ابراهیم خدابنده:به اصطلاح خیریه مجاهدین خلق ، نقض قوانین غیر سیاسی بودن …

0
893

یک سازمان خیریه ای ثبت شده در لندن موسوم به “انجمن بین المللی کتابخانه” یک کارزار گسترده را تحت عنوان “حمایت از صدای خلق” برای جمع آوری کمک مالی برای کانال تلویزیونی متعلق به سازمان مجاهدین خلق براه انداخته است. این به اصطلاح سازمان خیریه ای این واقعیت را پنهان نمی سازد که از اهداف سازمان مجاهدین خلق، یک فرقه تروریستی که نه تنها حامی خشونت و خونریزی برای تغییر رژیم در ایران است بلکه ۱۲۰۰۰ نفر از مردم ایران را از سال ۱۹۸۱ کشته است، حمایت می نماید. و در تمامی این سالها، لندن مرکز فعالیت های اقتصادی غیرقانونی مجاهدین خلق از خیریه های ساختگی گرفته تا مجتمع ها و هتل ها و فروشگاه های زنجیره ای که ظاهرا به این خیریه ها به عنوان کمک مالی منتقل شده اند بوده است.

به اصطلاح خیریه مجاهدین خلق ، نقض قوانین غیر سیاسی بودن کمیسیون خیریه انگلستان

ابراهیم خدابنده ـ 23.03.2019

لینک به منبع : انجمن نجات  

لینک به متن انگلیسی

به اصطلاح خیریه مجاهدین خلق ، نقض قوانین غیر سیاسی بودن کمیسیون خیریه انگلستان

یک سازمان خیریه ای ثبت شده در لندن موسوم به “انجمن بین المللی کتابخانه” یک کارزار گسترده را تحت عنوان “حمایت از صدای خلق” برای جمع آوری کمک مالی برای کانال تلویزیونی متعلق به سازمان مجاهدین خلق براه انداخته است.

لینک به سایت متعلق به مجاهدین خلق در این رابطه:

http://iliberty.org.uk/what-we-do/support-the-voice-of-the-iranian-peoples-human-rights/

خیریه مجاهدین خلق مریم رجوی در لندن برای پولشویی و تروریسم در خاورمیانهمسعود کلانی، یک عضو رده بالای مجاهدین خلق و مجری تلویزیون ماهواره ای آنان، درخواست کمک مالی برای فرقه می نماید.

این به اصطلاح سازمان خیریه ای این واقعیت را پنهان نمی سازد که از اهداف سازمان مجاهدین خلق، یک فرقه تروریستی که نه تنها حامی خشونت و خونریزی برای تغییر رژیم در ایران است بلکه ۱۲۰۰۰ نفر از مردم ایران را از سال ۱۹۸۱ کشته است، حمایت می نماید. و در تمامی این سالها، لندن مرکز فعالیت های اقتصادی غیرقانونی مجاهدین خلق از خیریه های ساختگی گرفته تا مجتمع ها و هتل ها و فروشگاه های زنجیره ای که ظاهرا به این خیریه ها به عنوان کمک مالی منتقل شده اند بوده است.

لندن به عنوان بهشت فعالیت های پولشویی مجاهدین خلق طی سالیان گذشته معرفی گردیده است. در دهه ۱۹۸۰ میلادی ثابت شد که یک سازمان خیریه ای ثبت شده به نام “ایران اید”، که حمایت بسیاری از سیاستمداران انگلیسی را هم داشت، یک گروه پوششی برای مجاهدین خلق بوده که برای فریب و کلاهبرداری تأسیس گردیده است. در کمال تعجب مقامات انگلیسی اجازه فعالیت بدون برخورد با هیچ چالشی را به این سازمان های خیریه ای که توسط مجاهدین خلق گشایش یافته و به ثبت رسیده اند می دهند.

خیریه مجاهدین خلق مریم رجوی در لندن برای پولشویی و تروریسم در خاورمیانهلندن به عنوان بهشت فعالیت های پولشویی مجاهدین خلق طی سالیان گذشته شناخته میشود

برای همه کسانی که با مجاهدین خلق آشنایی دارند روشن است که هدف از به ثبت رساندن این گونه خیریه ها پول شویی است. پول کثیف به عنوان کمک مالی توسط چک یا به صورت نقد در ارقام کلان به حساب این خیریه ها واریز گشته و سپس به دوبی در امارات متحده عربی برای فعالیت های به اصطلاح خیریه ای منتقل می گردد و سپس در آن نقطه تمامی رد این پول ها پاک می شود. خیریه های مجاهدین خلق به اسم اعضای رده پائین سازمان به ثبت می رسند که به راحتی چنانچه هر زمان مشکلی پیش بیاید ناپدید می گردند و سپس یک خیریه دیگر فورا به ثبت می رسد تا جایگزین گردد. مجاهدین خلق همچنین در کار قاچاق انسان علاوه بر پولشویی فعالیت دارند.

خیریه مجاهدین خلق مریم رجوی در لندن برای پولشویی و تروریسم در خاورمیانهآیا رسم انگلستان است که گروه تروریستی بتواند خیریه به ثبت رسانده و کمک مالی برای برنامه های افراطی خود جمع نماید؟

آیا رسم کشور انگلستان بر این است که یک گروه تروریستی – یا حتی یک سازمان سیاسی – بتواند یک ارگان خیریه ای را به ثبت رسانده و کمک مالی برای مصرف برنامه های تبلیغات سیاسی – خصوصا برنامه های افراطی – جمع نماید؟ آیا کمیسیون خیریه انگلستان (ارگانی که در این کشور ناظر بر فعالیت های ارگان های خیریه ای می باشد) چنین رفتاری که ناقض قواعد خودش است را تأیید می نماید؟ قطعا، سازمان مجاهدین خلق یک گروه ناشناخته نیست. کمیسیون خیریه انگلستان باید مطمئن گردد که تحقیقات کامل در خصوص این نقض آشکار قوانین خودش به عمل آید.

ابراهیم خدابنده

//////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید