نشان از پدر دارد این نامور!

0
1061

پس  چرااین قاعده شامل حال پدرت وخودت که سررشته ی زندگی تان را بدست رجوی سپرده و خود را به برده ای مسلوب الاراده ی او تبدیل کردید، نشد؟! طوری که حق اظهار نظر خواهر وعمه خود را برنمیتابید وهر صفت را که ازنظرتان زشت است، بر او میبندید؟! درست است که انسان خودش انتخاب میکند اما حتما اینطور نیست که این انتخاب با آزادی کامل باشد! شما یا پدرتان ممکن است درپیوستن به مجاهدین اولیه حسن نیت داشته وانتخابی احیانا کرده اید ولی انتخاب های بعدی تان زیر سرنیزه ی صدام و دستگاه مغز شوئی رجوی بود و شما تنها دراین مورد خاص آزاد بودید وآیا این نوع آزادی خوب است؟!

دوباره : انقلاب به‌معنی دگرگونی ارزش‌های کهنه باارزش‌های نوین؛ جایگزینی تحجر و ارتجاع و خودپرستی با فدا و صداقت و ارزش‌های انسانی و توحیدی “.

پس شما که  در بدترین حالت دریک جامعه ی پسا فئودالی وپیش سرمایه داری زندگی میکردید ، چرا به یک محفل برده داری وارد شدید وبجای انقلابی بودن ، سراغ ارتجاعی گری رفتید؟ بطوری که قبلا گفتم، شما درانتخاب خود آزاد بودید ولی نه آنطور که قبلا میخواستید بلکه آنگونه که بنفع رجوی باشد رفتار کردید و کم وبیش مجبور باین کار بودید!! او درپاراگرافی خطاب به عمه اش مینویسد :

نشان از پدر دارد این نامور!

حمید تبریزی  ـ 26.04.2019

Mohammad-Eghbal-Terroirst-France-boride sharmande

محمد اقبال که یک قلم بدست مرید رجوی است را که میشناسید؟!

همان مرد بد دهن که دراستفاده ازادبیات لمپنی وچارواداری، سرآمد روزگار است و بددهنی هایش برعلیه خواهرش عاطفه ی اقبال که اوهم زمانی درتشکیلات رجوی بود و گویا که جنایت کرده وخود را رها نموده، معروف است!

حالا احسان اقبال (پسر محمد اقبال ) است که با همان مشخصات وارد گود شده ونگذاشته که اجاق پدر کور بماند وبجای او که به خواهرش عاطفه فحاشی میکرد ، به عمه اش که همان عاطفه باشد، فحاشی کرده تا موقعیت خود را درسازمان محکمتر نگه دارد!

البته اگر صحبت فقط بر سر این مسائل  ایدئولوژیک خانوادگی ؟! بود، شاید که دخالت من به موضوع ، بیجا بنظر میرسید.

اما او مسائلی را مطرح کرده ومرا واداشت که بطور مختصر به دروغگویی وکج اندیشی او که بنوعی اقدام به توهین درحق خانواده های گرفتار رجوی کرده، جواب دهم !

او مینویسد :

” آخر انسان انتخاب‌گر و صاحب اراده و اختیار است؛ مسلوب‌الاختیار و در قیدوبند غرایزش نیست. وجه تمایز اصلی آن با حیوانات هم همین است. من انتخاب می‌کنم پس هستم و ما مجاهدین می‌گوییم: من انقلاب می‌کنم پس هستم “.

پس  چرااین قاعده شامل حال پدرت وخودت که سررشته ی زندگی تان را بدست رجوی سپرده و خود را به برده ای مسلوب الاراده ی او تبدیل کردید، نشد؟!

طوری که حق اظهار نظر خواهر وعمه خود را برنمیتابید وهر صفت را که ازنظرتان زشت است، بر او میبندید؟!

درست است که انسان خودش انتخاب میکند اما حتما اینطور نیست که این انتخاب با آزادی کامل باشد!

شما یا پدرتان ممکن است درپیوستن به مجاهدین اولیه حسن نیت داشته وانتخابی احیانا کرده اید ولی انتخاب های بعدی تان زیر سرنیزه ی صدام و دستگاه مغز شوئی رجوی بود و شما تنها دراین مورد خاص آزاد بودید وآیا این نوع آزادی خوب است؟!

دوباره :

” انقلاب به‌معنی دگرگونی ارزش‌های کهنه باارزش‌های نوین؛ جایگزینی تحجر و ارتجاع و خودپرستی با فدا و صداقت و ارزش‌های انسانی و توحیدی “.

پس شما که  در بدترین حالت دریک جامعه ی پسا فئودالی وپیش سرمایه داری زندگی میکردید ، چرا به یک محفل برده داری وارد شدید وبجای انقلابی بودن ، سراغ ارتجاعی گری رفتید؟

بطوری که قبلا گفتم، شما درانتخاب خود آزاد بودید ولی نه آنطور که قبلا میخواستید بلکه آنگونه که بنفع رجوی باشد رفتار کردید و کم وبیش مجبور باین کار بودید!!

او درپاراگرافی خطاب به عمه اش مینویسد :

” به‌یاد دارم در ایام قبل از پیوستنم به مجاهدین… به من هم رهنمود می‌داد که مواظب باش در آنجا (یعنی در اشرف) «آدم‌آهنی» نشوی! حال بنگرید که خودش آدم‌آهنی ولایت شده است، بی‌عاطفه و بداقبال “.

این عمه ات رهنمود خوبی برایت داده والبته شرایط زمانی ومکانی دشوار درقلعه ی اشرف اجازه نداد که این راه را بروی ودرضمن تو دلیل دیگری دال برحکومتی بودن عمه ات نیاورده ای و مانند پدرت فکر میکنی که چون به عملکرد سازمان انتقاد دارد ، ضرورتا باید حکومتی باشد!

اما این عمه ی شما حقی برگردن تو دارد.

تورا بخاطر فحاشی های پدرت آقا محمدبه عمه ات خانم عاطفه ، بجای آلبانی ، درآلمان مستقر کردند پسر نمک نشناس!!

————————————————-

آرشیو موضوع : فعالین حقوق بشر

حسن شهباز: جداشدگان از فرقه مجاهدین خلق در آلبانی را دریابید

حسن شهباز: جداشدگان از فرقه مجاهدین خلق در آلبانی را دریابید

در حادثه ناگوار مرگ مالک که گفته شد در دریاچه غرق شده ، اما در حقیقت هیچگونه پاسخگویى در کار نبود و وقتى ما در این رابطه از کمیساریا و رمسا سوال کردیم که آیا این جسد توسط شما رویت شده ؟ آیا گواهى فوت صادر شده؟ آیا کالبد شکافی شده ؟ که از شرمندگى سرشان پایین بود …

پولشویی فرقه مجاهدین خلق در کانادا تحت نام انجمن ایران دموکراتیک

پولشویی فرقه مجاهدین خلق در کانادا تحت نام انجمن ایران دموکراتیک

گزارش های منتشر شده از هزینه های پرداخت شده توسط سازمان مجاهدین تنها شامل نمایندگان فعلی مجلس میشود و هزینه های مربوط به شرکت و سخنرانی افرادی مانند نخست وزیر سابق کانادا هارپر یا وزیر امور خارجه سابق کانادا جان برد به صورت عمومی گزارش نمیشود. از نمایندگان فعلی مجلس کانادا نماینده لیبرال جودی اسگرو (Judy Sgro) …

جایگاه عراق در رقابت های ایران و عربستان

پولشویی فرقه مجاهدین خلق در کانادا تحت نام انجمن ایران دموکراتیک

دولت جدید در بغداد روی خط باریکی بین ایران، قدرتمندترین کارگزار قدرت در عراق، و سرمایه گذاری روی  فرصت های جدید در روابط با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مانند عربستان سعودی حرکت می کند. حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران اعلام کرده که صادرات ایران به عراق می تواند در سال 2019 از 12 به 20 میلیارد دلار …

حامد صرافپور: شکست های راهبردی در پیشبینی های سیاسی مسعود رجوی

حامد صرافپور: شکست های راهبردی در پیشبینی های سیاسی مسعود رجوی

به همین منظور با ایده گرفتن از صدام حسین، نیروها را به شکل ۴ ارتش مستقل سازماندهی نمود. در آن زمان ارتش صدام به ۴ ارتش مجزا سازماندهی، و هرکدام تحت یک فرماندهی مستقل قرار داده شده بودند. مسعود نیز ابتدا ۴ ارتش را معرفی کرد ولی پس از مدت کوتاهی تشکیل ۷ ارتش را اعلام نمود …

علی هاجری: مجاهد صدیق و افسر ارتش آزادیبخش پس از مرگ در فرقه رجوی

علی هاجری: مجاهد صدیق و افسر ارتش آزادیبخش پس از مرگ در فرقه رجوی

موارد متعددی بود که در نهایت منجر به فوت فرد شد شخصی با نام فامیلی طهماسبی در دوران آمریکاییها با اینکه میتوانست برای درمان حتی به آمریکا برود ولی اینقدر کار شکنی کردند تا اینکه خودش گفت نیازی نیست و بعد از مدتی فوت کرد و یا بیماران سرطانی سقف درمان را روی تخصص چند دکتر که هیچ …

الیزابت وارن، سناتور دموکرات خواستار استیضاح ترامپ شد

الیزابت وارن، سناتور دموکرات خواستار استیضاح ترامپ شد

الیزابت وارن، سناتور دموکرات از ایالت ماساچوست در سنای آمریکا روز جمعه ۳۰ فروردین (۱۹ آوریل) گفت: «گزارش تحقیق روبرت مولر، بازرس ویژه اثبات می‌کند که یک کشور خارجی و دشمن آمریکا، در انتخابات ما در سال ۲۰۱۶ دخالت کرده تا به انتخاب شدن دونالد ترامپ کمک کند و ترامپ نیز از این کمک استقبال کرده است.» از …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید