی و ارسال خواهند کرد

سررسید بهمن۹۷ با پشت گرمی به جان بولتون اعلام شد. وی هم که مقام رسمی گرفت زیر همه چی زد و گفت آنچه قبلا گفته ایم نظرات شخصی ام بعنوان یک فرد بوده است و در الان در این منصب در ان جایگاه قبلی نیستم … با خطر وو نشان کشیدنهای نئومحافظه کاران سران فرقه از خوشحالی غش کردند و انچنان در این توهمات فرو رفتند که حتی اسیرانی که دهها بار از این طرحات را شنیده بودند به فکر فرو برد که نکند واقعا خبری هست وبراساس اخبار موثق که دوستان جدا شده اخیر بیان می کنند صدها نفر گفتند فقط تا بهمن ۹۷ اگر اینبارهم همانند دروغهای دوران عراق باشد راهمان را جدا می کنیم . و باید منتظر بود که در سال ۱۳۹۸ ایا فرقه با زهم توان نگهداری جبری افراد را خواهد داشت یا خیر ؟ شتور و فتور بالا تا پایین افراد در فرقه در طی این چند ماهه اخبربی سابقه بوده است  چون فرقه از شدت ریزش نیروها بشدت دچار ترس  و وحشت شد و با این گردو خاک فضا را متشنج کرد تا عصیان افراد کاهش دهد وباترتیب دادن جشن و شادی و پخت عذاهای ویژه و پخش شیرینی و فیلم سینمایی وووو همه را سرکار گذاشت و سرگرم کرد. هو روضه خوانی در نشست های شستشوی مغزی   که جان مرشد فقط تا بهمن ماه صبر کنید عید همه خونه ایم !!

کدام خانه ؟ این را باید خودشان جواب بدهند.

سرنگونی شب عید در خانه تبدیل شد به کف خیابانهای پاریس ؛ این فرقه به اندازه ای در پیشگاه مردم ایران منفور است که به دلیل طرد شدن در داخل ایران از فرط کین و غیظ  بشدت نسبت به پسر شاه هم هیستریک شد و پر و پاچه اورا گرفت . در همین بیانیه کذایی که بچه مرشد روخوانی کرد آمده بود که اینبار باید هر چه مرزمان را با شاه و شیخ تیزترکنیم و نشان دهیم.که نیروی اصلی و تاثیر گذار ماهستیم !!

افرادو جریانهایی که از این فرقه مطلع دارند و در جریان دگر دیسی آن هستند باطل شدن استراتژی شکست خورده فرقه رجوی را بوضوح می بینند .این فرقه در هیچ دوره ای در طی این چهار دهه نسبت به مردم ایران و حتی اعضا خودش صادق نبوده نسبت به خودی و داخلی نامحرم و نسبت به ارباب خارجی محرم بوده است. در دوران عراق این فرقه یک سرباز صفر امریکایی را از بک کادر قدیمی خودش محرم تر می دانست . در طی چهل سال این فرقه حتی به ارزو حتی بک بار در پیشگاه مردم ایران یک انتقاد از عملکردش نکرده و مدعی است که فاقد اشتباه است و هرکس هم یقه این فرقه را بگیرد واورا به سئوال بکشد مزدور می شود. در صورتیکه مزدور بودن این فرقه دیگر شهره افاق شده است و دیگر همانند عراق نمی تواند با سیلی صورتش را سرخ نگهدارد.

با یقین و اطمینان باید گفت که رهبر این فرقه مطلقا و در هیچ مقطعی به شکست ها و اشتباهات فاحشش معترف نخواهد شد .زیرا این اعتراف همانند دامینوی است که توخال بدون یک رهبری شیاد و مزدور را بر ملا می سازد. این فرقه اگر یک انتقاد هم از عملکردش بکند  باید نیرنگ ها و دروغهای چهل ساله را بالا بیاورد. لذا این فرقه با اصرار بر همان خط و مشی شکست خورده  جنگ مسلحانه و استراتژی خشونت و نخ نما شده بازهم دنبال شکاف است که چند صباحی در آن بیتوته کند . اینبار در شکاف ترامپ تا مشخص شود بعدا در کدامین شکاف خواهد زیست.

یک حیات ننگین و خفت بار برای جریانی که خیلی با وقاحت خودش را تنها آلترناتیو می داند..

البته الترناتیو نه برای ایران بل برای دشمنان این آب و خاک که در صدد از بین بردن حرث و نسل این مرز بوم هستند. بدون شک با اگاهی مردم و شعور سیاسی جوانان این مرز و بوم این خیال باطل هیج وقت محقق نخواهد شد و این ارزو را فرقه بگور خواهد برد.

زنده باد آزادی و دموکراسی

پاینده ایران

عیسی آزاده پنجم فوریه ۲۰۱۹

//////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید