زهرا میرباقری: تلاش اروپا برای استقلال و تلاش رجوی برای مزدوری علیه وطن

0
1244

سازمان مجاهدین خلق برای وطن فروشی به آمریکا شتابان به دره دریوزگی اجنبی و دادن اطلاعات هرچه بیشتر از ایران اقدام و عمل کردند و پیش رفتند، اسناد آن و اطلاعات مهم و پایه ای آنرا جداشدگان این سازمان تاکنون با اسناد و مصاحبه های خود و گزارشات و کتب ارائه داده اند، این چیزی است که آه و فریاد شخص رجوی را در تمام جلسات مخفی و آشکار و سایت های آن برملا کرده است. رجوی همچنان مشتاقانه برای وارد کردن مصیبت هرچه بیشتر به ملت ایران و گرفتن هزینه هرچه بیشتر از ملت تلاش و تبلیغات می کند…  در آخر باید گفت کوه موش زایید:

در حالیکه مریم رجوی خائنانه برای شرکت در حاشیه های نشست ضد ایرانی ورشو له له می زند، پمپئو وزیر خارجه آمریکا با مسیح علینژاد دیدار کرد وعکس گرفت و باید به رجوی گفت اینبار نه تو بلکه جدا شدگان از فرقه خطرناکت بتو می گویند “یک سوتی”.

تلاش اروپا برای استقلال و تلاش رجوی برای مزدوری علیه وطن

زهرا سادات میرباقری ـ 16.02.2019

USA-Rahbare Oposition

ایران قلم: ” رهبر اپوزیسیون ” به جای ملاقات با مریم رجوی با مسیح علی نژاد ملاقات کرد

لینک به منبع

تلاش اروپا برای استقلال و تلاش رجوی برای مزدوری علیه وطن

توسط انجمن نجات مرکز تهران آخرین بروزرسانی ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

خانم زهرا سادات میرباقری

این روزها خبرهای هیجان انگیز در رسانه ها زیاد است، خبرهای تلاش هرچه بیشتر اروپا برای استقلال، تا زیربار زورگویی های ترامپ نرود، و درمقابل، رجویِ مدعی پرآتشه ضد امپریالیست شتابان به کجا می رود؟

رجوی از زمانی که در ایران حضور داشت و یا در محافل و جلسات تشکیلاتی در خارج کشور خیلی مدعی ضدامپریالیسم بودن! بخصوص آمریکا بود و بعد از حمله نظامی آمریکا به عراق و سقوط رئیس جمهور آن و همزمان محاصره و بمباران قرارگاه مجاهدین خلق در عراق توسط آمریکا، رجوی ذلیلانه پیام و پیک دوستی و چاکرم و نوکرم برای آمریکا فرستاد و با فرمان وی برای تحویل سلاح ها و تجهیزات نظامی، سازمان مجاهدین خلق برای وطن فروشی به آمریکا شتابان به دره دریوزگی اجنبی و دادن اطلاعات هرچه بیشتر از ایران اقدام و عمل کردند و پیش رفتند، اسناد آن و اطلاعات مهم و پایه ای آنرا جداشدگان این سازمان تاکنون با اسناد و مصاحبه های خود و گزارشات و کتب ارائه داده اند، این چیزی است که آه و فریاد شخص رجوی را در تمام جلسات مخفی و آشکار و سایت های آن برملا کرده است.

رجوی همچنان مشتاقانه برای وارد کردن مصیبت هرچه بیشتر به ملت ایران و گرفتن هزینه هرچه بیشتر از ملت تلاش و تبلیغات می کند.

در زیر می خواهم به چند مورد جدیدِ دریوزگی رجوی به بیگانگان و مورد جدید نشست ورشو و موضع گیری های اروپا در مقابل آن بپردازم:

ساز و کار اروپا و مقابله آمریکا با آن و موضع ملت های جهان در برابر ترامپ و در مقابل موضع خفیف و خائنانه رجوی برای دریوزگی هر چه بیشتر در برابر ترامپ:

الف: هدف آمریکا برای برگزاری نشست ورشو ایجاد اختلاف بین کشورهای اروپایی در باره این ساز و کار است تا اروپا نتواند یک صدا دست به این کار بزند و از پیوستن کشورهای دیگر اروپایی به آن جلوگیری کند. لهستان از کشورهایی است که با فرانسه و آلمان اختلاف زیاد دارد و به سیاستهای آمریکایی ترامپ نزدیک است.

ب: هدف اروپا از این ساز و کار این است که زیر بار تمامی سیاستهای آمریکایی ترامپ نمی رود.

برای نمونه به یک موضع گیری کشور اروپایی اشاره می کنم:

جرمی هانت وزیر خارجه انگلستان در باره ابزار جدید مبادله تجاری با ایران از جمله گفت: ثبت این ساز و کار یک گام بلند است اما همچنان کار بیشتری باید انجام شود. سه کشور اروپایی تنگاتنگ کار میکنند تا به همه جنبه‌های تکنیکی و قانونی مورد نیاز برای عملیاتی کردن این ساز و کار بپردازند. این شامل کار با ایران برای راه اندازی ساختارهای ضروری متناظر می شود و….

موضعگیری های سازمانِ رجوی و هلهله وی برای وارد آمدن مصیبت هرچه بیشتر به مردم ایران:

رجوی در سایتش می نویسد:

“این بیانیه که بجای ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا، توسط سه کشور امضا شده، …”

در مقابل کشور اروپایی:

المانیتورمی نویسد: تحت عنوان «متحدان آمریکا در تلاش برای آب‌بستن به دستور کار ضد ایرانی نشست ورشو” با بیان اینکه نشست مذکور باعث آشکار شدن نگرانی و احتیاط متحدان آمریکا در حمایت از سیاست‌های ضد ایرانی واشنگتن شده، نوشت که اروپایی‌ها در تلاش هستند تا از تمرکز ضد ایرانی این نشست بکاهند. ودر ادامه المانیتور نوشت: “متحدان اروپایی (آمریکا) به دنبال بهانه‌هایی هستند تا هیأت دیپلماتیکی با سطح پایین، نه در سطح وزرای خارجه، به کنفرانس ورشو در تاریخ ۱۳ و ۱۴ فوریه (۲۴ و ۲۵ بهمن) اعزام کنند و همچنین درپی روش‌هایی هستند تا به‌صورت غیرمستقیم و بدون سرزنش کردن آمریکا، دستور کار این نشست را تضعیف نمایند.”

بعد از اعلام صریح «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه درباره عدم حضور در نشست ورشو، نشریه «وال استریت ژورنال» نیز گزارش داد که با توجه به انصراف بسیاری از کشورها از حضور سطح بالا در نشست ورشو خبر می دهد.

موضع گیری ملت های در برابر ترامپ:

تیترسایت های آلمانی :

“بیشتر آلمانی‌ها به آمریکای تحت رهبری ترامپ اعتمادی ندارند”

“آلمانی ها اعتماد خود را نسبت به آمریکای تحت رهبری ترامپ از دست می دهند. طبق یک نظرسنجی ۸۲ درصد آلمانی ها از سیاست های ترامپ ابراز نگرانی می کنند و ۴۲ درصد آنها چین را نسبت به آمریکا قابل اعتمادترمی دانند”

در آخر باید گفت کوه موش زایید:

در حالیکه مریم رجوی خائنانه برای شرکت در حاشیه های نشست ضد ایرانی ورشو له له می زند، پمپئو وزیر خارجه آمریکا با مسیح علینژاد دیدار کرد وعکس گرفت و باید به رجوی گفت اینبار نه تو بلکه جدا شدگان از فرقه خطرناکت بتو می گویند “یک سوتی”.

زهرا سادات میرباقری

///////////////////////

آرشیو موضوع : فعالین حقوق بشر

از پیوستگی تا جدایی از مجاهدین خلق در آلبانی ـ قسمت پنجم

خاطرات محمد عظیم میش مست، خروج از زندان های صدام حسین و ورود به جهنم رجوی

این نحوه کنترل ، نشان از یک حاشیه امن در درون این تشکیلات دارد ، یک اشرافیت محنصر بفرد در طبقه حاکم این فرقه وجود دارد که نیاز وجودى و تضمین بقاى  فرقه مجاهدین است و این طبقه است که به اسم اختیار وآگاهى ، آزادى افراد را سلب نموده و نفرات مانند ربات ،دقیقا همان چیزى را …

درخواست مایک پنس از اروپا: از توافق هسته‌ای دست بردارید، پاسخ آلمان به معاون ترامپ

درخواست مایک پنس از اروپا: از توافق هسته‌ای دست بردارید، پاسخ آلمان به معاون ترامپ

مایک پنس، معاون اول رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا روز پنج‌شنبه ۲۵ بهمن  (۱۴ فوریه) در یک سخنرانی در پایتخت لهستان از کشورهای اروپایی خواست تا با پیوستن به تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، از حمایت از توافق هسته‌ای دست بردارند. او که در کنفرانس “امنیت و ثبات در خاورمیانه” که توسط آمریکا در ورشو سازماندهی شده سخن می‌گفت …

محمد حسین سبحانی:نگاه مجاهدین خلق به کنفرانس ضد ایرانی ورشو، سراب یا واقعیت؟

درخواست مایک پنس از اروپا: از توافق هسته‌ای دست بردارید، پاسخ آلمان به معاون ترامپ

 بعضی از کارشناسان ملاقات پمپئو با مسیح علی نژاد را پاسخی روشن و صریح از جانب دولت ترامپ به فرقه مجاهدین خلق و مریم رجوی دانسته اند. به جز واقعه ذکر شده ، افتضاح اول مریم رجوی تظاهرات جمعه گذشته، 19 بهمن 1397 ،  افراد اجاره ای این فرقه در پاریس بوده است که همه دیدند و حتی توانستند …

همزمان با کنفرانس ورشو، انتقاد تند وزرای خارجه آلمان و فرانسه از سیاست آمریکا

درخواست مایک پنس از اروپا: از توافق هسته‌ای دست بردارید، پاسخ آلمان به معاون ترامپ

نویسندگان مقاله یاد شده بر الزام پایبندی به توافق‌های بین‌المللی تاکید کرده‌اند. آن‌ها بر این باورند که جامعه جهانی باید از پیمان‌ها و توافق‌های بین‌المللی از جمله پیمان‌های زیست‌محیطی، بازرگانی آزاد و تجارت جهانی و همچنین توافق‌های امنیتی از نوع توافق هسته‌ای کشورهای پنج به اضافه یک با ایران دفاع کند. هایکو ماس و ژان ایو لودریان گفته‌اند …

جواد فیرومند: مریم رجوی و توهم سرنگونی از آلبانی

جواد فیرومند: مریم رجوی و توهم سرنگونی از آلبانی

آنها غوغا سالاری پوپولیستی این گروه در اروپا را بحساب تجاوز به مردم و شراکت در تحریم هایی می گذارند که حاکمان فعلی آمریکا علیه زندگی آنان وضع نموده اند. این تنفر روز افزون مردم ایران نسبت به باند رجوی و بازماندگان وطن فروش و توتالیتر فرقه ای است که سازمان مجاهدین خلق نام دارد. بله، روز …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید