علی جهانی: نگاهی به تنظیم دوگانه آمریکا و کشورهای غربی با پدیده شوم تروریزم

0
415

نگاهی به تنظیم دوگانه آمریکا و کشورهای غربی با پدیده شوم تروریزم

علی جهانی، وبلاگ آیینه، بیست و یکم فوریه ۲۰۱۹:… چرا آمریکا که مدعی سردمداری مبارزه با تروریسم هست و  در زمان شاه از همین گروه تروریستی رجوی ضربه خورده و مستشارش را در ایران همین گروه تروریستی ترور کرده است نه تنها چشم پوشی می کند بلکه این گروه فرقه گرا و تروریستی را مورد حمایت قرار می دهد ؟ و یا همین دولت آمریکا قتل خاشفچی روزنامه‌نگار منتقد عربستان را در کنسولگری عربستان سعودی در ترکیه را فراموش می کند و شیوخ مرتجع عربستان سعودی را مورد باز خواست قرار نمی دهد؟ 

لینک به منبع

نگاهی به تنظیم دوگانه آمریکا و کشورهای غربی با پدیده شوم تروریزم

همانطور که همه شما در جریان هستید متاسفانه جهان و بطور خاص آمریکا و کشورهای غربی علی رغم اینکه از جانب گروههای تروریستی آسیب دیده اند ولی  با پدیده شوم تروریزم یک تنظیم دوگانه دارند و تروریستها را به دو دسته تروریست خوب و تروریست بد دست تقسیم می کنند و اینگونه با این پدیده شوم تروریزم تنظیم غلط می کنند و بخاطر همین برخورد دوگانه و عدم قاطعیت در مبارزه با گروههای تروریستی ما شاهد جولان دادن گروههای تروریستی بالقوه نظیر فرقه تروریستی رجوی که بسیار خطرناک تر از گروههای بالفعل تروریستی نظیر داعش می باشد ، ددر اروپا و آمریکا هستیم.

در زمینه شما ملاحظه می فرمایید که در حالی که در ورشو به ریاست آمریکا کنفرانس به اصطلاح ضد تهدیدات تروریستی برگزار می‌شود و درآن عملیات تروریستی گروه تروریستی جیش العدل در ایرانشهر را محکوم می کنند و یا آقای ترامپ حادثه تروریستی هند را محکوم می کنند، گروه فرقه گرا و تروریستی رجوی در پاریس و ورشو گردهمایی برگزار می کند و آقای جولیانی این دلال سیاسی  که وکیل شخصی آقای ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم هست در گردهمایی فرقه تروریستی رجوی سخنرانی می کند.

و همچنین در حالیکه که ما شاهد برگزاری کنفرانس امنیتی در برلین هستیم فرقه تروریستی رجوی اجازه برگزاری گردهمایی در برلین را دارد.

حالا این سوال اساسی به ذهن می رسد که چرا آمریکا که مدعی سردمداری مبارزه با تروریسم هست و  در زمان شاه از همین گروه تروریستی رجوی ضربه خورده و مستشارش را در ایران همین گروه تروریستی ترور کرده است نه تنها چشم پوشی می کند بلکه این گروه فرقه گرا و تروریستی را مورد حمایت قرار می دهد ؟ و یا همین دولت آمریکا قتل خاشفچی روزنامه‌نگار منتقد عربستان را در کنسولگری عربستان سعودی در ترکیه را فراموش می کند و شیوخ مرتجع عربستان سعودی را مورد باز خواست قرار نمی دهد؟ و چرا کشور های اروپایی نظیر آلمان و فرانسه علی رغم اینکه این سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی را بخوبی می شناسند و از اقدامات تروریستی اش بطور کامل خبر دارند و همچنین  علی رغم اینکه این گروه تروریستی و فرقه گرا یک گروه بالقوه تروریستی می باشد که بسیار خطرناک تر از گروههای بالفعل تروریستی نظیر داعش می باشد ، نه تنها این موضوع را جدی نمی گیرند و با این تروریست ها برخورد قاطعانه نمی کنند بلکه به آنها آزادانه اجازه جولان دادن در اروپا را می دهند ؟ در اینجا بنظر میرسد که آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل و متحدانش در غرب که به ظاهر مدعی سردمداری مبارزه با تروریسم هستند و کنفرانس ورشو و کنفرانس امنیتی در برلین را سازمان دهی می کنند خودشان  بخاطر برخورد دوگانه با این پدیده شوم تروریزم و تقسیم بندی تروریست ها به دو دسته تروریست خوب و تروریست بد و اجازه جولان دادن به گروه تروریستی رجوی در اروپا و خلاصه اینکه با عدم قاطعیت شان در مبارزه با تروریسم  حامیان اصلی گروههای تروریستی هستند .

—————————–

USA-Rahbare Oposition

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید