مسعود خدابنده: دسیسه بولتون با شرکت مجاهدین خلق در حال اجراست

0
1027

دسیسه بولتون با شرکت مجاهدین خلق در حال اجراست

مسعود خدابنده، ایرانیان دات کام، پانزدهم می ۲۰۱۹:… عاملان مجاهدین خلق، که از آلبانی آورده شده اند، برای اجرای چنین دسیسه هایی به خدمت گرفته می شوند تا بعدا به گردن ایران انداخته شود – از قبیل اجرای عملیات انتحاری.  یک منبع آلبانیایی که خواست ناشناس بماند به من گفت که او مشاهده نمود که در میان هیئت نمایندگی آلبانی بر عرشه ناو آمریکایی، همراه با عاملان سازمان امنیت آلبانی Shish، تعدادی فارسی زبان نیز وارد عرشه ناو آبراهام لینکلن گردیدند. دسیسه بولتون با شرکت مجاهدین خلق در حال اجراست

The Many Faces of the MEK, Explained By Its Former Top Spy Massoud KhodabandehThe Many Faces of the MEK, Explained By Its Former Top Spy Massoud Khodabandeh

لینک به متن اصلی (انگلیسی)

ترجمه ابراهیم خدابنده

دسیسه بولتون با شرکت مجاهدین خلق در حال اجراست

مسعود خدابنده – ایرانیان دات کام – ۱۴ مه ۲۰۱۹

دسیسه بولتون با شرکت مجاهدین خلق در حال اجراستدسیسه بولتون با شرکت مجاهدین خلق

وزیر خارجه امارات متحده عربی وارد جزئیات در خصوص حمله به چهار کشتی تجاری در نزدیکی آب هایش در ۱۲ ماه مه نشد و تنها آن را “عملیات خرابکارانه” توصیف نمود. به هر حال، با بالا گرفتن تنش در خلیج فارس، ایران منتظر نماند تا موج اتهامات دخالت این کشور در این خصوص رسانه های غربی را درنوردد، و به سرعت پیشنهاد داد که باید یک تحقیقات بین المللی آغاز گردد.

تنش زمانی بالا گرفت که در ۲ آوریل، ناو آبراهام لینکلن آمریکایی به سمت خاورمیانه اعزام شد که این امر از جانب جان بولتون به عنوان “پیام روشن و بی تردید” به ایران مطرح گردید که ایالات متحده برای تقابل آمادگی دارد. اهمیت برخورد بولتون زمانی بیشتر مشخص شد که وی گفت آمریکا باید در برابر هر حمله ای از جانب ایران” با قدرت و بی رحمانه” پاسخ دهد.

گزارشگران و تحلیلگران به سرعت وارد محتوای یاوه سرایی های بولتون علیه ایران، که به درخواست نخست وزیر اسرائیل نتانیاهو صورت گرفته بود، شدند. در این رابطه، ترس از اجرای یک دسیسه که به گردن ایران انداخته شود روشن و قطعی بود. ولی ناظران سیاسی نگران، به نظر نمی رسید به اهمیت بازدید رئیس جمهور آلبانی ایلیر متا Ilir Meta از ناو آبراهام لینکن همراه با مقامات بلندپایه نظامی و دیپلماتیک آلبانی در اول ماه مه واقف بودند.

چرا آلبانی مهم است؟

آلبانی در حال حاضر میزبان فرقه تروریستی مجاهدین خلق می باشد و جان بولتون از گذشته دور اعتقاد داشت که می تواند از این سازمان برای تغییر رژیم در ایران استفاده نماید. یکی از راه های ممکن شرکت دادن آنان در دسیسه ایست که ایران را تحریک کننده و لذا مسئول واکنش نظامی آمریکا معرفی نماید. مشابه چنین دسیسه ای در عراق نیز اتفاق افتاد. سال گذشته به دروغ گزارش شد که ایران مسئول حمله موشکی به سفارت آمریکا در بغداد می باشد.

در اروپا، چندین اتفاق لاینحل به گردن ایران انداخته شد. این نویسنده اخطار داده بودم که این دسیسه ها برای بی ثبات کردن روابط ایران و اتحادیه اروپا و تحریک ایران برای نشان دادن عکس العمل طراحی شده اند. این فعالیت ها حالا به خاورمیانه منتقل گردیده است.

عاملان مجاهدین خلق، که از آلبانی آورده شده اند، برای اجرای چنین دسیسه هایی به خدمت گرفته می شوند تا بعدا به گردن ایران انداخته شود – از قبیل اجرای عملیات انتحاری.  

یک منبع آلبانیایی که خواست ناشناس بماند به من گفت که او مشاهده نمود که در میان هیئت نمایندگی آلبانی بر عرشه ناو آمریکایی، همراه با عاملان سازمان امنیت آلبانی Shish، تعدادی فارسی زبان نیز وارد عرشه ناو آبراهام لینکلن گردیدند که قبل از حرکت کشتی از آن پیاده نشدند. رسانه های کویتی همچنین گزارش کردند که عاملان مجاهدین خلق، در حال خرید قایق های تندرو در خلیج فارس، دستگیر شدند. چنین مجموعه ای از اتفاقات به شدت نگران کننده است. عاملان مجاهدین خلق توسط گارد ریاست جمهوری صدام حسین در اردوگاه های سازمان در عراق برای عملیات انتحاری تعلیم داده شده اند. آنان اکنون این مهارت ها را به اردوگاه جدید خود در آلبانی منتقل نموده اند.

دسیسه بولتون با شرکت مجاهدین خلق در حال اجراست

دسیسه بولتون با شرکت مجاهدین خلق در حال اجراستآلبانیایی ها بر روی عرشه ناو آمریکایی آبراهام لینکلن

انگیزه فزاینده بولتون برای حمله به ایران و حمایت بی دریغ وی از مجاهدین خلق می تواند تنها به یک نتیجه گیری ختم شود: آوردن عاملان مجاهدین خلق از آلبانی و به خدمت گرفتن آنان برای اجرای دسیسه ای که ایران را مقصر قلمداد کند – از قبیل عملیات انتحاری. ارزش منحصر به فرد آنان این است که به عنوان ایرانی می توانند با پرسنل نیروی دریایی ایران اشتباه گرفته شوند. این امر در خصوص تهیه و استفاده از قایق های تندرو که توسط نیروی دریایی ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرد صادق است. حمله به کشتی های تجاری در خلیج فارس که جزئیات آن بیرون داده نشد نشانگر این بود که این آزمایشی برای مشاهده واکنش ایران بود. در همین رابطه، دسیسه ای که بتواند جرقه جنگ بولتون را در خاورمیانه بزند و آن را شعله ور نماید قطعاً در حال حاضر طراحی شده و در حال اجرا می باشد.

دسیسه بولتون با شرکت مجاهدین خلق

مسعود خدابنده، مشاورین استراتژی خاورمیانه

//////////////////////////////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید