گنجشک مغزهایی مانند مریم رجوی

0
871

دراین میان یک تضادی هم وجود دارد که گنجشک مغزهایی مانند مریم را دچار گمراهی میکند وآن عبارت  است از صبر وحوصله ی تاریخ وکوتاه بودن عمر انسان. مجددا :

” مسعود رجوی از روز اول اعلام کرد، اسلام مورد اعتقاد مجاهدین راه و رسم آزادی و رهایی است “.

پس چرا این راه ورسم را درتشکیلات خود پیاده نکرد؟! آیا برهم زدن اس واساس خانواده ها و اعزام کودکان به اردوگاه های اروپایی و …- آنهم درزمانی که به مراقبت والدین نیاز مبرمی داشتند- راه ورسم آزادی ورهایی است؟! بازهم :

” اما اساسی‌ترین نقاط افتراق این دو اعتقاد، مقوله آزادی و جایگاه انسان و برابری زن و مرد است “.

وقتی چند صد زن ، یگانه شوهری بنام مسعود رجوی داشتند ، ورجوی صاحب چند صد زن ، کجای این کار برابری زن ومرد را ثابت میکند؟! آیا واقعا برداشتی این چنینی از اسلام وآزادی ورهائی دارید وبرای برقراری چنین اسلامی نفی بلد کرده وسرگرم دادوستد با شقی ترین مردان جهان هستید؟!

گنجشک مغزهایی مانند مریم رجوی

نگاهی کوتاه به سخنان مریم رجوی در افطار ماه مبارک رمضان

حمید تبریزی ـ 17.05.2019

Rajavi-marhoum

مریم رجوی بازهم فرصت پیدا کرده تا باپرگوئی خاص خود ، از ماه رمضان هم استفاده کند .

البته او در هر فرصتی برای فریب اسرای رجوی که اینک به وکالت ازمسعود انجام وظیفه میکند ، حرف های مهوع وتکراری خود را میزند واین سخنان خاص ایام روزه داری نیست.

مریم میگوید :

” علی(ع) عدالت را یک شیوه رهبری عمومی تعریف کرده است “.

یعنی خود را اهل عدالت دیده وازآن نتیجه میگیرید که شیوه ی رهبری حاکم برفرقه ی رجوی عمومی است؟!

یا برعکس ، میخواهید بگویید که شیوه ی رهبری شما که عملا چیزی جز دیکتاتوری تمام عیار فردی نیست ، عمومی بوده و بنابراین مجری یا حامی عدالت اید؟!

او با طرح موضوعات اتمی وموفقیــت های مجاهدین درامر کارشکنی در تحقیقات اتمی  کشورمیگوید :

” روحانی می‌خواست به تضادهای درونی آمریکا دامن بزند، اما حالا ناگزیر تضادهای اروپا با آمریکا علیه رژیم را کمتر و کمترکرده است “.

بفرض که چنین باشد وآقای روحانی بخواهد که به تضادهای درونی این جهانخوار دامن زند!

این چه ضرری بشما که روزه گرفته و درمراسم افطار سخنرانی میکنید وخود را مسلمان معرفی کرده و میدانید که وظیفه ی هر مسلمان مبارزه باظلم وتجاوزگری است ، میزند؟!

ضمنا برخلاف تصور کم عمق شما ، واقعا هم تضادهای اساسی بین آمریکا واروپا  وجود دارد وشما که مردم را نمیبینید وگوش تان فقط به حرف دولتمردان است ، قادر به درک این تضادها- که مسلما خطی نبوده و پیچیده است – نیستید!

آیا تظاهرات مداوم ویکساله ی جلیقه زردهای فرانسه  را که سیستم جهانی تحت مدیریت آمریکا را هدف گرفته ، بحساب تضادهای عمیق نمیگذارید؟!

همچنین :

“هم‌چنانکه قران می‌گوید: ‌لااکراه فی‌الدین. دین یعنی آزادی. دین بیان آزادانه است؛ دین شنیدن و ارائه برهان و مشورت کردن است  “.

وشما که حرف کسی را نمی شنوید و با اعضای خود که مسلمان هستند مشورت نمیکنید ومورد تحکم وتمسخر واقع شدن نصیب آنها از اسلام شماست ، آیا عمل ضد قرآنی انجام نمیدهید؟!

همینطور :

بارخدایا! ملت‌های منطقه را که هدف تروریسم و جنگ و جنایت و تفرقه‌اندازی این رژیم قرار گرفته‌اند، از پریشانی و وحشت و آوارگی برهان “.

آیا خداوند نباید این مردم را از اشغالگری های سران آمریکا که تروریزم و … هم کار انهاست ، برهاند؟!

یعنی شما اینقدر نادانید که فکر میکنید به خدا هم میتوانید دروغ گفته وخواسته های خود را بدست او عملی سازید؟!

اینکه عین بی دینی است خانم!!

//////////////////////////////////////

آرشیو موضوع : فعالین حقوق بشر

نه به جنگ ـ اختلاف در واشنگتن بر سر داده‌های سازمان سیا درباره ایران

نه به جنگ ـ اختلاف در واشنگتن بر سر داده‌های سازمان سیا درباره ایران

به گزارش اشپیگل‌آنلاین به نقل از واشنگتن پست، حتی ترامپ نیز در این رابطه کمی محتاط‌‌تر شده است. او نگران است که به واسطه بولتون و پمپئو وارد یک درگیری نظامی با ایران شود. و این امر ناقض وعده‌های انتخاباتی اوست که می‌گفت آمریکا باید به جنگ‌های پرهزینه و پرآسیب پایان داد. تاکنون سیا و پنتاگون این تصاویر را …

مسعود خدابنده: دسیسه بولتون با شرکت مجاهدین خلق در حال اجراست

مسعود خدابنده: دسیسه بولتون با شرکت مجاهدین خلق در حال اجراست

دسیسه بولتون با شرکت مجاهدین خلق در حال اجراست مسعود خدابنده، ایرانیان دات کام، پانزدهم می ۲۰۱۹:… عاملان مجاهدین خلق، که از آلبانی آورده شده اند، برای اجرای چنین دسیسه هایی به خدمت گرفته می شوند تا بعدا به گردن ایران انداخته شود – از قبیل اجرای عملیات انتحاری.  یک منبع آلبانیایی که خواست ناشناس بماند به …

مهدی خوشحال:رویایی که محقق شدنی است، بر بال های رویا ـ جلد دوم نوشته کریم غلامی

مسعود خدابنده: دسیسه بولتون با شرکت مجاهدین خلق در حال اجراست

رویایی که محقق شدنی است مهدی خوشحال، ایران فانوس، پانزدهم می ۲۰۱۹:… به مناسبت انتشار کتاب دوم “بر بال های رویا” اثر آقای کریم غلامی که در سایت کانون سیاسی/ فرهنگی ایران فانوس، با برنامه جدید آمده است، بایستی به این واقعیت مهم اذعان و اعتراف کنم که چهل سال قبل جمعیت عظیمی در ایران برای …

حامد صرافپور: مردان در بیابان، زنان در کلاس های مسعود رجوی

مسعود خدابنده: دسیسه بولتون با شرکت مجاهدین خلق در حال اجراست

پس از برگشت به قرارگاه ها، مجدداً ترددات مرزی آغاز شد. همه شب تیمهای عملیاتی به مرزها می رفتند تا “معابر” جدیدی برای ورود به داخل ایران بیابند. مرزهای جنوب در این زمینه بسیار راحت تر از سایر مرزها بود و به همین خاطر بود که تیم های ترور اسدالله لاجوردی و سرهنگ شیرازی از قرارگاه های …

نه به جنگ ـ پلوسی: دولت آمریکا مجوزی از کنگره برای جنگ با ایران ندارد

نه به جنگ ـ  پلوسی: دولت آمریکا مجوزی از کنگره برای جنگ با ایران ندارد

روز پنجشنبه، ۲۶ اردیبهشت (۱۶ مه) نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحده در جمع خبرنگاران اظهار داشت که مجلس برای دولت ترامپ مجوز جنگ علیه ایران را صادر نمی‌کند.  پلوسی تصریح کرد که دولت جمهوری‌خواه ترامپ باید “اطلاعات طبقه‌بندی شده‌ای” درباره ایران را برای قانون‌گذاران ارشد، موسوم به “دسته هشت”، فراهم کند.  “دسته هشت” از رئیسان …

ثانی خانی:خیانت کمیساریا علیه پناهجویان قربانی شده توسط فرقه مجاهدین در آلبانی

نه به جنگ ـ  پلوسی: دولت آمریکا مجوزی از کنگره برای جنگ با ایران ندارد

در کشوری که حتی سگ هم پلاک دارد ولی ما همین پلاک و حقوق را نداریم این پروسه خیانت کمیساریا عالی پناهندگان ، دولت آلبانی و فرقه رجوی خود کتابی است که ان را باید در رشته تحریر دراود که سیاست مداران به خاطر جیب و موقعیتشان بی گناهانان را به کام مرگ میکشانند متاسفانه ما قربانی عدالت در کشوری …

نگاهی به سیاست‌خارجی ترامپ؛ “حرافى بسیار، فقدان استراتژی”

نه به جنگ ـ  پلوسی: دولت آمریکا مجوزی از کنگره برای جنگ با ایران ندارد

خبرنگار واشنگتن‌پست، کورت میلس نوشته است: «بولتون همزمان با چاپلوسی، رئیس‌جمهور را خلاف خواست او به سوی سیاستی سخت‌گیرانه‌ سوق می‌دهد.» البته روشن نیست که بولتون تا چه حد موفق خواهد بود. برخی از شواهد حاکی از آن است که گذشته سیاسی او به عنوان یکی از معماران جنگ عراق اعتبار او را خدشه‌دار کرده و او به …

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید