عبدالکریم ابراهیمی: مریم رجوى؛ سیلزدگان و وضعیت تشکیلات مجاهدین خلق در آلبانى

0
980

حیله گرى مریم رجوى و أشک تمساح ریختن او براى سیل زدگان اخیر در همین راستا است و اگر مریم رجوى واقعاً دلسوز مصیبت براى مردم ایران است بجاى این که ایام عید در آلبانى این قدر سورچرانى کند و این قدر خرج و مخارج داشته باشد و براى روحیه و نگهداشتن افراد در اشرف ٣ تا این حد سرگرم سازى نماید، یک صدم این ولخرجی ها را به سیل زدگان اختصاص دهد. البته اگر هم این کار را بکند که از چنین جانیانى بعید است براى عوام فریبى بیش نیست. مریم رجوى که در آلبانى اطراق گزیده است و با براه انداختن جشن و سورهاى آنچنانى و خرید افراد دست چندم بعضى از دولت ها و شرکت در مراسم شان براى روحیه دادن به افرادش به سختى مشغول وصله پینه کردن تشکیلات مندرس و پوسیده اش است، در آغاز سال نو و نشست براى افراد آلبانى با وقاحت تمام سال ١٣٩٨ را سال سرنگونى نامیده است. طبق گفته دوستان در البانى، مریم رجوى با این حماقت هزار باره نمک روى زخم افراد پاشیده است و افراد هم متناقض از این وعده هاى دروغین بعضى آشکارا به رخ فرماندهان خود کشیده اند که بگذارید سرنگونی هاى سال هاى قبل را درو کنیم بعد به سرنگونى امسال برسیم. الان هم خیلى از افراد در اشرف ٣ به این خاطر حتى براى غذا خوردن جمعى هم نم یروند و خیلی ها مستقیماً زیر نظر قرار دارند که فرار نکنند.

مریم رجوى؛ سیلزدگان و وضعیت تشکیلات مجاهدین خلق در آلبانى

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس ـ 02.04.2019

Seyl va baran-Iran

لینک به منبع

مریم رجوى؛ سیلزدگان و وضعیت تشکیلات مجاهدین خلق در آلبانى

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، ۰۱٫۰۴٫۲۰۱۹

عبدالکریم ابراهیمی

در ابتداى سال، بارش باران هاى سیل آسا خسارات جانى و مالى سنگینى بر هموطنان عزیزمان  در قسمت هایى از ایران وارد آورده است، بلایاى طبیعى که خواستگاه و مشیتى خارج از اراده انسانى در آن نهفته است.

الام آن هم جز با همت و همیارى سایر إنسان ها و همنوعان، التیام پذیر نیست و هر چند که خسارت مالى و جانى در این سیل اخیر زیاد بوده اما اتحاد و نوع دوستى مردم  در سراسر ایران در کمک و همیارى سیل زدگان ایمان، فرهنگ و نوع دوستى مردم ایران را در أنظار جهانیان انگشت نما کرده است. براى جان باختگان، آرزوى مغفرت و براى مجروحین این بلاى طبیعى، آرزوى سلامتى و براى بازماندگان و خسارت دیدگان آرزوى صبر و اجر دنیوى و اخروى خواهانم.

در این رابطه همدردى هموطنان با سیلزدگان قابل تقدیر است چه جنبه معنوى و تسکینى داشته باشد و چه ارائه کمک هاى مادى. اما در این بین شیادى و حیله گرى فرقه رجوى که با طومارهاى عریض و طویل بر روى آنتن تبلیغاتى خود می برد و براى کشته شدگان و خسارت دیدگان این حاثه طبیعى أشک تمساح می ریزد دور از انتظار نبود.

مریم رجوى که براى ابراز وجود و مظلوم نمایى، افراد تشکیلاتش را در عراق در برابر گلوله و تپانچه قرار می داد و کشته سازى راه انداخته بود و بدستور او  مجروحین به حال خود رها شده و به علت عدم رسیدگى اونهم با مجروحیت یک گلوله کلاشینکف در پاى افراد، می گذاشت تا بمیرند و با آمار بالاى کشته ها بوق شیطان سازى و تبلیغاتى و مظلوم نمایى خود را کوک می کرد و در پس این تراژدى به مزدورى و خودفروشى و خیانت مشغول بود و به اصطلاح حمایت محور غربى – عربى که الان مشخص شده  کسانى همانند سران عربستان و جنگ طلبان آمریکا، بیش نبودند که پدرخوانده  همین گروه هاى تروریست و آدم کش در خاورمیانه  از جمله همین فرقه ضدانسانى رجوى می باشند،  بوده است.

سیاه نمایى و دروغ  از  درون ایران کار اصلى به اصطلاح ایدئولوژیکى و سیاسى و تشکیلاتى براى فریب اذهان و خوراک افراد در نشست هاى مستمر بود که ذهن و ضمیر افراد را قبضه کرده و در اختیار خود بگیرند و أشک تمساح ریختن و سنگ مردم ایران را به سینه زدن هم شاخص بارز این رویکرد فریبنده و حیله گر رهبرى فرقه بود در صورتى که اولا تمام مردم ایران هم قربانى شوند، حاضرم وجدانم را گرو بگذارم که براى شخص مسعود و مریم رجوى، ذره اى دلسوزى و آه و تاسف واقعى در این دو شخص وجود ندارد و جز بقاء خود بعنوان رهبر و رئیس جمهور مادام العمر، دغدغه اى دیگر نداشته و تمام اعمال تروریستى و خودفروشى و حتى أشک تمساح ریختن و هر نوع معلق زدن دیگر این زوج شیطان صفت براى همین است و لاغیر.

حیله گرى مریم رجوى و أشک تمساح ریختن او براى سیل زدگان اخیر در همین راستا است و اگر مریم رجوى واقعاً دلسوز مصیبت براى مردم ایران است بجاى این که ایام عید در آلبانى این قدر سورچرانى کند و این قدر خرج و مخارج داشته باشد و براى روحیه و نگهداشتن افراد در اشرف ٣ تا این حد سرگرم سازى نماید، یک صدم این ولخرجی ها را به سیل زدگان اختصاص دهد. البته اگر هم این کار را بکند که از چنین جانیانى بعید است براى عوام فریبى بیش نیست.

مریم رجوى که در آلبانى اطراق گزیده است و با براه انداختن جشن و سورهاى آنچنانى و خرید افراد دست چندم بعضى از دولت ها و شرکت در مراسم شان براى روحیه دادن به افرادش به سختى مشغول وصله پینه کردن تشکیلات مندرس و پوسیده اش است، در آغاز سال نو و نشست براى افراد آلبانى با وقاحت تمام سال ١٣٩٨ را سال سرنگونى نامیده است. طبق گفته دوستان در البانى، مریم رجوى با این حماقت هزار باره نمک روى زخم افراد پاشیده است و افراد هم متناقض از این وعده هاى دروغین بعضى آشکارا به رخ فرماندهان خود کشیده اند که بگذارید سرنگونی هاى سال هاى قبل را درو کنیم بعد به سرنگونى امسال برسیم. الان هم خیلى از افراد در اشرف ٣ به این خاطر حتى براى غذا خوردن جمعى هم نم یروند و خیلی ها مستقیماً زیر نظر قرار دارند که فرار نکنند.

مریم رجوى و سران تشکیلاتش، براى موج جدایى و فرار بعد از سیزده بدر، دارند چاره اندیشى می کنند و با تطمیع می خواهند ناراضیان خود را تا صباحى دیگر نگهدارند و با تجربه اى که در کار تشکیلات داریم بعید است که مریم رجوى بتواند بر این معضل فائق آید و باید در روزها و هفته هاى آینده شاهد موج فرار و جدایى از تشکیلات پوسیده رجوى ها باشیم. به امید رهایى تمام دوستان در اسارت رجوى. نوروز سال ۱۳۹۸ بر همه اسرای آلبانی و مردم ایران مبارک باد.

////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید