این روسپی سیاسی، باند رجوی را دموکرات معرفی میکند!

0
960

او آنقدر وقیح بود که عملی برخلاف قطعنامه ی شورای امنیت سازمان ملل متحد که  کشورش یکی از 5 عضو دائمی آنست ، انجام داد و ثابت نمود که قول او فرقی با ” بول ” اش ندارد وانسان کاملا غیر قابل اعتماد است! دیگر اینکه ایران از یکسو  بخاطر عدم قبول امر ونهی های آمریکاست که اینگونه زیر فشار است وازطرف دیگر ، ترامپ با این کارها درصدد جلوگیری از رشد وتوسعه ی ما بوده و نمیخواهد ایران از موقعیت فعلی خود بعنوان یک کشور پیرامونی وصادرکننده ی مواد خام خارج شده وسررشته ی زندگی خود را با خودکفایی وتوسعه ، بیشتر ازاین دردست بگیرد! خلاصه اینکه فعالیت های اتمی ایران که اینک تماما قانونی است ، تنها یک بهانه بوده وصرفا جهت لاپوشانی هدف آمریکا برای تسلیم کامل ما وقرار گرفتن درمدار اسرائیل وعربستان و  آلت دست بودن آمریکا درسرکوب مردم منطقه واحیانا محاصره ی کامل تر روسیه وچین و تسلط بلامنازع برجهان است! دوباره :

” جولیانی در پاسخ به این سؤال که در ورشو به‌دنبال چه هدفی هستید افزود: در این جا هدف این است که تلاش کنیم کشورهای اروپایی موضعی با شدت و قاطعیت آمریکا علیه ایران اتخاذ کنند. پرزیدنت ترامپ سیاست‌های فاجعه‌آمیز پرزیدنت اوباما را برگرداند که بسیار بدتر از کاری بود که اروپا انجام داده بود او به آنها کمک مالی کرد به آنها میلیارد ها دلار داد که کاملاً بیجا بود “.

یعنی میفرماید که برگرداندن قسمتی ازپول ایران بخودش ، کار ناصوابی بوده؟! عجب حرامخوری است این مردک با آن سن وسالی که احتیاج باینهمه پول ندارد ولی طمع اش سیری ناپذیر! حق با سعدی است که فکر میکند چشم مرد دنیا دوست را “خاک گور پر” میتواند پرکند وآن روز برای این پیرمرد حریص بزودی فرا خواهد رسید!

این روسپی سیاسی، باند رجوی را دموکرات معرفی میکند!

حمید تبریزی ـ 16.02.2019

Rajavi-Kodam Ruspi siyasi rajavi ra demokrat moarefi mikonad

این روسپی سیاسی، باند رجوی را دموکرات معرفی میکند!

رودی جولیانی، شهردار اسبق نیویورک، وکیل فعلی ترامپ و … ،  کسی که سال های طولانی با اخاذی های کلان از سازمان مجاهدین خلق رجوی بنفع اهداف ضدبشری وضد ایرانی آن سخنرانی هایی میکند ، درتظاهرات این گروه دراطراف ساختمان جلسه ای که برگزاری اش بیخود بود ، به سخنرانی پرداخت.

بیخود از آنجهت که این نوع جلسه قبلا با همین ترکیب و حتی درسطحی بالاتر در ریاض تشکیل شده بود وتوفیقی نداشت!

باند رجوی حرف های تکراری ومشحون از اتهام زنی او علیه ایران را مغتنم شمرده و علاوه بر سیمای ضد مردمی اش ، درتمامی رسانه های مجازی اش منتشراش کرده تا مشروعیتی برای خود درست کند؟؟!!

در این مورد، در رسانه های رجوی چنین میخوانیم :

” …  جولیانی اضافه کرد: واقعیت این است به‌دلیل آن که دونالد ترامپ آن‌قدر شجاعت داشت که تحریمها را مجدداً اعمال کرد و به‌خاطر آن که او از آن توافقنامه وحشتناکی که انجام شده بود بیرون کشید ایران اکنون باید متحمل پیامدهای جاه‌طلبیهای اتمی خود باشد و کشور تحت فشار شدیدی قرار گرفته است “.

برعکس!

او آنقدر وقیح بود که عملی برخلاف قطعنامه ی شورای امنیت سازمان ملل متحد که  کشورش یکی از 5 عضو دائمی آنست ، انجام داد و ثابت نمود که قول او فرقی با ” بول ” اش ندارد وانسان کاملا غیر قابل اعتماد است!

دیگر اینکه ایران از یکسو  بخاطر عدم قبول امر ونهی های آمریکاست که اینگونه زیر فشار است وازطرف دیگر ، ترامپ با این کارها درصدد جلوگیری از رشد وتوسعه ی ما بوده و نمیخواهد ایران از موقعیت فعلی خود بعنوان یک کشور پیرامونی وصادرکننده ی مواد خام خارج شده وسررشته ی زندگی خود را با خودکفایی وتوسعه ، بیشتر ازاین دردست بگیرد!

خلاصه اینکه فعالیت های اتمی ایران که اینک تماما قانونی است ، تنها یک بهانه بوده وصرفا جهت لاپوشانی هدف آمریکا برای تسلیم کامل ما وقرار گرفتن درمدار اسرائیل وعربستان و  آلت دست بودن آمریکا درسرکوب مردم منطقه واحیانا محاصره ی کامل تر روسیه وچین و تسلط بلامنازع برجهان است!

دوباره :

” جولیانی در پاسخ به این سؤال که در ورشو به‌دنبال چه هدفی هستید افزود: در این جا هدف این است که تلاش کنیم کشورهای اروپایی موضعی با شدت و قاطعیت آمریکا علیه ایران اتخاذ کنند. پرزیدنت ترامپ سیاست‌های فاجعه‌آمیز پرزیدنت اوباما را برگرداند که بسیار بدتر از کاری بود که اروپا انجام داده بود او به آنها کمک مالی کرد به آنها میلیارد ها دلار داد که کاملاً بیجا بود “.

یعنی میفرماید که برگرداندن قسمتی ازپول ایران بخودش ، کار ناصوابی بوده؟! عجب حرامخوری است این مردک با آن سن وسالی که احتیاج باینهمه پول ندارد ولی طمع اش سیری ناپذیر!

حق با سعدی است که فکر میکند چشم مرد دنیا دوست را “خاک گور پر” میتواند پرکند وآن روز برای این پیرمرد حریص بزودی فرا خواهد رسید!

مجددا :

” رودی جولیانی ادامه داد: سازمان مجاهدین خلق آلترناتیو رژیم است، خانم رجوی، مریم رجوی پرزیدنت ام.ئی.کی است. تصور کنید این گروهی است که در جستجوی دموکراسی در ایران بوده و توسط یک زن رهبری می‌شود. و او تنها زن در این گروه نیست بسیاری از زنان در رهبری این گروه می‌باشند “.

این سازمان مافیایی ،  تنها  مورد مصرف موقت قزار گرفته و حتی ازطرف دولت پنهان شما هم برسمیت شناخته نمیشود و دموکرات  نامیدن مریم و سازمانش شبیه کچلی است که نامش را ذوالفعلی گذاشته اند!

دیگر اینکه، مریم به نیابت ازطرف مسعود رجوی در تشکیلاتی با اعضای مفلوک وشستشوی شده حکمرانی دارد وبقیه ی زنان  که درظاهر رهبر ورئیس هستند ، محتمل که اجازه ی خواب وخوراک خود را هم ندارند!

سپس :

“… دولت من می‌خواهد شاهد تغییر ایران باشد، اما دولت من یعنی وزارت‌خارجه و پرزیدنت از تغییر رژیم صحبت نکرده‌اند، برای همین من از موضع خودم صحبت می‌کنم و از طرف گروهی از افراد از جمله افرادی مانند ۴رئیس ستاد سابق و پاتریک کندی و تعداد بیشماری جمهوریخواه و دموکرات از جانب باب توریسلی سناتور دموکرات صحبت می‌کنم که خواستار تغییر رژیم می‌باشیم “.

دولت شما درظاهر چنین میکند وبه چیزی جز تسلیم رژیم ایران راضی نیست واین چیزی جز تغییر رژیم معنی نمیدهد!

وانگهی شما و دوستانتان بخاطر پولی که میگیرید ، مجبور به راستگویی واعلام موضع دولت خود میباشید و محذورات دولت خود را ندارید!

ضمنا ، هیچ کشوری نمیتواند روش خود را برکشور دیگر تحمیل کند وبجای مثلا مردم ایران تصمیم بگیرد واگر شما چنین میکنید، متجاوز و سلطه گر وضد دموکراتیک تشریف دارید!

همینطور :

” کشوری که به حمایت از وحشی‌ترین و جنایتکارترین گروه‌های تروریستی در جهان ادامه می‌دهد قابل اعتماد نیست. نمی‌توان به آن اعتماد کرد “.

این صفت بیش ازهمه شامل دولت آمریکا میشود وآیا توصیه ی شما این است که کسی به دولت آمریکا اعتماد نکند؟!

چرا برعلیه دولت خود تبلیغ میکنید؟!

لابد از کثرت  احزاب مردمی  ووسعت دموکراسی؟!

ونهایت اینکه :

” … ایران، جنایتکارترین رژیمی است که لااقل من در این بخش از جهان می‌شناسم. آنها صدها هزار نفر را اگر نگویم میلیونها نفر، به‌قتل رسانده‌اند “.

ایران به کدام کشور حمله کرده ومیلیون ها نفر را بقتل رسانده؟!

آمریکا با انجام حدود 50 کودتا ودهها حمله ی نظامی ، اقلا 10 میلیون نفر را بطور مستقیم کشته و این آمار درمورد کسانی که بطور غیر مستقیم کشته ، مجروح ویا غارت شده ومورد تجاوز قرار گرفته اند ، چندین برابر است وآیا دراین مورد قیاس بنفس نمیکنید؟!

—————————–

USA-Rahbare Oposition

ایران قلم : ” رهبر اپوزیسیون ” به جای ملاقات با مریم رجوی با مسیح علی نژاد ملاقات کرد

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید