حسین نژاد:پیام رجوی از قبر! تماما مداحی قدرت سپاه پاسداران و رژیم و اعلام شکست خود و …

0
864

قبل از گوش دادن به پیام شماره ۱۲ که اخیرا به نام رجوی مقبور الاثر توسط بازماندگانش تدوین و نوشته شده و توسط سعید حسینی از گویندگان تلویزیون فرقۀ رجوی خوانده می شود فکر نمی کردم این پس مانده های پیر و پاتال رهبری فرقه تا این حد شعور و حافظۀ خودشان را از دست داده باشند که در یک پیام کوتاه اینقدر تناقض و تحلیل مضحک و مسخره بگنجانند. اولا اگر رجوی زنده است و به اصطلاح رهبر مقاومت مردم ایران!! است چه دلیلی دارد که با صدای خودش به این مردم پیام نمی دهد؟ یعنی حضرتشان به این مردم سیلزده که اینهمه سنگ آنان را به سینه می زند اینقدر ارزش قائل نیست که با صدای خودش به آنان پیام بدهد؟ ثانیا این دیگر چه توهینی به شعور مردم و البته به شعور و شخصیت اعضای بیچاره اسیر این فرقه (چون مردم که اصلا حرفهای او را گوش نمی کنند) و حتی توهین به اعضای شورای دست ساز رجوی است که او را زنده وانمود کرده ولی از ظهور و حتی  پخش صدای او خودداری می شود ولی در عین حال القاب سابق خود یعنی رهبری و رئیس شورا را همچنان یدک می کشد و این نهایت توهین و تحقیر و خوار شمردن افراد و زیردستان می باشد.

پیام رجوی از قبر! تماما مداحی قدرت سپاه پاسداران و رژیم و اعلام شکست خود و همۀ اپوزیسیون!

قربانعلی حسین نژاد، پیوند رهایی ـ 29.04.2019

rajavi-man-ki-hastam

مسعود رجوی : من کی هستم؟

لینک به منبع

پیام رجوی از قبر! تماما مداحی قدرت سپاه پاسداران و رژیم و اعلام شکست خود و همۀ اپوزیسیون!

نوشتۀ قربانعلی حسین نژاد عضو و مترجم ارشد سابق رهبری سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی)

قربانعلی حسین نژاد، پاریس

قربانعلی حسین نژاد، پاریس

رجوی: اپوزیسیون تماما « بازار مکارۀ» اطلاعات رژیم شده!! و «بچۀ شاه» (رضا پهلوی) و سلطنت طلبان و همگی جذب سپاه پاسداران شده اند!!! غیراز مجاهدین بقیه همه از عبای آخوندها آویزان شده اند!!

رجوی: سپاه پاسداران تروریست اعلام شده چون قاتل آمریکایی ها است!! پس هر کس آمریکایی بکشد تروریست است!! [ بجز «مجاهد پرکینه»!!]

رجوی: تنها راه سرنگونی رژیم جنگ آمریکا است و مخالف جنگ، مزدور رژیم است [یعنی افراد ما در آلبانی فقط کشک می سایند و بعد از آنهمه سال «ارتش آزادی بخش» سازی و شعاردهی در عراق تازه منتظرند که] «کانونهای شورشی در داخل ایران تبدیل به ارتش آزادیبخش ملی بشوند»!! [ و تا آن موقع هم عموسام کار خودش را به خوبی انجام داده است!!]

اعتراف سران فرقۀ رجوی در این پیام از زبان سرکردۀ مقبورش به ابتذال و مسخره بودن شوی سالانۀ مریم قجر در ویلپن پاریس و بی توجهی ایرانیان و رسانه ها به آن به دنبال تلاش تروریستی ساختگی فرقه در سال گذشته برای جلب توجهات به این شوی مسخره،  آنجا که در این پیام دستور تعطیل کردن  شوی امسال را صادر کرده و می گوید به جای آن در خیابانها راهپیمایی کنند تا بلکه رسانه ها متوجه شده و انعکاسی به آن بدهند!!

رجوی: هر جنبنده ای امثال مهستان و سکولارها بخواهد «آلترناتیو سازی مجازی» (یعنی با نشستهای انترنتی) کند باید به «قبر»ستان اینجانب (فرقۀ رجوی) بپیوندد و الا رژیمی است!!

رجوی: ما را در عراق «حبس خانگی کردند»!! (نمی گذاشتند از عراق بیرون برویم!!)… و شورای حکومتی عراق دست نشاندۀ رژیم از همان روز بعد از پایان جنگ به خواست رژیم! حکم اخراج ما از عراق را صادر کرد!! [یعنی می خواستند ما را از حبس در بیاورند ما می گفتیم بیرون نمی رویم!!!]

در همین پیام: وعدۀ بازگشت به خشونت و ترور بعد از توبه و تعهد چندین باره در اشرف عراق در پیشگاه نیروهای عموسام (ارباب و صاحبخانۀ جدید به قول رجوی) مبنی بر کنار گذاشتن هرگونه سلاح و خشونت!!

رجوی: مردم سیلزده ایران ساعت به ساعت با پیامهای مریم روحیه می گیرند!!!

رجوی: کشته های سیل شهدای راه آزادی ایران هستند!!!

در یک اطلاعیۀ مضحک دیگر از قول «سخنگوی مجاهدین» مجهول الهویه: «خامنه ای از لیست گذاری سپاه پاسداران ترسید و فرمانده سپاه را تعویض کرد!!» در حالیکه همۀ تحلیلگران بی طرف می گویند این پیام قدرت از سوی خامنه بوده نه ضعف زیرا شخص تندروتری را به جای فرمانده معزول منصوب کرده است.

قبل از گوش دادن به پیام شماره ۱۲ که اخیرا به نام رجوی مقبور الاثر توسط بازماندگانش تدوین و نوشته شده و توسط سعید حسینی از گویندگان تلویزیون فرقۀ رجوی خوانده می شود فکر نمی کردم این پس مانده های پیر و پاتال رهبری فرقه تا این حد شعور و حافظۀ خودشان را از دست داده باشند که در یک پیام کوتاه اینقدر تناقض و تحلیل مضحک و مسخره بگنجانند.

اولا اگر رجوی زنده است و به اصطلاح رهبر مقاومت مردم ایران!! است چه دلیلی دارد که با صدای خودش به این مردم پیام نمی دهد؟ یعنی حضرتشان به این مردم سیلزده که اینهمه سنگ آنان را به سینه می زند اینقدر ارزش قائل نیست که با صدای خودش به آنان پیام بدهد؟

ثانیا این دیگر چه توهینی به شعور مردم و البته به شعور و شخصیت اعضای بیچاره اسیر این فرقه (چون مردم که اصلا حرفهای او را گوش نمی کنند) و حتی توهین به اعضای شورای دست ساز رجوی است که او را زنده وانمود کرده ولی از ظهور و حتی  پخش صدای او خودداری می شود ولی در عین حال القاب سابق خود یعنی رهبری و رئیس شورا را همچنان یدک می کشد و این نهایت توهین و تحقیر و خوار شمردن افراد و زیردستان می باشد.

از قول رجوی در این پیام در مورد لیست گذاری سپاه پاسداران توسط آمریکا بهترین مدح و ثنا و مجیزگویی ها در قالب تهاجم و دشنام را برای سپاه به عمل آمده است زیرا با توصیفاتی که در این پیام از سپاه آمده آن را قدرتمندترین نیروی نظامی منطقه و پایدار و مقاوم طی سی و اندی سال علیرغم همۀ آمریکایی کشی ها توسط آن دانسته که آمریکا همیشه در برابرش کوتاه آمده و به جای اینکه سپاه را تروریست اعلام کند طی این سالیان همیشه سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) را تروریست اعلام کرده بود. در حالیکه سپاه هیچیک از آن عملیات آمریکایی کشی در لبنان و سودان را رسما بر عهده نگرفته و تنها مورد ستایش و تأیید قرار داده است ولی سازمان مجاهدین تمام اعمال قتل و ترور توسط این سازمان از قتل مستشاران آمریکایی در ایران گرفته تا قتل مقامات نظامی و امنیتی و دولتی هر دو رژیم قبل و بعد از انقلاب ایران و قتل افراد عادی به اتهام وابستگی به رژیم را رسما و با صدور اطلاعیه با امضای خودش را برعهده گرفته است.

در این پیام همچنین از قول رجوی تنها علت تروریست شمردن سپاه پاسداران رژیم توسط آمریکا قتل نیروهای نظامی آمریکایی توسط این سپاه اعلام شده و از آمریکا طلبکاری شده که چرا طی اینهمه سالیان قتل آمریکایی ها یعنی اعمال تروریستی سکوت کرده و سپاه را تروریست اعلام نکرده است؟! خوب اگر قتل نظامیان آمریکایی عمل تروریستی است سازمان مجاهدین که به اعتراف خودش در این راستا پیشتاز بوده و سالها هم بعد از انقلاب در نشریاتش و سرودهایش به قتل نظامیان آمریکایی افتخار می کرد و همۀ ما سالها در پایگاههای سازمان در ایران و خارج سرود «نبرد با آمریکا» و ترانه سرود «سر کوچه کمینه مجاهد پر کینه آمریکایی بیرون شو خونت روی زمینه» را که از سرودهای رسما منتشر شدۀ سازمان بودند خوانده و شنیده ایم.

در این پیام از قول رجوی نقل می شود که: «مردم سیلزده ایران ساعت به ساعت با پیامهای مریم روحیه می گیرند»!!! و «شوراهای مردمی تشکیل شده توسط کانونهای شورشی مجاهدین هستند که به مردم کمک می رسانند»!!! واقعا چنین متوهم و خودبین را تاریخ بشر به یاد ندارد. یعنی این فرقه اینقدر از واقعیتهای جامعۀ ایران بی خبر و پرت است؟ مگر امکان دارد؟ مسلما این شعر و شعارهای مسخره و مضحک تنها و تنها برای روحیه دادن به بی خبران وامانده در اسارت این فرقه در آلبانی می باشد و بس.

رجوی در این پیام ارسالی از قبر! می گوید: «کشته های سیل شهدای راه آزادی ایران هستند»!!! این یکی را وقتی شنیدم دیگر برایم مثل روز روشن شد که جمله و حرف مال رجوی نیست و ساخته و پرداختۀ مخ های علیل آلزایمر گرفتۀ سران پیر فعلا در قید حیات این فرقه می باشد. آخر کدام فردی که الفبای سیاست را فقط خوانده باشد این حرف را می زند؟ و نمی داند که شهید راه آزادی کسی است که با انتخاب آگاهانه و آزادنۀ خود قدم در راه مبارزه و جنگ با دشمن آزادی گذاشته و کشته شده است؟

رجوی موهوم در این پیام نوشته و پخش شده توسط سران فرقه می گوید: اپوزیسیون تماما « بازار مکارۀ» اطلاعات رژیم شده!! و «بچۀ شاه» (رضا پهلوی) و سلطنت طلبان همگی جذب سپاه پاسداران شده اند!!!» و «غیر از مجاهدین بقیه همه از عبای آخوندها آویزان شده اند»!! واقعا اگر رجوی وزیر اطلاعات رژیم بود مگر غیر از این حرف را می زد؟ فکر نکنم خود اطلاعات رژیم ایران این قدر خودش را بزرگ و توانمند و گسترده بداند.

رجوی ادعایی سران فرقه در این پیام خود تنها راه سرنگونی رژیم را جنگ آمریکا می داند و مخالف جنگ را مزدور رژیم می شمارد و این یعنی که افراد ما در آلبانی فقط کشک می سایند و بعد از آنهمه سال «ارتش آزادی بخش» سازی و شعاردهی در عراق تازه منتظرند که چنانکه در این پیام عینا آمده: «کانونهای شورشی در داخل ایران تبدیل به ارتش آزادیبخش ملی بشوند»!! یعنی تا آن موقع هم عموسام کار خودش را به خوبی انجام داده است!!.

سران فرقۀ رجوی و در رأس آنان مریم قجر در این پیام به ظاهر آمده از قبر رجوی با اشارۀ آشکار به نشستهای هفتگی انترنتی مهستان جنبش سکولار دموکراتها که برای تشکیل یک آلترناتیو مناسب تلاش می کنند می گوید: هر جنبنده ای «آلترناتیو سازی مجازی» (یعنی با نشستهای انترنتی) کند باید به «قبر»ستان اینجانب (فرقۀ رجوی) بپیوندد و الا رژیمی است!!. با این حرف وقتی بساط آلترناتیو سازی رجوی از سی و اندی سال پیش تا کنون دیگر بکلی جمع شده و از شورا پورایش دیگر کسی نمانده و حتی نزدیکترین افراد به ظاهر شورایی و در حقیقت از رده های بالای مجاهدین امثال گنجه ای و محمد اقبال هم از دم و دستگاه رجوی کنار رفته و پی زندگی خود رفته اند، پس می گوید من که نیستم هیچکس هم نباید باشد!! بفرمایید، این را می گویند مقاومت؟ یا مخادمت و خدمت به رژیم و تثبیت خوان و تسبیح خوان رژیم؟!! یعنی رجوی می گوید دیگر آلترناتیو بی آلترناتیو و این رژیم جایگزینی هرگز نخواهد داشت و سرنگون نخواهد شد و همۀ اپوزیسیون ول معطلند!!

در این پیام همچنین از زبان رجوی آمده است: ما را در عراق «حبس خانگی کردند»!! (یعنی نمی گذاشتند از عراق بیرون برویم!!)… در همین حال در فرازی دیگر از این پیام می گوید: «شورای حکومتی عراق دست نشاندۀ رژیم از همان روز بعد از پایان جنگ به خواست رژیم! حکم اخراج ما از عراق را صادر کرد»!! تناقض آشکار در یک پیام با فاصله چند جمله را می بینید؟ آیا این محصول مغزهای پوکیدۀ آلزایمری سران پیر فرقۀ رجوی در آلبانی نیست؟ حتما آن اعضای نگونبخت اسیر فرقه و هوادارانش حتی آنانکه از حد اقل سواد سیاسی برخوردار هستند خواهند پرسید: اگر شما را حبس خانگی کرده بودند پس دیگر چرا می گویی حکم اخراجتان را صادر کردند و این حکم اخراج را توطئۀ رژیم می دانی؟؟!! آیا این به این معنی نیست که می خواستند ما را از حبس در بیاورند ما می گفتیم بیرون نمی رویم؟!!!. پس آنهمه بسیج وکیل و حقوقدان برای هر نفر ۳ وکیل از اول سقوط صدام و اشغال عراق برای اینکه همه مان را یکجا پناهندۀ عراق بدانند و برای همیشه در عراق بمانیم چه بود؟ علیرغم اینکه همۀ خیرخواهان و دلسوزان مجاهدین می گفتند از عراق بیایید بیرون.

بگذریم، اینها همه یک طرف؛ و اظهارات «سخنگوی مجاهدین» مجهول الهویه! در یک اطلاعیه منتشر شده در سایت اصلی فرقۀ رجوی طرف دیگر و آن سوی سکۀ بلاهت و کودنی و بیسوادی سیاسی سران فرقه، آنجا که می گوید: «خامنه‌ای به این وسیله نخستین رسید دریافت کلان‌ضربه پس از لیست‌گذاری سپاه را علنی کرد» یعنی خامنه ای از این لیست گذاری ترسید و در نتیجۀ ترس او از آمریکا فرمانده سپاه پاسداران را تعویض کرد!! در حالیکه همۀ تحلیلگران بی طرف می گویند این پیام قدرت از سوی خامنه بوده نه ضعف زیرا شخص تندروتری را به جای فرمانده معزول منصوب کرده است.

اما نکتۀ جالب تر اعتراف سران فرقۀ رجوی در این پیام از زبان سرکردۀ مقبورش به ابتذال و مسخره بودن شوی سالانۀ مریم قجر در ویلپن پاریس و بی توجهی ایرانیان و رسانه ها به آن، به دنبال تلاش تروریستی ساختگی فرقه در سال گذشته برای جلب توجهات به این شوی مسخره، می باشد آنجا که در این پیام دستور تعطیل کردن  شوی امسال را صادر کرده و می گوید به جای آن در خیابانها راهپیمایی کنند تا بلکه رسانه ها متوجه شده و انعکاسی به آن بدهند!! چرا که دیگر امسال نمی تواند سناریوی ساختگی تروریستی سال گذشته را برای فریب دولتها و رسانه ها به منظور جلب توجه به این شوی تکراری و فراموش شده را دوباره به افکار عمومی قالب کند و آن برگش دیگر سوخته است، از این رو حالا سران فرقه سناریوی دیگری برای «نوسازی» این فرقه به صورت راه پیمایی در خیابانها یا «لندن گردی» و «پاریس گردی» طراحی کرده اند.

در کل واقعا که هر دم از تراوشات بلاهت بار ذهنهای سران فرقۀ رجوی بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد!…

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

//////////////////

آرشیو موضوع : تحقیق و پژوهش

ظهور پوپولیسم ملی گرایانه در جهان !؟

ظهور پوپولیسم ملی گرایانه در جهان !؟

 از این رو، پوپولیست ها همه آنهایی که قدرت را در دست دارند، نامشروع می دانند. از این نظر، شکایت های پوپولیست ها همواره اساسا شخصی و اخلاقی است؛ مشکل آنها همواره این است که دشمنانشان فاسد هستند. از این نظر، پوپولیست ها حقیقتا ضد تشکیلات سازمانی به شمار می روند. اما پوپولیست ها آنهایی که طرفشان را …

تفاوت کلاهی با آسانژ

تفاوت کلاهی با آسانژ

این روزها دو اتفاق به ظاهر غیرمرتبط با یکدیگر در اروپا رخ داده است که قابل توجه است. اولین مورد دستگیری و بازداشت آسانژ در سفارت اکوادور در لندن و از سوی پلیس بریتانیا است. مورد دوم نیز محاکمه قاتلان احتمالی کلاهی بمب‌گذار حزب جمهوری اسلامی است که ده‌ها نفر قربانی عملیات تروریستی وی شدند. …

حامد صرافپور: شکست های راهبردی در پیشبینی های سیاسی مسعود رجوی

حامد صرافپور: شکست های راهبردی در پیشبینی های سیاسی مسعود رجوی

به همین منظور با ایده گرفتن از صدام حسین، نیروها را به شکل ۴ ارتش مستقل سازماندهی نمود. در آن زمان ارتش صدام به ۴ ارتش مجزا سازماندهی، و هرکدام تحت یک فرماندهی مستقل قرار داده شده بودند. مسعود نیز ابتدا ۴ ارتش را معرفی کرد ولی پس از مدت کوتاهی تشکیل ۷ ارتش را اعلام نمود …

روایتی از فروپاشی شوروی

روایتی از فروپاشی شوروی

مردم آغازگر انقلاب روسیه بودند و به امید آنکه آزادی، دموکراسی، زمین و غذا به دست آورند از تزار عبور کرده بودند؛ اما ماحصل آنها حکومتی مستبدتر و قدرتمندتر از گذشته بود. حکومتی که این بار در پناه ایدئولوژی پنهان شده بود و همان طور که پیشتر اشاره شد حتی ایدئولوژی را نیز …

پوپولیسم، ظهور غیرمنتظره یک تفکر افراطی ـ ارزیابی پوپولیست آمریکا

پوپولیسم، ظهور غیرمنتظره یک تفکر افراطی ـ ارزیابی پوپولیست آمریکا

پوپولیسم یک رویکرد به دولت داری است که بر پایه وعده های بزرگی استوار است که امکان برآورده شدن آنها وجود ندارد. مشهودترین نمونه های آن در تاریخ از سال 1945 تاکنون بیشتر در آمریکای لاتین قابل مشاهده بوده اند. همواره افرادی بوده اند که مدعی شده اند منابعی جدید برای یک معجزه اقتصادی کشف کرده اند. اما …

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید