محمد رزاقی: ترفند کثیف مریم قجر داعشی برای نگه داشتن اعضاء نگون بخت در اسارت …

0
1058

مریم قجر و سران فرقه رجوی برای نگهداشتن اعضاء نگون بخت در اسارت ذهنی و جسمی به شیوه و ترفند کثیف دیگری دست زده اند . علاوه بر تهدید جد اشده ها به ترور و زدن اخرین تیر به جدا شده ها و کسانی که بخواهند از فرقه رجوی جد اشوند در نشستهائی که با اعضاء بصورت گروههای کوچک تشکیل داده گفته : افرادی که از سازمان جد اشده اند در وضعیت بدی زندگی می کنند . نه برای زندگی دارند نه کار نه پول ! خرج یک عده از جد اشده ها را هم ما می دهیم البته جد اشده هائی که برای ما در بیرون از تشکیلات کار می کنند ( جدا شده هائی که برای حقوق و جیره ماهانه از جد اشده ها و حتا اعضاء فرقه که برای خرید و .. تردد دارند جاسوسی می کنند ) . مریم قجر و سران فرقه برای ترساندن و جلو گیری از جد اشدن به اعضاء نگون بخت گفته : سن و سالتان گذشته بیرون از اینجا یک نان هم کسی به دستتان نمی دهد ! خدا را شکر کنید که اینجا هم جا دارید و هم غذا . کسانی مثل شما در این سن و سال بخواهند از سازمان جدا شوند هیچ کشوری قبول نمی کند و حتا خانواده ها یتان هم حاضر نیستند شما را در این سن و سال قبول کنند ! مریم قجر و سران فرقه رجوی با این شیوه و ترفند کثیف سعی در نا امید کردن اعضاء را دارند و از انجا که خیلی از اعضاء نگون بخت میانگین سنی ۵۵ تا ۶۰ را دارند و در این سن و سال با بیش از ۲۵ سال بیگاری برای رجوی از مال دنیا هیچ چیزی در بساط ندارند و از دنیای بیرون و خانواده هم دور هستند و حتا عده ای از اعضاء بصورت محفلی به همدیگر گفته بودند در این سن و سال وضع جسمی و داشتن بیماریهای مختلف و … کجا برویم و این خبر هم به گوش مریم قجر و سران فرقه رسیده بود …

ترفند کثیف مریم قجر داعشی برای نگه داشتن  اعضاء نگون بخت در اسارت ذهنی و جسمی

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی ـ 05.04.2019

تحصن جداشدگان مجاهدین خلق فرقه رجوی در آلبانینامه نجات یافتگان از مجاهدین خلق، فرقه رجوی در آلبانی به رییس کمیساری عالی پناهندگان

لینک به منبع

ترفند کثیف مریم قجر داعشی برای نگه داشتن  اعضاء نگون بخت در اسارت ذهنی و جسمی .

محمد رزاقی

 در سالهای گذشته زمانیکه رجوی در اردوگاههای اهدائی صدام ملعون در عراق مستقر بود رجوی و مریم قجر به طرق مختلف مانع خروج اعضاء از اسارتگاههای فرقه رجوی می شدند . از زندانی و شکنجه کردن اعضائی که خواهان جدائی از فرقه رجوی بودند تا فرستادن به زندان بد نام ابوغریب عراق و فرستادن به میدان مین و به رگبار بستن از پشت سر به دستور شخص رجوی و مریم قجر داعشی که شاهدان زنده این جنایتها حاضر هستند .

درهردادگاه وسازمان حقوق بشری و .. شهادت بدهند . بعد از سرنگونی صدام ملعون ( ارباب رجوی ) بیش از ۷۰۰ عضو ناراضی و اعضائی که خواهان جدائی از فرقه رجوی بودند موفق شدند با فرار و یا اعلان جدائی به کمپ تیف تحت کنترل نیروهای نظامی امریکا بروند و با تحمل شرایط سخت ؛ طاقت فرسا و شرایط غیر انسانی که جنایتکاران جنگی امریکائی با همکاری سران فرقه رجوی برای اعضاء جدا شده درست کرده بودند دست و پنجه نرم کنند و بتوانند به هر قیمتی به دنیاز ازاد قدم بگذارند و مسیر زندگی خود را انتخاب کنند .

بعد از اخراج فرقه رجوی از عراق و انتقال به البانی باز فرار و جدائی از مقر فرقه رجوی در البانی سرعت گرفته بود که سران فرقه با همکاری سناتورهای ضد ایرانی مثل مک کین ملعون ؛ بولتون… و با پرداخت رشوه به یکسری مقامات البانیائی یک اسارتگاه جدیدی را در البانی ساخت تا بتوانند به اسارت گرفتن اعضاء نگون بخت در البانی ادامه بدهند . مریم قجر و سران فرقه درالبانی با برگزاری نشستها ودر اوج شیادی و فریبکاری از اعضاء نگون بخت برای ماندن در تشکیلات و مناسبات فرقه گرایانه رجوی به اعضاء وعده های محتلف می دهند و از اعضاء نگون بخت امضاء می گیرند . بطور خاص بعد از وعده مریم قجر و بولتون مبنی بر اینکه تا ۲۲ بهمن ۹۷ رژیم سرنگون خواهد شد اخرین ترفند و شارلاتان بازی مریم قجر و سران فرقه برای نگه داشتن اعضاء در اسارت ذهنی و جسمی بود . از انجا که مریم قجر و بولتون ؛ نتانیاهو ؛ بن سلمان و یک مشت وطن فروش نتوانستند به نیات پلید خود قبل از ۲۲ بهمن ۹۷ برسند مریم قجر پا برهنه بر سر کوبان از اردوگاه اوور سوراواز در پاریس به اسارتگاه اعضاء فرقه در البانی رفته و چندین نشست برگزار کرده تا اعضاء اسیر و بی خبر از دنیای بیرون به هر شکل ممکن در اسارتگاه اشرف ۳ در البانی نگهدارد .

مریم قجر و سران فرقه رجوی برای نگهداشتن اعضاء نگون بخت در اسارت ذهنی و جسمی به شیوه و ترفند کثیف دیگری دست زده اند . علاوه بر تهدید جد اشده ها به ترور و زدن اخرین تیر به جدا شده ها و کسانی که بخواهند از فرقه رجوی جد اشوند در نشستهائی که با اعضاء بصورت گروههای کوچک تشکیل داده گفته : افرادی که از سازمان جد اشده اند در وضعیت بدی زندگی می کنند . نه برای زندگی دارند نه کار نه پول ! خرج یک عده از جد اشده ها را هم ما می دهیم البته جد اشده هائی که برای ما در بیرون از تشکیلات کار می کنند ( جدا شده هائی که برای حقوق و جیره ماهانه از جد اشده ها و حتا اعضاء فرقه که برای خرید و .. تردد دارند جاسوسی می کنند ) . مریم قجر و سران فرقه برای ترساندن و جلو گیری از جد اشدن به اعضاء نگون بخت گفته : سن و سالتان گذشته بیرون از اینجا یک نان هم کسی به دستتان نمی دهد ! خدا را شکر کنید که اینجا هم جا دارید و هم غذا . کسانی مثل شما در این سن و سال بخواهند از سازمان جدا شوند هیچ کشوری قبول نمی کند و حتا خانواده ها یتان هم حاضر نیستند شما را در این سن و سال قبول کنند ! مریم قجر و سران فرقه رجوی با این شیوه و ترفند کثیف سعی در نا امید کردن اعضاء را دارند و از انجا که خیلی از اعضاء نگون بخت میانگین سنی ۵۵ تا ۶۰ را دارند و در این سن و سال با بیش از ۲۵ سال بیگاری برای رجوی از مال دنیا هیچ چیزی در بساط ندارند و از دنیای بیرون و خانواده هم دور هستند و حتا عده ای از اعضاء بصورت محفلی به همدیگر گفته بودند در این سن و سال وضع جسمی و داشتن بیماریهای مختلف و … کجا برویم و این خبر هم به گوش مریم قجر و سران فرقه رسیده بود .

شخص مریم قجر و سران فرقه رجوی از این نقطه ضعف اعضاء اسیر در البانی سوء استفاده کرده و برای ترساندن اعضاء از دنیای ازاد و حتا خانواده ها برای نگه داشتن اعضاء نگون بخت در اسارتگاه البانی اقدام کرده اند . به نظر من در این موقعیت بهترین اقدامی که باید صورت بگیرد در وحله اول از طرف خانواده های اعضاء اسیر هست به هر طریق ممکن پیام امید و پشتیبانی خانواده ها در هر کجا و در هر شرایطی را به اطلاع عزیزان خود و مجامع بین المللی برسانند .

دوستان جدا شده هم با بیان واقعیت دنیای ازاد و اینکه در دنیای ازاد بدون رجوی می توانند برای مسیر زندگی خود تصمیم بگیرند و اینکه برده کسی نیستند و می توانند روی پای خود به ایستند برای زندگی ( پوشیدن ؛ خوردن ؛ تردد ؛ کار و … ) خود تصمیم بگیرند و مهمتر از همه به جد باید گفت : نفس کشیدن در خارج از مناسبات فرقه گرایانه رجوی ؛ بدون فکر کردن به ایدئولوژی دست ساز و کثیف رجوی ؛ با باز کردن زنجیرهای اسارت تشکیلاتی از دست و پا ؛ ازاد کردن ذهن از یاوه هائی که رجوی روح پلید و مریم قجر داعشی در مغزها پر کرده و … اگر قرار باشد ادمی یکساعت زنده باشد واقعا ارزش ازاد شدن از اسارت ذهنی و جسمی از فرقه رجوی را دارد .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید