احسان بیدی: آنچه بر فرقه مجاهدین خلق در سال 1397 گذشت

0
939

یعنی  مریم رجوی درسال 97  از مرز جنون و خودفروختگی عبور کرد و علنا از تحریم های جنگ طلبان آمریکایی برعلیه مردم ایران و فشارمظاعف بر روی شانه های آنها حمایت کرد تا جاییکه  حتی عملکردهای ضد میهنی این فرقه مورد نقد و انتقاد هواداران و اعضای  اپورزسیون قرارگرفت. از سوی دیگر برپایی شوی سالیانه فرقه مجاهدین در  ویلپن و همچنین راهپیمایی حداکثر هزار نفره در پاریس و  و ورشو لهستان  عدم پایگاه اجتماعی این فرقه را در میان بیش از 4 تا 5 میلیون ایرانی خارج از کشور بیش از گذشته نشان داد که گویای همه چیز است. همچنین سال 1397 خورشیدی ضربات سنگینی برپیکره  فرقه مجاهدین خلق در آلبانی  زده شد، از یک سو حکم اخراج این فرقه از تیرانا زده شد و النهایه به تبعید شدن این فرقه به خارج از پایتخت کشور آلبانی منجر شد که زندان اشرف 3 نام گرفته است. در همین راستا هر چه افشاگری های اعضای نجات یافته از مجاهدین خلق در آلبانی فزونی گرفت ، شناخت مردم آلبانی از این فرقه تمام عیار گسترش پیدا کرد و به همین دلیل   سازمان مجاهدین خلق مورد خشم و تنفر مردم آلبانی قرارگرفته اند. افشاگری  تلویزیون و رسانه های آلبانی ازماهیت تروریستی این فرقه مزید بر علت شد و ضربات مضاعف برپیکره فرقه مجاهدین خلق زده شد  چه بسا آنچه تلاش کرده بودند که در پروژه سفید سازی این فرقه خشونت طلب و  تروریستی که با صرف مخارج هنگفت و  خوش رقصیها مخفی و علنی به انجام برسانند، همه نقش برآب شد . علاوه بر رسانه های آلبانیایی ،  رسانه های خارجی مطرح اروپایی  از جمله از شبکه 4 انگلیس گرفته تا دیگر رسانه های اروپایی ، از جمله نشریه معتبر  اشپیگل آلمان نیز نوری بر تاریکخانه این فرقه در آلبانی انداختند که به انزوای بیشتر سیاسی ، اجتماعی آن منجر شده است.

آنچه بر فرقه مجاهدین خلق در سال 1397 گذشت

احسان بیدی، تیرانا ، سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ـ ایران آزادی ـ 31.03.2019

لینک به منبع

ehsan-bidi-260-410
فرارسیدن بهار  و نوروز 1398 را به  همه شما عزیزان خجسته باد میگویم و سالی پر از خیر و برکت را برای شما آروزمند هستم .
قصد دارم نگاهی بیندازم  بر آنچه که برفرقه رجوی در سال 1307 گذشت.
بدون تردید بعد از افشاگری ها  وبرملاشدن خودفروختگی  رهبری عقیدتی فرقه مجاهدین، مسعود رجوی و مریم رجوی بر همگان کمابیش اشکار بود که فرقه رجوی ابزار کار دست اربابانش شده بود که در زیر پوست انقلاب گری ریشه به تیشه این سازمان بزند.
اولین نکته این بود که بخوبی نشان داده شد که فرقه خودساخته رجوی علاوه برنداشتن ماهیت میهنی ماهیت خوداستقلالی نداره وچه به درخدمت درامدن درارتش صدام حسین وبعد به خدمت درامدن عربستان واسرائیل بخوبی نشان دادکه این فرقه رجوی چقدر ازماهیت میهنی واستقلال تهی ، و به شدت وابسته به قدرت های بزرگ است و هر جا که بویش به پول برسد برای بقای تشکیلات خود از خودفروشی سیاسی واهمه ای ندارد.
بیشک فرقه رجوی باگذرزمان واغشته بودن دستش به خون هم میهنان  عزیز و فروختن اطلاعات ایران به صدام و شرکت درقتل وعام مردم ایران ومنحرف شدن ازمسیرانقلابی گری و از طرفی اشکارابه مخالفت برخواستن مردم ایران و همچنین خانواده هاییکه که عزیزانشان درفرقه رجوی اسیرهستند و سرانجام افشاگریهایی جداشده ازاین فرقه رجوی وحتی هوادارنش به خوبی نشان داد که فرقه رجوی هیچ پایگاه اجتماعی درایران ندارد و بطور تاریخی  به گورسپرده شده است.
مخصوصا وقتی  آشکارا رهبران و رهبر خودخوانده  فرقه مجاهدین ازتحریم ها برعلیه مردم ایران سخن گرفت و بیش از گذشته در جبهه ای قرار گرفت که رو در روی ملت ایران است .

یعنی  مریم رجوی درسال 97  از مرز جنون و خودفروختگی عبور کرد و علنا از تحریم های جنگ طلبان آمریکایی برعلیه مردم ایران و فشارمظاعف بر روی شانه های آنها حمایت کرد تا جاییکه  حتی عملکردهای ضد میهنی این فرقه مورد نقد و انتقاد هواداران و اعضای  اپورزسیون قرارگرفت.
از سوی دیگر برپایی شوی سالیانه فرقه مجاهدین در  ویلپن و همچنین راهپیمایی حداکثر هزار نفره در پاریس و  و ورشو لهستان  عدم پایگاه اجتماعی این فرقه را در میان بیش از 4 تا 5 میلیون ایرانی خارج از کشور بیش از گذشته نشان داد که گویای همه چیز است.
همچنین سال 1397 خورشیدی ضربات سنگینی برپیکره  فرقه مجاهدین خلق در آلبانی  زده شد، از یک سو حکم اخراج این فرقه از تیرانا زده شد و النهایه به تبعید شدن این فرقه به خارج از پایتخت کشور آلبانی منجر شد که زندان اشرف 3 نام گرفته است.
در همین راستا هر چه افشاگری های اعضای نجات یافته از مجاهدین خلق در آلبانی فزونی گرفت ، شناخت مردم آلبانی از این فرقه تمام عیار گسترش پیدا کرد و به همین دلیل   سازمان مجاهدین خلق مورد خشم و تنفر مردم آلبانی قرارگرفته اند.
افشاگری  تلویزیون و رسانه های آلبانی ازماهیت تروریستی این فرقه مزید بر علت شد و ضربات مضاعف برپیکره فرقه مجاهدین خلق زده شد  چه بسا آنچه تلاش کرده بودند که در پروژه سفید سازی این فرقه خشونت طلب و  تروریستی که با صرف مخارج هنگفت و  خوش رقصیها مخفی و علنی به انجام برسانند، همه نقش برآب شد . علاوه بر رسانه های آلبانیایی ،  رسانه های خارجی مطرح اروپایی  از جمله از شبکه 4 انگلیس گرفته تا دیگر رسانه های اروپایی ، از جمله نشریه معتبر  اشپیگل آلمان نیز نوری بر تاریکخانه این فرقه در آلبانی انداختند که به انزوای بیشتر سیاسی ، اجتماعی آن منجر شده است.
زمانی  فرقه مجاهدین محبوس در اردوگاه اشرف در عراق بودند و ماهیت این فرقه برای مردم اروپا ناشناخته بود ولی وقتی ازعراق اخراج شدن وبه البانیا امدند فضای بازاین کشورها علاقه خبرنگاران را به بررسی آنچه در درون این فرقه می گذرد ، بیشتر کرد و ماهیت ضدانسانی و تروریستی این فرقه برای افکارعمومی مردم اروپا بیشتر عریان شد. از رنج و زندان ها و شکنجه گاه های مخوف فرقه رجوی گرفته تا کشتار مخالفین و افکار بسته رهبری این فرقه، همه اینها به دنیا نشان داده شد  که جامعه آلبانی با یک فرقه تمام عیار خشونت طلب در کشور خود روبرو است.
همچنین در سال 1397 در داخل تشکیلات و ریزش نیرو فزونی گرفت که رجوی را مجبور کرد  آن روی ماهیت مافیایی و خشونت طلبانه خودش را نشان بدهد   و آشکارا  تهدید به قتل اعضای جداشده از مجاهدین خلق در البانی کرد، اعضای قربانی و اسیری که هر کدام بیست تا سی سال سابقه تشکیلاتی در مناسبات سازمان مجاهدین خلق داشته اند.
بنابراین اگر بخواهیم خلاصه کنیم، باید گفت سال 1397 انزوا و مرگ سیاسی ، اجتماعی فرقه مجاهدین خلق را بیش از گذشته رقم زد.
احسان بیدی
البانیا _ تیرانا

_____________________

Filippo Grandi-UNHCR-260-410

نامه سرگشاده اعضای نجات یافته از مجاهدین خلق در آلبانی به آقای فیلیپو گراندی رییس کمیساریای عالی پناهندگان

عالی جناب ،  ما به عنوان پناهنده گانی که هر کدام بیش از بیست تا سال فعالیت سیاسی در عراق و آلبانی داشته ایم ، درخواست های خود برای خروج از […]

Albani-Aktion- Aazaye nejaatyafte dat Albani260-410

تحصن و آکسیون اعتراضی اعضای جدا شده از فرقه مجاهدین خلق در میدان اسکندر بیک تیرانا ـ آلبانی

امروز ، 22.02.2019 برابر با سوم اسفند 1397 ، حدود 40 نفر از اعضای نجات یافته از فرقه مجاهدین خلق در آلبانی در میدان اسکندر بیک آلبانی گرد هم آمدند تا […]

Albania-mojahedin-Konferenz warsho 260-410

محمد سیدی: فرقه مجاهدین خلق و کنفرانس ضد ایرانی ورشو

از سوی دیگر به موازات تبلیغ مریم رجوی برای کنفرانس ضد ایرانی ورشو  در درون تشکیلات ، یکی دیگر سرچماقدار های فرقه مجاهدین به نام بهزاد نظیری به همراه سید محمد سیدالمحدثین  نیروهای اجرایی […]

albania- souz va godaz ferghe mojahedin

غلام علی میرزایی خطاب به مریم رجوی: اسیر جنگی، ننگ یا افتخار؟

شایداین سخنان برای افراد و گروه های بی وطن و وطن فروش چندان خوشایند نباشد، چرا که از وطن بریده و سر در قفای بیگانه و دمب دشمن شده اند. […]

Norwegen 260-410

نامه اعضای جداشده از فرقه مجاهدین در آلبانی به آقای ” رولد نس” سفیر سابق نروژ در ایران

حال بر همگان روشن است که این سازمان نتنها یک سازمان سیاسی نیست بلکه درون این فرقه فکر و ذهن افراد ، اندیشه و روح افراد ،حتى نفس و خون […]

Albania-Artesh warshekaste va bazneshaste-MKE 260-410

اردوگاه مجاهدین خلق در آلبانی بزرگترین خانه سالمندان جهان

ایران اینترلینک:اردوگاه مجاهدین خلق در آلبانی بزرگترین خانه سالمندان جهان اردوگاه مجاهدین خلق در آلبانی بزرگترین خانه سالمندان جهان ایران اینترلینک، تیرانا، آلبانی، هجدهم دسامبر ۲۰۱۸:… به سرعت کت و […]

malek beyt mashal-nejatyaftegan dar albani- parwaresh khabarchin 260-410

خاطرات من در فرقه مجاهدین خلق ـ 2 ـ پرورش خبرچین و جاسوس

وقتی آنجا رفتیم گفتند باید زن و زندگی را طلاق بدهید . در یک لحظه احساس عجیبی به من دست داد پیش خودم گفتم که  دیگر من خلاصی از اینجا […]

Mojahedin Khalq_Israel_jafarzade-MEK_Rajavi 260-410

سایت نجات یافتگان در آلبانی : آلبانی ، موساد و مجاهدین خلق + ترجمه

به اعتقاد کارشناسان سیاسی در آلبانی افتتاح ” دفتر موساد در آلبانی”  و همچنین ” دفتر مبارزه با تروریسم ” می تواند به خاطر حضور مجاهدین خلق در آلبانی صحنه رقابت […]

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید