کنفرانس ورشو چیزی مانند کنفرانس ریاض است وخوشحالی رجوی ها خودفریبی است!

0
421

کنفرانس ورشو چیزی مانند کنفرانس ریاض است وخوشحالی رجوی ها خودفریبی است!

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، چهاردهم فوریه ۲۰۱۹:… یکی از تحلیل گران رجوی ، گزنکرده پاره نموده ودرنوشته ای آورده است : ” با توجه به بلوغ عنصر داخلى و وجود یک سازمان قدرتمند و مستقل رهبرى کننده در بطن آن، تاثیر عنصر خارجى محدود و معطوف به مؤلفه شتاب ِ تغییرْ و نه جهت ِ آن ْ است “. بلوغ داخلی چیزی است و وجود باند رجوی چیز دیگر ودرتحلیل نهائی مانعه الجمع! 

مسیح علینژاد جایگزین مریم رجوی شد مایک پمپئو و سازمان سیاThe Proof of US Cold shoulder to Maryam Rajavi

http://iran-interlink.org

کنفرانس ورشو چیزی مانند کنفرانس ریاض است وخوشحالی رجوی ها خودفریبی است!

۲۵ بهمن ۱۳۹۷

درابتدای امر، تصمیم آمریکا براین بود که کنفرانس ورشو را کنفرانسی تماما بر علیه استقلال وحق حاکمیت ایران تبدیل کرده و چنان فشاری برمردم ایران وارد کند که  نتوانند کمر راست کنند وچاره ای جز تسلیم نبینند!

اما تضادهای موجود- حتی درداخل جناح های امپریالیستی – چنان عمل نمود که موضوع را به خاورمیانه- ونه تنها ایران – تسری دهند واین گام اولیه ی تلاش های ضدبشری هیئت حاکمه ی آمریکا که برای بازگرداندن اقتدارنا ممکن گذشته دست به هر حیله وجنایتی میزنند ، با شکست ننگ آلود مواجه شد!

حتی لهستان که درهمکاری با جنگ طلبان آمریکا ، یکی از چاکرترین دولت ها بشمار میآید، درآغاز جلسه اعلام نمود که لهستان به قرارداد برجام پای بند است وتنها درتفرعات قضیه با خواست آمریکا همگامی نشان خواهد داد!

این کنفرانس ، چیزی بیشتر از کنفرانس ریاض را ندارد ودیدیم که ائتلاف تشکیل شده در آن، نتوانست معجزه ای کرده وایران را ازصفحه ی روزگار جمع کند!

بنابراین این تکرار مکررات ، چیزی  بیشتر ازسر غیظ ناکامی کنفرانس ریاض نیست وباند رجوی بهمراه اربابش ، عواید چندانی از آن نخواهد داشت.

یکی از تحلیل گران رجوی ، گزنکرده پاره نموده ودرنوشته ای آورده است :

” با توجه به بلوغ عنصر داخلى و وجود یک سازمان قدرتمند و مستقل رهبرى کننده در بطن آن، تاثیر عنصر خارجى محدود و معطوف به مؤلفه شتاب ِ تغییرْ و نه جهت ِ آن ْ است “.

بلوغ داخلی چیزی است و وجود باند رجوی چیز دیگر ودرتحلیل نهائی مانعه الجمع!

مردم بالغ وآگاه از منافع مشروع خود ، هیچ اشتراک منافع با باند وطن فروش رجوی ندارند و کنار هم قرار گذاشتن آنها امری ازروی حماقت است یا فریب ونیرنگ بازی و اجتماع نقیضین!

عنصر خارجی مورد تاکید این مرید رجوی ، برخلاف مصالح ملی ایران عمل میکند وکوچکترین همخوانی با حل مشکلات ایران ندارد و آیا رجوی ها میخواهند اینگونه باشد؟!

دوباره :

” در حالیکه نقطه ثقل ِعنصر ِخارجىْ امریکا بوده، مردم کشورهاى منطقه- بعد از مردم ایران، بیشترین زیان را از قَبَلِ سیاستهاى رژیم متحمل شده، و بیشترین انگیزه براى استقبال از تغییر در ایران را دارند. گرچه خروج امریکا از برجام، مهمترین اقدام امریکا در جهت پایان سیاست مماشات در قبال رژیم بوده است، اما کنفرانس ورشو یک نقطه عطف براى شکل گیرى سیاست ِ تغییر بنیادى در ایران- که لزوماً و خواه ناخواه به سرنگونى راه میبرد، میباشد “.

پس دراینصورت، دلایل دوستی هیئت حاکمه ی آمریکا با مردم ایران را توضیح داده وسپس استنتاج کنید که این عنصر درخدمت مردم ایران است!

کاری که ابدا هیچکس قادر به ثبوت آن نیست!

زیانی که کشورهای منطقه متقبل شده اند، ازسوی اقدامات اشغالگرانه ی آمریکا ومتحدانش بوده واگر ایران هم چنین کرده ، لابد با ارباب شما  ومنجی ای که برای خود انتخاب کرده اید ، همکاری تنگاتنگی داشته واگر اینطوربوده، دلیلی برای مخالفت شما با ایران وجود ندارد وبلکه باید ازبابت همکاری با ارباب ، مورد تشویق تان  هم باشد!!!

ضمنا، خروج آمریکا ازبرجام یک جرم مسلم قضائی است ازبابت عدم وفا به عهد وبی احترامی به امضای خود ومصوبه ی شورای امنیت سازمان ملل متحد واین افتخاری برای او محسوب نمیشود وبرعکس دیگران متوجه میشوند که با چه جانوران انسان نمایی طرف حساب هستند واین موضوع ، ازاقتدار مدام درحال کاهش آمریکا کم میکند : طمع میکند درهمه / ضرر خواهد کرد درهمه!

همچنین :

” خصوصیت ذاتى کنفرانس ورشو در رابطه با تغییر بنیادى در ایران بیش از هر چیز در این سمبولیزه میشود که رژیم در کلیتش، هیچ جایى در کنفرانس ندارد. یعنى اینکه تغییر به او تحمیل خواهد شد و رژیم حتى حق اظهار نظر هم ندارد “.

کشورهای بزرگی مانند چین، روسیه ، هندوستان و … که صاحب بیشترین جمعیت جهان بوده ومجموعا قویتر ازآمریکا هستند، این افتخار را به آمریکا ندادند که دراین خیمه شب بازی شرکت کنند!

ضمنا کشورهای شرکت کننده هم نمایندگانی پایین تر ازسطح وزیر باین کنفرانس اعزام کردند که نتایج اینگونه شرکت کردن ، ازهم اکنون روشن است !

این شرکت کنندگان کم وبیش دون پایه ، قادر به تحمیل نظریات خود به شورای امنیت نیستند تا شورای امنیت سازمان ملل متحد بتواند چیزی را به ایران تحمیل کند!

صابر

————————

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید