عبدالکریم ابراهیمی: قلدرى بى محتواى کاخ سفید و خوار و ذلیلى مریم رجوى

0
1181

در این راستا، عده اى مزدور و خودفروش و قلاده به گردن ایرانى نما، چنان عنان از کف داده اند که گویا با فشار و تحریم بر مردم ایران، عنقریب است که اقاى دونالد ترامپ و پمپئو آن ها را سوار بر جمبوجت نموده و در تهران پیاده کرده و روانه اریکه قدرت می نماید. این شامل افرادى است که وزارت خارجه آمریکا اجازه داده که با آن ها دیدار داشته باشد اما ببینید رهبران مجاهدین بخصوص شخص مریم رجوى که در پاریس جلوس فرموده اند و دو آتشه تر از بقیه به اصطلاح اپوزیسیون خود فروش چنان براى دونالد ترامپ و پمپئو دم تکان میدهد و خوشرقصى می کند و چنان بر ضد مردم ایران است که گویا تنها پدیده و تافته جدا بافته اى است که فقط او و شوهر فرارى اش حق نشستن بر صدارت ایران را دارا می باشند. این در صورتى است که این جانى و شوهر بى ریشه اش نه تها جایگاهى در بین مردم ایران ندارند بلکه مورد نفرت عموم ایرانیان و فارسى زبانان داخل و خارج کشور هستند.

قلدرى بى محتواى کاخ سفید و خوار و ذلیلى مریم رجوى

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس ـ 25.04.2019

لینک به منبع

Albania-Mojahedin-Ramsa 260-410

قلدرى بى محتواى کاخ سفید و خوار و ذلیلى مریم رجوى

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، ۲۳٫۰۴٫۲۰۱۹

عبدالکریم ابراهیمی

 تحریم یک جانبه کاخ سفید و شخص دونالد ترامپ بر ضد مردم ایران و قرار دادن نیروى نظامى این کشور در لیست تروریستى، از عجائب شق القمر تاریخى است که با هیچ معیار و سنجش قانونى قابل سازگارى نیست و نخواهد بود آن هم به بهانه هاى واهى که خود سردمداران کاخ سفید، حامى و بوجود آورنده ترور و تروریسم در خاورمیانه بوده و هستند تا بیشتر بتوانند مردم منطقه را در جنگ و دشمنى و کشت و کشتار همدیگر قرار دهند و خود فروشنده انواع تجهیزات نظامى کارتل هاى اسلحه سازى ایالات متحده باشند و به واضح ترین بیان خود آمریکایى ها „شیره“ این کشورها را دوشیده و وارد اقتصاد خود کنند. به همین دلیل، براى حفظ منافع خود به هر خباثت و جنایتى دست میزنند و به ادعاهاى دروغ و پوچ روى میآورند و واقعیات را عکس جلوه میدهند. سر زمین و ملک یک کشور را به کشور تحت حمایت خود هدیه میدهند و قلدرمأبانه می خواهند اقتدار ابرقدرتى آمریکا را مجدداً أحیا نمایند، اما نمی دانند آب رفته به جوى دگر باز نخواهد گشت.  زمان لشکر کشى به کشورها، پایان یافته است و شاخ ابرقدرتى آمریکا هم خیلى وقت است که شکسته است و با سمباده کارى نمی شود ریشه بر جامانده را تیز و برنده نمود بلکه هر چه بیشتر سردمداران کاخ سفید عربده بکشند و تهدید کنند و قوانین بین المللى را نادیده بگیرند، ریشه شاخى که روى سرشان باقى مانده است نیز بیشتر می پوسد و این پوسیدگى به بدنه سرایت کرده و یک دفعه می بینید که آمریکا همانند شوروى زمان آقاى گرباچف شده است. در این اصل، شکى نیست و دوران زوال دوناد ترامپ و کاخ سفید، سر رسیده است. هارت و پورت کردن سردمداران جنگ و جنایت همچون پمپئو و جان بولتون و ….نشان از اقتدار آمریکا نیست، بلکه نشان غرق شدن این قدرت جهانى است که ناخداهاى این کشتى غول پیکر کاملا به این واقعیت واقف هستند که کشتى شان در سراشیبى غرق شدن قرار دارد و تهدید و تشر و قلدرى و زیر پا گذاشتن قوانین بین المللى، ناشى از این است که این ضعف ایالات متحده که در حال غرق شدن است، موقتاً پوشیده شود. اما این واکنش هاى جنون آمیز و تصمیمگیری هاى قلدرمأبانه آقاى دونالد ترامپ و همدستان جنگ طلب اش در روند رو به افول این قدرت در حال اضمحلال فرج آفرین نخواهد بود.

در این راستا، عده اى مزدور و خودفروش و قلاده به گردن ایرانى نما، چنان عنان از کف داده اند که گویا با فشار و تحریم بر مردم ایران، عنقریب است که اقاى دونالد ترامپ و پمپئو آن ها را سوار بر جمبوجت نموده و در تهران پیاده کرده و روانه اریکه قدرت می نماید. این شامل افرادى است که وزارت خارجه آمریکا اجازه داده که با آن ها دیدار داشته باشد اما ببینید رهبران مجاهدین بخصوص شخص مریم رجوى که در پاریس جلوس فرموده اند و دو آتشه تر از بقیه به اصطلاح اپوزیسیون خود فروش چنان براى دونالد ترامپ و پمپئو دم تکان میدهد و خوشرقصى می کند و چنان بر ضد مردم ایران است که گویا تنها پدیده و تافته جدا بافته اى است که فقط او و شوهر فرارى اش حق نشستن بر صدارت ایران را دارا می باشند.

این در صورتى است که این جانى و شوهر بى ریشه اش نه تها جایگاهى در بین مردم ایران ندارند بلکه مورد نفرت عموم ایرانیان و فارسى زبانان داخل و خارج کشور هستند.

 این عفریته جهل و جنایت (مریم رجوى) چنان خود را در برابر بولتون و پمپئو، براى تحریم ملت ایران حقیر و پست نشان می دهد و خوشرقصى می کند که همین پمپئو این قاتل کودکان مظلوم یمن، حاضر نیست با مریم رجوى دیدارى داشته باشد و در یک موضع گیرى رسمى مجاهدین را فاقد مشروعیت دانسته و ارتباط خود با آن ها را تکذیب کرد.

 با این موضع گیرى، پوزه مریم رجوى را هدف شلیک خود قرار داد و بیش از پیش مریم رجوى بور شد، مریم رجوى خود فروش، هنوز که هنوز است از این مزدورى و خیانت به ملت ایران دست برنداشته و از گذشته عبرت نگرفته است و خود را نخود هر آشى می بیند در صورتى که او و شوهرش، متوهم از پول هاى دریافتى از حق مزدورى، فکر می کنند اربابان شان براى آن ها اهمیتى قائل هستند.

مریم و مسعود رجوى بدانند که تفاله اى بیش نیستند و کسى به زوزه هاى شما کفتاران و گرگان حیات آدمیت، اهمیتى نمی دهد. بنابراین، گذشته خود را در مزدورى براى صدام حسین یادآورى کنید، ببینید چى شدید؟

حمایت خود را از  تروریسم در سوریه مرور کنید، ببینید به کجا رسیدید؟

حمایت خود را از کشتار مردم یمن و حمایت از عربستان سعودی را یادآورى کنید و ببینید چى شدید و به کجا رسیدید؟

حمایت شما از تروریسم لجام گسیخته داعش در قتل و عام و کشت و کشتار وحشیانه مردم عادى و دادن لقب عشایر انقلابى به این موجودات آدمخوار را یادآورى نمائید و ببینید چى شدید و به کجا رسیدید؟

ننگ و نفرین مردم ایران و آه ستمدیدگان و کشته شدگان و کسانى که به دست شما شکنجه و سربه نیست شدند، بدرقه راهتان باد و همین روند اضمحلال اصول، تشکیلاتى و نیرویى داشته باشید که انشاءالله به زودى در محکمه عدالت جوابگوى جنایات بی شمارتان باشید.

////////////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید