آیا رهبر فرقه مجاهدین ، امید خود را ازدست داده است؟!

0
1141

امید یکی از خصوصیات مثبت زندگی انسانی است وانسان ها مجبورند که با توسل باین موهبت بزرگ ، ازبحران های زندگی ومشقاتی که طبعا گرفتارش میشود ،زندگی خود را ازدست ندهند. داشتن امید دراین برهه از زمان که بخواست نیم درصدی های حاکم ، سخت است وبقول معروف  ” از آسمان چهار فصل بمب میبارد واز زمین گیاه حادثه میروید ” ، اولویت اساسی مردم است. دراین میان ، مجاهدین رجوی درصدد مخالفت با  فعال شدن این غریضه ی انسانی بوده وبرآنند که انرا ازدست مردم گرفته تا شاید که به اهداف ضد بشری خود برسند وازاین بابت است که به رئیس جمهور ایران خرده گرفته اند که چرا در سخنرانی هایش ، امید به مردم تزریق میکند!

آیا رهبر فرقه مجاهدین ، امید خود را ازدست داده است؟!

حمید تبریزی ـ 12.05.2019

راست آنست که آدمی بدون داشتن  امید، افسرده شده وامیال طبیعی خود برای تلاش جهت هرچه بهتر زندگی کردن را ازدست داده وازبین میرود!

امید یکی از خصوصیات مثبت زندگی انسانی است وانسان ها مجبورند که با توسل باین موهبت بزرگ ، ازبحران های زندگی ومشقاتی که طبعا گرفتارش میشود ،زندگی خود را ازدست ندهند.

داشتن امید دراین برهه از زمان که بخواست نیم درصدی های حاکم ، سخت است وبقول معروف  ” از آسمان چهار فصل بمب میبارد واز زمین گیاه حادثه میروید ” ، اولویت اساسی مردم است.

دراین میان ، مجاهدین رجوی درصدد مخالفت با  فعال شدن این غریضه ی انسانی بوده وبرآنند که انرا ازدست مردم گرفته تا شاید که به اهداف ضد بشری خود برسند وازاین بابت است که به رئیس جمهور ایران خرده گرفته اند که چرا در سخنرانی هایش ، امید به مردم تزریق میکند!

پاراگرافی ازسخنان آقای دکتر روحانی ، ازطرف رسانه های رجوی ، اینگونه نقل شده است :

” تمام شرکتها هجوم آوردند به ایران اونقدر صف بود هتل‌های تهران جا نبود و عده‌یی که مخالف برجام بودند خیلی عصبانی بودند شب خوابشون نمی‌برد می‌گفتند چرا این‌قدر صف بستند همه می‌آیند تهران چه خبر است؟ برای این‌که مردم بدانند حدود ۱۰۰میلیارد دلار اعتبار بانکها و شرکتهای بزرگ جهانی نسبت به ایران تعهد کردند یعنی می‌توانست تمام تولید ما را توسعه کشور ما را متحول بکند .”

موضوع مربوط به روزهای توافق بعد ازبرجام است وطبیعی بود که سرمایه گذاران برای کسب سود علاقمند میشدند که درکشور بزرگ و پرامکاناتی بنام ایران سرمایه گذاری کنند که تهدیدات بی سابقه ی آمریکا مانع این سرمایه گذاری های خارجی و حتی داخلی شد!

سرمایه گذاری خارجی درهرکشوری ، فی نفسه  بد نیست واین کشور سرمایه پذیر است که میتواند ازاین امر، برای شکوفائی ملی استفاده کند.

کاری که چین با موفقیت ودرایت بی نظیری انجام داد ونتایج درخشانش مقابل چشم همه است !

البته کشور سرمایه پذیر زمانی حداکثر استفاده را ازاین سرمایه گذاری ها میکند که دروهله ی اول ، باتمام نیرو ازامکانات داخلی خود استفاده نموده وکشور را بدرجات قابل قبولی ازخود کفایی برساند.

بعبارت دیگر، کشورهایی دراین مورد پیروز میدان شدند که قبلا پایه های انقلاب صنعتی خود را ریخته بودند و چین نمونه ی بارز این مدعاست.

بازهم بنقل ازدکتر روحانی آمده است :

“ما باید امید آمریکاییها رو بشکنیم آنها امیدوارند نظام ما را از بین ببرند و ما باید این امید رو از آنها بگیریم مایوس شون بکنیم آنها می‌خواهند امیدواری ما را از ما بگیرند ما این هم باید با آنها مقابله کنیم ما باید به آینده کشور مان به آینده نظام مان به ایرانمان به جوانها مان باید کاملاً مطمئن و امیدوار باشیم “.

من با این سخنان رئیس جمهور کاملا موافقم و بایستی عملا کارهایی کرد که آمریکا ازمیزان سماجت وامیدواری هایش  که برای نابودی ما بکار برده ، بکاهد!

در وجود امید بیشتر درما، نا امیدی سران تبهکار آمریکا  وایضا باند رجوی نهفته است !

سرانجام اینکه :

” طبعا مردم هم پاسخ بایسته‌ای برای آخوندها دارند که به هنگام ضرورت بیان خواهند کرد “.

واین چه ربطی بشما دارد؟!

مردم از آخوندها چه خواهند خواست؟ جز بهبودی شرایط زندگی شان؟!

این امر اگر محقق شود، بیشترین ضرر را شما بعنوان ضدمردمی ترین جریان موجود ، خواهد زد وبنابراین این آرزو را نکنید که میدانم درنهان نمیکنید و دردتان چیز دیگریست!

———————————————

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید