ترامپ: برای خلع سلاح اتمی کره شمالی عجله ندارم

0
1120

آقای ترامپ گفت: “عجله ای ندارم. آزمایش ها متوقف شده اند. تا زمانی که آزمایش ها صورت نپذیرند، من هم عجله ای نخواهم داشت. ولی اگر آزمایش ها از سرگرفته شوند، اوضاع فرق می کند.” دونالد ترامپ قرار است هفته آینده برای بار دوم با کیم جونگ اون در ویتنام دیدار کند. دونالد ترامپ پیش از این سخنان با مون جه این، رئیس جمهوری کره جنوبی تلفنی صحبت کرده بود تا در آستانه مذاکرات هانوی، او را در جریان تحولات بگذارد. به گزارش ریاست جمهوری کره جنوبی، آقای مون به آقای ترامپ گفته است که خلع سلاح هسته ای کره شمالی به همکاری های اقتصادی کشورش با همسایه شمالی سرعت خواهد بخشید. بر این اساس، کره جنوبی آماده است برای تسریع خلع سلاح پیونگ یانگ ارتباط راه های مواصلاتی و جاده های دو کره را تسریع کند و به همکاری اقتصادی دو کشور سرعت ببخشد. آقای مون همچنین “رهبری و عزم” آقای ترامپ در پیش بردن گفت و گوها را مهم دانست.

ترامپ: برای خلع سلاح اتمی کره شمالی عجله ندارم

بی بی سی ـ 20.02.2019

ترامپحق نشر دونالد ترامپ هفته آینده با کیم جونگ اون دیدار خواهد کرد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می گوید هدف نهایی از گفت و گو با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، خلع سلاح هسته ای این کشور است ولی برای این کار عجله ندارد.

آقای ترامپ که پس از گفت و گوی تلفنی با رئیس جمهوری کره جنوبی با خبرنگاران صحبت می کرد، تاکید کرد تا زمانی که خلع سلاح کامل کره شمالی صورت نگیرد، تحریم های آمریکا علیه این کشور برقرار خواهند ماند.

آقای ترامپ همچنین توقف آزمایش های هسته ای و موشکی کره شمالی را نشانه موفقیت مذاکرات عنوان کرد.

آقای ترامپ گفت: “عجله ای ندارم. آزمایش ها متوقف شده اند. تا زمانی که آزمایش ها صورت نپذیرند، من هم عجله ای نخواهم داشت. ولی اگر آزمایش ها از سرگرفته شوند، اوضاع فرق می کند.”

دونالد ترامپ قرار است هفته آینده برای بار دوم با کیم جونگ اون در ویتنام دیدار کند.

دونالد ترامپ پیش از این سخنان با مون جه این، رئیس جمهوری کره جنوبی تلفنی صحبت کرده بود تا در آستانه مذاکرات هانوی، او را در جریان تحولات بگذارد.

به گزارش ریاست جمهوری کره جنوبی، آقای مون به آقای ترامپ گفته است که خلع سلاح هسته ای کره شمالی به همکاری های اقتصادی کشورش با همسایه شمالی سرعت خواهد بخشید.

بر این اساس، کره جنوبی آماده است برای تسریع خلع سلاح پیونگ یانگ ارتباط راه های مواصلاتی و جاده های دو کره را تسریع کند و به همکاری اقتصادی دو کشور سرعت ببخشد.

آقای مون همچنین “رهبری و عزم” آقای ترامپ در پیش بردن گفت و گوها را مهم دانست.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید