منصور نظری: عبور مزدوران وطن فروش از هضم رابع بن سلمان و جان بولتون

0
976

منصور نظری، ایران اینترلینک، بیست و دوم می ۲۰۱۹:… اگر مریم رجوی و مجاهدین خلقش بعنوان تنها آلترناتیو و بزرگترین و منسجم ترین نیروی اپوزسیون ایران نیروی اجتماعی لازم برای تغئیرات را ندارد، شکر میخورد که از امریکا دعوت میکند که آزادی برای مردم ایران بیاورد و آن کسی که این چرندیات تئوریسین های وطن فروش مجاهدین رجوی را قرقره میکند بهتر است گذشته نکبت بار این فرقه را بنگرد. همان فرقه ای که میخواست روی دوش صدام حسین به ایران برود ولی امروز سرنوشتش شده لیسیدن دستان خونین بن سلمان و باج دادن به بولتون

http://iran-interlink.org

Nazari-Mansour

مریم رجوی شکر میخورد از امریکا برای جنگ دعوت می کند

عبور مزدوران وطن فروش از هضم رابع بن سلمان و جان بولتون

پیش از هرچیز باید بگویم که مبارزه برای کسب حقوق انسانی و آزادی های اجتماعی و اقتصادی و حتی تعئین نوع حکومت و ساختارهای آن حقیست که همه انسانها ذاتا از آن برخوردارند و کسی نمیتواند مانع از آن شود و یا اینکه برای مبارزه کردن در راه تحقق خواستهای مشروع از کسی اجازه بگیرد. برهمین اساس این مردم ایران هستند که میتوانند هر زمانی که خود میدانند خواستهای مشروع و قانونی خود را طرح کنند و یا حتی شیوه حاکمیت و نوع حکومت و ساختارهای آن را انتخاب کنند.

اما شرایطی که در چهل سال گذشته مردم ایران برای مبارزه  با آن مواجه بوده اند و موانعی که بر سر راه آنان بوده است را میتوان در یک جمله خلاصه کرد آنهم نقش تجزیه طلبان و از همه مهمتر نقش خائنانه فرقه رجوی در این راستا بوده است. در طول چهل سال گذشته هر زمان که مردم به خود امده اند و خواسته اند قدمی در راه احقاق حق و حقوق خود بردارند، سر و کله خائنین و تجزیه طلبان پیدا شده است. فقط در دو سال ابتدای پیروزی انقلاب ایران، کشور ما در حداقل دهها جبهه درگیر بوده است. تجزیه طلبان عرب. تجزیه طلبان کرد، قائله ترکمن صحرا، درگیری مسلحانه احزاب کمونیستی در بابل و آمل و در راس آنها سازمان مجاهدین خلق که جنگ مسلحانه در سطح کل ایران را براه انداخت. همه اینها در شرایطی بوده که کشور ما از سوی دشمن خارجی مورد حمله قرار گرفته بود. همه این موارد موانعی بودند که مردم را از حرکت و جوش و خروش برای تغئیرات و خواستهای مشروعشان در تمام زمینه ها سیاسی اجتماعی فرهنگی و اقتصادی مانع میشد و حکومت و نیروهای تندرو مذهبی هم به همین دلایل بالا و با همین بهانه مانع از هر گونه حرکت مردم میگشتند.

حکومت جمهوری اسلامی با همه ساختارهای ریز و درشتش آن حکومتی نیست که چهل سال پیش پیر و جوان در پی آن بودیم. در گذر زمان کشور ما ایران توسط دشمنان خارجی و دشمنان داخلی مورد هجوم قرار گرفته و در همین اثناء در کش و قوس این جدال خائنین داخلی تا توانستند مردم ایران را سرکیسه کردند و نهایتا نیز سر از آخور دشمنان تاریخی ایران در آوردند. علاوه بر آن مزدوران وطن فروش فرقه رجوی نیز در دامن صدام حسین و با همراهی این جنایتکار کشور ایران را مورد حملات و هجوم خود قرار دادند. سازمان مجاهدین خلق با انتخاب مبارزه مسلحانه و جنگ و ترور وهمدستی با دشمنان ایران باعث قتل و کشتار بسیاری از ایرانیان از هر طرف گشته است.

از سوئی دیگر با مجموعه حوادث تروریستی  که از سال ۲۰۰۰ به این سو در جهان شکل گرفت که سرمنشع ان عربستان سعودی بود. اینان با نشر افکار وهابی و تروریستی جهان را به چالش کشیدند. در قدم نخست در جنایتی فجیع  ۳۰۰۰ نفراز مردم امریکا در برج های دو قلو قتل عام شدند که مصببان آن ۱۸  تروریست سعودی بودند که تحت همان ایدئولوژی افراطی تروریستی وهابی مردم را قتل عام کردند  اما هیچگاه  سعودی ها که سرمنشع این جنایت ضد انسانی بودند مورد بازخواست قرار نگرفتند.

در سالهای گذشته پس از توافق برجام، کاری به خوب یا بد بودن ان ندارم، ولی این توافق تاریخی میتوانست جهان را از خشونت و جنگ و ویرانی به سوی صلح و آرمش و برادری بکشاند. اما به یکباره این قرارداد تاریخی که به تائید سازمان ملل متحد و کشورهای بزرگ جهان رسیده بود توسط امریکا زیر پا گذاشته شد. عناصر محرک اینکار نیز از پیش مشخص بودند یکی از آنها عربستان سعودی بود. همان کسانی که قتل عام یازده سپتامبر را رقم زدند. دیگری اسرائیل بود که نتانیاهو بارها خودش اعلام کرده بود که ما مشوق این کار بوده ایم. همچنین عناصر خطرناک و جنگ طلب امریکا از جمله بولتون نیز مشوق این کار بودند. همان کسی که بارها بصورت رسمی اعلام کرده است که ایران را بمباران کنید. همه این ها که برشمردیم به یکطرف اما سوی دیگر این اتفاق عناصر خائن و مزدور فرقه رجوی و دیگر خائنین به میهن وکشور بودند که خواستار تحریم و جنگ و بمباران ایران بودند. این مزدوران بی وطن که بوئی از میهن نبرده اند سالهاست که بر طبل جنگ و بمباران ایران میکوبند سرآمد همه این مزدوران و خائنین هم فرقه رجویست. این فرقه خطرناک برای مردم ایران و حتی خطرناک برای کل جهان در شرایطی که حتی امریکائی ها به هردلیل میکشوند از رویاروئی نظامی با ایران پرهیز کنند. آنها بر بوق و شیپور جنگ مینوازند. در گوشه ای دیگر عده ای از همین طائفه ولی با اسم های رنگارنگ می کوشند چراغ خاموش شعله های جنگ را برافروزند. حتی برای رد گم کردن این افراد اول میگویند زنده باد صلح صلح صلح همان تاکتیک رجوی که در جنگ ایران و عراق برای فریب افکار عمومی بکار میبرد. رجوی شیاد با صدای بلند میگفت زنده باد صلح صلح صلح ولی همین که صلح شد اولین کسی که تا بن استخوانش سوخت رجوی بود چون حیاتش را در جنگ و خونریزی میدید. بعضی از اینها به خیال خودشان پس از جنگ سراغ برنده جنگ میروند تا پاداش مزدوری شان را وصول کنند. هیچ کس در این جهان نیست که نداند معنای جنگ چیست. جنگ یعنی ویران شدن همه چیز از هر طرف.  اما این بیشرف ها هیچگاه به این فکر نمیکنند که در صورت هر جنگی اولین قربانیان مردم ایران هستند. همچنین تمامیت ارضی ایران زیر سم جنایتکاران تجزیه طلب در خطر قرار خواهد گرفت. کافیست به وضعیت کشورهائی که جنگ دران به وقوع پیوسته بنگریم.  آیا بجز ویرانی و مرگ چیزی به چشم میخورد؟ کدام کشور مورد هجوم و جنگ قرار گرفته و الان در دمکراسی و آزادی بسر میبرد؟ نگردید نخواهید یافت.

مریم رجوی شکر میخورد از امریکا برای جنگ دعوت می کند

کشور ما ایران هیچ راه حل خارجی ندارد . هر تحولی در ایران باید در ایران تعئین تکلیف شود ولاغیر. مردم باید بدانند. کسی که میگوید امریکا صلح و دمکراسی میاورد باید گفت غلط میکنید. امریکا به کدام کشور حمله کرده و صلح و آزدای آورده؟

اگر دروغگو و شیاد نیستید نمونه بیاورید تا باور کنیم. ولی بی شک حتی یک نمونه هم وجود ندارد حتی یک نمونه. باید بدانیم هر کس، تحت هر عنوان، پرفسور، مدافع حقوق بشر، وو… مریم رجوی میگوید برای کسب آزادی و دمکراسی باید به بیضه های امریکا متوسل شد باید بدانیم که این سخن یعنی بر طبل جنگ کوبیدن و ویران کردن ایران.

اگر مریم رجوی و مجاهدین خلقش بعنوان تنها آلترناتیو و بزرگترین و منسجم ترین نیروی اپوزسیون ایران نیروی اجتماعی لازم برای تغئیرات را ندارد شکر میخورد که از امریکا دعوت میکند که آزادی برای مردم ایران بیاورد و آن کسی که این چرندیات تئوریسین های وطن فروش مجاهدین رجوی را قرقره میکند بهتر است گذشته نکبت بار این فرقه را بنگرد. همان فرقه ای که میخواست روی دوش صدام حسین به ایران برود ولی امروز سرنوشتش شده لیسیدن دستان خونین بن سلمان و باج دادن به بولتون و مشوق جنگ و ویرانی شدن برای مردم ایران. بهتر است این افراد کمی هم خجالت بکشند و حیا کنند ، نه از من و ما. از مردم ایران از پدران و مادران سرزمین مان ایران

نفرین به جنگ و آتش افروزان جنگ.

زنده باد صلح و آزادی برای تمام مردم جهان.

منصور نظری، پاریس

—————————————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید