میرباقر صداقی: مگر شما مجاهد خلق نیستید پس درد مردم چی شد ؟

0
718

مگر شما مجاهد خلق نیستید پس درد مردم چی شد  ؟

میر باقر صداقی، سایت وطنم ایران، سوئیس، نهم آوریل ۲۰۱۹:… در این مدتی که سیل تمامی استانهای ایران را در بر گرفته است حتی فرقه رجوی (سازمان مجاهدین خلق ایران ) یک ریال هم به مردم مصیبت زده کمک نکرده است در اطلاعیه دبیر خانه مجاهدین خلق تا جائیکه ممکن بود قضیه سیل در ایران سیاسی شده است تا این فرقه از ماهی گل آلود ماهی بگیرد آیا این فرقه مسئولیت پذیر هست و سهمی از دردهای مردم مصیبت زده را به گردن میگیرد و یا خواهد گرفت مسلماً جواب منفی است. 

Iran-seylab

لینک به منبع

کسی از حضرات نمی پرسد پس سهم شما چیست چرا موضوع سیل سیاسی شده است ؟

مگر شما مجاهد خلق نیستید پس درد مردم چی شد  ؟

میر باقر صداقی انجمن وطنم سوئیس هفتم آوریل ۲۰۱۹

در اطلاعیه دبیر خانه شورای غیر ملی مقاومت ایران فرقه رجوی آمده است

” در  حالیکه شمار قربانیان سیل در شهرهای مختلف کشور به بیش از ۲۰۰نفر می‌رسد  که بخش زیادی از آن متعلق به شیراز است،  رژیم آخوندی آمار واقعی را در وحشت از خشم مردم پنهان می‌کند. تأخیر و تعلل رژیم در کمک‌رسانی و نجات کسانی که در محاصره سیل گرفتار شده‌اند بر شمار قربانیان افزوده است. از این‌رو رژیم با انواع ترفندها می‌خواهد ابعاد خسارتها را بسیار کمتر جلوه بدهد. به همین منظور در بسیاری از شهرها به‌خصوص شیراز، نیروهای سرکوبگر از نزدیک شدن مردم به بیمارستانها جلوگیری می‌کنند. تناقض‌گویی و انکار و تکذیبهای کارگزاران رژیم برای لاپوشانی شمار واقعی جان باختگان،تمسخر مردم را برانگیخته است. “

در این مدتی که سیل تمامی استانهای ایران را در بر گرفته است حتی فرقه رجوی (سازمان مجاهدین خلق ایران ) یک ریال هم به مردم مصیبت زده کمک نکرده است در اطلاعیه دبیر خانه مجاهدین خلق تا جائیکه ممکن بود قضیه سیل در ایران سیاسی شده است تا این فرقه از ماهی گل آلود ماهی بگیرد آیا این فرقه مسئولیت پذیر هست و سهمی از دردهای مردم مصیبت زده را به گردن میگیرد و یا خواهد گرفت مسلماً جواب منفی است  اما آنچه که مسلم است تصمیم دولت , سپاه و ارتش برای کمک رسانی به مردم سیل زده  هست با تمامی کم و کاستیها در زمان عمل باید آنها را  به نقاط قوتشان شناخت و تشویق کرد و این عمل مجاهدین بیشتر چوب لای چرخ گذاشتن است تا هم دردی . عمل مجاهدین خلق بیشتر به ضرب المثل «آب که سر بالا رفت، قورباغه ابوعطا می‌خواند» میماند اما  قصه ضر المثل

مزدور مریم رجوی مجاهدین خلق تروریستهای وطن فروش عراق عربستانی علیه ملت ایران

 روزی و روزگاری ماهی کوچکی که در حال شنا کردن بود، احساس کرد که مثل قبل نمی‌تواند شنا کند و به اجبار مسیر حرکتش عوض می‌شود و او هرچه تلاش می‌کند، نمی‌تواند در مسیر دلخواهش حرکت کند.

کمی که دقت کرد، دید که آب در حال بالا رفتن است و او به سطح آب نزدیک می‌شود. در همین حال صدای آوازی را شنید و دید که قورباغه‌ای در حال آوازخواندن است. در این حال با خود فکر کرد که وقتی در این اوضاع عجیب و غریب آب سر بالا رفت، خب قورباغه هم آوازخوانی می‌کند دیگر!

حال بر خلاف یاوه گوییها فرقه رجوی مجموعه ای کوتاه تنها نمونه کوچک از کمک دولت و ارتش وسپاه برای کمک به مردم سیل زده ذیلاً آوره میشود .

به گزارش “شبکه اطلاع رسانی ایرانیان “: باید بود و از نزدیک دید، باید دید که جوانانی با عنوان جهادگر با چه شور و اشتیاقی راهی شهرهایی می شوند تا بتوانند برای کمک و امدادرسانی گام های بزرگی بردارند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ” سقف کمکهای دولت به سیل زدگان افزایش یافت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر, به گفته فرماندار شوشتر با احدث کانالهای انحرافی , ارتفاع آب در خیابانهای شهر گوریه بخش شعیبیه هم رو به کاهش است وبرق ۱۰ روستا هم وصل شده اما  ۲۳ روستا هنوز برق نرادند که تلاش برای وصل آن ادامه دارد .

حضور سر لشکر قاسم سلیمانی در مناطق سیل زده .

کمکهای بلاعوض دولت به سیل زدگان تهران . ایرنا . گروه های امدادی با تلاش شبانه روزی , کمک به آسیب دیگان مناطق سیلزده را آغاز کرده اند و به دستور رئیس جمهور امور مربوط به این مناطق در حال پیگیری است .

ارتش باز هم به کمک مردم آمد ” بسیچ ظرفیتهای سپاه و ارتش برای امدادرسانی به سیل زدگان و سفر جهانگیری به گلستان و مازندران

میر باقر صداقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید