علی جهانی: سو استفاده تبلیغاتی فرقه رجوی از وضعیت سیل زدگان

0
527
سو استفاده تبلیغاتی فرقه رجوی از وضعیت سیل زدگان

علی جهانی، وبلاگ آیینه، دوم آوریل ۲۰۱۹:… اولا : مردم ایران نیاز ندارند که شما به آنها بگویید تا به کمک سیل زدگان بشتابند خودشون بخاطر فرهنگ بالای حس وطن پرستی که دارند بطور خودکار و خود جوش به یاری هموطنان سیل زده شان می روند.  ثانیا : شما اگر واقعا درد وطن و هم وطن را دارید چرا آن پول هایی را که خرج لابی های صهیونیستی تان می کنید برای  کمک به سیل زدگان نمی فرستید؟

لینک به منبع

ali-jahani1.png

سو استفاده تبلیغاتی فرقه رجوی از وضعیت سیل زدگان

چند روز هست که مردم چند استان در ایران در گیر سیل هستند و دچار خسارت و تلفات شده اند . ضمن اظهار همدردی با هموطنان سیل زده برای مصدمین این حوادث آرزوی بهبودی هر چه زودتر را دارم و  از درگاه خداوند متعال طلب می کنم که هر چه زودتر حال مردم سیل زده را در این سال نو به بهترین حال تبدیل نماید  .

اما در این رابطه می خواستم نگاهی بیدازیم به سو استفاده های تبلیغاتی فرقه رجوی و بطور خاص مریم عضدالدوله سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی از اینگونه حوادث در ایران . سران فرقه و بطور خاص مریم عضدالدوله سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی که یک دستگاه فراخوان دارد و از سر بیکاری  مستمرا مشغول صدور فراخوان هست اینبار بخاطر وقوع سیل در چند شهر در ایران جهت سو استفاده در این حوادث فراخوان صادر کرده است و خواستار بهبود وضعیت مصدومین این حوادث گشته است و از مردم ایران خواسته که به کمک سیل زدگان بشتابند.  واقعا از اینگونه حرف های تکراری مرغ پخته را هم به خنده وا می دارد.

اولا : مردم ایران نیاز ندارند که شما به آنها بگویید تا به کمک سیل زدگان بشتابند خودشون بخاطر فرهنگ بالای حس وطن پرستی که دارند بطور خودکار و خود جوش به یاری هموطنان سیل زده شان می روند.

ثانیا : شما اگر واقعا درد وطن و هم وطن را دارید چرا آن پول هایی را که خرج لابی های صهیونیستی تان می کنید برای  کمک به سیل زدگان نمی فرستید؟ البته مردم ایران هیچ نیازی به این پول های کثیف شما ندارند و نه هیچ انتظار کمکی از جانب شما را ندارند بلکه بخاطر کارنامه سیاه جنایت و خیانت شما علیه شان به شدت از شما متنفرند.

ثالثا: آخر مگر می شود گروهی که با صدام حسین دیکتاتور سابق عراق در جنگ ایران  و عراق علیه مردم ایران وارد شده و سربازان را که ماهیگیری مریم رجوی (مجاهدین خلق) از آب گل آلود سیل و درد و رنجم مردم ایرانبخشی از همین مردم ایران و بقول خودشان خلق قهرمان بودند در مناطق مرزی کشته باشد می تواند درد وطن و حس وطن پرستی داشته باشد و با سیل زدگان اظهار همدردی کند؟

رابعا : آخر مگر می شود گروهی که از هیچ جنایت و خیانتی علیه مردم ایران فرو گزار نمی کند و علیه منافع ملی مردم ایران با آمریکا و متحدینش در خاور میانه نظیر شیوخ مرتجع عربستان سعودی و اسراییل همسویی کامل دارد و همگام با آنها خواستار تحریم های اقتصادی ظالمانه علیه مردم ایران هست و برای تحقق این هدف شوم خود هزینه های کلانی صرف لابی های صهیونیستی اش نظیر جولیانی و جان بولتون می کند می تواند دلسوز مردم ایران باشد؟

 خامسا : مگر گروهی که بیش از دو هزار تن از بهترین فرزندان مردم ایران را در زندانی تحت عنوان اشرف سه در کشور آلبانی به بند کشیده است می تواند حامی و دلسوز مردم ایران باشد؟

سادسا : مگر گروهی که نه تنها از دیدار خانواده ها که بخشی از همین مردم ایران و بقول خودشان خلق قهرمان هستند که سران فرقه به دروغ سنگ حمایت از آنها را به سینه می زنند با عزیزان شان که در تشکیلات قرون وسطایی اش گرفتار هستند جلوگیری می کند بلکه خانواده های محترم را مزدور خطاب کرده و مسعود رجوی علیه خانواده ها کتاب می نویسند و با فرهنگ چاله میدانی اش خانواده های محترم و شریف قربانیان فرقه تروریستی اش را «خاواده الدنگ » می نامد می تواند دلسوز مردم ایران باشد و برای سیل زدگان اشک بریزد؟

بنابراین ملاحظه می فرمایید که اینگونه فراخوان ها و اظهار همدردی های فرقه تروریستی رجوی فقط جهت سو استفاده تبلیغاتی از این حوادث هست و بس و نه تنها سران این فرقه و بطور خاص مریم عضدالدوله سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی دلشان بحال مردم ایران و سیل زدگان نمی سوزد بلکه از وقوع چنین حوادث ناگوار  تلفات بالای آن خوشحال شده چون بیشتر می توانند سو استفاده تبلیغاتی نمایند.

در پایان خطاب به مریم عضدالدوله سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی عرض کنم که مردم ایران هیچ  نیازی به اینگونه دلسوزی های  کذایی تان را ندار ند و با اینگونه اشک تمساح ریختن تان نمی توانید کسی رو بفریبید بنابراین بهتر است بجای این اشک تمساح ریختن تان تحت عنوان فراخوان دست از سر نیروهای گرفتار در تشکیلات قرون وسطایی تان بردارید.

//////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید