تاریخ مصرف سپری شده ی تشکیلات برده داری رجوی وسلطنت طلبان!

0
1364

شما تنها صاحب 2000نیرو در قلعه ی مانز آلبانی هستید که دسترسی فیزیکی به ایران نمیتوانند داشته باشند و متوسط سنی شان 55 سال است وفاقد قدرت رزمی که برای براندازانی مثل شما وجود آن ضروری است، میباشید! کانون های شورشی هم حداکثر متشکل ازافراد تنها و یا حداکثر محفلی هستند که دربرابر دریافت پول از سازمان، بطور دزدانه عکسی ازمریم ومسعود را درجای خلوت ودور ازچشم اغیار به تصویر میکشند و فی الفوراز محل حادثه میگریزند ویا از تکنیک های صوتی- تصویری استفاده نموده و در خانه هایشان کلیپ و تصویری میسازند ومنتشر میکنند که این کارها احتیاج به کانون های متعدد هم ندارد! مهم آن است که درتظاهرات یکسال گذشته، شعاری ازدهان شرکت کنندگان که نشان از توجه شان به رجوی وتشکیلاتش باشد، بیرون نیآمد! ضمنا جهانی که شما ازآن صحبت میکنید، عبارت از دولت سلطه گر آمریکاست با دولت های نوچه ای که دراختیارش دارد و عقلا نمیتوانند سخنگوی جهان باشند وحمایت کجدار مریض او از شما ، مشروعیتی به شما نمیبخشد!

تاریخ مصرف سپری شده ی تشکیلات برده داری رجوی وسلطنت طلبان!

حمید تبریزی ـ 25.02.2019

من اگر جای دست بقلمان و یا مسئولین باند رجوی بودم ، با گذاشتن کمی وقت وخواندن تاریخ ومراحل آن ، متوجه میشدم که سلطنت نوع ایرانی وهم تشکیلات رجوی درچهارچوب نظام های فئودالی وبرده داری قرار دارند وتاریخ مصرف شان ، قرن و سده هایی بپایان رسیده و تنها در موزه ها میتوان درباره ی آنها به بحث وگفتگو پرداخت!

اما ، امپریالیزم که برای عقب نگ

ه داشتن کشورها ، همواره تلاش دارد که این مرده های تاریخی را زنده کند و درست ازهمین روست که نام مجاهدین رجوی و رضا پهلوی در رسانه های آنها مطرح میشود!

این دوجریان مجموعا ضد ملی وارتجاعی هم باورشان میشود که عددی هستند و درنتیجه تشویق میشوند که متاع بنجل خود را دربازار سیاست ایران مطرح کنند!

مشکل موجود در این بین ، رقابت سختی است که بین این دوعنصر تاریخ گذشته وجود دارد وهردو سعی میکنند به امپریالیزم نشان دهند که متاع آنها با ارزش تر است وبنفع اوست که سرمایه گذاری ها وامیدهای خود را بر روی او متمرکز کنند!

درجریان این رقابت ها وحسد ورزی ها، این دوجریان مفلوک وضد مردمی به جدل های قلمی زیادی هم مشغول میشوند که نوشته ی مورد بررسی فرهاد اشراقی ازباند رجوی درهمین راستاست!

او در رسانه های رجوی نوشته است :

” تنها هماورد این رژیم یعنی سازمان مجاهدین که خودش را بسلامت از زیر تیغ بالفعل خامنه ای رهانید، اکنون با توانی صدبرابر به گسترش کانونهای شورشی و استمرار قیام مشغول است و جایگزین دمکراتیک یعنی شورای ملی مقاومت برهبری خانم مریم رجوی هر روز اعتبار و شناخته شدگی بیشتری در بالاترین سطوح جهانی می یابد “.

صد برابر؟!

شما تنها صاحب 2000نیرو در قلعه ی مانز آلبانی هستید که دسترسی فیزیکی به ایران نمیتوانند داشته باشند و متوسط سنی شان 55 سال است وفاقد قدرت رزمی که برای براندازانی مثل شما وجود آن ضروری است، میباشید!

کانون های شورشی هم حداکثر متشکل ازافراد تنها و یا حداکثر محفلی هستند که دربرابر دریافت پول از سازمان، بطور دزدانه عکسی ازمریم ومسعود را درجای خلوت ودور ازچشم اغیار به تصویر میکشند و فی الفوراز محل حادثه میگریزند ویا از تکنیک های صوتی- تصویری استفاده نموده و در خانه هایشان کلیپ و تصویری میسازند ومنتشر میکنند که این کارها احتیاج به کانون های متعدد هم ندارد!

مهم آن است که درتظاهرات یکسال گذشته، شعاری ازدهان شرکت کنندگان که نشان از توجه شان به رجوی وتشکیلاتش باشد، بیرون نیآمد!

ضمنا جهانی که شما ازآن صحبت میکنید، عبارت از دولت سلطه گر آمریکاست با دولت های نوچه ای که دراختیارش دارد و عقلا نمیتوانند سخنگوی جهان باشند وحمایت کجدار مریض او از شما ، مشروعیتی به شما نمیبخشد!

همینطور :

” یکی از اصلی ترین ترفندهای رژیم برای این منظور، بسیج برای تولید آلترناتیوهای پوشالی برای علم کردن در برابر آلترناتیو واقعی اش است تا از این طریق شتاب یگانه هماورد خود یعنی شورای ملی مقاومت و مجاهدین را بگیرد. فضای مجازی هم زمینه این تاکتیک را با کمترین هزینه فراهم کرده است “.

من چنین چیزی را ندیده وازکسی هم نشنیده ام که رژیم قصد آلترناتیو سازی برعلیه خودش داشته  باشد ومعلوم نیست این حرف ازبرای چه مطرح میشود.

آیا برای خودنمائی وتبلیغ نیست که چون ازپایه غلط است ، سودی برایتان ندارد و ممکن است زیان هم برساند؟!

دوباره :

” اما در این میان، جالب تر و مضحک تر از همه، بادکردن بقایای سلطنت است. منظور همان رژیم منفور شاه که در انقلاب ضدسلطنتی برای همیشه به زباله دان تاریخ پرتاب شد. .. “.

در کنار باد کردن جریانات متعدد ، این جریان هم بکمک سلطه گران علم میشوند تا مبارزات صنفی- مدنی مردم ایران ملوث شود و غیر ازاین نیست!

مشکل شما حسادتی است که نسبت به این رقبا- که هریک بدنام تر ازدیگری است- میباشد و ممکن  ومنطقی نیست که این علم کردن ها کار جمهوری اسلامی ایران باشد!

مجددا :

” هرآنکس که درک مختصری از قانونمندیهای مبارزه…داشته و جدیت ادعای آلترناتیو بودن برای یک ایران آزاد بعداز آخوندها را داشته باشد، بی تردید می داند که علم کردن سلطنت و دیگر آلترناتیوهای نوظهور و مجازی یک شوخی بیش نیست و تنها کارایی اش کند کردن پیشروی قیام و فرجه دادن به فاشیسم آخوندی است “.

همین قانونمندی های مبارزه شامل شما هم میشود که با مناسبات درون سازمانی خود نشان دادید که جزو نیروهای قرون وسطایی بوده وامکان روی کار آمدنتان وجود ندارد!

امپریالیم هم که اینها وشما را علم کرده ، میداند که هیچکدام بدرد آلترناتیو بودن نمیخورید ولی اینرا هم میداند که مختصر فشاری هم به جمهوری اسلامی ، بالاخره فشار است !

با توجه باینکه این سلطه گر ، امکانات کوتا و … را کمتر ازگذشته دارد، استفاده از شما، سلطنت طلبان  و … را مانند پیدا کردن کفش کهنه ای در بیابان برهوت ، نعمت خداوندی میداند!

rajavi-va-payane-tahlilhaye-abaki-dar-iraq

———————–

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید