زهرا میرباقری: مسعود رجوی ضحّاک مار بدوش در پیام ۱۲ سر از قبرش درآورد

0
1163

مسعود رجوی، این دیکتاتور شیاد نوین، خودش در جلساتش به ما می گفت در زیرِ کت و شلوارش لباس نظامی به تن کرده است. بعد از حدود یک ماه از سیلِ مصیبت بار در چند استان ایران، سر از قبرش بیرون آورد و طی یک پیام مفصل با عنوان “پیام ۱۲” با بازی با کلمات لفاظی نمود تا با سوء استفاده مکارانه از عواطف و احساسات اعضا بتواند چند صباحی دیگر به مغزشویی و زندگی انگلی خود ادامه دهد و جان و عمر و هستی و سلامتی انسان های اسیر و باقی مانده در اردوگاه سوم فرقه رجوی در آلبانی را به بازی بگیرد. مسعود رجوی در این پیامش با ذلت و پستیِ ضد ملی و ضد میهنی با “به به” گفتن ها و “چه چه” کردن ها، به صحبت های دولت مردان جنگ طلب در آمریکا، که بدلیل ضدیت با حقوق زنان و استفاده از فاشیسم ضد مهاجری و ضد انسانی و توافقات با نتانیاهو جهان را به اعتراض کشاندند، اشاره می کند. رجوی در مقابل اقدامات نتانیاهو، کسی که مردمش در انعکاس نسبت به برنده شدن وی در انتخابات شدیداَ معترض و نگران بودند و می گفتند با پیشی گرفتن راست های افراطی در این کشور و با دزدی و غارت سرزمینها و خانه ها بصورت غیرقانونی و غیر انسانی، فلسطینیها را آواره می کنند و دیگر امیدی به صلح نیست، سکوت می کند.

مسعود رجوی ضحّاک مار بدوش در پیام ۱۲ سر از قبرش درآورد

زهرا سادات میرباقری، 02.05.2019

rajavi-man-ki-hastam

مسعود رجوی : من کی هستم؟

لینک به منبع : انجمن نجات 

مسعود رجوی ضحّاک مار بدوش در پیام ۱۲ سر از قبرش درآورد

زهرا سادات میرباقری

مسعود رجوی، این دیکتاتور شیاد نوین، خودش در جلساتش به ما می گفت در زیرِ کت و شلوارش لباس نظامی به تن کرده است. بعد از حدود یک ماه از سیلِ مصیبت بار در چند استان ایران، سر از قبرش بیرون آورد و طی یک پیام مفصل با عنوان “پیام ۱۲” با بازی با کلمات لفاظی نمود تا با سوء استفاده مکارانه از عواطف و احساسات اعضا بتواند چند صباحی دیگر به مغزشویی و زندگی انگلی خود ادامه دهد و جان و عمر و هستی و سلامتی انسان های اسیر و باقی مانده در اردوگاه سوم فرقه رجوی در آلبانی را به بازی بگیرد.

مسعود رجوی در این پیامش با ذلت و پستیِ ضد ملی و ضد میهنی با “به به” گفتن ها و “چه چه” کردن ها، به صحبت های دولت مردان جنگ طلب در آمریکا، که بدلیل ضدیت با حقوق زنان و استفاده از فاشیسم ضد مهاجری و ضد انسانی و توافقات با نتانیاهو جهان را به اعتراض کشاندند، اشاره می کند. رجوی در مقابل اقدامات نتانیاهو، کسی که مردمش در انعکاس نسبت به برنده شدن وی در انتخابات شدیداَ معترض و نگران بودند و می گفتند با پیشی گرفتن راست های افراطی در این کشور و با دزدی و غارت سرزمینها و خانه ها بصورت غیرقانونی و غیر انسانی، فلسطینیها را آواره می کنند و دیگر امیدی به صلح نیست، سکوت می کند.

سکوت ذلت بار مسعود و مریم رجوی در مقابل دولت مردانی از آمریکا که با توافق و هدیه دادنها به نتانیاهو و انتخاب بیت المقدس بعنوان پایتخت اسرائیل و ضمیمه کردن سرزمینهای اعراب و دیگر اقدامات غیرقانونی باعث اعتراضات ملل متحد و مجامع حقوق بشری بسیاری گردیدند، ماهیت آنان را بیش از پیش برملا می سازد.

رجوی با چشم پوشی رذیلانه و خائنانه و پستی بی مانند که خاص خودش می باشد، مانع از آن می شود تا اخبار این فجایع بویژه درباره فلسطین به گوش اسیران مجاهد خلق در درون سازمان و اردوگاه سوم فرقه در آلبانی برسد و این موارد را هم در پیامهایش زیرسبیلی رد می کند، چرا که اگر دستگاه تبلیغاتی و سانسور قرون وسطایی درون فرقه اش از سیمای کذایی و اطلاعیه های درون تشکیلاتی به این اخبار اشاره کنند، بنیان این فرقه بدلیل زد و بندها و تناقظات و عدم موضع گیری های مریم و مسعود رجوی فرو می ریزد.

راستی چرا مسعود رجوی و مریم نسبت به خبرهای زیر خفقان گرفته اند؟

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، به طور رسمی بیت‌المقدس (اورشلیم) را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت.

بنیامین نتانیاهو، نخست ‌وزیر اسرائیل با استقبال از این تصمیم آن را ستایش نمود. این خبر مورد انتقاد اکثر رهبران جهان از جمله مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قرار گرفت. در فلسطین با جان دادن تعدادی از زخمی‌ها مجموع تعداد کشتگان به ۶۵ نفر افزایش یافت. اقدام ایالات متحده در انتقال سفارتش از تل‌آویو به قدس با محکومیت جهانی مواجه شد.

سیصد نفر از فعالان سیاسی و مدنی ایرانی در داخل و خارج از کشور از طیف های مختلف مذهبی و سکولار، به‌ طور مشترک، بیانیه‌ ای را در محکومیت “انتقال سفارت آمریکا به بیت ‌المقدس” و “جنایات اسرائیل” امضا کرده‌اند که در بخشهایی از آن اطلاعیه آمده است: “این گردنکشی در برابر مصوبات نهادهای بین المللی که مصادف با «روز نکبت» بود با اعتراض مردم مظلوم فلسطین مواجه شد. دولت اسرائیل در این روز ۵۸ فلسطینی را که به این زورگویی آشکار اعتراض داشتند با بی رحمی تمام به قتل رساند و بیش از ۲۷۵۰ نفر را مجروح کرد که ۷۷۰ تن از آن ها مستقیما مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.” (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷)

جامعه عرب: ارتفاعات گولان متعلق به تمامیت ارضی سوریه می باشد. رؤسای حکومت ها و دولت های عضو جامعه عرب، به رسمیت شناختن ارتفاعات گولان به عنوان خاک اسراییل توسط ترامپ را به صراحت رد نمودند. این کشورها خواهان دخالت شورای امنیت ملل متحد و محکمه بین المللی لاهه در این ارتباط می باشند.

تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، مبنی بر به رسمیت شاختن ارتفاعات گولان به عنوان خاک اسراییل توسط سران کشورهای عضو جامعه عرب به صراحت رد گردید.
در یک اعلامیه مشترک این کشورها پس از اجلاس سران اتحادیه عرب تأکید شده است که به رسمیت شناختن ارتفاعات گولان نقض صریح منشور ملل متحد می باشد.

میشل عون، رئیس جمهور لبنان نیز تأکید کرد که تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن ارتفاعات گولان به عنوان خاک اسرائیل و همچنین به رسمیت شناختن اورشلیم یا بیت المقدس به عنوان پایتخت اسراییل نقض کننده قطعنامه های ملل متحد می باشد.

چگونه است که این اخبار در پیام طولانی ۱۲ و دیگر پیام های رجوی گورنشین و مریم جایی ندارد و هرگز این موضوع که خشم خاورمیانه و جهان بویژه فلسطین و اعراب را بر انگیخت او را نمی گزد؟

این اخبار از نظر مریم و مسعود و در سیمای کذایی مجاهدین خلق و تبلیغات این فرقه اساساَ غایب است. گویی هیچ اتفاق مهمی نیست. باید به رجوی شیاد و دغلکار بگوییم که سینه چاک دادنهایت برای فلسطینی ها و ابوعمار و حقوق بشر چه شد؟ آن دغلکاری ها فقط برای مصرف داخل فرقه بوده است؟ آیا از نظر تو فلسطینی ها دیگر بشر نیستند؟

باید به این شخص مفلوکِ سنگدل و دیکتاتور نوین که فقط هنگام ماهی گیری از آب گل آلود و زلزله، سیل و دیگرمصیبتهای وارده بر ایران زمین سر از قبر خود بیرون می آورد و سرک می کشد، گفت چی شده دوباره ماهیتابه بدست شدی؟

باید به وی بگوییم که بعد از شکست ها و خواب های پنبه دانه ات و تظاهرات ورشویی و… آرزوی عکس یادگاری گرفتن پمپئو با مریمت کنار پرچم آمریکا را هم به قبرت بردی. باز کمت است؟ دیدی آمریکا و ترامپ و پمپئو، علینژاد را به تو ترجیح دادند؟ توکه در آن جریان دنبال نمد و کلاهی بودی فقط باعث مسخره تمام اپوزیسیون شده ای.
چرا بازهم دنبال “Good New” پمپئو هستی؟

هان ای رجوی اینرا بدان و آگاه باش که هر چقدر بیشتر بخواهی ضد ملی و ضد میهنی باشی و هر چقدر زیادتر بخواهی برای ترامپ و پمپئو و نتانیاهو در خفا و آشکار پشتک و وارو بزنی بازهم آنها بچه شاه را به تو ترجیح می دهند. زیرا تو و فرقه خطرناکِ سازمان مجاهدین خلق تاریخِ مصرفتان بویژه در بین ایرانیان و جهانیان سالها است که به پایان رسیده است.

سخن را کوتاه میکنم و پیام خانواده های قربانیان سازمان مجاهدین خلق خطاب به رجوی را به ویژه به اطلاع ساکنان اردوگاه سوم میرسانم:

“رجوی تو شیاد هستی. تو یک اهریمنی. تو حیله گر، مکار و دغلکارِ ماربدوشی هستی که مغز فرزندان ما را ده ها سال است که می خوری و همچنان ادامه میدهی. تو یک کلاهبردار و فریبکار هستی و همراه با همسرت مریم، سالها است که نوروزِ خانواده های مجاهدین خلق را با ممنوعیت تماس و تلفن و پیام و دیدار به ماتم و زهر تبدیل کرده ای ولی این زمان دیگربه درازا نمی کشد و دیر یا زود طومار ضد میهنی، خیانت و جنایت تو بویژه در ارتباط با اسیر و زندانی کردن و به کشتن دادن و تلف کردن عمر فرزندان ما به پایان می رسد و در ارتباط با شعار جدیدعوام فریبانه ات باید بگوییم که: البته که ایران را ایرانیان وطن دوست و میهن پرست دوباره می سازند ولی بدون رجوی ضحّاک ِ ماربدوش دیکتاتور نوین ضد میهن.”

زهرا سادات میرباقری

/////////////////////////////////////////////////////////

آرشیو موضوع : تحقیق و پژوهش

ظهور پوپولیسم ملی گرایانه در جهان !؟

ظهور پوپولیسم ملی گرایانه در جهان !؟

 از این رو، پوپولیست ها همه آنهایی که قدرت را در دست دارند، نامشروع می دانند. از این نظر، شکایت های پوپولیست ها همواره اساسا شخصی و اخلاقی است؛ مشکل آنها همواره این است که دشمنانشان فاسد هستند. از این نظر، پوپولیست ها حقیقتا ضد تشکیلات سازمانی به شمار می روند. اما پوپولیست ها آنهایی که طرفشان را …

تفاوت کلاهی با آسانژ

تفاوت کلاهی با آسانژ

این روزها دو اتفاق به ظاهر غیرمرتبط با یکدیگر در اروپا رخ داده است که قابل توجه است. اولین مورد دستگیری و بازداشت آسانژ در سفارت اکوادور در لندن و از سوی پلیس بریتانیا است. مورد دوم نیز محاکمه قاتلان احتمالی کلاهی بمب‌گذار حزب جمهوری اسلامی است که ده‌ها نفر قربانی عملیات تروریستی وی شدند. …

حامد صرافپور: شکست های راهبردی در پیشبینی های سیاسی مسعود رجوی

حامد صرافپور: شکست های راهبردی در پیشبینی های سیاسی مسعود رجوی

به همین منظور با ایده گرفتن از صدام حسین، نیروها را به شکل ۴ ارتش مستقل سازماندهی نمود. در آن زمان ارتش صدام به ۴ ارتش مجزا سازماندهی، و هرکدام تحت یک فرماندهی مستقل قرار داده شده بودند. مسعود نیز ابتدا ۴ ارتش را معرفی کرد ولی پس از مدت کوتاهی تشکیل ۷ ارتش را اعلام نمود …

روایتی از فروپاشی شوروی

روایتی از فروپاشی شوروی

مردم آغازگر انقلاب روسیه بودند و به امید آنکه آزادی، دموکراسی، زمین و غذا به دست آورند از تزار عبور کرده بودند؛ اما ماحصل آنها حکومتی مستبدتر و قدرتمندتر از گذشته بود. حکومتی که این بار در پناه ایدئولوژی پنهان شده بود و همان طور که پیشتر اشاره شد حتی ایدئولوژی را نیز …

پوپولیسم، ظهور غیرمنتظره یک تفکر افراطی ـ ارزیابی پوپولیست آمریکا

پوپولیسم، ظهور غیرمنتظره یک تفکر افراطی ـ ارزیابی پوپولیست آمریکا

پوپولیسم یک رویکرد به دولت داری است که بر پایه وعده های بزرگی استوار است که امکان برآورده شدن آنها وجود ندارد. مشهودترین نمونه های آن در تاریخ از سال 1945 تاکنون بیشتر در آمریکای لاتین قابل مشاهده بوده اند. همواره افرادی بوده اند که مدعی شده اند منابعی جدید برای یک معجزه اقتصادی کشف کرده اند. اما …

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید