اشک تمساح مریم رجوی برای سیل زدگان کشور!

0
770

حداقل کسانی هستند که داستان آن هیزم شکن وشریک قلابی وشرور اورا خوانده اند: دونفر پیش قاضی میروند ویکی مدعی میشود که طرف مقابل ازدادن سهم او درهیزم شکنی ، خودداری میکند. قاضی ازطرف مقابل میپرسد که چه جوابی باین ادعا دارد که او ( هیزم شکن واقعی ) میگوید که من کارم شکستن هیزم وفروختن آنست وزمانی که من هیزم میشکستم ، مدعی من در کنارم بود ولی درکار شرکتی نداشت. قاضی مسئله را از شاکی میپرسد که جواب میدهد درست است که من هیزم نشکستم اما دربرابر هرضربه ی تبر هیزم شکن ، ” نقی ” میکردم! قاضی پول های بدست آمده ازهیزم شکن را درخواست کرده وآن را دربالای سرخود نگه داشته و شروع به ریختن آن دردست دیگرش که پایین بود کرد و ضمن اعاده ی تمامی پول ها به هیزم شکن، به شاکی مریم صفت گفت که تو فقط صدا درآورده ای واجرت المثل کارت صدای پول هایی بود که شنیدی!! لابد مریم هم میخواهد داستان آن مرد شرور را تکرار کند که البته نتیجه ای بهتر از او نخواهد گرفت وجوانان ایران به کمک های بی دریغ خود ادامه داده ونشان خواهند داد که آن نیستند که مریم ازآنها توقع دارد!

اشک تمساح مریم رجوی به سیل زدگان کشور!

حمید تبریزی ـ 27.03.2019

در اطلاعیه شورای  باصطلاح ملی مقاومت ایران که یکی از نام های پرتعداد باند رجوی است ، میخوانیم :

” خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران صمیمانه‌ترین همدردیها و تسلیتهای خود را به بازماندگان قربانیان فاجعه سیل و عموم مردم به‌ویژه در شیراز ابراز داشت و آرزوی بهبودی هر چه سریع‌تر برای مصدومان و مجروحان نمود”.

او که یک گروه چند هزارنفری از مردم ایران را برای ارضای نفسانیات پلید خود به بند کشیده ، نمیتواند دلی برای سوزانیدن به مردم ایران داشته باشد و بنابراین این حرف های او شبیه اشک تمساح است که موقع بلعیدن قربانی خود ازچشمش سرازیر میکند!

عملکرد او نشان میدهد که او درته دل خود آرزو میکند که میزان این تلفات، هرچه بیشتر بوده، خسارات زیادی به کشور وارد شود تا راحت تر دربرابر ارباب او زانو زده و ازاین گیرودار،نمدی برای دوختن کلاه بر سر زنده یا مرده ی رجوی بدست آورد!

بلی وضع هرچه بدتر کشور ومردم ایران، بزرگترین آرزوی قلبی او بعنوان یک دشمن غدار ” خلق قهرمان ” است!

او فکر کرده که ایران هم ” هائیتی ” است که آمریکا آنجا را به بهانه ی رفع عوارض سونامی اشغال کرد و بدون انجام اقدامی درجهت رفع خرابیها، آنجا را به متصرفات خود تبدیل کرد!

درادامه ی این پیامی که از سر ذوق صادر شده، آمده است :

” ایشان جوانان غیور در سراسر کشور را به کمک‌رسانی فعال به سیل زدگان در فارس، لرستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، بوشهر، ایلام، قم، کرمانشاه، گلستان و دیگر نقاط کشور فراخواند و گفت در شرایطی که خامنه‌ای و روحانی و دیگر آخوندها و سردمداران جنایتکار رژیم تنها در فکر حفظ نظام ننگین ولایت فقیه هستند، کمک‌رسانی مستقل مردمی یک وظیفه مبرم ملی و میهنی است “.

حداقل کسانی هستند که داستان آن هیزم شکن وشریک قلابی وشرور اورا خوانده اند:

دونفر پیش قاضی میروند ویکی مدعی میشود که طرف مقابل ازدادن سهم او درهیزم شکنی ، خودداری میکند.

قاضی ازطرف مقابل میپرسد که چه جوابی باین ادعا دارد که او ( هیزم شکن واقعی ) میگوید که من کارم شکستن هیزم وفروختن آنست وزمانی که من هیزم میشکستم ، مدعی من در کنارم بود ولی درکار شرکتی نداشت.

قاضی مسئله را از شاکی میپرسد که جواب میدهد درست است که من هیزم نشکستم اما دربرابر هرضربه ی تبر هیزم شکن ، ” نقی ” میکردم!

قاضی پول های بدست آمده ازهیزم شکن را درخواست کرده وآن را دربالای سرخود نگه داشته و شروع به ریختن آن دردست دیگرش که پایین بود کرد و ضمن اعاده ی تمامی پول ها به هیزم شکن، به شاکی مریم صفت گفت که تو فقط صدا درآورده ای واجرت المثل کارت صدای پول هایی بود که شنیدی!!

لابد مریم هم میخواهد داستان آن مرد شرور را تکرار کند که البته نتیجه ای بهتر از او نخواهد گرفت وجوانان ایران به کمک های بی دریغ خود ادامه داده ونشان خواهند داد که آن نیستند که مریم ازآنها توقع دارد!

مجددا :

” خانم رجوی افزود رژیم آخوندی … با چپاول اموال مردم و به هدر دادن آنها در سرکوب و تروریزم و جنگ‌افروزی و پروژه‌های ضد ملی اتمی و موشکی، شهرها و روستاهای کشور را به ویرانی کشانده، از حداقل زیرساختها محروم کرده‌ و در مقابل حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل بی‌دفاع گذاشته‌اند. خسارات و ضایعات انسانی و مادی هموطنان ما در مقابل چنین حوادثی به‌مراتب بیشتر از دیگر کشورها و استاندارد جهانی است “.

البته وضع ایران با اینکه تعریف چندانی ندارد اما درمقام مقایسه با گذشته ، فرق بسیاری کرده و این فرق در روستاها چشمگیرتر است که از اغلب تسهیلات زندگی شهری بهره مندند.

تقریبا روستایی پیدا نمیشود که آب سالم ، برق، تلفن، جاده و … نداشته باشد و مقاوم تر ازگذشته دربرابر حوادث طبیعی هستند که البته میشد با پیش بینی های علمی تر وتوجه به تذکرات کارشناسان محیط زیست وجلوگیری از کار زمینخواران طماع ، وضع را بارها بهتر ازاین نمود والبته موشک ساختن کشور برای جلوگیری ازجنگ که از سیل و … هم خطرناک تراست ، ربطی به تشدید سیل وزلزله ندارد.

اغلب کشورها درمقابل این حوادث طبیعی قرار میگیرند وارباب شما اتفاقا جزو آنهائی است که درمواجهه با این حوادث ، بی دست وپایی اسفباری نشان میدهد !

اما این بدان معنی نیست که ما اقدامات پیشگیرانه ای انجام ندهیم.

اقداماتی که این حوادث تلخ، باید به کارهای ما شتاب بیشتری بخشیده وبخاطر تعدادی زمینخوار که جز به پول به چیزی نمی اندیشند ، اجازه ندهیم که خللی درعزم ما که دیگر باید جزم باشد ، بوجود نیآید و حسرت دوباره خراب شدن قسمت هایی ازکشور را در قلب سیاه مریم باقی بگذاریم!

///////////////////////////////////

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید